Liittymät

Liittynyt
14.06.2024
Viestejä
88
Moille siirto vireillä (Elisan winbackin toivossa) ja nyt tuli elisalta viesti, jossa pyydetään itse soittamaan tai varaamaan soittopyyntö tarjousta varten? Onko muilla tullut tällaista? Jos ignoraan toistaiseksi ja odotan ainakin siihen asti, että numeronsiirron ajankohta varmistuu Moilta.
Itelle tullut Elisalta useimiten vain ja ainoastaan 1 tekstiviesti jossa pahoitellaan että, olen siirtämässä liittymää pois ja pyydetään ainoastaan soittamaan. Viestissä ei ole ollut mainintaa soittopyynnön varaamisesta tai mitään tarjousta. Sen sijaan winback numerossa jonotuksen aikan pyörinyt tiedote: "palvelemme mahdollisimman pian, voit myös varata soittopyynnön".
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
187
Kyllä, lokakuussa. Sain tosiaan puhelimitse tuon 14,99 liittymän. Kannattaa siis itse olla aktiivinen.
Näköjään oma ääni oli hunajata asiakaspalvelijalle kun mulle tuli Elisa 4G Perus 100M, 13,99 e/kk
Moille oli siis liittymä siirtymässä. Ihan arpapeliä nämä liittymien vaihdot.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
97
Moille siirto vireillä (Elisan winbackin toivossa) ja nyt tuli elisalta viesti, jossa pyydetään itse soittamaan tai varaamaan soittopyyntö tarjousta varten? Onko muilla tullut tällaista? Jos ignoraan toistaiseksi ja odotan ainakin siihen asti, että numeronsiirron ajankohta varmistuu Moilta.
Itse jätin soittopyynnön vastaavassa tapauksessa ja sain heti sen mitä lähdin hakemaankin. 16,99€/kk Rajaton 200M liittymän ja Elisalle 100€ lahjakortin ja ei avausmaksua. Kerroin vain puhelussa, että mitä netissä on tällä hetkellä kerrottu liittymien hinnoiksi ja mitä lahjakortteja on tarjottu ja sanoin, että haluan nämä samat. Ei siinä tarvinnut taistella sen enempää asiakaspalvelijan kanssa ja jos ei olisi näitä tullut, niin siirtyminen Moille ei olisi ollut ongelma koska silloinkin olisi liittymänhinnan saanut sellaiselle tasolle mitä hainkin.
 
Liittynyt
12.07.2023
Viestejä
598
Näköjään oma ääni oli hunajata asiakaspalvelijalle kun mulle tuli Elisa 4G Perus 100M, 13,99 e/kk
Moille oli siis liittymä siirtymässä. Ihan arpapeliä nämä liittymien vaihdot.
Ei ihan täysin hunajata kun itselle löytyi 9,99e/kk, tämä tosin oli päivä ennen alvimuutosta joka näyttää laukaisseen jonkun hintojenkorotusrallin.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
187
Ei ihan täysin hunajata kun itselle löytyi 9,99e/kk, tämä tosin oli päivä ennen alvimuutosta joka näyttää laukaisseen jonkun hintojenkorotusrallin.
Joo, tuosta alv korotuksen hintojen noususta aspa minullekin mainitsi. Liian myöhään liikkeellä.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 344
Moi:lta ei siis saa mitään tarjouksia tiskin alta vai onko näiläkin jokin "salainen" numero? Ajattelin vain, että jos tuo nalli napsahtaa, eikä takaisinhuutoa elisalta tulekaan. Muuten laitettava tuo Suosikki 4g tilaukseen.

OmaElisa tyrkyttää vaihtotarjousta 300M 4g rajaton hintaan 22,99e/12kk, ei avausmaksua. Tämä siis aiempaan 200 megaseen.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
358
Moi:lta ei siis saa mitään tarjouksia tiskin alta vai onko näiläkin jokin "salainen" numero? Ajattelin vain, että jos tuo nalli napsahtaa, eikä takaisinhuutoa elisalta tulekaan. Muuten laitettava tuo Suosikki 4g tilaukseen.

OmaElisa tyrkyttää vaihtotarjousta 300M 4g rajaton hintaan 22,99e/12kk, ei avausmaksua. Tämä siis aiempaan 200 megaseen.
Moilla uusille asiakkaille on kaikille samat hinnat. Eikä ole winback numeroa johon soittaa, vaan heiltä saattaa tulla puhelu jos on tullakseen.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 293
Moi:lta ei siis saa mitään tarjouksia tiskin alta vai onko näiläkin jokin "salainen" numero? Ajattelin vain, että jos tuo nalli napsahtaa, eikä takaisinhuutoa elisalta tulekaan. Muuten laitettava tuo Suosikki 4g tilaukseen.

OmaElisa tyrkyttää vaihtotarjousta 300M 4g rajaton hintaan 22,99e/12kk, ei avausmaksua. Tämä siis aiempaan 200 megaseen.
Ainakin jos Moin laittaa siirtymään Elisalle niin kovaa tulee markkinointipuhelua siihen numeroon jonka olet Moin asiakastietoihisi kirjannut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 016
Viestejä
4 389 114
Jäsenet
72 897
Uusin jäsen
tonttu1511

Hinta.fi

Ylös Bottom