Liittymät

Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 212
Elisan chatti oli sitä mieltä että 23€/kk ei ole paha hinta puhelinliittymästä. Viisihenkinen perhe kun hankkii tuollaiset, niin piti kysyin että ottaisitko autovakuutuksen tuolla yli 1200€ hinnalla vuodeksi. Kuulemma ei tajunnut yhtään autojen vakuutuksien hinnoista.

Itsehän en kaipaa kuin 50-100m nettiä ja sopiva hinta. Jäätäviksi on mennyt hinnat ylimalkaisten nettinopeuksien vuoksi.


Laitoin Telian dotiin siirtymään ja pidän vaikka sen 26€/kk, jos elisa ei pysty tarjoamaan parempaa hintaa. 20 vuotta asiakkaana ja ei vain voi käsittää että miksi vanhat asiakkaat joutuu kikkailla näillä.
Telia.dot rajaton on 23€/kk. Ainoa ero tuohon 26€ liittymään on kai se että netti on vain 100M eikä 200M ja aavistus lisää EU dataa. Oma nykyinen Elisan 200 liittymä antaa useimmiten 30 nopeudeksi niin en hirveästi anna arvoa nopeuksille yli 100:n.

Vielä kun tuossa ei ole liittymismaksua ja Lidlin kautta saa 3 viikkoa ilmaiseksi ja 50€ Lidl lahjakortin niin kuluiksi minulle tulee ensimmäisen vuoden aikana 208.75€ eli 17.40€/kk.

Toki heti kun lahjakortin on saanut voi alkaa katsoa löytyykö jostain edullisempi liittymä kuin 23€/kk.
 

VVG

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
129
Onko ollut samat elisa winback tarjoukset siirtää sitten moille tai esim telia dotille?
Olen nyt muutaman kerran laittanut siirtymään Telia Dotiin ja on tullut vastatarjouksena 200M rajaton hintaan 18€/kk 24kk + 80€ Keskon lahjakortti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
812
200M rajaton hintaan 18€/kk 24kk + 80€ Keskon lahjakortti.
Ei huono, tuo tekee 14,66 eur/kk 2v kun lahjakortin arvon ottaa huomioon.

Mulla olisi juuri nyt 100M Elisa josta lahjakortti on jo tullut parin kk odottelulla .. pitäisiköhän tässä alkaa kokeilemaan ..
 

VVG

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
129
Ei huono, tuo tekee 14,66 eur/kk 2v kun lahjakortin arvon ottaa huomioon.

Mulla olisi juuri nyt 100M Elisa josta lahjakortti on jo tullut parin kk odottelulla .. pitäisiköhän tässä alkaa kokeilemaan ..
Teliallahan mielestäni voi saada lahjakortin kerran vuodessa. Elisalta voi halutessaan saada useamminkin.
Minulla on 24kk sopimus, mutta jos sama meno jatkuu niin en todellakaan aio jäädä odottamaan niin pitkään.
 
Liittynyt
11.10.2018
Viestejä
69
Olen nyt muutaman kerran laittanut siirtymään Telia Dotiin ja on tullut vastatarjouksena 200M rajaton hintaan 18€/kk 24kk + 80€ Keskon lahjakortti.
Ok itse sain äsken 16.99€+80€ moille kun olin siirtämässä. Olisi vielä yksi liittymä niin ajattelin telia dotille koska se olisi parempi jos jostain syystä ei tulisi winback tarjousta
 
  • Tykkää
Reactions: VVG

VVG

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
129
Ok itse sain äsken 16.99€+80€ moille kun olin siirtämässä. Olisi vielä yksi liittymä niin ajattelin telia dotille koska se olisi parempi jos jostain syystä ei tulisi winback tarjousta
En viitsinyt jättää siirtoa viimeiseen päivään mahdollisen euron säästön takia.
Sama ajatus oli minullakin Dotin suhteen, olisin ollut valmis siirtymään joksikin aikaa etujen takia.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 928
Laitoin sunnuntaina moin rento 4g:n vaihtumaan telia dotiin. äsken soittivat moilta ja tarjosivat nykyisen tilalle 4g rajaton 200 -liittymää hintaan 9€/kk(tätä ei ole saatavilla nettisivujen kautta). tähän sitten puhelut ja tekstarit päälle maks 4€/kk.
Pitäisiköhän sitä sitten koittaa kikkailla niin että ottaa Moi ja jossian välissä koittaa siirtää muualle. Jos olen laittanut siirron Moi ja sitten ottanut oman operaattorin winbackin Moi ei ole koskaan soittanut takaisin vastatarjouksella.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
389
Just tossa vaimon puhelimeen kysyttiin elisalta uutta tarjousta kun vanha loppumassa. tarjos 23ekk 200m ja 10e kertamaksu päälle. laitettiin moihin siirtymään.
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
725
Mulle soitteli joku hyypiö Elisalta ja heitti huikean jatkotarjouksen 4:ään Huoleton 200M -liittymään --> Rajaton 300M 27,99 €/kk (norm. 33,99 €/kk).

OmaElisaan kirjauduin ja siellä tuputetaan samaa liittymää hintaan 25,99 €/kk...

Kerroin, että kymppi pois kk-hinnasta ja joku lahjakortti kylkeen on hyvä lähtökohta aloittaa neuvottelut. Mutisi, että ei heillä sellaisia ole kenellekään tarjota. Nauroin makoisat naurut ja toivottelin hyvät päivänjatkot.
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
410
Minulle soitteli myös Elisalta: "sinulla on puhelinliittymä meiltä?". Juu (voi PRKLE). "onko pelannut hyvin?" Joo,ei valittamista (voi PRKLE). "Tarjotaan nyt liittymäasiakkaille Elisa Viihde Plus palvelua,kiinnostaako?"
Ei ole nyt tarvetta (HUH),kiitos näkemiin.
Minulla siis Elisa 10M kelloliittymä puhelimessa ja olin kieltänyt kaiken yhteydenoton OmaElisassa,ei näköjään vaikutusta :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.06.2024
Viestejä
2
Laitoin keskiviikkona siirtoa Moille, enkä ole saanut vielä(kään) tietoa siirron aikataulusta. Elisa ei ole kontaktoinut mitenkään ja kokeilin sitten huvikseen kepillä jäätä chatin kautta ja ihmettelin että miksi Elisalta ei ole tullut mitään kontaktia. Sain tarjouksena 200M rajaton 23,99€/kk ilman mitään kylkiäisiä. En hyväksynyt tarjousta. En tiedä millä mustalla listalla asiakkuuteni on, jos en saa winbackia. :rolleyes: Pitää varmaan soitella itse myyntipalveluun ja yrittää saada sieltä parempaa tarjousta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 246
Minulla siis Elisa 10M kelloliittymä puhelimessa ja olin kieltänyt kaiken yhteydenoton OmaElisassa,ei näköjään vaikutusta :cool:
Puhelinmyynnin kieltäminen pitää tehdä ottamalla yhteyttä aspaan. Sen jälkeen en ainakan itse ole saanut vuosiin ei-toivottua puhelinmarkkinointia.

1719949209745.png
 
Liittynyt
21.07.2021
Viestejä
192
Elokuun lopulla olis menny Tarkka 100m umpeen joka oli mulla jostain syystä 11,99€/kk. No aika paskaa näytti olevan kaikkialla tarjoukset ja tuokin olisi varmasti ollut sitten jatkossa vuodeksi taas 12.99€.

No siirsin tuon yritykseni nimiin moille tuohon Business 4G 200m joka on 14.50/kk+Max 4€/kk alv 0.
Sis. Rajattoman datan ja 19g eu-roamingin.

Eli jotain 23€/kk tuolla tulee maksimissaan, joten kokeillaan nyt tätäkin vaihtoehtoa... Muut vaihtoehdot oli aika heikkoja eikä nyt jaksa jatkuvasti säätää näiden kanssa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 943
Viestejä
4 297 438
Jäsenet
71 735
Uusin jäsen
Mesimeloni

Hinta.fi

Ylös Bottom