Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä siirtyy numero Moille ensi viikon tiistaina ja vata yksi viesti tullut Elisalta, jossa pyydettiin suostumusta puheluun ja sieltä paras tarjous oli tuo 200m liittymä 20€/kk.
Melko suurella todennäköisyydellä maanantaina tulisi 18€/kk tai jopa 17€ + 80€ keskon lahjakortti. Itselleni tuli tuo 18€/kk + 80€ lahjakortti 2 päivää ennen siirtoa.Itsellä siirtyy numero Moille ensi viikon tiistaina ja vata yksi viesti tullut Elisalta, jossa pyydettiin suostumusta puheluun ja sieltä paras tarjous oli tuo 200m liittymä 20€/kk.
Viestissä luki että lähettävät 3 kk päästä, mutta tilausvahvistuksessa että 2 kk. Edellinen lahjakortti lähetettiin 2 kk päästä.Jäin miettimään vielä tuota Elisan 200M 16,99 €/kk + 80 € lahjakortti tarjousta. Ehdoissa lukee, että liittymä ei ole määräaikainen, eli voi irtisanoa ennen tarjousajan loppuakin. Kuinka nopeasti lahjakortti tulee, eli paljonko kuukausimaksuja pitää maksella?
En tee mitään noin nopealla liittymällä mutta jääköhän voiton puolelle, jos vaihtaa liittymän heti lahjakortin saatua?
Jos vaikka kieltäytyy puhelimessa ehdotetusta tarjouksesta niin voi olla hyvin mahdollista saada tämä tarjous tai sitten jopa 16,99€/kk + 80€ Keskon lahjakortti.Melko suurella todennäköisyydellä maanantaina tulisi 18€/kk tai jopa 17€ + 80€ keskon lahjakortti. Itselleni tuli tuo 18€/kk + 80€ lahjakortti 2 päivää ennen siirtoa.
No ainakin kaikkein yleisimmin tarjotulle rajattomalle, eli 200M, tyypillisin alin hinta on juurikin ollut 17€kk.Jos vaikka kieltäytyy puhelimessa ehdotetusta tarjouksesta niin voi olla hyvin mahdollista saada tämä tarjous tai sitten jopa 16,99€/kk + 80€ Keskon lahjakortti.
Ei tietoa paljon tuosta halvemmaksi voi saada tällä hetkellä Elisalta etenkään jos haluaa rajattomat puhelut+viestit+netti tyyppisen liittymän? Niitä käytön mukaan veloitettavat puhelut+viestit ja rajaton netti luultavasti saadakkin.
No ainakin kaikkein yleisimmin tarjotulle rajattomalle, eli 200M, tyypillisin alin hinta on juurikin ollut 17€kk.
Minulle ei ainakaan tarjottu viestillä kuin kalliimpaa 5G liittymää.
"Väärinkäytösten" takia sitten lisääntyy todennäköisyys ettei tällaisia tarjouksia enää jatkossa tule...Jäin miettimään vielä tuota Elisan 200M 16,99 €/kk + 80 € lahjakortti tarjousta. Ehdoissa lukee, että liittymä ei ole määräaikainen, eli voi irtisanoa ennen tarjousajan loppuakin. Kuinka nopeasti lahjakortti tulee, eli paljonko kuukausimaksuja pitää maksella?
En tee mitään noin nopealla liittymällä mutta jääköhän voiton puolelle, jos vaihtaa liittymän halvempaan heti lahjakortin saatua?
Niin, Teliallahan voi saada lahjakortin korkeintaan kerran vuodessa ja summakin on huomattavasti pienempi."Väärinkäytösten" takia sitten lisääntyy todennäköisyys ettei tällaisia tarjouksia enää jatkossa tule...
Ei tuossa ole mitään väärinkäytöstä. Viestissä mainostetaan "Ei määräaikaa", joten ihan reilua peliä. Monessa tuotteessa voi olla kampanja ja silti sen saa keskeyttää ei-määräaikaisena. Esim. testasin kerran Asics lenkkareita 90 päivää ja palautin viime päivinä, koska en ollut tyytyväinen tuntumaan, vaikka hyödynsin kenkiä koko ajan."Väärinkäytösten" takia sitten lisääntyy todennäköisyys ettei tällaisia tarjouksia enää jatkossa tule...
Jos Elisa oikeasti haluaisi pitää pitkäaikaisen asiakkaan tyytyväisenä, niin 200M rajaton liittymä on täysin väärä, kun puolta halvempi kilpailijan liittymä riittää vallan hyvin. Operaattori kyllä näkee asiakkaan puheluiden ja datan käyttömäärän, mutta haluaa surutta rahastaa asiakasta.
Tarkoitan lähinnä sitä, että kaikki asiakkaat maksavat rajattomuudesta ja rajatut/käytön mukaan maksavat halvemmat liittymät poistuvat. Mitä enemmän käyttää rajatonta liittymää sen parempi, mutta vähän käyttäviä tyyli sorsii.Tarkoitatko tällä että, 200M rajaton on liian nopea älypuhelimelle?
Tarkoitan lähinnä sitä, että kaikki asiakkaat maksavat rajattomuudesta ja rajatut/käytön mukaan maksavat liittymät poistuvat. Mitä enemmän käyttää rajatonta liittymää sen parempi, mutta vähän käyttäviä tyyli sorsii.
En jaa dataa puhelimella ja puhelimet ovat pääosin wifissa. Käyttömäärät ulkopuolella ovat 10-100 Mt/kk + pari puhelua, ja operaattori näkee sen mutta tarjoaa rajatonta liittymää. Ylimääräisestä nopeudesta ei ole sikäli haittaa mutta kai sekin laskuun ynnätään.
Tuollainen 17-18 €/kk on tosi kallis liittymä vähälle käytölle, vaikka miten yrittää nähdä hyviä puolia.
Noh, arvattavissa oleva vastaus. Senpä takia oli lainausmerkeissä... että tuo toki onnistuu, mutta itse en ainakaan kehtaisi moista operaatiota tehdä. Väärinkäytökseksi voi hyvin kutsua jos operaattori jää tappiolle kikkailun jälkeen -> johtopäätös ettei varmastikaan ole tarkoittanut tuota etua noin käytettävän.Ei tuossa ole mitään väärinkäytöstä. Viestissä mainostetaan "Ei määräaikaa", joten ihan reilua peliä. Monessa tuotteessa voi olla kampanja ja silti sen saa keskeyttää ei-määräaikaisena. Esim. testasin kerran Asics lenkkareita 90 päivää ja palautin viime päivinä, koska en ollut tyytyväinen tuntumaan, vaikka hyödynsin kenkiä koko ajan.
Jos Elisa oikeasti haluaisi pitää pitkäaikaisen asiakkaan tyytyväisenä, niin 200M rajaton liittymä on täysin väärä, kun puolta halvempi kilpailijan liittymä riittää vallan hyvin. Operaattori kyllä näkee asiakkaan puheluiden ja datan käyttömäärän, mutta haluaa surutta rahastaa asiakasta.
Ensinnäkin, kotimainen yrittäjä ei hävinnyt mitään tuossa kenkätestissä. Asics maksoi kaikki kulut myös yrittäjälle, joka kannusti kokeilemaan (hän jäi voitolle joka tapauksessa). Olen tuhansia euroja kantanut valmistajalle, joten menetys oli tippa meressä mutta tyytyväisyys on tärkeämpi.Noh, arvattavissa oleva vastaus. Senpä takia oli lainausmerkeissä... että tuo toki onnistuu, mutta itse en ainakaan kehtaisi moista operaatiota tehdä. Väärinkäytökseksi voi hyvin kutsua jos operaattori jää tappiolle kikkailun jälkeen -> johtopäätös ettei varmastikaan ole tarkoittanut tuota etua noin käytettävän.
Edit. Ja mielestäni on eri asia jos on vilpitön aikomus ostaa tuote, mutta syystä tai toisesta ei sovellu itselle. Jos taas aikomus on käyttää tuotetta 90 päivää ja palauttaa (kuten lahjakorttioperaation kanssa) niin aika k-päistä toimintaa yrittäjää kohtaan.
Joo, sinne olen numeroa siirtämässä (perus+peruspaketti 8,90€/kk), kuten muutama sivu ennen kirjoitin. Olisin pysynyt Elisalla mutta he eivät tarjonneet mitään <10 €/kk liittymää, vaikka monesti kysyin. Pienin on Perus 100M 14,99 €/kk.Kannattanee tutustua sitten tuohon tarjontaan...
Latausliittymän ostaminen on tehty kieltämättä hankalaksi, mutta kyllä se verkkokaupasta löytyy.
Siinä on ihan alla tuollainen linkki.
Ja tuossa liittymässähän ideana on se, että tuota 66 sentin päivänettiä ei käytetä, vaan sen tilalle hankitaan esim. 10 € kk maksava Elisan Mobiililaajakaista 50m (taloyhtiölaajakaistaan, muu kuin perusnopeus) tai Moin laitenetti 4 eur 0.5M, tai etsitään esim. kilpailijoilta 9,99 euron tarjous liittymiä vuodeksi. Telialla oli ainakin viime vuonna 50 megasia tuohon hintaan.
Itse olen ainakin saanut päivitettyä tähän alennetun hinnan chatin kautta jo monta vuotta putkeen ja ilman mitään lisämaksuja.Telialta löytyy: Yhteys Mukaan kotimaa 50 M | Telia
Just otin uuden liittymän kotireitittimeen kun yrittivät nostaa parilla eurolla 12kk jälkeen. Tietty avausmaksun joutuu kärsimään joka kerta.
En löytänyt DNA:n sivuilta tätä. Onko linkkiä heittää, tai tietoa onko kyseessä joku ehdollinen tarjous nykyasiakkaille tms?Denalta tarjous.
En löytänyt DNA:n sivuilta tätä. Onko linkkiä heittää, tai tietoa onko kyseessä joku ehdollinen tarjous nykyasiakkaille tms?
Toki, tuli sähköpostiin ja näkyy pahus vie olevan suunnattu DNA Netti-asiakkaille, mutta harvoinhan tuota mitenkään tarkastavat: Huikea etu sinulle, DNA:n asiakas! | DNA
Jos et ole oikeutettu etuun, tilaus ei mene läpi ja ilmoitamme sinulle asiasta SMS-viestillä.
Oma DNA Sovelluksessa on DNA Netti-asiakkaalle vielä parempi diili 50M 4G:stä. 24kk ajan 5e/kk eikä määräaikaa.Toki, tuli sähköpostiin ja näkyy pahus vie olevan suunnattu DNA Netti-asiakkaille, mutta harvoinhan tuota mitenkään tarkastavat: Huikea etu sinulle, DNA:n asiakas! | DNA
Entä se pinkoodin kysely puhelimen sim kortissa, estääkö tuo käyttämästä puhelimen sim korttia 4G mobiili reitittimessä?Ei se mokkula tiedä onko kyseessä data vai puheliittymä, samojahan ne nyt on muutenkin.
Operaattoria taas ei voisi vähempää kiinnostaa missä laitteessa se kortti on.
Sen kyselyn saa laitettua pois.Entä se pinkoodin kysely puhelimen sim kortissa, estääkö tuo käyttämästä puhelimen sim korttia 4G mobiili reitittimessä?
Toimii, suurin miina on laskutusriski, eli tarkkana estojenkanssa, ruksii ainakin kaikki maksulliset pois. Toki dataliittymässäkin voi olla puhe tuki, sms hyvin tyypillinen.Vähän tyhmä kysymys todennäköisesti mutta voiko ottaa 4G kotinetti mokkulaan vastaavanlaisen puhelinliittymän esim 4G 200M.Halvin 4G kotinetti millä liittymä on dna:an 18,99e 4G 200M 12kk määräaikainen tarjous minkä sain kyselemällä eri operaattoreilta eikä lahjakorttia edes mukaan.Jos tuohon mokkulaan ottaisi tavallisen vastaavan puhelinliittymän niin onnistuisiko se ja toimisiko yhtälailla jolloin voisi saada sen lahjakortin ja halvemman hinnan esim 16,90e./kk.
Nonnii, ei tullut elisalta vastatarjousta ja joutui tytär moille. Ei kuullema netti ole hyvä(300M), kävi Lapissa ja asuu Itä-Pakilassa. Millä sais hyvällä hinnalla(riittäis 20€/kk) takaisin Elisalle? Tai Telialle? Vai pitääkö ottaa kallis hinta ja sit taas venkslata?
Onko tilanne muuttunut? Ainakin ennen ovat tarkkaan tarkistaneet ja peruneet liittymän avauksen, jos ei ole oikeutettu etuun.Toki, tuli sähköpostiin ja näkyy pahus vie olevan suunnattu DNA Netti-asiakkaille, mutta harvoinhan tuota mitenkään tarkastavat: Huikea etu sinulle, DNA:n asiakas! | DNA
Nonnii, ei tullut elisalta vastatarjousta ja joutui tytär moille. Ei kuullema netti ole hyvä(300M), kävi Lapissa ja asuu Itä-Pakilassa. Millä sais hyvällä hinnalla(riittäis 20€/kk) takaisin Elisalle? Tai Telialle? Vai pitääkö ottaa kallis hinta ja sit taas venkslata?
Ainakin äitini oli saanut hyvän vastatarjouksen oltuaan vain viikon Moilla.Hei,
olen nyt kokeilemassa ensimmäistä kertaa liittymien kilpailutusta. Liittymä on ollut vuosikausia isäni nimissä, mutta se siirrettiin noin viikko sitten minun nimiini. Onkohan sillä Elisalle mitään merkitystä että olen näin "uusi" asiakas vai voinko saada ihan samat noin 20€/kk tarjoukset kuin muillekin tässä ketjussa on tullut? Pelkään vain että kilpailutus olisi tässä minun tapauksessa ihan turhaa.
Sain siirron yhteydessä automaattisesti liittymäksi Rajaton 200M, mutta hinta 31,99€/kk tuntuu vähän suolaiselta hinnalta, varsinkin kun isäni maksoi liittymästäni perhekokonaisuuden myötä noin 19€/kk.
Kiitos jo etukäteen!
Kokeilemallahan se selviää. Mikäli elisalta ei tulis vastatarjouksena mitään järkevää, voit kuitenkin sen telian tms liittymäsopimuksen perua ennen siirtoa. Ei nää mitään rakettitiedettä ole.Hei,
olen nyt kokeilemassa ensimmäistä kertaa liittymien kilpailutusta. Liittymä on ollut vuosikausia isäni nimissä, mutta se siirrettiin noin viikko sitten minun nimiini. Onkohan sillä Elisalle mitään merkitystä että olen näin "uusi" asiakas vai voinko saada ihan samat noin 20€/kk tarjoukset kuin muillekin tässä ketjussa on tullut? Pelkään vain että kilpailutus olisi tässä minun tapauksessa ihan turhaa.
Sain siirron yhteydessä automaattisesti liittymäksi Rajaton 200M, mutta hinta 31,99€/kk tuntuu vähän suolaiselta hinnalta, varsinkin kun isäni maksoi liittymästäni perhekokonaisuuden myötä noin 19€/kk.
Kiitos jo etukäteen!
Avaatko vielä hieman millanen oli ja minkälaisen sai..... kiinnostaaAinakin äitini oli saanut hyvän vastatarjouksen oltuaan vain viikon Moilla.
Telia Dotilla on ihan kilpailukykyiset hinnat ja saa 50€ ostosrahaa Lidliin sekä kolmen viikon ilmaisen käytön. Sinne olin omaa siirtämässä, mutta Elisa pisti paremmaksi jälleen kerran.
Otettiin 22€ maksava Suosikki 4G rajattomalla netillä. Viikon oltua siirrettiin Elisalle. Moilta soitettiin ja tarjottiin sama Suoskki 4G 12€/kk 24kk.Avaatko vielä hieman millanen oli ja minkälaisen sai..... kiinnostaa
No selaamalla ihan sivun kaksi taaksepäin tätä ketjua saanee hyvän käsityksen.Dna:n 300M Super 4G on loppumassa. Vanha hinta oli 19,90€/kk. Tarjosi ensin puhelimessa jatkoa 22,90€ hintaan ja en suostunut siihen. 21,90€ oli sitten viimeinen hinta. Otin sen. Missäköhän hinnoissa Win-backit pyörii? Oletan, että hinta lienee 19,90-22,90€ välillä?