OmaElisassa voi myös jättää viestin, muistaakseni asiakaspalvelu-näkymän alalaidassa.Juu, ovat vaihtaneet käytäntöä pari viikkoa sitten. Irtisanominen onnistuu myös chatin kautta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OmaElisassa voi myös jättää viestin, muistaakseni asiakaspalvelu-näkymän alalaidassa.Juu, ovat vaihtaneet käytäntöä pari viikkoa sitten. Irtisanominen onnistuu myös chatin kautta.
Mielestäni ihan normaali laskutus. Ei pitäisi tulla mitään lisämaksuja avauksesta.
Neljä elisan liittymää laitoin siirtymään moille, kolmeen tuli 80e lahjakortti ja 16.99e kk diili, yheen ei mitään ja se siirtyi sitten moille.
Ne pitää olla samassa tilissä, että voi saada alennuksen. Eli ei onnistu niin, kuin toivoisit.Ei todellakaan ole normaali laskutus vaan ainoa mahdollisuus on veloitus suoraan kortilta.
Osaako joku sanoa onnistuuko telia.dot:in keskittämisetu siten että kahden samassa taloudessa asuvan tilaukset ovat henkilöiden omissa nimissä ja laskutukset ovat heidän omille korteilleen?
Elisan asiakaspalvelu avautuu huomenna klo 8.00. Jos soitat nopeasti heti aamusta, niin numeronsiirron ehtii vielä perua.Onko tietoa miten myöhään onnistuu numeronsiirron peruminen, voiko sen tehdä ihan siihen asti kunnes numero siirtyy (esim huomenna kl10.30). Oli mennyt winback tarjoukset ohi kun ne meni lapsen puhelimeen eikä omaani paitsi ensimmäinen ja huomasin ne vasta nyt mutta numero siityy huomenna kl 10.30. Elisa->Moi
Oliko siinä liittymässä, johon tarjousta ei tullut, jotain merkittävää eroa muihin? Käytetty enemmän dataa, soiteltu enemmän puheluita, markkinointiestot päällä?
Itellä olis kans kohta ajankohtaista laittaa 4 liittymää siirtymään Elisalta Moille. Ja ehkä 1 liittymä toiseen suuntaan, se tosin on vanha 9 €/kk Moi-pottiliittymä, joten voi antaa ollakin, kun 6 gigaa harvemmin tulee sillä täyteen eikä juuri puheluita/tekstareitakaan.
Itse sain dna:lta 200m rajaton puhelun päivä numeronsiirron jälkeen jossa aluksi tarjottiin 19,99€ ja kun ei kelvannut niin tarjosivat 18,99. Olisi voinut saada vieläkin halvemmalla mutta olin tyytyväinen hintaa ja se kelpasi. Tarjosivat myös minulle aiemmin ennen numeronsiirtoa 22,99 ja seuraavan kerran 21,99 mikä oli kuulemma paras mihin pystyvät.
Lisäys tämä vuoden määräaikainen siis.
Eiköhän Elista tule 18€/kk + Keskon 80€ lahjakortti tarjous.Elisan chatti oli sitä mieltä että 23€/kk ei ole paha hinta puhelinliittymästä. Viisihenkinen perhe kun hankkii tuollaiset, niin piti kysyin että ottaisitko autovakuutuksen tuolla yli 1200€ hinnalla vuodeksi. Kuulemma ei tajunnut yhtään autojen vakuutuksien hinnoista.
Itsehän en kaipaa kuin 50-100m nettiä ja sopiva hinta. Jäätäviksi on mennyt hinnat ylimalkaisten nettinopeuksien vuoksi.
Laitoin Telian dotiin siirtymään ja pidän vaikka sen 26€/kk, jos elisa ei pysty tarjoamaan parempaa hintaa. 20 vuotta asiakkaana ja ei vain voi käsittää että miksi vanhat asiakkaat joutuu kikkailla näillä.
Eiköhän Elista tule 18€/kk + Keskon 80€ lahjakortti tarjous.
Elisan chatti oli sitä mieltä että 23€/kk ei ole paha hinta puhelinliittymästä. Viisihenkinen perhe kun hankkii tuollaiset, niin piti kysyin että ottaisitko autovakuutuksen tuolla yli 1200€ hinnalla vuodeksi. Kuulemma ei tajunnut yhtään autojen vakuutuksien hinnoista.
Itsehän en kaipaa kuin 50-100m nettiä ja sopiva hinta. Jäätäviksi on mennyt hinnat ylimalkaisten nettinopeuksien vuoksi.
Laitoin Telian dotiin siirtymään ja pidän vaikka sen 26€/kk, jos elisa ei pysty tarjoamaan parempaa hintaa. 20 vuotta asiakkaana ja ei vain voi käsittää että miksi vanhat asiakkaat joutuu kikkailla näillä.
Olen nyt muutaman kerran laittanut siirtymään Telia Dotiin ja on tullut vastatarjouksena 200M rajaton hintaan 18€/kk 24kk + 80€ Keskon lahjakortti.Onko ollut samat elisa winback tarjoukset siirtää sitten moille tai esim telia dotille?
200M rajaton hintaan 18€/kk 24kk + 80€ Keskon lahjakortti.
Teliallahan mielestäni voi saada lahjakortin kerran vuodessa. Elisalta voi halutessaan saada useamminkin.Ei huono, tuo tekee 14,66 eur/kk 2v kun lahjakortin arvon ottaa huomioon.
Mulla olisi juuri nyt 100M Elisa josta lahjakortti on jo tullut parin kk odottelulla .. pitäisiköhän tässä alkaa kokeilemaan ..
Ok itse sain äsken 16.99€+80€ moille kun olin siirtämässä. Olisi vielä yksi liittymä niin ajattelin telia dotille koska se olisi parempi jos jostain syystä ei tulisi winback tarjoustaOlen nyt muutaman kerran laittanut siirtymään Telia Dotiin ja on tullut vastatarjouksena 200M rajaton hintaan 18€/kk 24kk + 80€ Keskon lahjakortti.
En viitsinyt jättää siirtoa viimeiseen päivään mahdollisen euron säästön takia.Ok itse sain äsken 16.99€+80€ moille kun olin siirtämässä. Olisi vielä yksi liittymä niin ajattelin telia dotille koska se olisi parempi jos jostain syystä ei tulisi winback tarjousta
Laitoin sunnuntaina moin rento 4g:n vaihtumaan telia dotiin. äsken soittivat moilta ja tarjosivat nykyisen tilalle 4g rajaton 200 -liittymää hintaan 9€/kk(tätä ei ole saatavilla nettisivujen kautta). tähän sitten puhelut ja tekstarit päälle maks 4€/kk.
Minulla siis Elisa 10M kelloliittymä puhelimessa ja olin kieltänyt kaiken yhteydenoton OmaElisassa,ei näköjään vaikutusta![]()
Kyllä Elisa priorisoi asiakaitaan. Meillä emännän ja pojan liittymät 200M 19,99€/kk loppuivat ja siirto Telialle.Laitoin keskiviikkona siirtoa Moille, enkä ole saanut vielä(kään) tietoa siirron aikataulusta. Elisa ei ole kontaktoinut mitenkään ja kokeilin sitten huvikseen kepillä jäätä chatin kautta ja ihmettelin että miksi Elisalta ei ole tullut mitään kontaktia. Sain tarjouksena 200M rajaton 23,99€/kk ilman mitään kylkiäisiä. En hyväksynyt tarjousta. En tiedä millä mustalla listalla asiakkuuteni on, jos en saa winbackia.Pitää varmaan soitella itse myyntipalveluun ja yrittää saada sieltä parempaa tarjousta.
Kuinkas kauan mennyt Telian Lidl lahjakorttien saapumiseen, otin winback puhelussa 5G 300M hintaan 27,99e/kk noin kk sitten.
Tuollaista Winback tarjousta ei ole tällä hetkellä ollut kuin 100M netti 12€/kk. Jostain syystä nyt tarjonneet vain tuota 200M nettiä eri kk-hinnoilla ja lahjakortilla tai ilman lahjakorttia. Tuo on passeli liittymä ainakin heille jotka jakavat netin puhelimesta muille laitteille. Siitä nyt sitten varmaan on käyttäjät eri mieltä onko liian nopea tms. vain puhelinta varten. Toisaalta eihän nopeasta netistä haittaa ole jos tarjoavat esimerkiksi 16,99€/kk joka lienee halvin tarjous 24kk sopimuksella.Joo, itselle sopisi paremmin se 100m netti 12€ hinnalla. En näe järkeväksi ainoana vaihtoehtona joko 0,5m tai sit 200-300m nettiä. Ihan älyttömäksi menneet. "Joo no meidän hinnat nousee kun liittymien nopeudet kasvaa" No shit, mutta kun kaikki ei tarvitse nopeaa nettiä puhelimeen. 10-50m riittäisi ihan vallan mainiosti puhelimeen.
Elisalta Moille siirretty liittymä viikko sitten ja nyt tuli 200M rajaton 17,99€/kk + 80e keskon lahjakortti tarjous joten takaisin vielä elisalle siis
Ei ole enää, mutta vielä vuodenvaihteessa oli.Tuollaista Winback tarjousta ei ole tällä hetkellä ollut kuin 100M netti 12€/kk. Jostain syystä nyt tarjonneet vain tuota 200M nettiä eri kk-hinnoilla ja lahjakortilla tai ilman lahjakorttia. Tuo on passeli liittymä ainakin heille jotka jakavat netin puhelimesta muille laitteille. Siitä nyt sitten varmaan on käyttäjät eri mieltä onko liian nopea tms. vain puhelinta varten. Toisaalta eihän nopeasta netistä haittaa ole jos tarjoavat esimerkiksi 16,99€/kk joka lienee halvin tarjous 24kk sopimuksella.
Tuliko tuo tarjous mistä saatua? Puhelimitse vai tiskin alta.
Latausliittymän (Saunalahti) voimassaoloaika päättyy 10.10.2024. Käytän harvoin saldoa, nytkin noin €4, vaikka viime latauksesta 10.10.22 on tovi.
Voinko ladata liittymään 10 euroa vasta 10.10.24 ilman ongelmia? Päättyykö voimassaoloaika siis tarkalleen 10.10.24 vai onko liittymä ns. lepotilassa vasta 11.10.24? Tiedän, että voin ladata liittymään 10 euroa vaikka heti ja sen voimassaoloaika pitenee heti 3.7.26 asti, mutta tarkoitus on ottaa liittymästä maksimaalinen hyöty eli ei ennenaikaisia latauksia, jottei turhaa saldoa kerry vaikka sen voisi varmaan käyttääkin.
Itse olen ainakin laittanut numeron siirtymään Elisalta Telia Dotiin.DNA:n määräaikainen liittymä päättymässä. Listahintoja ja salaisia "tarjouksia" selaamalla Moi on halvin, mutta eikös se ole samaa firmaa, joten vaihtamalla ei saa winback-tarjousta? Mikä olisi hyvä taktiikka kilpailuttamiseen? Rajaton netti ja rajattomat puhelut lähtökohtaisesti. Moi 0-4 €/kk ihan ok, kun välillä puhetta tulee enemmänkin.
DNA:n määräaikainen liittymä päättymässä. Listahintoja ja salaisia "tarjouksia" selaamalla Moi on halvin, mutta eikös se ole samaa firmaa, joten vaihtamalla ei saa winback-tarjousta? Mikä olisi hyvä taktiikka kilpailuttamiseen? Rajaton netti ja rajattomat puhelut lähtökohtaisesti. Moi 0-4 €/kk ihan ok, kun välillä puhetta tulee enemmänkin.
DNA:n kelloliittymä 9,99€/kk 24kk, 6,9€ avausmaksulla tuli kiinnitettyä. Kun ei tule videoita katseltua luurilla, niin tuolla 5/1M netin nopeudella ei näemmä omaan käyttöön ole mitään väliä, varsinkin kun on töissä ja kotona kuidun nokasta netti. Myös puhelut ja sms:t sisältyy hintaan. Aiempi oli Elisan 100M tarkka jonka "tarjoushinta" päättyi ja nousi johonkin 27-28 euroon. Jos kesäloman ajaksi tms. tarttee parempaa nettiä niin pitää laittaa työluurin simmi tai ostaa joku mokkulanetti tohon kaveriksi.
Meillä ainakin teineillä riittää.Riittääköhän tuo nopeus netin selaamiseen, sähköpostin käyttöön, whatsapp tyyppisiin sovelluksiin ja tiedostonsiirtoihin noissa? Videot luultavasti pyörii kun pudottaa tarkkuutta.
Netin nopeuden riittävyys lähinnä askarruttanut. Kun joskus ollut älypuhelin aikana joku hitaampi netti ja siinä ei tuo whatsapp muistaakseni sujuvasti toiminut. Sitten olikin useamman vuoden 50M tai vastaavalla nopeudella varustettu liittymä puhelimessa, siihen eivät enää tehneet jatkotarjousta joten jouduin siitä luopumaan. Nyt ollut hyvän aikaa 10M netti puhelimessa joka kyllä omaan käyttöön ollut riittävän nopea.
Toisaalta jos laittaisi tuohon siirtymään, niin olisi Elisalla jälleen mahdollisuus tarjota tarjous joka luultavasti olisi 200M joko lahjakortilla tai ilman.
Täällä siirtyi teinien liittymät 100M > 5M. Eivät ole vielä huomanneet eroa. Ja käyttöä on vanhojen laskujen mukaan ollut vaihtelevasti kaikkea 20-60G välissä kuussa.
Jotenkin nyt epäilen ton DNA:n kelloliittymän toimivuutta mutta laitoin nyt oman ja vaimon liittymät Elisalta sinne siirtymään niin katsotaan miten käyToki luin että täällä jotkut näitä käyttäneet luureissa, joten ilmeisesti sitten toimii.
Tämähän on loistavaa jos kerta pelittää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.