Liittymät

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
No kyllä se 1M netti riittää WhatsAppin kaltaisiin viestintäpalveluihin sekä tietyssä määrin ainakin tekstipohjaisten verkkosivujen selaamiseen. YouTube voi olla aika nihkeä sillä. Aika melkoisesti saisi kyllä WhatsAppia käyttää, että saisi 4GB ylittymään mutta toisaalta YouTubella se onnistuu kohtuullisen helpostikin.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 833
8v & 10v:llä käyttö pääasiassa Whatsup, pelit, youtube ja mitä näitä nyt on. Pääasiassa kotona kuitenkin eli Wlanilla pärjää ja pienempi on latausliittymällä tähän saakka mennyt ilman mobiilinettiä vajaalla 5e/vuosi. Olisi vaan hyvä saada Whatsup maailmallakin pelaamaan ja tämän kaverin kanssa vähän jännittää tuon Moin rajoitetun datan riittävyys. Mutta tekeekö tuolla 1M oikeasti mitään?
Kyllä se megainen riittää lapsille varsinkin hyvin. Ei kait siinä jää muusta paitsi kuin ettei YouTubessa, Yle Areenassa ja Netflixissä yms. toimi hd-laatu kodin ulkopuolella vaan pitää sd-laatua katsella. Tosin puhelimen näytöllä siinä ei iso ero ole.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
853
Kun tuota miettii niin ehkä se on tuossa iässä ihan hyväkin ettei se netti ole niin nopea, joutuu keksimään jotain muutakin tekemistä kuin ruudun tuijottamista...

No kyllä se 1M netti riittää WhatsAppin kaltaisiin viestintäpalveluihin sekä tietyssä määrin ainakin tekstipohjaisten verkkosivujen selaamiseen. YouTube voi olla aika nihkeä sillä. Aika melkoisesti saisi kyllä WhatsAppia käyttää, että saisi 4GB ylittymään mutta toisaalta YouTubella se onnistuu kohtuullisen helpostikin.
Juu videot ja mahdolliset pelien videot, niistä se data kertyy. Saahan sitä toisaalta puhelimeen datarajan ja ei sitä vararikossa lisägigankaan kanssa olla. Moi on ihan toimiva paketti kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
408
Mulle tarjottiin Elisalta sekä 8,90e/kk rajattomalla 50M netillä että tuota 2,90e/kk 1M netillä olevaa vuodeksi perheen neljään Moi liittymään. Vanhempien nettiliittymän ja vaimon käyttöliittymän meinasin heittää tuohon 8,90e liittymään, se on selkeä, mutta tuota 1M mietin riittääkö se muksuille vai pysynkö Moissa.
Oliko sulla käytössä sitä henk.koht. tarjouskoodilla vai millä ilveellä sait kenties 8,90e/kk tarjouksen?
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
853
Oliko sulla käytössä sitä henk.koht. tarjouskoodilla vai millä ilveellä sait kenties 8,90e/kk tarjouksen?
Juu ei mulla mitään koodeja ole, kaupassa käydessä hetken juttelin myyjän kanssa ja lopulta tuota tarjos kun olin eka 2,90e/kk hylännyt. Tuo 100M olis nettiliittymään itseasiassa parempikin.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
143
Siirto menossa moi:lle ja paras tarjous mihin elisa pystyi oli tarkka 1M 4.90€.Olisin ollut tyytyväinen siihen 8.90€ 200min+200txt mutta ei kuulemma pysty sitä antamaan.Tuleekohan sieltä vielä tarjouksia vaikka olin yhteydessä sinne jo?Ensimmäiseen viestiin vastasin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
122
Telian tarjoukset kannattaa melkein jostain ständilä bongata sillä ainakin oman kokemuksen mukaan ständiltä saa myös monesti kaupanpäälle esim. juuri noita K-ryhmän lahjakortteja tms. Netissä harvoin on muuta kuin noita ps+ kortteja ja niitäkin harvoin.
Jep. Venemessuilta Rajaton 200M 18.90€/kk ja 30€ lahjakortti.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
447
DNA:n rajaton on nyt, määräaikainen. Oli Moi kahdella SIMmillä mutta totesin käyttäväni vain yhtä mutta kaksi piti olla kaistan vuoksi. Tämä DNA on edullisempi.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
408
Juu ei mulla mitään koodeja ole, kaupassa käydessä hetken juttelin myyjän kanssa ja lopulta tuota tarjos kun olin eka 2,90e/kk hylännyt. Tuo 100M olis nettiliittymään itseasiassa parempikin.
Aikamoista tuuria sitten, jos kerran sait ständiltä tuollaisen tarjouksen :D

Siirto menossa moi:lle ja paras tarjous mihin elisa pystyi oli tarkka 1M 4.90€.Olisin ollut tyytyväinen siihen 8.90€ 200min+200txt mutta ei kuulemma pysty sitä antamaan.Tuleekohan sieltä vielä tarjouksia vaikka olin yhteydessä sinne jo?Ensimmäiseen viestiin vastasin.
Eikö ole enää 2,90e/kk 24kk Tarkkaa tarjota?

Mutta aika ihmeellistä velunkipeliä tuo Elisan liittymän tarjouksen saanti.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
853
Aikamoista tuuria sitten, jos kerran sait ständiltä tuollaisen tarjouksen :D

Mutta aika ihmeellistä velunkipeliä tuo Elisan liittymän tarjouksen saanti.
Joo tai standiltä sain tuon 2,9e mutta oli kiire niin jätin numeroni ja myöhemmin hylkäsin tarjouksen kun selvisi että tuo oli vain meganen. Soitteli sitten vielä myöhemmin uudelleen että nyt olis parempi tarjous. Saattaa vaikuttaa tuo että kolme liittymää ollut Moilla jo muutaman vuoden, neljännen laitoin sinne siirtymään että saan tuon tarjouksen siihenkin.

En tiedä miten nuo menee mutta hieman erikoista on että osalle tarjotaan jotain ja toisille jotain muuta ja on tuo mullakin vielä vahvistamatta... jos tulee ongelmia niin pysytään Moissa sitten.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
143
Aikamoista tuuria sitten, jos kerran sait ständiltä tuollaisen tarjouksen :D



Eikö ole enää 2,90e/kk 24kk Tarkkaa tarjota?

Mutta aika ihmeellistä velunkipeliä tuo Elisan liittymän tarjouksen saanti.
Tarkoitus on alkaa käyttää työliittymää ja jättää halpa liittymä vielä käyttöön.
Katseli historiaa paljoko puhuttu ja totes ettei sun kannata vaihtaa moille joten muuta ei ole tarjolla mulle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
434
Meinas hieman vituttaa kun dnalta soittelivat useamman kerran perjantaina. Lopulta kun vastasivat niin heillähän oli hyvä tarjous minulle, nykyinen 14,90e maksava liittymän tarjoushinta ja määräaikaisuus päättyy kuun lopussa, mutta nyt saisin sen vuoden määräaikaisuudella hintaan 27,90e. Olis normaalisti 32e tms. Vitun hyvä tarjous kun suunnilleen tuplaavat liittymän hinnan.. noh, onneks telialla oli tarjouksia viikonloppuna nii ei taia tarttee enää olla dnan asiakas ensi kuussa.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
93
Meinas hieman vituttaa kun dnalta soittelivat useamman kerran perjantaina. Lopulta kun vastasivat niin heillähän oli hyvä tarjous minulle, nykyinen 14,90e maksava liittymän tarjoushinta ja määräaikaisuus päättyy kuun lopussa, mutta nyt saisin sen vuoden määräaikaisuudella hintaan 27,90e. Olis normaalisti 32e tms. Vitun hyvä tarjous kun suunnilleen tuplaavat liittymän hinnan.. noh, onneks telialla oli tarjouksia viikonloppuna nii ei taia tarttee enää olla dnan asiakas ensi kuussa.
Sama homma perjantaina. Kuun lopulla olisi vaihtunut 19,90€ liittymä 34,90€ liittymäksi ja koittivat tehdä diiliä 27,90€ hintaan vuodeksi. Onneksi Telia tarjosi 20€ hintaan 100mb/s + 1200min/kpl sms.. Samapa tuo minulle kuka tarjoaa liittymän, kunhan hinta pysyy tuossa 20€ kohdilla ja homma toimii.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 764
Sama homma perjantaina. Kuun lopulla olisi vaihtunut 19,90€ liittymä 34,90€ liittymäksi ja koittivat tehdä diiliä 27,90€ hintaan vuodeksi.
On kyllä tosi outoa touhua dna:lta. Kävin tuossa viime viikolla ostamassa dna:lta tarjous Chromecastin ja naisystävä siinä mukana. Sillä on dna:n liittymä, jossa oli juuri tarjoushinta liittymässä päättynyt ja hinta nyt tuon 34,90€/kk. No, kysyi vaan, että eikö tuohon löytyisi joku uusi tarjous, niin tarjosivat suoraan 19,90€ hinnan tuohon samaan liittymään. Miksihän nämä tarjoukset on näin erilaisia eri ihmisille?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 522
oliko elisalta parhat winbackit nimenomaan moille siirtoon laitetuille liittymille? itellä tarjous päättymässä ja katsoin että jatkossa halvin oman käyttöön ois globetelin mini rajattomalla datalla 15.80€/kk. otan sen jos, elisalta saa parempaa vastatarjouksena..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 610
oliko elisalta parhat winbackit nimenomaan moille siirtoon laitetuille liittymille? itellä tarjous päättymässä ja katsoin että jatkossa halvin oman käyttöön ois globetelin mini rajattomalla datalla 15.80€/kk. otan sen jos, elisalta saa parempaa vastatarjouksena..
Moille tosiaan kannattaa siirtyä.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 985
Globetel datan nopeus onko sen datanopeus vain GPRS ts vain 256 kbs jopa sillä rajattomalla datalla !!!
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 522
Ei ole, vaan 4Mbps on Globetelin datanopeus.
Nykyään näkyy olevan myös 3€/3GB paketti pieneen käyttöön.
jep. mimi pakettiin kuuluu vielä 300min+300txt niin tuo tulee käytössä jonkinverran halvemmaksi kun varmaan joku 50+50 /kk tulee noita tällä hetkellä. moilla ois 18€ +puhe ja txt päälle. 4mbps riittäis puhelinliittymässä mulle ihan hyvin.

elisan winbackit ois ainakin tämän threadin mukaan vieläkin halvempia, mutta en jaksa alkaa kikkaileen kovin monen operaattorin kautta jos sitä hyvää vastatarjousta ei joka kerta ole tullutkaan..
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 219
Mites ois 6e sijoitus uuteen Moi -liittymään ja siihen kokeilet saada sitten Elisalta hyvän tarjouksen (1kk aikaa), jos tärppää, niin sitten siirrät vanhan numerosi siihen, ellei sitten vanhasi ole jo Elisan liittymä (Elisan numeroa ei voi siirtää sisäisesti). Jos ei tärppää, menetät tietenkin tuon 6e, mutta jos tärppää niin säästöt olisi aikas hyvät siihen nähden...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Mites ois 6e sijoitus uuteen Moi -liittymään ja siihen kokeilet saada sitten Elisalta hyvän tarjouksen (1kk aikaa), jos tärppää, niin sitten siirrät vanhan numerosi siihen, ellei sitten vanhasi ole jo Elisan liittymä (Elisan numeroa ei voi siirtää sisäisesti). Jos ei tärppää, menetät tietenkin tuon 6e, mutta jos tärppää niin säästöt olisi aikas hyvät siihen nähden...
Voihan siinä periaatteessa kokeilla ekan viikon, jos ei saa niin peruu. Onhan tuossa kuitenkin perinteinen 14 päivän etäoston perumisaika. Käytännössä siis maksaisi vain onnistuessaan. Ja se sijoitus on tarkemmin ottaen 9,5€ postien ja 25% alkualen takia.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 985
jep. mimi pakettiin kuuluu vielä 300min+300txt niin tuo tulee käytössä jonkinverran halvemmaksi kun varmaan joku 50+50 /kk tulee noita tällä hetkellä. moilla ois 18€ +puhe ja txt päälle. 4mbps riittäis puhelinliittymässä mulle ihan hyvin.

elisan winbackit ois ainakin tämän threadin mukaan vieläkin halvempia, mutta en jaksa alkaa kikkaileen kovin monen operaattorin kautta jos sitä hyvää vastatarjousta ei joka kerta ole tullutkaan..
Tuo 4Mbs on harmittavasti just himpun liian vähän 1080P Youtube ja Netflix videoille ja ne olis kiva toimia 1080P jos on reissussa (oman tai jonkun muun Wlan:in kantaman ulkopuolella).

Itse olen todennut että olen harvoin Wlanien ulkopuolella joten en tarvi mitään kallista kiinteää dataa mutta tarvin nyt kumminkin jonkunlaisen ja se mielellään sais olla vähintään 10Mbps että nuo videoit toimis ongelmitta.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 094
Tuo 4Mbs on harmittavasti just himpun liian vähän 1080P Youtube ja Netflix videoille ja ne olis kiva toimia 1080P jos on reissussa (oman tai jonkun muun Wlan:in kantaman ulkopuolella).

Itse olen todennut että olen harvoin Wlanien ulkopuolella joten en tarvi mitään kallista kiinteää dataa mutta tarvin nyt kumminkin jonkunlaisen ja se mielellään sais olla vähintään 10Mbps että nuo videoit toimis ongelmitta.
Pitkään omassa puhelimessa oli 1Mbps yhteys ja netflix pelitti ihan kivasti. Jossain mökillä ei paljoa haittaa jos joskus joutuukin 720p hetken katsomaan jotain. Itsellä tuo oli autossa jakamassa yhteyden tablettiin joka esitti takapenkkiläisille netflix viihdettä.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 985
Pitkään omassa puhelimessa oli 1Mbps yhteys ja netflix pelitti ihan kivasti. Jossain mökillä ei paljoa haittaa jos joskus joutuukin 720p hetken katsomaan jotain. Itsellä tuo oli autossa jakamassa yhteyden tablettiin joka esitti takapenkkiläisille netflix viihdettä.
Junassa matkustaessa on hyvä olla vähän nopeusvaraan kun junareiteillä käynnykkäverkkojen kuuluvuus ei yleensä ole yhtähyvä kuin tiereiteillä (onneksi kumminkin kaikissa junavaunussa on nykyään toistin).
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 905
Junassa matkustaessa on hyvä olla vähän nopeusvaraan kun junareiteillä käynnykkäverkkojen kuuluvuus ei yleensä ole yhtähyvä kuin tiereiteillä (onneksi kumminkin kaikissa junavaunussa on nykyään toistin).
Juu itsekkin oon huomannut saman asian. Helsingistä ouluun on todella monta kohtaa, jossa puhelin ei kuulu kunnolla ja mitä matkustajia oon kuunnellu, niin ovat valittaneet asiasta. Ja itsellä ei tahtonut ees kaikissa kohdissa toimia kunnolla ees kuin GSM.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 985
Juu itsekkin oon huomannut saman asian. Helsingistä ouluun on todella monta kohtaa, jossa puhelin ei kuulu kunnolla ja mitä matkustajia oon kuunnellu, niin ovat valittaneet asiasta. Ja itsellä ei tahtonut ees kaikissa kohdissa toimia kunnolla ees kuin GSM.
Yksi muutuja junassa jonka monet ei hoksaa vaikuttavan mobiilinetin toimintaan on junan nopeus niin että jos on heikomman kuuluvuuden alueella ja se juna painaan sen 180-220 km/h voipi sen videon toisto olla vähän niin ja näin.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
367
Eipä nuo toistimet tue edes 3G verkkoa saatika 4G. Muistaakseni vain vanhojen verkkojen tuki. WLAN toteutettu niin että reititin yhdessä vaunussa ja siitä langattomat hypyt muiden vaunujen tukareihin, tämäkin hyvin äkkiä tukossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 977
photo_2019-02-13_15-03-33.jpg


Tuollainen tippui elisalta tekstiviestinä. Tällä hetkellä on käytössä Moi:n saalistustarjouksena saatu Tarkka 4G 50M, jonka kk-maksu on 2,90€/kk.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Ei sinänsä huono, kasvaisihan tuossa nettinopeus aika merkittävästi latauksen ja etenkin lähetyksen osalta sekä saisi tuon EU-datan 2€/kk lisämaksulla. Eikä loppupeleissä edes vaikuttaisi tarjouksen kestoon, kun alkuperäisen 24kk tarjouksesta on kohta mennyt puolet. Vaan eipä ole itselleni ainakaan vielä tullut mitään, enkä kyllä tiedä vaihtaisinko siltikään kun tämä nykyinen on kyllä ollut riittävä.

Edit: Samantyylinen myös Huolettomalle:

IMG-20190213-WA0013__01.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 905
Mulle taas Omassa Elisassa Saunalahti Huoleton Premium 150M maksaa 23.90€/kk 12kk ajaksi jos vaihtasin Telialta Elisalle. 12kk jälkeen 33.90€/kk.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 610
Itsellä on pari kappaletta 2.9€ tarkka 4G liittymiä. Nuo on sen verran vanhoja että ei ole sitä upload rajaa vielä.

Ei taida olla mitään tarvetta lisänopeudelle, niin saa olla tuo 2.9€ hinta vielä vuoden. Sitten varmaan vaihtoa Moille. Ei ole tullut itselle noita mainoksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Hauskasti oli muuten Matkapuhelinfoorumilla väki saanut erilaisia versioita tuosta Tarkka Premiumista. Oli 4,90€/kk 12kk ja 6,90€/kk 24kk sekä joku saanut vielä 6,90€/kk 12kk. :D

Mulle taas Omassa Elisassa Saunalahti Huoleton Premium 150M maksaa 23.90€/kk 12kk ajaksi jos vaihtasin Telialta Elisalle. 12kk jälkeen 33.90€/kk.
Mulle tarjoaisi OmaElisassa tuota Huoleton Premiumia 29,90€/kk. Nämä nyt ei kuitenkaan olleet OmaElisasta tai edes muilta operaattoreita siirtyville vaan niille, jotka olivat viimevuonna ottaneet noita Moi-tarjouksia. Elisa koittaa siis saada heitä ottamaan ylihalpojen liittymien tilalle pari euroa kalliimman ja näin tietysti saada samalla muutaman roposen enemmän noista. Parempiahan nuo on Elisalle, jos moni vaihtaa hieman kalliimpaan.

Itsellä on pari kappaletta 2.9€ tarkka 4G liittymiä. Nuo on sen verran vanhoja että ei ole sitä upload rajaa vielä.

Ei taida olla mitään tarvetta lisänopeudelle, niin saa olla tuo 2.9€ hinta vielä vuoden. Sitten varmaan vaihtoa Moille. Ei ole tullut itselle noita mainoksia.
Mites vanhoja niiden pitää olla, että ei olisi tuota rajaa? Oma viimevuoden alusta otettu on ainakin 50/10M.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
Täällä näin... Taitaa elisa jäädä unholaan ku noin radikaalisti rajottavat noita tarjouksia kelle niitä antavat...

Soitin juuri ennen siirtymistä dnalle et kelpais vaikka 17,90 niin jään mut ei kuulemma ollu tuollaista valittavana... Lähti sit nettikin pois sieltä...

Screenshot_20190213_162545_com.google.android.apps.messaging.jpg
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 905
Täällä näin... Taitaa elisa jäädä unholaan ku noin radikaalisti rajottavat noita tarjouksia kelle niitä antavat...

Soitin juuri ennen siirtymistä dnalle et kelpais vaikka 17,90 niin jään mut ei kuulemma ollu tuollaista valittavana... Lähti sit nettikin pois sieltä...

Ite just katoin tuon elisa.fi/etusi linkin kautta, niin mulla näyttää näin:

Screenshot_20190213-163238.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Täällä näin... Taitaa elisa jäädä unholaan ku noin radikaalisti rajottavat noita tarjouksia kelle niitä antavat...
Ihan samanlaista se meininki on muillakin operaattoreina. Poikkeuksena korkeintaan se, että Elisa yritti päästä muita näkyvämmin Moista eroon. Perustarjoukset kuitenkin operaattoreiden välillä kaikilla hyvin samanlaiset.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 610
Mites vanhoja niiden pitää olla, että ei olisi tuota rajaa? Oma viimevuoden alusta otettu on ainakin 50/10M.
Itsellä on 50/50M tarkka 4G 2.9€kk 24kk.

Muistaakseni joskus noin vuosi sitten vaihdoin vanhan Elisan 50M (11€/kk) jonkun premium liittymän 2.9€ tarkkaan. Vanha liittymä oli se Telian 11€ tarjous Elisalta.

Joskus on toiminut yli 23 Mbps. Niin ainakin muistelen. Voihan tuossa silti joku raja kyllä olla. Yleensä on melko paljon ruuhkaa mastossa.

Screenshot_2019-02-13_165309.jpg
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
155


Tuollainen tippui elisalta tekstiviestinä. Tällä hetkellä on käytössä Moi:n saalistustarjouksena saatu Tarkka 4G 50M, jonka kk-maksu on 2,90€/kk.
Tämä on jo aika herkullinen. Ainakin omaan käyttööni olisi kyllä täydellinen kun ei perinteisiä puheluja tai tekstiviestejä tule enää juurikaan käytettyä. Ainut vaan että nykyisenä Telian asiakkaana kyseisestä liittymästä voi vain haaveilla :(
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
241


Tuollainen tippui elisalta tekstiviestinä. Tällä hetkellä on käytössä Moi:n saalistustarjouksena saatu Tarkka 4G 50M, jonka kk-maksu on 2,90€/kk.
Hmm. Eipä itselleni ole tullut, vaikka sama Tarkka 4G 50M 2,9€/kk on pohjilla. Sama se oikeastaan, niin vähän tulee tuota käytettyä. Tuo tarjous saisi tulla n. vuoden päästä, kun tuo 24kk:n tarjoushinta päättyy.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
241
Hauskasti oli muuten Matkapuhelinfoorumilla väki saanut erilaisia versioita tuosta Tarkka Premiumista. Oli 4,90€/kk 12kk ja 6,90€/kk 24kk sekä joku saanut vielä 6,90€/kk 12kk. :D
Tuota 6,90€/kk 24kk:n ajaksi voisin harkita, jos itselleni sellainen tarjous lähetettäisiin. Sillä saisi kuitenkin nämä edulliset hinnat sidottua vielä yhdeksi ylimääräiseksi vuodeksi, vaikka hintaa tulisikin 4€/kk lisää tähän 2,90€:oon. Toisaalta aikomuksena on ollut kokoajan siirtyä vuoden päästä takaisin Moille, kun tuon huippuhalvan tarkan etujakso päättyy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 610
Hmm. Eipä itselleni ole tullut, vaikka sama Tarkka 4G 50M 2,9€/kk on pohjilla. Sama se oikeastaan, niin vähän tulee tuota käytettyä. Tuo tarjous saisi tulla n. vuoden päästä, kun tuo 24kk:n tarjoushinta päättyy.
Ei ole tosiaan tännekään tullut. Joskus kuukauden päästä voisi tosiaan harkita uutta 24kk sopimusta, mutta tuskin tulee mitään.
  • "2,90 €/kk
  • 24,90 €/kk
  • Määräaikainen 29.10.2014 saakka
  • Alennettu hinta voimassa 23.2.2020 saakka."
Toinen samanlainen 11.3.2020.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 219
Eipä ole tännekään tullut ja useampi on noita liittymiä käytössä, voisi jopa harkita tuota itsekin ainakin yhteen pääliittymään...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 828
Tännekin tuli tänään mainittu 4,90 €/kk 12 kk -tarjous vanhan 2,90 €/kk 24kk -omistajalle. Vanhaa sopparia jäljellä yli vuosi ja mobiilidataa käytetty jatkuvasti niin vähän jottei nopeammasta olisi mitään hyötyä. Ihmetyttää miksi automatiikkansa tarjoaakaan "päivitystä" jos entistäkään ei ole juuri käytetty? Imuroinnitkin niin vähäisiä jotta olisin siirtänyt _yrittämällä_ 5-6h sisällä saman kuin nykyisellä normikäytöllä kuukaudessa. (ja koska Elisakin tätä varmasti lukee) niin millä logiikalla automatiikkanne tarjouksia lähettää?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Ihmetyttää miksi automatiikkansa tarjoaakaan "päivitystä" jos entistäkään ei ole juuri käytetty?
1) Ei tuon tarjoaminen maksa Elisalle mitään, 2) joku ottaa kuitenkin miettimättä omia tarpeita, koska paperilla on isompia lukuja (netti) ja 3) Elisa saa enemmän rahaa siitä, kun joku ottaa sen. Toisaalta eihän se vähäinen käytön määrä (oletan, että puhutaan pienistä siirtomääristä) välttämättä tarkoita, etteikö voisi arvostaa sitä nopeutta silloinkun käyttää. Ja onhan tuossa toki se EU-data, jota ehkä voisit käyttää vaikka et nopeampaa nettiä tarvitse.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 985
Eipä nuo toistimet tue edes 3G verkkoa saatika 4G. Muistaakseni vain vanhojen verkkojen tuki. WLAN toteutettu niin että reititin yhdessä vaunussa ja siitä langattomat hypyt muiden vaunujen tukareihin, tämäkin hyvin äkkiä tukossa.
Juu junan Wlanin kautta on turha kuvitella katsovansa liikuvaakuvaa tai toistavansa live ääntä.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
342
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
22
Tännekin tuli tänään mainittu 4,90 €/kk 12 kk -tarjous vanhan 2,90 €/kk 24kk -omistajalle. Vanhaa sopparia jäljellä yli vuosi ja mobiilidataa käytetty jatkuvasti niin vähän jottei nopeammasta olisi mitään hyötyä. Ihmetyttää miksi automatiikkansa tarjoaakaan "päivitystä" jos entistäkään ei ole juuri käytetty? Imuroinnitkin niin vähäisiä jotta olisin siirtänyt _yrittämällä_ 5-6h sisällä saman kuin nykyisellä normikäytöllä kuukaudessa. (ja koska Elisakin tätä varmasti lukee) niin millä logiikalla automatiikkanne tarjouksia lähettää?
Operaattorin logiikalla tietenkin. Verkon kapasiteetti ja taajuudet on rajallista niin asiakas joka maksaa paljon ja käyttää vähän dataa on loistava asiakas. Vastakohtaisesti 500GB+ kuukaudessa torrenteilla 4G:n yli luukuttava asiakas voi olla helposti laskennallisesti tappiollinen jopa täysiä listahintoja maksavana.

Itse epäilen että myös Winback-diilejä tarjottaessa asiakaspalvelu katsoo kuinka paljon dataa/puhetta/yms asiakas käyttänyt keskimäärin ja sen takia kaikille (=enemmän dataa käyttäville) ei haluta noita parhaita 9.9e/kk Huoleton 4G diilejä antaa, vaan heille sanotaan korkeampi hinta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 263
Viestejä
4 192 679
Jäsenet
70 895
Uusin jäsen
olsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom