Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Montako viikkoa vaihto nykyään kestää ?? Koska tuli tieto vaihtopäivästä? Mulla menossa elisalta moille. Eka tarjous 30€/kk 5g-liittymä . Haluan 4g n18€+ 70€ lahjakortin. Ja tarkoitus tehdä tämä kolmelle numerolle. 2 vuotta sitten onnistui kivijalassa(18€+3x50€), enää ei saanut mitään tarjousta ulosElisalta Telialle laitettu siirto 25pv. Kerran Elisalta tarjottu rajaton 200M liittymää 21,99e/kk 24 kk ajaksi. Muuten pyydetty olemaan tarjouksista yhteydessä puhelimitse, viimeksi 28.12. Vieläköhän tulee jotain tarjousta? Liittymä siirtymässä 12pv.
Silleen toimii kyllä. Siirretyn datan suhdeluku 4G/5G verkossa määrää laskun summan.Onko jollain käytössä Moin Reilu 5Gee? Toimiiko tuo niin, että voi laittaa 5G:n halutessaan päälle (esim kun pelaa pilven kautta) ja muutoin pitää sen 4G:llä, mikä halventaa kuukausimaksua?
Juuri tänään soitti DNA:lta ja tarjosi tuota hintaan 29,99/kk ja mukaan 75 euron lahjakortti DNA:n kauppaan.DNA 5G 400M nettiä porukka saanunna mihin hintaan viimeaikoina? Pitäis kilpailuttaa niin hyvä tietää vähän mistä lähdetään liikkeelle.
Käytön mukaan? Lokakuun lopulla ja silloin kysyin chatista, ei saanut uusia.Missäs välissä tuo Wanhakantainen Telia Dot tapettiin? Ei löydy enää sivuilta oikein tietoa.
Saakohan tuohon vielä lisää liittymiä kytkettyä? Sinänsä ollut aina hämärä kapistus, mutta kun "vain" kahta Telia FAQ:ta tulkitsi, niin sai hommasta kiinni ja muuten toiminut Ok.
Dang , No hintojahan nostettiin syksyllä(?) 5-> 8€ perusmaksu. Pitäisköhän törkätä Muurahaispesää ja tilata yksi uusi SIM, Tarttis Lämpöpumppua varten.Käytön mukaan? Lokakuun lopulla ja silloin kysyin chatista, ei saanut uusia.
Dataa pitäisi liikkua? Eikös tuohon käy moi laitenetti, 4€/kkDang , No hintojahan nostettiin syksyllä(?) 5-> 8€ perusmaksu. Pitäisköhän törkätä Muurahaispesää ja tilata yksi uusi SIM, Tarttis Lämpöpumppua varten.
No se on yksi vaihtoehto, mutta mielellään sitoisin tämänkin tuohon samaa pooliin kuin muutkin, Penni säästöä NääsDataa pitäisi liikkua? Eikös tuohon käy moi laitenetti, 4€/kk
Vajaa vuosi sitten vaihdoin liittymän Telialta DNA:lle kun geelitukka laittoi uuden puhelimen hyvään hintaan ja lahjakortin päälle, muuten oli hyvä diili mutta Oneplussan softa yhdistettynä DNA:n verkkoon ja varsinkin roamingiin joka itselle on pohjoismaissa tärkeää olisi naurattanut jos ei olisi paikoin itkettänyt. Telian kanssa ei koskaan ollut mokomia ongelmia niin mielellään vaihtaisin takaisin sinne. Pystykkö näitä winbackeja jotenkin saamaan vaikkei tällä hetkellä ole edes asiakas (paitsi kotiin tulee netti Telian kaapelia pitkin)? Vai pitääkö hymyillen niellä 30e/kk liittymää ensimäinen vuosi.
Liittymä on ihan puheliittymä, mutta mokkulassa kiinni.
Näköjään saa tuohon 14,99 hintaan klikkaamalla tuolta "KATSO ETUSI"Tämmösen möivät aikoinaan mokkulaan. Liittyi jotenkin Telia TV palveluun ja keskittämisetuihin. Nyt sitten mobiiliinkaan ei saa tommosta hintaa mitä sinulla on. Tipahtiko tässä sitten joku Telia tvn etu pois jos talosta ei löydy telian matkapuhelinliittymää
Minäpä en tarvii uutta liittymää enää Telialta.
Tein sitten radikaaliratkaisun ja laitoin siirtymään Moille. 200 M rajaton 22 euroa. Ottakoon Telia yhteyttä jos ottaa.
Pitikö Moin sivuilta ottaa liittymä käyttöön ennekuin winback-viestittely alkaa?
Minäpä en tarvii uutta liittymää enää Telialta.
Tein sitten radikaaliratkaisun ja laitoin siirtymään Moille. 200 M rajaton 22 euroa. Ottakoon Telia yhteyttä jos ottaa.
Pitikö Moin sivuilta ottaa liittymä käyttöön ennekuin winback-viestittely alkaa?
Sehän on siis keskittämisetu ja 12 kk, sitten hinta nousee. Ilmeisesti kysyjällä ei ollut enään muita Telian asiakkuuksia.Tokihan oisit voinu ottaa sen uuden halvan Telian liittymän ja sit irtisanoa vanhan, mut tee toki niinkuin itse haluat. En vaan ymmärrä profit-kohtaa tossa sun tavassas.
Sehän on siis keskittämisetu ja 12 kk, sitten hinta nousee. Ilmeisesti kysyjällä ei ollut enään muita Telian asiakkuuksia.
Moin laitenetti, lasku joulukuu 2023, näkyi vasta nyt tammikuun 2024 bonuskertymässä. Eli kyllä ne bonuksia maksaa noistakin.
Muistelisin, että Elisalla myös bonusliittymiä, tosin eivät taida bonukset koskea kaikkein halvempia.
No sanoisin, että se toimii hyvin, mutta se ei kannata ainoaksi liittymäksi, koska ei voi soittaa normaaleja puheluita. Vastaanotto toimii.Millaisessa käytössä sinulla on tuo liittymä? Olen miettinyt, kun en tarvitsisi ihan normipuhelimeenkaan mitään hifi liittymää nopeilla yhteyksillä ja työpuhelimella hoidan soitot, niin voisiko tuo olla ratkaisu ihan ns.normiliittymäksi? kyllähän tuollakin netillä nyt jotkin pankkiasiat hoitaa ja whatsapit?
Tänään soittivat ja tarjosivat 300M rajaton hintaan 21,99 eur/kk, 12 kk määräaikainen. En tarttunut koska Moi samaan hintaan toistaiseksi voimassaoleva ja siitä saisi bonusta. Sitten tarjosi 19,99 eur/kk (200M Rajaton) ja vielä 18,99 eur/kk johon tartuin. Lahjakorttia ei antanut vaikka pyysin.DNA:lta (29,90 eur/kk) MOI:lle (22 eur/kk) menossa. Nyt tuli MOI:lta vahvistus SIM-korttien lähettämisestä. Onko DNA:lta odotettavissa tarjousta, ja missä vaiheessa tulee jos tulee?
Vaihdoin dna -> telia ja tuli dna winback 4g 200m rajaton 16,99e/kk vuoden määräaikasuudella.
Mikset nappaa suoraan itsepalveluna tuosta 19,99e 200m rajaton ja 30e lidl lahjakortti? Chatista saa (voi saada) sitten vinkumalla saman 17,99e/kk toki.Nyt tuli telialta 21.99 12kk diili pienellä Lidlin lahjakortilla. 200m rajaton.
Edelleen Moilla parempi 22 EUR / 300m diili. Ja s-bonukset päälle.
Pitäis reagoida 17.1 mennessä. Enpä reagoi jos eivät parempaan pysty. Kehtaa huonompaa valita.
Tuon pitäisi toimia kyllä jos on numeronsiirto aktiivisena vetämässä muulle operaattorille. Herjaa heittää kyllä jos Telian päässä ei siirto-aikeet näy vielä.Joo tuota kokeilin jo eilen ja antaa virheilmoituksen että ota yhteys puhelimella tai chatillä aspaan. Aspasta sanottiin että eivät voi mitään. Kyseistä kampanjaa ei sieltä löydy että kokeile myöhemmin vain uudelleen...
Luulen että kyse on siitä että minulla on jo tuo 200m liittymä ja tuota pelkkää hinnan päivitystä ei voi tehdä?
Tuon pitäisi toimia kyllä jos on numeronsiirto aktiivisena vetämässä muulle operaattorille. Herjaa heittää kyllä jos Telian päässä ei siirto-aikeet näy vielä.
Kuinkahan kauan teillä yleensä mennyt että Telia alkaa jotain winback tarjouksista soittelemana / viestittelemään? Laitoin numeronsiirron Telia -> Moi 10.1 eli kohta viikko mennyt ja ei yhtään puhelua tai viestiä ole tullut. Moi:lta tullut jo viestit että simmi matkalla ja numeronsiirto käynnissä. Tarkoitus olisi kysyä tuosta 17,99€/kk + lahjakorttia diilistä tarkemmin.
Edelleenkään tätä ei ole pakollista tehdä saadakseen winbackin. Liittymän siirto kyllä lähtee käyntiin ilman sitäkin.Aktivoi netissä Moin sivulla se Moin kortti saapuneeksi.
Ei tarvitse (tämä on varmaa tietoa). Tietääkseni aktivointi aloittaa laskun kerryttämisen.Aktivoi netissä Moin sivulla se Moin kortti saapuneeksi.
Mulla kävikin niin kun aktivoin (vasta reilun viikon päästä ostoksesta) eilen niin tänään tuli viesti että huomenna siirtyy, prkl. Kerkeekö elisa tähän vai voinko minä soittaa sinne?Aktivoi netissä Moin sivulla se Moin kortti saapuneeksi.
Mulla kävikin niin kun aktivoin (vasta reilun viikon päästä ostoksesta) eilen niin tänään tuli viesti että huomenna siirtyy, prkl. Kerkeekö elisa tähän vai voinko minä soittaa sinne?
Mikset nappaa suoraan itsepalveluna tuosta 19,99e 200m rajaton ja 30e lidl lahjakortti? Chatista saa (voi saada) sitten vinkumalla saman 17,99e/kk toki.
Erikoisetu sinulle | Telia
www.telia.fi
080096670 löytyi mutta "ei ole käytössä" tuli vastaus. Onko muita numeroita kellään? DänkeeSoita itse sinne Elisan winback numeroon hetimmiten. Jostain viestistä täältä tai matkapuhelinfoorumilta löytyy numero.
Vituiksha tää meni. Tekstiviestistä löytyi uusi numero johon soitin, tarjous 18,99€/kk eikä lahjakortteja, tartuin nyt siihen vaik vituttaakin.Soita itse sinne Elisan winback numeroon hetimmiten. Jostain viestistä täältä tai matkapuhelinfoorumilta löytyy numero.
Vituiksha tää meni. Tekstiviestistä löytyi uusi numero johon soitin, tarjous 18,99€/kk eikä lahjakortteja, tartuin nyt siihen vaik vituttaakin.
eli vinkkinä muille; kannattaa aktivoida heti moi ettei käy ohrasesti kiiruun takia. Jos se nyt syynä olikaan? Kummasti vaihtelee hinnat.
Itsekin sain Elisalta vastatarjouksen 5G 300M liittymään tuohon hintaan ja 80 euron lahjakortilla. Olin tilannut Moin 5G 450M:n, mutta pitäydyn Elisalla. Lahjakortin ansiosta aika samoissa hinnoissa, jos Moilla olisi kikkaillut 4G-5G-käytön kanssa, mutta nyt ei tarvitse edes vaihtaa sim-korttia, vaan huomenna pitäisi pelittää aamusta puhelimen uudelleenkäynnistyksen jälkeen.Elisan tarjous kun dnalle siirto oli 29€ kk huoleton 300mbps plus 80€ lahjakortti k-ryhmään , 4g ilman lahjakortteja ,4g 300mbps 24,90€ kk ja 200mbps 23,90€kk