Liittymät

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 548
Jos tilaat liittymän itse tuolta nettisivulta niin että klikkailet tilaussivulta (alhaalta) mukaan haluamasi edut (esim sen MTV Katsomo Urheilu+ -ilmaiskuukauden), niin siinä mielessä toimii heti ja se asiakasedulla hankittu palvelu lähtee myös päälle heti (tai tunnin sisään).

Jos taas et heti ota mitään asiakasetua käyttöön, niin menee ehkä about seuraavaan päivään, että ne tulee saataville Minun Teliasta.
Kiitos.
 
Liittynyt
14.06.2024
Viestejä
78
Erikoista että veloittavat tuon 9.99 euron kertamaksun, jos kyseessä on sama liittymä. Itse en puhelimessa tajunnut tuosta edes kysyä, mutta sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa tuossa kohtaa lukee 0 euroa.
Eivät ne Elisalla veloita aina silloinkaan vaikka kyse olisi eri liittymästä. Äskettäinkin tuota 200M liittymää tarjottiin winback tarjouksena henkilölle kenellä oli aiemmin ollut 10M liittymä. Se on tällä hetkellä arpapeliä Elisan kanssa miten onnistuu sieltä tarjouksen "neuvotella" siksi lainausmerkeissä koska toisille on vain tarjottu jopa vain yksi tarjous ja kaikkeen muuhun vastattu heti ei. Ja tarkoitan yhdellä tarjouksella sitä että, yksi oikea tarjous muut listahintoja ilman mitään lyhyttäkään tarjousta.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
430
Ehkä tämä n. 10 €/kk:

Chatin kautta sain tuon just tänään ilman avausmaksua ja vieläpä 24 kk hintatakuulla (itsepalveluna olis vain 12 kk ja avausmaksu 9 €). Kirjauduin ensin asiakastililleni, menin tuolle sivulle ja painoin chatistä myyntipalvelun nappia, niin homma hoitui parissa minuutissa.
Mitäs taikasanoja tuli ilmaistua, että sait 24kk ja ilman avausmaksua?
 

Nodez

Tukijäsen
Liittynyt
02.06.2017
Viestejä
26
Itsellä meni yllättävän helposti kilpailutus tällä kertaa. Laitoin viikko sitten menemään Elisalta Moille, tänään soitettiin Elisalta ja tarjottiin rajaton 200M/4G 16,99€ ja 50€ lahjakortti Keskolle, 2 vuoden sopimus. Tartuin tarjoukseen. Olen maksanut viimeiset 3 vuotta Elisalle vastaavasta 24€, joten tämähän tuntuu halvalta.
 
  • Tykkää
Reactions: VVG
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
121
Itsellä meni yllättävän helposti kilpailutus tällä kertaa. Laitoin viikko sitten menemään Elisalta Moille, tänään soitettiin Elisalta ja tarjottiin rajaton 200M/4G 16,99€ ja 50€ lahjakortti Keskolle, 2 vuoden sopimus. Tartuin tarjoukseen. Olen maksanut viimeiset 3 vuotta Elisalle vastaavasta 24€, joten tämähän tuntuu halvalta.
Vastasitko elisan tekstiviestiin, että soittavat takaisin vai soittivatko ilman pyyntöä?
 

Nodez

Tukijäsen
Liittynyt
02.06.2017
Viestejä
26
Vastasitko elisan tekstiviestiin, että soittavat takaisin vai soittivatko ilman pyyntöä?
En vastannut tekstiviestiin, soittivat ilman pyyntöä. Ehkä olin joku satunnaisotos tms. Oudon helppoa oli tosiaan, ei tarvinnut edes neuvotella hinnasta vaan tarjosi heti tuota 200M/4G 16,99€
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 176
Viestejä
4 372 307
Jäsenet
72 749
Uusin jäsen
tomtom11

Hinta.fi

Ylös Bottom