Liittymät

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
328
Tälläiset winback-tarjoukset sain Moilta jokunen aika sitten:
IMG_1275.jpeg
Eli Suosikki 4G 300 hintaan 12€/kk ja reilu 5G 450 hintaan 15-21€/kk riippuen 4G/5G käytön suhteesta.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
853
DNA'n verkko (=MOI) toimii maaseudulla yleensä selvästi paremmin sikäli kuin naapureilta olen nähnyt.
Oman kokemuksen mukaan maaseudulla DNA:n verkko toimii hyvin, mutta Moi voi toimia erittäin heikosti.
Veikkaan, että Moi:lla on vähemmän kanavia/taajuuksia käytössä DNA:n tukiasemassa = pienemmät kustannukset ja heikompi suorituskyky? Ehkä asiaa voisi mitata jotenkin, mutta tuo nyt ei ole erikoisalaani.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 404
Oman kokemuksen mukaan maaseudulla DNA:n verkko toimii hyvin, mutta Moi voi toimia erittäin heikosti.
Veikkaan, että Moi:lla on vähemmän kanavia/taajuuksia käytössä DNA:n tukiasemassa = pienemmät kustannukset ja heikompi suorituskyky? Ehkä asiaa voisi mitata jotenkin, mutta tuo nyt ei ole erikoisalaani.
Olet asian ytimessä. Olen huomannut tuota varsinkin ruuhka-aikaan.

Moin laitenettiliittymä toistaa ongelmitta musiikkia esim. yöllä, mutta päiväsaikaan saattaa toisto pätkiä paljonkin. En omalla tietämyksellä löytänyt muuta syytä ongelmaan kuin sen että Moin liittymät ovat priorisoituja alemmiksi verkossa DNA:n omiin liittymiinsä nähden. Ainoa syy miksi edelleen olen Moi Mobiilin asiakas on korttiveloitus, Neljän euron hinta (vs. 10-20 Gt dataa kk) ja toimii pääasiassa ok.

Viimeksi kun liittymä hidasteli, sanoin asiasta chatissa ja vartin kuluttua hän sai buutattua lähimmän DNA-maston, kuten aiemmin kirjoitinkin.

Tähän asti ongelma ei ole uusiutunut, mutta jään seuraamaan tilannetta ennen kuin etsin muita liittymävaihtoehtoja.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 551
Viestejä
4 308 680
Jäsenet
71 872
Uusin jäsen
Alexj

Hinta.fi

Ylös Bottom