Tänään soitteli elisan reipas myyntitykki. Terveisiä vaan jos lukee tätä. Sanoin heti alkuun reilusti, että tuhlaa todennäköisesti vain aikaansa jos jotain lisäpalveluja on myymässä, mutta hänellä on kuulemma vaikka koko päivä aikaa. Itsellä oli tylsää niin kuuntelin tarjoukset. 5g oli nyt se juttu. 25€/kk tms olisi ollut. No siihen oli vastattava "ei kiitos nyt tässä vaiheessa". Siihen, että kovalla työllä moi-keploteltu 5.90€ liittymä olisi päivitetty johonkin oli jo huudettava "ei missään nimessä!"
Esimieheltä käytiin kysymässä kahdesti jotain (mulle jäi epäselväksi kyllä mitä) suunnilleen kesken lauseen. Uskoi että en tarvi kaupanpäällistablettia, kun vasta tabletin hankin, enkä siihen liittymääkään kun siinä ei satu olemaan sim-kortille paikkaa. Sitä ei suostunut uskomaan että 5g tuskin kattaa kämppääni koska heidän kartassa on asuntoni kohdalla pelkkää vihreää. Ei auttanut selittää että olen tässä cellmapperin kanssa pyörinyt aika tavalla jne
Sitten pyydettiin taas odottamaan hetki ja kysyttiin jotain esimieheltä. Tässä vaiheessa olin jo pudonnut kärryiltä täysin, enkä tiennyt yhtään mitä mulle ollaan nyt myymässä.
Aivan puhelun lopussa sanoi laittavansa sähköpostilla kirjallisena (niin mitähän olisi laittanut?) "ettei tarvitse olla pelkän puhelinkeskustelun varassa". Tuli sanottua että älä nyt mitään laita kun en ole mitään tilannut enkä nyt just tilaamassakaan. Puhelu loppui siihen ja vasta jälkeenpäin aloin funtsia että olisikohan se perkele lätkäissyt jonkun sopimuksen jos ei olisi tullut erikseen vielä täsmennettyä että en sanonut tilaavani mitään. Varsin hämmentävä puhelu kaiken kaikkiaan.