Liittymät

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 558
Jos tilaat liittymän itse tuolta nettisivulta niin että klikkailet tilaussivulta (alhaalta) mukaan haluamasi edut (esim sen MTV Katsomo Urheilu+ -ilmaiskuukauden), niin siinä mielessä toimii heti ja se asiakasedulla hankittu palvelu lähtee myös päälle heti (tai tunnin sisään).

Jos taas et heti ota mitään asiakasetua käyttöön, niin menee ehkä about seuraavaan päivään, että ne tulee saataville Minun Teliasta.
Kiitos.
 
Liittynyt
14.06.2024
Viestejä
78
Erikoista että veloittavat tuon 9.99 euron kertamaksun, jos kyseessä on sama liittymä. Itse en puhelimessa tajunnut tuosta edes kysyä, mutta sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa tuossa kohtaa lukee 0 euroa.
Eivät ne Elisalla veloita aina silloinkaan vaikka kyse olisi eri liittymästä. Äskettäinkin tuota 200M liittymää tarjottiin winback tarjouksena henkilölle kenellä oli aiemmin ollut 10M liittymä. Se on tällä hetkellä arpapeliä Elisan kanssa miten onnistuu sieltä tarjouksen "neuvotella" siksi lainausmerkeissä koska toisille on vain tarjottu jopa vain yksi tarjous ja kaikkeen muuhun vastattu heti ei. Ja tarkoitan yhdellä tarjouksella sitä että, yksi oikea tarjous muut listahintoja ilman mitään lyhyttäkään tarjousta.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
430
Ehkä tämä n. 10 €/kk:

Chatin kautta sain tuon just tänään ilman avausmaksua ja vieläpä 24 kk hintatakuulla (itsepalveluna olis vain 12 kk ja avausmaksu 9 €). Kirjauduin ensin asiakastililleni, menin tuolle sivulle ja painoin chatistä myyntipalvelun nappia, niin homma hoitui parissa minuutissa.
Mitäs taikasanoja tuli ilmaistua, että sait 24kk ja ilman avausmaksua?
 

Nodez

Tukijäsen
Liittynyt
02.06.2017
Viestejä
26
Itsellä meni yllättävän helposti kilpailutus tällä kertaa. Laitoin viikko sitten menemään Elisalta Moille, tänään soitettiin Elisalta ja tarjottiin rajaton 200M/4G 16,99€ ja 50€ lahjakortti Keskolle, 2 vuoden sopimus. Tartuin tarjoukseen. Olen maksanut viimeiset 3 vuotta Elisalle vastaavasta 24€, joten tämähän tuntuu halvalta.
 
  • Tykkää
Reactions: VVG
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
122
Itsellä meni yllättävän helposti kilpailutus tällä kertaa. Laitoin viikko sitten menemään Elisalta Moille, tänään soitettiin Elisalta ja tarjottiin rajaton 200M/4G 16,99€ ja 50€ lahjakortti Keskolle, 2 vuoden sopimus. Tartuin tarjoukseen. Olen maksanut viimeiset 3 vuotta Elisalle vastaavasta 24€, joten tämähän tuntuu halvalta.
Vastasitko elisan tekstiviestiin, että soittavat takaisin vai soittivatko ilman pyyntöä?
 

Nodez

Tukijäsen
Liittynyt
02.06.2017
Viestejä
26
Vastasitko elisan tekstiviestiin, että soittavat takaisin vai soittivatko ilman pyyntöä?
En vastannut tekstiviestiin, soittivat ilman pyyntöä. Ehkä olin joku satunnaisotos tms. Oudon helppoa oli tosiaan, ei tarvinnut edes neuvotella hinnasta vaan tarjosi heti tuota 200M/4G 16,99€
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 263
Telia tarjoaa 200M 4G tekstarilla 19,99€, onko muille tullut tuo 17,99€ tarjous tekstarilla myöhemmin vai soittanut sinne itse?

EDIT: Lukasin vanhoja viestejä uusiksi ja ainakin yksi soittanut itse, pitää varmaan itsekkin :tup:
 
Liittynyt
28.06.2024
Viestejä
3
Monesti kysytty mutta mistä tarkan markan mies saa 4G-mobiililaajakaistakortin tätänykyä halvimmalla? Liekkö niitä 50M-100M kortteja vuodeksi tahi kaheksi alta kympillä?


Noihin Moi-WB hommiin sen verran omia kokemuksia:
Elisalta 17,99€/24kk+ 50€ keskon kortti
Tekstiviestillä.
Telialta 19,99€/12kk +50€ Lidlin kortti niin ikään tekstarilla.
Molemmat n. 2 viikkoa sitten saatuja etuja;
Kummassakin tilanteessa siis nuo moin kortit jo tulleet, varmaan parempiakin olis saattanu irrota tahi ei jos lähemmäksi siirtopäivämäärää olisi venyttänyt, mutta näillä mennään.

Ainiin ja ihan varoituksen sana winback soittajista. Reipas nuoriherra Elisalta oli aiemmin keväällä omineen perunut numsin Moille, kertomatta tietenkään mitään asiasta. Elisakin kiisti homman ensialkuun mutta tarkemmin kun kaivelivat niin 'inhimillinen virhe' paljastui taustalta.

Melkoisia epeleitä sanon ma
 

VVG

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
208
Monesti kysytty mutta mistä tarkan markan mies saa 4G-mobiililaajakaistakortin tätänykyä halvimmalla? Liekkö niitä 50M-100M kortteja vuodeksi tahi kaheksi alta kympillä?


Noihin Moi-WB hommiin sen verran omia kokemuksia:
Elisalta 17,99€/24kk+ 50€ keskon kortti
Tekstiviestillä.
Telialta 19,99€/12kk +50€ Lidlin kortti niin ikään tekstarilla.
Molemmat n. 2 viikkoa sitten saatuja etuja;
Kummassakin tilanteessa siis nuo moin kortit jo tulleet, varmaan parempiakin olis saattanu irrota tahi ei jos lähemmäksi siirtopäivämäärää olisi venyttänyt, mutta näillä mennään.

Ainiin ja ihan varoituksen sana winback soittajista. Reipas nuoriherra Elisalta oli aiemmin keväällä omineen perunut numsin Moille, kertomatta tietenkään mitään asiasta. Elisakin kiisti homman ensialkuun mutta tarkemmin kun kaivelivat niin 'inhimillinen virhe' paljastui taustalta.

Melkoisia epeleitä sanon ma
Etsitkö siis tälläistä?
 

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
205
Tuli otettua DNA:lta kelloliittymät ja laitettua MOI:lta Rento 4g:t siirtymään, kun MOI:n 8 gigan raja meinasi paukkua jo parissa viikossa. Simmit kyllä saapui ja viesti siirtoajastakin jo, mutta mietin kun aiemmin threadissä joku oli maininnut, että olisi ollut joku ehto, ettei näitä oikeen puhelimissa saisi edes käyttää. En tätä kyllä mistään sopimusehdoista löytänyt suurennuslasillakaan. Ilmeisesti Elisalla vastaava ehto taas löytyy. Onko kellään kokemusta näistä kelloliittymistä pidemmän päälle kännykäytössä?

PS. MOI saa tarjota winbäkkinä vielä 10e 100-200M rajatonta nettiä tilalle!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
122
En vastannut tekstiviestiin, soittivat ilman pyyntöä. Ehkä olin joku satunnaisotos tms. Oudon helppoa oli tosiaan, ei tarvinnut edes neuvotella hinnasta vaan tarjosi heti tuota 200M/4G 16,99€
Tänään soittivat Elisalta. 200M/4G 16,99€ 24kk , 80€ Elisan kauppaan.
 
Liittynyt
03.11.2023
Viestejä
5
Ehkä. Mutta itse ainakin vältän antamasta näitä neuvoja kun teet näin saat tämän liittymän. Koska on niitäkin kenelle Elisalta paras tarjous jopa numeron siirtymispäivänä tunteja ennen numeron siirtymistä on ollut 200M liittymään 18,99€/kk tai 19,99€/kk joko lahjakortilla tai ilman lahjakorttia. Avausmaksulla tai ilman avausmaksua. Mitään takeita ei siis ole että, tuolla tavalla saisi automaattisesti 16,99 tai edes 17,99 tarjouksen.
Uskon että riippuu puhelimessa myös asiakaspalvelijasta ja neuvottelutaidoista, joita minulla ei ole. Tarjosi ensin 22, sitten kun sanoin että katsotaan syksymmällä, 19, sitten sanoin että ei, niin kysyi, että mitä olin ajatellut, niin sanoin tuon 16.99 mitä muut oli saaneet, mutta alemmas en päässyt kuin 17.99. Mitään takeita ei ole eikä mikään ole tässä hommassa varmaa.
Ainakin Elisan osalta tuo alin winback tarjous vaikuttaa olevan järjestelmän satunnaisesti arpoma. Olisihan se tietysti typerää bisnestä Elisan kaltaisilla asiakasmäärillä olla optimoimatta liikevoittoa noiden annettujen tarjouksien suhteen. Asiakkaan kannalta se on vaan siinä mielessä epäedullista, että käytännössä tuo numeronsiirron aloittaminen antaa ainoastaan oikeuden osallistua tarjousarpajaisiin.

Neuvotteluteknisesti asiakaspalvelijalle valtuutetun pohjan huomaa, kun stonewalling alkaa, eli tarjouksen parantamisen sijaan yritetään jatkuvasti kääntää keskustelua muihin asioihin ja tarinoidaan esim. päivittäin vaihtuvista tarjouksista yms. Tähän päästään yleensä aika nopeasti ja neuvottelun jatkaminen tästä eteenpäin pelkästään asiakaspalvelijan kanssa on mitä todennäköisimmin hukkaan heitettyä aikaa. Tällöin jää oikeastaan kaksi vaihtoehtoa: 1) Hyväksy huono arpaonnesi ja valitse kokonaishinnaltaan edullisin vaihtoehto. 2) Esitä sopivat perustelut, joilla saat jatkettua keskustelua sellaisen henkilön kanssa, jolla on valtuus myöntää parempi tarjous. Yleensä tämä on asiakaspalvelijan esihenkilö. Jos et pääse keskustelemaan suoraan ja ensimmäinen tätä kautta saatu tarjous on edelleen huono, niin kannattaa yrittää useampaa tarjouskierrosta kunnes pohja löytyy.

Itse kilpailutan yleensä yhtä tai kahta liittymää, joten valitsen useimmiten vaihtoehdon 1, koska mielestäni ajankäytöllisesti moni asia on tärkeämpää ja tuottavampaa kuin yhden ruokakauppakäynnin suuruisesta edusta veivaaminen asiakaspalvelun kanssa. Te, jotka olette kokeilleet näissä vaihtoehtoa 2, niin mikä on ollut alkuperäinen pohjatarjous ja millaisia tarjouksia olette sen jälkeen saaneet esihenkilöiden kautta?
 
Liittynyt
25.06.2017
Viestejä
69
Onko kukaan, joka sai Moin kautta Elisalle 2v sitten Tarkka 100m 7,99€ jo saanut jatkotarjousta? Reilu 20pv jälkeen hinta nousee yli 25€ ja siihen mennessä on etittävä jotain muuta. Tuo Yhteys Mukaan kotimaa 50 M Telia ~10€ on varmaan ainoa mikä olisi vastaava. Ei vaan ole tuota tarjouksen päättymispäivää mutta useastihan tuo tarjouksessa on. On meinaan mokkulaliittymänä ollut jo useamman vuoden. Bonusta ois tuo mobiilivarmennekin vielä. Eli aikaisemmin ei saanut siirrettyä numeroa mutta näköjään taitavat nyt hyväksyä puhelinliittymät.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
328
Onko kukaan, joka sai Moin kautta Elisalle 2v sitten Tarkka 100m 7,99€ jo saanut jatkotarjousta? Reilu 20pv jälkeen hinta nousee yli 25€ ja siihen mennessä on etittävä jotain muuta. Tuo Yhteys Mukaan kotimaa 50 M Telia ~10€ on varmaan ainoa mikä olisi vastaava. Ei vaan ole tuota tarjouksen päättymispäivää mutta useastihan tuo tarjouksessa on. On meinaan mokkulaliittymänä ollut jo useamman vuoden. Bonusta ois tuo mobiilivarmennekin vielä. Eli aikaisemmin ei saanut siirrettyä numeroa mutta näköjään taitavat nyt hyväksyä puhelinliittymät.
Yli kuukaus sitten tarjosivat 10M liittymää 14.99e/kk. Oli ainakin rajaton netti, mutta puheluiden/viestien osalta en muista miten oli. Eli tuo soittotarjous tuli n.2kk ennen tarjouksen päättymistä.
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
102
DNAn winback kun olin Elisalle vaihdossa 15,99€ alv 25,5%. 200M rajaton. Vuoden määräaikainen, en oo vielä varma onko hinta voimassa vuoden vai kaks.
 

jos

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
609
Onko kukaan, joka sai Moin kautta Elisalle 2v sitten Tarkka 100m 7,99€ jo saanut jatkotarjousta? Reilu 20pv jälkeen hinta nousee yli 25€ ja siihen mennessä on etittävä jotain muuta. Tuo Yhteys Mukaan kotimaa 50 M Telia ~10€ on varmaan ainoa mikä olisi vastaava. Ei vaan ole tuota tarjouksen päättymispäivää mutta useastihan tuo tarjouksessa on. On meinaan mokkulaliittymänä ollut jo useamman vuoden. Bonusta ois tuo mobiilivarmennekin vielä. Eli aikaisemmin ei saanut siirrettyä numeroa mutta näköjään taitavat nyt hyväksyä puhelinliittymät.
Aikoinaan Moi:sta vaihdoin Elisalle kun sai tuon Tarkka 100M 2.90€/kk. Sen jälkeen ovat vähitellen nostaneet hintaa, olisiko eka nosto ollut 5.90 euroon/kk tai 7.90 euroon/kk, tällä hetkellä on 11.90€/kk ja seuraavaksi nousee varmaankin tuohon 14.99€/kk tai enemmän.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 326
Viestejä
4 374 041
Jäsenet
72 769
Uusin jäsen
magge47

Hinta.fi

Ylös Bottom