Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En nyt jaksa tarkastaa, mutta luulen että samankaltainen datamaksu niin prepaidissa kuin latausliittymässäkin, kattohinnat vaan erit. Usein prepaideissa ollut max 1e/päivä kun taas laturissa 0.66e.Totta, jos koko joka päivä käyttää dataa, silloinhan se saldo kyllä hupenee. Prepaid olisi sitten vaihtoehto tuolle, jos sen kanssa kikkailee. Niissä data taisi maksaa senttejä per kulutettu data. Itse ehkä ettisin kuitenkin jonkun sellaisen edullisen, missä rajaton data, mutta hidas. Jos ulkomailla ei tartte toimia, sitten telian halvin yhteys mukaan kotimaa vai mikä se oli.
Telia: Nettikäyttö 0,01 €/Mt (max. veloitus 0,99 €/päivä)En nyt jaksa tarkastaa, mutta luulen että samankaltainen datamaksu niin prepaidissa kuin latausliittymässäkin, kattohinnat vaan erit. Usein prepaideissa ollut max 1e/päivä kun taas laturissa 0.66e.
16.99 Elisalta 24kk ajaksi ja 50 euron lahjakortti niiden kauppaan.
200 megainen Rajaton liittymä.
Tartuin siihen enkä vaihtanut liittymää pois.
16.99 Elisalta 24kk ajaksi ja 50 euron lahjakortti niiden kauppaan.
200 megainen Rajaton liittymä.
Tartuin siihen enkä vaihtanut liittymää pois.
Tämä kiinnostaa, onko muillakin jäänyt Moi-winback yhteydenotot saamatta?Mä laitoin kahden lapsen Moin liittymät Elisalle kun oli 13.99€/kk rajaton 10M(tänään aktivoitui Elisa), mutta kas kummaa Moilta ei ole kuulunut winback tarjouksia ollenkaan.
Ostoskoriin kun laittaa niin lisätiedot kertoo seuraavaa:Voiko noilla soittaa? Aiemmin taisi lisätiedoissa olla hinnat mutta enää ei ole?
Tuohon ei taida onnistu numeroa siirtämään, ei missään vaiheessa tilausta sellaista tarjonnut.
Heti menisi tuo liittymä tilaukseen lapsille, jos saisi numeron mukaan.
Chatin kautta voisi koittaa saada numerokin siirtymään. Minä sain numeroni laitenettiliittymään.Tuohon ei taida onnistu numeroa siirtämään, ei missään vaiheessa tilausta sellaista tarjonnut.
Heti menisi tuo liittymä tilaukseen lapsille, jos saisi numeron mukaan.
Chatin kautta voisi koittaa saada numerokin siirtymään. Minä sain numeroni laitenettiliittymään.
Mä laitoin kahden lapsen Moin liittymät Elisalle kun oli 13.99€/kk rajaton 10M(tänään aktivoitui Elisa), mutta kas kummaa Moilta ei ole kuulunut winback tarjouksia ollenkaan.
Tämä kiinnostaa, onko muillakin jäänyt Moi-winback yhteydenotot saamatta?
Olen onnistuneesti pari kertaa saanut numeroni siirrettyä chatin kautta. Kyseessä ollut vielä sama numerokin!Toinen yritys chatissa, ei tuottanut tulosta. Vielä pari kertaa voisi yrittää, kenties puhelimitse jos saisi jonkun osaavamman luurin päähänAiniin, Telia kertoi että nää foorumit nyt vaan on sellasia, eikä kannata luottaa.
Tää antaa vähän uskoa onnitumiseenOlen onnistuneesti pari kertaa saanut numeroni siirrettyä chatin kautta. Kyseessä ollut vielä sama numerokin!
Nuo chatin onnistumiset kai kuun asennosta kiinni.![]()
Ja huom hänkin ilmoitti näiden foorumien olevan väärässä.
Haha juuri näin!Tottakai ne noin ilmoittelee. Niille maksetaan siitä palkkaa.![]()
Siihen ei nimenomaan saa telian numeroa siirrettyä, toiselta operaattorilta taas onnistui. Tai ainakin näin kun viime alesta lapsille nuo hommattiin.Ei tohon saanut edes telialla olevaa numeroa siirrettyä, piti ottaa uus liittymä ja irtisanoa vanha. Ei oo ihan uus juttu, viime vuonna oli sama homma. Itselle tolla ei oo väliä mut varmaan se monelle ois tarpeenkin.
Niin minunkin numeroni oli toisella operaattorilla ja siirron yhteydessä otin chattiin yhteyttä. Minulla oli liittymä aiemmin Elisa/Saunalahden latausliittymässä, josta siirtona Laitenettiin, kun siihen sain eSimmin.Ahaaa, eli jos ei Telian sisäinen siirto onnistu niin pitäisi kierrättää numero toisaalla ja sitten pyytää chatista numsi siihen? Outoa tai Telian tapauksessa vähemmän outoa että eivät viitsineet tuota yksityiskohtaa kertoaMut kyllä täällä osista viesteistä sai kuvan että on siirto pyytämällä onnistunut
![]()
Tilaa nyt Yhteys mukaan keskittäjälle 100 M Single's Dayn etuhintaan 11 €/kkTelia 100M 4G 11€/kk - Netti mökille | Kattavat yhteydet mökille | Telia
Onko tämä tarjous nyt siis vain vanhoille asiakkaille?
Telia 100M 4G 11€/kk - Netti mökille | Kattavat yhteydet mökille | Telia
Onko tämä tarjous nyt siis vain vanhoille asiakkaille?
Tilaa nyt Yhteys mukaan keskittäjälle 100 M Single's Dayn etuhintaan 11 €/kk
Eli sun pitää olla asiakas, jolla pitää olla jokin liittymä jo olemassa Telialla, että voit hyödyntää tuon tarjouksen...
Ja jos tosiaan pikkasen etenee tuota tilausoperaatiota, niin siellä viimeistään on selkeästi ehtoihin merkitty:
Etu voimassa vain Telian puheliittymä- tai kiinteän laajakaistan asiakkaille (ei koske Telia Prepaid- tai Telia Dot -liittymiä). Muissa tapauksissa hinta 27,90 €/kk.
Moi ollut parivuotta. Elisa soitti eilen ja tarjos 24kk sopimusta, 100M 11,99/kk ja 50e s-ryhmän lahjakortin. Oli pakko ottaa.
Todennäköisesti heidän omaa vastineensa samanhintaisesta liittymästä 5M-nopeudella.Liittymän siirto telialle(5M 15,99€) vetämään. Jään odottamaan mitä Elisa tulee tarjoamaan omassa vastatarjouksessaan (nykyinen 17,90 joka nousee tammikuussa 26,90).
Eipä tuollaisia pelkästään puhumiseen olevia liittymiä kauheasti ole tarjolla nykypäivänä. Jos kerta pelkkään puhumiseen tarve, niin Elisan Lataus liittymä voisi toimia, ei mitään kk maksuja...Aika vaisua oli kun Elisa huomasi että olin siirtämässä liittymää Globetelille. Kalastelutekstari tietenkin tuli ja vastasin että senkus soittavat. Noh. sieltähän soitteli ja kuulosti ettei oikein haluttanut edes tarjota mitään kun kerroin että kyseessä pelkkä puhekäytön liittymä. Lopulta kertoi että 11.90EUR olisi heiltä saatavissa (Globetelin hinta 4,90EUR kk + minuutti hinnoittelu) joten oli aika selvä ratkaisu.
Aika huonosti tuntee kyllä liittymätarjontaansa tuo myyntitykki.Aika vaisua oli kun Elisa huomasi että olin siirtämässä liittymää Globetelille. Kalastelutekstari tietenkin tuli ja vastasin että senkus soittavat. Noh. sieltähän soitteli ja kuulosti ettei oikein haluttanut edes tarjota mitään kun kerroin että kyseessä pelkkä puhekäytön liittymä. Lopulta kertoi että 11.90EUR olisi heiltä saatavissa (Globetelin hinta 4,90EUR kk + minuutti hinnoittelu) joten oli aika selvä ratkaisu.
Ei ne täysin voi sulkea sitä liittymää.Latausliittymä on liian hyvä, eiköhän elisa kohta sulje että saa nekin asiakkaat kk maksuihin![]()
Kyllä, vain toiselle operaattorille, ei Prepaidiin.Oliko niin että numeronsiirto latausliittymästä poispäin onnistuu vain toiselle operaattorille?
Onko muilla ollut ongelmia laitenetin julkisessa ip osoitteessa?Moi laitenetissä tänään liittymän toiminnan häiriöitä. Selvisi, että vika koskee kaikkia DNA/MOI-liittymiä koko Suomen laajuisesti.
Häiriöitä matkaviestinverkon puheluissa
Häiriön alkamisaika: 14.11.2023 10:57
Arvioitu päättymisaika: 14.11.2023 16:15
Klo 11:00 Häiriöitä matkaviestinverkon puheluissa. Puheluiden soittaminen ja vastaaminen ei välttämättä onnistu. Vikakorjaus aloitettu.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.