Liittymät

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Ei saanut Elisan chatista enää tänään MOIlle Huoleton 4G 9,90 €/kk vaan tarjosi 14,90 €/kk. Jäi ottamatta toistaiseksi.



Oliko tämä määräaikainen liittymä kuten DNAlla taitaa yleensä olla?
Kannattaa tosiaan soittaa Elisan myyntinumeroon. Numero varmaan jostain löytyy.
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 128
Ei saanut Elisan chatista enää tänään MOIlle Huoleton 4G 9,90 €/kk vaan tarjosi 14,90 €/kk. Jäi ottamatta toistaiseksi.



Oliko tämä määräaikainen liittymä kuten DNAlla taitaa yleensä olla?
toistaiseksi voimassaoleva 2v soppari tolla kybällä. eli saa irtisanoa koska vaan
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
868
Näköjään pommittavat aika lailla tekstiviesteillä jos ei reagoi ensimmäiseen Elisan win-back viestiin (Moi:lle siirtymässä), nyt tullut jo viisi viestiä jossa harmitellaan operaattorin vaihtoa, ja tarjosivat jo tekstiviestilläkin tuota kahden vuoden "henkilökohtaista etua" Huoleton 4G pakettia 9,90€ hintaan.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
69
Ei sitä tietääkseni chatista ole koskaan saanutkaan.
Toissa viikolla sain chatista tuohon hintaan. Yritin ottaa sulkeutuvaan MOIn liittymään tuon tarjouksen, mutta kerkesi päivää ennen numeronsiirtoa sulkeutumaan tuo ko. liittymä ja koko homma epäonnistui.

Pitää soittaa tuonne myyntiin ja tarkistaa sitten tuo DNA myös, mikäli ei Elisalta vastakaikua saa. :tup:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 233
Se on niin tuurista kii, et chatissa saa henkilön joka tarjoaa noita parempia hintoja, kyl puhelimella saa paljon helpommin.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 838
Varmaan jo (moneen kertaan) kysyttykin, mutta.. Jos nyt laitan numeronsiirron Moi:lle menemään (Saunalahdelta), niin joudunko maksamaan tuon tilausmaksun + ensimmäisen kuukauden = 11€? Tarkoituksena siis pysyä Saunalahdella, mutta napata joku mukava winback-tarjous nykyisen 19,90€/kk Huoleton 4G:n tilalle. Ja kun soittaa winback-viestin numeroon, niin sieltäkö saa tingattua tuon 9,90€/kk Huoleton 4G:n?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 372
Kyllä, joudut maksamaan ensimmäisen kuukauden (9.5€ alennuksineen) jonka saa takaisin winbackiin tarttuessa, viimeistään Moin laskutuskauden loppua, itellä tullut parin päivän sisään hyvityslasku + siitä seuraavana rahat.

Winback mumerosta saa sen parhaimman tarjouksen, oli se sitten 9,90 tai jotain muuta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
120
Näinkö tuota 9,9e liittymää kannattaisi kalastella tikka+ tilalle, mulla on 2,9e elisamoielisa toisena simminä kännyssä? Se jättää tuon halvemman liittymän turhaksi.. :/
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Näinkö tuota 9,9e liittymää kannattaisi kalastella tikka+ tilalle, mulla on 2,9e elisamoielisa toisena simminä kännyssä? Se jättää tuon halvemman liittymän turhaksi.. :/
Joo. 9.9€ huoleton 4G. Ja joku oli saanut myös 4.9€ tarkka 4G liittymän. Jos soittelee ja viestittelee, niin Huoleton on vähän parempi.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
250
Ite tuli tänään tehtyä siirto Moille, saa nähdä millaisen tarjouksen Elisa sitten tekee. Chatissa tuli jo kyseltyä nykyisen (Tarkka 4G, 15€/kk) tilalle tarjousta. Tuo siis loppuu tähän kuuhun ja sen jälkeen normihinnalla. Noh, tarjoukset oli mitä odotinkin eli jotain Huoleton Premiumia 22€/kk... Eiköhän sieltä vähintään nykyistä vastaavan saa taas ongittua, mutta on tääkin jollain tapaa naurettavaa, että vuosia olen ollut asiakkaana enkä saa hyvää tarjousta suoraan, vaan pitää ensin olla muka vaihtamassa kilpailijalle :D
Nopeaa toimintaa, heti tänään soiteltiin Elisalta ja tarjottiin Huoleton 4G 9,9€/kk joka tuli otettua. Ihan hyvä diili ja saa taas todennäköisesti pari vuotta olla rauhassa.

EDIT: Tarviikos tässä nyt Moille päin tehdä itse mitään? Palauttaa simmejä jotka tulee postissa? Tuleeko rahat takaisin automaattisesti vai pitääkö ne erikseen hakea?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 362
Eilen tein siirron Moille ja tänään tuli soitto Elisalta jossa tarjottiin 9,90€/kk hintaan "Saunalahti Huoleton 4G Hinta voimassa 3.9.2020 saakka." No tottakai tartuin siihen. Tätä ennen oli 19,90€/kk Huoleton 4G.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 458
EDIT: Tarviikos tässä nyt Moille päin tehdä itse mitään? Palauttaa simmejä jotka tulee postissa? Tuleeko rahat takaisin automaattisesti vai pitääkö ne erikseen hakea?
Ei tartte. Elisa peruu siirron ja Moi palauttaa rahat kuukauden sisään. Simmejä ei tartte palauttaa silloin, kun toinen operaattori peruu siirron.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 838
Noniih, ketjun innoittamana laitoin oman ja emännän Huolettomat 4G:tä (19,90€/kk) siirtymään Elisalta Moi:lle. 9,50€ piti molemmista maksaa kortilla tilauksen yhteydessä. Kerron sitten miten käy, kunhan Elisa ottaa yhteyttä winbackin muodossa :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
230
Kauanko yleensä kestää Elisan yhteydenotosta Moi siirron jälkeen?
Itselleni tuli maanantaina tekstiviestssä kyselyi että saavatko soittaa, vastasin että saavat. Soittoa ei ole kuitenkaan tullut vielä.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
240
Kauanko yleensä kestää Elisan yhteydenotosta Moi siirron jälkeen?
Itselleni tuli maanantaina tekstiviestssä kyselyi että saavatko soittaa, vastasin että saavat. Soittoa ei ole kuitenkaan tullut vielä.
Suosittelisin itse soittamaan siihen myyntinumeroon :)
 
Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
73
Minulle tarjottiin Elisan viimevuotisen 11€/kk kampanjaliittymän jatkoksi Huoleton Premium (100M) 17,90€/kk (voimassa 12kk), eikö tuo ole ihan hyvä hinta jos EU-datalle on tarvetta?
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 128
Minulle tarjottiin Elisan viimevuotisen 11€/kk kampanjaliittymän jatkoksi Huoleton Premium (100M) 17,90€/kk (voimassa 12kk), eikö tuo ole ihan hyvä hinta jos EU-datalle on tarvetta?
Omasta mielestä kallis.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
343
Eipä taida EU-datalla löytyä halvempia.
Ootkos kuullut lähiaikoina paremmista EU-datallisista? Itse en ainakaan ole.
Itse kun meinasin vaihtaa Elisalta Telialle kesällä niin Elisa tarjosi Saunalahti Tarkka Premium 50M (sis. 10Gt EU-dataa ja 600min/txt) 14,90e/kk.

Edit. Tosin eipä sekään paljoa halvempi ole kuin tuo nopeampi 100M Huoleton 17,90e/kk.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
410
Minulle tarjottiin Elisan viimevuotisen 11€/kk kampanjaliittymän jatkoksi Huoleton Premium (100M) 17,90€/kk (voimassa 12kk), eikö tuo ole ihan hyvä hinta jos EU-datalle on tarvetta?
Sama homma, mutta en itse vielä tarttunut tarjoukseen koska tuossahan on aikaa vielä 11.11. :D
Itse en ole kyllä kokenut EU-data niinkään tärkeäksi (tämä toki riippuu, että reissaileeko paljon ulkomailla).

Odotan kyllä parempaa tarjousta.
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 128
mul on tietojen mukaan 8.1GT/kk ulkomailla. DNA Rajaton 4G Teho Extra 9.90€/kk. 50Mbit/s
 
Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
73
Sama homma, mutta en itse vielä tarttunut tarjoukseen koska tuossahan on aikaa vielä 11.11. :D
Itse en ole kyllä kokenut EU-data niinkään tärkeäksi (tämä toki riippuu, että reissaileeko paljon ulkomailla).

Odotan kyllä parempaa tarjousta.
Tuo 11€/kk hinta oli 11 kuukauden ajan, eli ens kuussa päättyy minulla ainakin. Tuo tekstiviestillä tullut jatkotarjous taas on voimassa 7.9 saakka.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
410
Itse kun meinasin vaihtaa Elisalta Telialle kesällä niin Elisa tarjosi Saunalahti Tarkka Premium 50M (sis. 10Gt EU-dataa ja 600min/txt) 14,90e/kk.

Edit. Tosin eipä sekään paljoa halvempi ole kuin tuo nopeampi 100M Huoleton 17,90e/kk.
Muutama euro kalliimpi mitä on tarjottu, mutta nopeus tuplaantunut (50M > 100M), mutta em. on teoreettisia ;)
Itselläni Elisan Tarkka Premin (50M, txt ja puh. yhteen 600kpl/min., 10GB EU-data) tällä hetkellä 11e/kk.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Tuo 11€/kk hinta oli 11 kuukauden ajan, eli ens kuussa päättyy minulla ainakin. Tuo tekstiviestillä tullut jatkotarjous taas on voimassa 7.9 saakka.
Ja jos sopii myynnin kanssa, että liittymä vaihtuu vasta 12.10.18 niin saisi pidettyä tuon 11€ liittymän mahdollisimman pitkään.

Tai siis tuonhan sai tilallua 11.11. Ja oli 11kk voimassa. Omista tiedoista näkyy tarkasti, että milloin tuo liittymä on auennut ja milloin tarjous loppuu.

Teliallahan tuo on 100M ja 11€/11kk. Jatkoivat vielä 12kk ja hinta 13.9€. Eli sopivan halpa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 458
Kannattaa toki pitää se nykyinen loppuun asti. Soittamalla sinne myyntiin tuosta tarjouksesta saa sovittua kyllä sen alkamaan vasta nykyisen päätyttyä. Ja 11.11 kannattaa kyyläillä laittaako Telia tänäkin vuonna jotain hyvää tarjousta.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
410
OmaElisassa lukee itselläni näin:
"Tarkka Premium 50M 11kk 11e/kk + 600min/sms Voimassa 13.11.2018 saakka."

Jos ei tarvetta EU datalle niin kyllä voisi kokeilla > Moi-Elisa kikkailua, jos vielä tarjolla.
 
Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
73
No jopas on päätöksen tekeminen tehty hankalaksi, soitin sinne 0800-alkuiseen myyntinumeroon (chatissa eivät olleet tietoisia tarjouksesta) ja kuulemma tuon tarjoushinnan ehtona on että tulee voimaan heti mikäli sen hyväksyy. Eihän tässä suurista summista ole kyse mutta ainahan se on kiva maksaa vähemmän.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
338
Ootteko saanut vielä tuota winbackia moi-elisa? Ollut Telian liittymät muutaman vuoden , oli 4g rajaton mobiililiittymänä määräaikainen 12,9e kuussa ja sain kikkailtua mobiilidatan 8,45e viikonloppu tarjouksen, olisin ollut tyytyväinen noihin kunnes Telia laittoi eilen laskun 66e /kk. Soitin aspaan eka asiakaspalvelija löi luurin korvaan ja alkuun eivät olisi mitään hyvittäneet. Sanoin että lähinnä heidän henk. koht. ongelma jos olen saanut tilattua liittymät kun ei tilatessa ollut ongelmaa, ilman infoa muutettu molemmat listahinnalle :facepalm:, kuitenkin sanoi ettei voi olla kaksi tuotetta etuhintaan :rage:, lopulta kuluttaja-asiamiehellä uhkailun jälkeen hyvittivät laskusta 35e. Olisi tarjonnut tilalle 19.9e nuorisoliittymää ja mobiilidatan 14,9e/kk.Pitäkööt tunkkinsa muutenkin verkko uudessa asuinpaikassa niin tukkoinen ettei iltapäivisin tule kuin pari megaa. Numsi lähti moille joten nyt odotellaan mahd. winbackia tai elisalta kysyn moi tarjouksen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 458
Onhan noita Huoleton 4G 9,90€/kk liittymiä vielä tarjoiltu, en tosin tiedä onko tämä viikko viimeinen vai jatkuuko vielä senkin jälkeen. Periaatteessa olisit voinut myös ottaa Moilta suoraan uuden liittymän (Bonuswaylla) ja sitten soitella siihen tuon H4G tarjouksen. Tuon jälkeen sen tarjouksen voi siirtää OmaSaunalahdessa siihen Telialla olevaan liittymään. Ohjeistusta tuosta oli jossain kohtaa tätä ketjua.

Tuo Telian touhu hintojen kanssa on kyllä paikoitellen käsittämätöntä, ei ole suinkaan ensimmäinen vastaava lukemani juttu. En kyllä ymmärrä miksi noin suuri firma paskoo tuollatavoin asiakassuhteitaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Ootteko saanut vielä tuota winbackia moi-elisa? Ollut Telian liittymät muutaman vuoden , oli 4g rajaton mobiililiittymänä määräaikainen 12,9e kuussa ja sain kikkailtua mobiilidatan 8,45e viikonloppu tarjouksen, olisin ollut tyytyväinen noihin kunnes Telia laittoi eilen laskun 66e /kk. Soitin aspaan eka asiakaspalvelija löi luurin korvaan ja alkuun eivät olisi mitään hyvittäneet. Sanoin että lähinnä heidän henk. koht. ongelma jos olen saanut tilattua liittymät kun ei tilatessa ollut ongelmaa, ilman infoa muutettu molemmat listahinnalle :facepalm:, kuitenkin sanoi ettei voi olla kaksi tuotetta etuhintaan :rage:, lopulta kuluttaja-asiamiehellä uhkailun jälkeen hyvittivät laskusta 35e. Olisi tarjonnut tilalle 19.9e nuorisoliittymää ja mobiilidatan 14,9e/kk.Pitäkööt tunkkinsa muutenkin verkko uudessa asuinpaikassa niin tukkoinen ettei iltapäivisin tule kuin pari megaa. Numsi lähti moille joten nyt odotellaan mahd. winbackia tai elisalta kysyn moi tarjouksen.
Jos vielä tänään tai huomenna on elisan winback voimassa, niin tosiaan nopein konsti on tilata Moilta kokonaan uusi numero. Numero on tosi äkkiäkin voimassa. Sitten vain soittoa Elisan myyntiin ja kysymään 9.9€ 24kk Huoleton 4G liittymää.

Jos tilaa vielä toisen uuden Moi numeron, niin Elisalta voisi kysellä myös 9.9€ 24kk 100M mobiililaajakaistaa. Voi siis ottaa molemmat tarjoukset, tai vaikka useampia samanlaisia, jos vain Moi liittymiä riittää. Ei ole tarjouksilla rajaa, kuten Telialla. Jos siis vain Elisan tarjous on vielä voimassa. Sehän piti loppua muistaakseni sunnuntaina, mutta jos ovat viikolla jatkaneet.

Moi liittymän tai useamman liittymän yksitellen kannattaa tilata tosiaan Bonuswayn kautta. Saa 25€ rahaa per 6€ liittymän tilaus.
{{$state.current.pageTitle | translate}}

Myöhemmin onnistuu tehdä numeronsiirron Telian, Moin tai dna:n päälle. Jos siis tilaa uuden liittymän, jossa tietysti on väärä numero.

Ohje numeronsiirrolla kikkailuun. Sivut toimii kun kirjautuu ensin oma.elisa.fi ja sitten menee oma.saunalahti.fi sivuille.
Screenshot_2018-02-22-19-44-02-671_com.hsv.freeadblockerbrowser.png
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 838
No niin, päivitystä kuten lupasin: Tiistaina laitettiin muijan kanssa liittymät siirtymään Saunalahdelta Moi:lle, ja eilen päivällä molemmille tuli viesti, että saammeko soittaa ja siihen myöntävästi vastattuamme soitteli meille hieman eri aikoihin eri myyjät. Muijalle tarjosivat suoraan Huoleton 4G 9.90€/kk, suostui tietty suoraan mutta minulle tarjottiin 14.90€/kk hintaa, johon vastasin että siirryn Moi:lle kun ei sieltä kumminkaan kymppiä enemmän laskua tule kuussa. Noh, Elisan myyjä sitten "kysyi pomoltaan" ja soitti minuutin hissimusiikkia minulle, jonka jälkeen "sai erikoisluvan" tarjota 9.90€/kk tuota Huoleton 4G:tä ja sen otin itsekin. Kahdeksi vuodeksi siis molemmille. Molemmilla oli ennestään Huoleton 4G:t 19,90€/kk. Eli nyt pitää vaan seurailla kuukauden päästä, onko Moi palauttanut tilauksen yhteydessä laskutetun 9,50€ vai pitääkö vielä tapella heidän kanssaan.

Mielestäni tällainen pieni vaivannäkö liittymäasioissa (internet, puhelin, sähkö tms.) säästää vuositasolla huomattavan pitkän pennin. Esim. sähkön hinnasta tippui melkein puolet pois, kun olin siirtymässä Fortumilta pois ja soittelivat perään. Tosin valtaosahan tuosta on siirto- ja kuukausimaksua, mutta lasku kerrostalokaksiossa putosi noin 5-8€/kk. Puhelinliittymissä nyt säästetään tuo 240€/vuosi. Harmi, kun Elisa Viihteelle ei ole mitään kilpailukikkaa, mutta tulee tosiaan niin paljon taloudessa käytettyä ettei tuo 39,90€/kk nyt mikään niin tajuton summa ole 100M/5M kaapeliyhteydestä ja tallennuspalvelusta, jonka käyttö tuolla uusimmalla digiboksilla on jopa sujuvaa.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
110
Onko DNA:n asiakkaat saanut hintoja alas MOI kikkailulla? tai millään muulla? Kohta loppuisi määräaikaisuus ja tuollainen about 10€/kk liittymä kutittelisi. Puheluita ja viestejä ei tule juuri lainkaan ja 50meganen 4G riittäisi.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 913
Mielestäni tällainen pieni vaivannäkö liittymäasioissa (internet, puhelin, sähkö tms.) säästää vuositasolla huomattavan pitkän pennin. Esim. sähkön hinnasta tippui melkein puolet pois, kun olin siirtymässä Fortumilta pois ja soittelivat perään. Tosin valtaosahan tuosta on siirto- ja kuukausimaksua, mutta lasku kerrostalokaksiossa putosi noin 5-8€/kk. Puhelinliittymissä nyt säästetään tuo 240€/vuosi. Harmi, kun Elisa Viihteelle ei ole mitään kilpailukikkaa, mutta tulee tosiaan niin paljon taloudessa käytettyä ettei tuo 39,90€/kk nyt mikään niin tajuton summa ole 100M/5M kaapeliyhteydestä ja tallennuspalvelusta, jonka käyttö tuolla uusimmalla digiboksilla on jopa sujuvaa.
Sulla on vissiin joku vanha Elisa Viihteen soppari? Nykyään kaapelin kautta Elisa Viihteen nopeus on 100/10Mbit/s ja Elisan palstalla ovat muuttaneet nämä vanhat nopeudet uuteen nopeusluokkaan. Eli kirjaudu sinne ja pyydä palststiimiä muuttamaan nopeus

Mut joo, itselle maksaisi Elisa Viihde 50/10Mbit/s 19.90€/kk, 100/10Mbit/s 24.90€/kk, 250/50Mbit/s 39.90€/kk ja 1000/100Mbit/s 69.90€/kk. Ennen oli 19.90€/kk 100/10Mbit/s, jos taloyhtiön perusnopeus oli 10Mbit/s ja 29.90€/kk, jos perusnopeus on 2Mbit/s.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
338
Soitin myyntinumeroon anto siis 14,9e puhelimeen sen huoleton 4g ja mobiililaajakaista olisi ollut 16,9e ja kysyin tuosta 9,9e mobiililaajakaistasta niin antoi sen vaikka normaalisti vain moin liittymiin, kun kysyin että saako sen jos avaan moille yhden liittymän lisää. :cigar2:
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 913
Nyt vain kaikki Chat:iin. Jos antavat kaikille tuohon hintaan. Hyvä hinta, kun normaalisti on noin: 24,90 €/kk(12kk, jonka jälkeen 29,80 €/kk)
Itse sain Telian kautta 100Mbit/s mobiililaajakaistan 14.90€/kk, normaalisti keskittäjän hinta 16.90€/kk ja löytyy 10gigaa EU-dataa. Mulla on puhelinliittymä myös Telialla.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 838
Sulla on vissiin joku vanha Elisa Viihteen soppari? Nykyään kaapelin kautta Elisa Viihteen nopeus on 100/10Mbit/s ja Elisan palstalla ovat muuttaneet nämä vanhat nopeudet uuteen nopeusluokkaan. Eli kirjaudu sinne ja pyydä palststiimiä muuttamaan nopeus

Mut joo, itselle maksaisi Elisa Viihde 50/10Mbit/s 19.90€/kk, 100/10Mbit/s 24.90€/kk, 250/50Mbit/s 39.90€/kk ja 1000/100Mbit/s 69.90€/kk. Ennen oli 19.90€/kk 100/10Mbit/s, jos taloyhtiön perusnopeus oli 10Mbit/s ja 29.90€/kk, jos perusnopeus on 2Mbit/s.
Jep, vuonna 2012 otin kun tähän osoitteeseen muutin. Itse asiassa viestisi innoittamana kävin Speedtestin nykäisemässä ja 90.01M Up ja 9.76M Down antoi lukemiksi, joten on kai nostettu ihan ittekseen tuohon kymppiin uppipuolikin :) Joka päivä oppii jotain uutta. Palatakseni vielä tuohon winback-puheluun, niin tarjosivat kyllä "laitetaanko uusi 24kk määräaikaisuus tähän Elisa viihteeseen, niin pysyy hinta samana". Sanoin vaan että samanapa tuo on pysynyt viimeiset 6 vuotta enkä ole kiinnostunut ottamaan määräaikaisuutta ellen siitä jotain tuntuvaa hyötyä saa, tarjosi kolmea kuukautta HBO Nordiccia veloituksetta. En tarttunut. Jos meinaavat nostella Viihteen hintaa tuosta niin sitten joutuu jo kilpailuttamaan kodin kiinteän yhteyden, koska 40€/kk on aikalailla kipuraja kyllä. Jos olisi mahdollista ottaa tuollainen 50M/10M 19.90€/kk Viihde tähän kämppään, niin ottaisin välittömästi. Mutta kun ainoa vaihtoehto on tuo 100M 39.90€/kk jos Viihteen haluaa. Pelkän kaapeliyhteyden 50M nopeudella saisi sitten 32.90€/kk, joten ei järkeä kun viihdettä tulee käytettyä kuitenkin.
 
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
9
Tuolta sais puhelinnumerolla (ainakin minä) mobiililaajakaistan (super) 15,90€ + reitittimen + 20€ S-lahjakortin... tuli SMS:llä tarjous.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 913
Jep, vuonna 2012 otin kun tähän osoitteeseen muutin. Itse asiassa viestisi innoittamana kävin Speedtestin nykäisemässä ja 90.01M Up ja 9.76M Down antoi lukemiksi, joten on kai nostettu ihan ittekseen tuohon kymppiin uppipuolikin :) Joka päivä oppii jotain uutta. Palatakseni vielä tuohon winback-puheluun, niin tarjosivat kyllä "laitetaanko uusi 24kk määräaikaisuus tähän Elisa viihteeseen, niin pysyy hinta samana". Sanoin vaan että samanapa tuo on pysynyt viimeiset 6 vuotta enkä ole kiinnostunut ottamaan määräaikaisuutta ellen siitä jotain tuntuvaa hyötyä saa, tarjosi kolmea kuukautta HBO Nordiccia veloituksetta. En tarttunut. Jos meinaavat nostella Viihteen hintaa tuosta niin sitten joutuu jo kilpailuttamaan kodin kiinteän yhteyden, koska 40€/kk on aikalailla kipuraja kyllä. Jos olisi mahdollista ottaa tuollainen 50M/10M 19.90€/kk Viihde tähän kämppään, niin ottaisin välittömästi. Mutta kun ainoa vaihtoehto on tuo 100M 39.90€/kk jos Viihteen haluaa. Pelkän kaapeliyhteyden 50M nopeudella saisi sitten 32.90€/kk, joten ei järkeä kun viihdettä tulee käytettyä kuitenkin.
Tuosta nopeudennostosta on ollutkin puhetta, että kaapelissa nostettaisiin 5Mbit/s -> 10Mbit/s. Mut joo nuokin hinnat johtuu taloyhtiösopparista, moni ei tajua, että vuokrassa/vastikkeessa maksetaan xx-määrä rahaa.

Mitä itsellä oli viimeksi ellun kaapelissa 100/5Mbit/s, niin minulla ja monella tipahti 4.5Mbit/s - 2.7Mbit/s tyyliin 6kk ajaksi. Elisalla selitettiin, että huonompi koodaus päällä. Monikaan ei tätå selitystä niellyt, kun jossain vaiheessa nousi takaisin samoihin lukemiin lähtevä ja huomasin, että modeemin vaihdolla nopeus nousee. Pace c2300 sisääntuleva oli hyvässä 65-70Mbit/s ja kahden päivän jälkeen vaihtui käytetty DNA-verkkoon oleva Cisco EPC3825, niin nopeudet nousi sinne 90-95Mbit/s.

Jotain ongelmaa Ellulla oli ktv-verkossa, kun pahimmillaan nopeus saattoi laskea 40Mbit/s, tiedä loppuiko kaista/tekivätkö kiusaa. Sitä moni ihmetteli ton modeemimallin kanssa, että vaikka olisi Elisalta hankittu, niin se "siltaus"homma hävisi uudelleenkäynniksen jälkeen. En sitten tiedä, tekikö Elisa tämän "tarkoituksella".

Jotkuthan ovat saaneet jopa 2500tuntia lisää tallennustilaa eli 5000tuntia yhteensä, jos ovat ottaneet 2v lisäsopparin.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
410
Sulla on vissiin joku vanha Elisa Viihteen soppari? Nykyään kaapelin kautta Elisa Viihteen nopeus on 100/10Mbit/s ja Elisan palstalla ovat muuttaneet nämä vanhat nopeudet uuteen nopeusluokkaan. Eli kirjaudu sinne ja pyydä palststiimiä muuttamaan nopeus

Mut joo, itselle maksaisi Elisa Viihde 50/10Mbit/s 19.90€/kk, 100/10Mbit/s 24.90€/kk, 250/50Mbit/s 39.90€/kk ja 1000/100Mbit/s 69.90€/kk. Ennen oli 19.90€/kk 100/10Mbit/s, jos taloyhtiön perusnopeus oli 10Mbit/s ja 29.90€/kk, jos perusnopeus on 2Mbit/s.
Kateellinen täällä kirjoittelee.
Itse maksan 40e Elisan 100M/Eli Viihteestä ja oikein sydäntä särkee..

Kovasti yrittänyt esitellä taloyhtiölle liittymistä Elisaan verkkoon (taloyhtiö laajakaista), jolloin hinta oli yo. nopeudella olisi ollut 20e/kk eikä vastikkeesen olisi tullut kuin "muutama" euro lisää asukkaille.
Mutta kun taloyhtiön puheenjohtaja (idiootti egoisti) ja muut jäsenetkin "iäkkäitä", niin ei kyllä heitä niitä kiinnosta moinen.
Itä-Hki alueella siis asun.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 913
Kateellinen täällä kirjoittelee.
Itse maksan 40e Elisan 100M/Eli Viihteestä ja oikein sydäntä särkee..

Kovasti yrittänyt esitellä taloyhtiölle liittymistä Elisaan verkkoon (taloyhtiö laajakaista), jolloin hinta oli yo. nopeudella olisi ollut 20e/kk eikä vastikkeesen olisi tullut kuin "muutama" euro lisää asukkaille.
Mutta kun taloyhtiön puheenjohtaja (idiootti egoisti) ja muut jäsenetkin "iäkkäitä", niin ei kyllä heitä niitä kiinnosta moinen.
Itä-Hki alueella siis asun.
Teilläkään ei aatella, että jos on vanhat puhelinkaapelit ja vaihdetaan ktv verkon kautta laajakaistaksi, niin teillekkin olisi todennäköisesti kuidun myötä tullut 1000/50Mbit/s mahdolliseksi.

Täällä vuokranantaja tehnyt hyvän diilin Ellun kanssa eli 10/10Mbit/s vuokrassa, 2.45€/kk 50/10Mbit/s, 4.95€/kk 100/10Mbit/s, 29.90€/kk 250/50Mbit/s ja 59.90€/kk 1000/100Mbit/s, toisin 1Gbit/s hinta on korkee.

No olen muuttamassa taloon, jossa Louneaa, niin tällä hetkellä riittää 50/20Mbit/s kuitu ja olis tuo 100/50Mbit/s vissiin hinnaston mukaan 38.90€/kk eli sentään kunnollinen lähtevä :D kuin taas Elisalla
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
628
Tänään kauppareissulla Telian pömpelistä tuli tarjous. 6.90e, rajaton 4g mukaan lukien pohjoismaat ja balttia., puhelut käytön mukaan. Olin jo ottamassa, mutta tulinpa kysyneeksi vielä sen nopeuden uudelleen. Olikin 2M, joka kuulemma riittäisi kaikkeen videotoistoon. No en kuitenkaan ottanut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 458
Tänään kauppareissulla Telian pömpelistä tuli tarjous. 6.90e, rajaton 4g mukaan lukien pohjoismaat ja balttia., puhelut käytön mukaan. Olin jo ottamassa, mutta tulinpa kysyneeksi vielä sen nopeuden uudelleen. Olikin 2M, joka kuulemma riittäisi kaikkeen videotoistoon. No en kuitenkaan ottanut.
Oikeasti 2M ettei vaan ollut se 0.2M perusliittymä? Muistatko liittymän nimeä? En oikein ymmärrä tuota Teliaa, jos karsivat eka liittymävalikoimaa ja sitten tarjoilevat yleisen listan ulkopuolisia liittymiä myyjien toimesta. Toki voi olla joku karsittu versio tuosta lapsille suunnatusta liittymästä: Lapselle - Liittymät - Kauppa - Telia
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
628
Oikeasti 2M ettei vaan ollut se 0.2M perusliittymä? Muistatko liittymän nimeä? En oikein ymmärrä tuota Teliaa, jos karsivat eka liittymävalikoimaa ja sitten tarjoilevat yleisen listan ulkopuolisia liittymiä myyjien toimesta. Toki voi olla joku karsittu versio tuosta lapsille suunnatusta liittymästä: Lapselle - Liittymät - Kauppa - Telia
2M liittymä oli. Nimeä en muista, mutta kuulemma "kaikilla opiskelijoilla on tämä." ;)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 867
Viestejä
4 205 045
Jäsenet
70 995
Uusin jäsen
janisainio

Hinta.fi

Ylös Bottom