Liittymät

Liittynyt
25.08.2020
Viestejä
43
Tilasin 11.7 Moin 300M liittymän 22 eurolla.
SIM saapui 15.7 jolloinka laitoin liittymän siirtymään Elisalle.
17.7 Moi soitti että jäätkö meille 300M liittymäsi kanssa hintaan 12e/kk 2 vuotta. Kaupat tuli.

Olisi myös saanut 200M liittymän 9 eurolla mutta ajattelin että ehkä tämä ruuhka-aikana toimisi paremmin.
Kun Sim saapui 15.7 niin hyväksyitkö jonkun winback tarjouksen vai pitikö tehdä uusi tilaus johonkin elisan liittymään? tai onko sillä mitään väliä? Pitää kokeilla tätä itse myös mutta kun ei oikein osaa eikä ymmärrä :)
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 257
Miten tuo Moi:n laskutus oikein toimii?

Siirsin äidin liittymän Moi:lle kun Elisalla on kuuluvuus ongelmia. Laitoin hänen luottokorttinsa ja se löytyy mun moista.

Nyt kun katson mun moin laskutus osioita sieltä löytyy lasku sim kortista. Siellä on eräpäivä ja siirry maksamaan nappi. Pitääkö tuo jotenkin vielä manuaalisesti maksaa vai meneekö summa eräpäivänä automaattisesti kortilta?
 
Liittynyt
03.02.2022
Viestejä
82
Miten tuo Moi:n laskutus oikein toimii?

Siirsin äidin liittymän Moi:lle kun Elisalla on kuuluvuus ongelmia. Laitoin hänen luottokorttinsa ja se löytyy mun moista.

Nyt kun katson mun moin laskutus osioita sieltä löytyy lasku sim kortista. Siellä on eräpäivä ja siirry maksamaan nappi. Pitääkö tuo jotenkin vielä manuaalisesti maksaa vai meneekö summa eräpäivänä automaattisesti kortilta?
Menee automaattisesti.
 

Testostenori

Filter Coffee, Not People
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
352
Telian 4g 100M nettiliittymän 10€/kk tarjous loppumassa, tarjosivat viestillä jatkoa 15€/kk. Saakohan tohon winbackiä, jos laittaa liittymän siirtymään muualle?
 
Liittynyt
08.12.2022
Viestejä
288
Miten tuo Moi:n laskutus oikein toimii?

Siirsin äidin liittymän Moi:lle kun Elisalla on kuuluvuus ongelmia. Laitoin hänen luottokorttinsa ja se löytyy mun moista.

Nyt kun katson mun moin laskutus osioita sieltä löytyy lasku sim kortista. Siellä on eräpäivä ja siirry maksamaan nappi. Pitääkö tuo jotenkin vielä manuaalisesti maksaa vai meneekö summa eräpäivänä automaattisesti kortilta?
Menee automaattisesti.
Eikös sieltä tule sähköposti jossa on kuitti .pdf -tiedostona veloituksesta? Mielestäni ennen ainakin tuli.
Nyt kannattaa olla tarkkana tässä. Itselläni ei tuo "suoraveloitus" ole toiminut vielä kertaakaan, vaan aina olen joutunut sen manuaalisesti maksamaan. Asiakaspalveluun monesti asiasta ollut yhteydessä, mutta sieltä tulee vain se vakivastaus, että maksun toimeenpanossa saattaa mennä pankista riippuen vähän enemmän aikaa, mutta, kun tuo laskukin tulee aina siten itselle, että eräpäivä siinä on ollut jo vkl eikä maanantaina tai tiistaina, eikä vielä keskiviikkonakaan ole koskaan maksu lähtenyt, niin olen sen sitten aina manuaalisesti maksanut.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 236
Löytyykös Moilta jotain winback numeroa johon voi soitella jos eivät ala itse ottamaan yhteyttä?
Ei löydy ja asiakaspalvelu sähköpostissaankin väittää ettei heillä ole winbackeja olemassa. Puhelu kun on naamioitu joksikin markkinointitutkimukseksi jossa ensin kysellään mitä haet liittymältä jne. ja lopulta se ohjautuu siihen että antavat sinulle tarjouksen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 781
Viestejä
4 322 492
Jäsenet
72 100
Uusin jäsen
verkkotunkki

Hinta.fi

Ylös Bottom