Liittymät

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217
Hmm, eli voisin vaihtaa 20M rajattoman tuohon, ja säästää puolet kuluissa? Puheluita ei itse tule oikeastaan enää soiteltua.
Kannattaa huomioida, että tuo vaatii, että sinulla on jokin muu liittymä/laajakaista Telialta, että lasketaan keskittäjäksi. Ihan vaan tiedoksi, jos sattuu olemaan ainoa liittymä, jota meinaat siirtää...

Ehdoissa:
Saat Yhteys mukaan -liittymän keskittäjän hintaan, kun käytössäsi vähintään yksi keskittäjän hintaan oikeuttava Telian puheliittymä tai kiinteä laajakaista. Huomaathan, että jos irtisanot keskittäjän hintaan oikeuttavan liittymäsi, et ole enää oikeutettu keskittäjän hintaan. Tällöin Yhteys mukaan -liittymän hinta on 27,99 €/kk tai voimassa olevan hinnaston mukainen hinta.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Mulla on giganen laajakaista Telialta, eli voisin käsittääkseni vaihtaa mun nyt kuun vaihteessa päättyvän puhelinliittymän tohon, ja keskittäjän edut säilyy silti. Jos tuota ei heru suoraan, niin Moin kautta veivaamalla sitten varmaan viimeistään.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
593
Tuohon Telia keskittäjä etuun ei ainakaan pari vuotta sitten saanut siirrettyä vanhaa puh.nroa.
Saamaani nroon kyllä tyytyväinen. Ei ainoatakaan myynti-, mainos- tai muuta häiriöyhteydenottoa.
Toki hinta noussut alle vitosesta nyk. 16 euroon.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217
Tuohon Telia keskittäjä etuun ei ainakaan pari vuotta sitten saanut siirrettyä vanhaa puh.nroa.
Saamaani nroon kyllä tyytyväinen. Ei ainoatakaan myynti-, mainos- tai muuta häiriöyhteydenottoa.
Toki hinta noussut alle vitosesta nyk. 16 euroon.
Chatin taikka soittamalla on saanut siirrettyä, tämäkin taitaa olla vähän kiinni siitä palvelijasta, joka sattuu toiseen päähän...
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Chatin taikka soittamalla on saanut siirrettyä, tämäkin taitaa olla vähän kiinni siitä palvelijasta, joka sattuu toiseen päähän...
Joo, kävin ostamassa just Telian kaupasta iphone 14:n 799€ tarjoushintaan. Myyjä oli naama norsunvitulla eikä suostunut vaihtaan mun liittymää tuohon 100M 13€/kk rajaton netti + puhelut veloituksen mukaan. Pitää kokeilla soitella aspaan muutaman kerran, tai jos ei lohkea, niin chattia vielä päälle.

Kertoi että mun liittymän hinta nousee myös 23.5. 18->22€/kk eli 50€/v. Vajaa 2kk aikaa tehdä peliliikkeitä ja metsästää tarjouksia.

Oma numero on yli 20v vanha, eikä nykyään tule yhtään mainospuheluita. Vuosia kyllä sai olla vastaamatta niihin, mutta lopulta ne ovat loppuneet täysin. Kop kop.

Jos sais puhuttua tuohon 13€/kk 100-megaseen keskittäjän liittymään, niin kulut pienenis 22->13 eli 9€/kk -> reilu 100€/v. Ihan selvää rahaa nykyinflaatiollakin se on.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
380
Telia Yhteys mukaan 50M 9,99€/kk+puhelut/viestit 0,09€,tämä oli käytössä viimevuonna tuohon hintaan omalla numerolla ennenkuin siirryin MOIn kautta Elisa Tarkka 100M 8,99€/kk.
Tuohon kun laittaa numeron tulee tarjous:
Chatin kautta saa varmaankin omalla numerolla,ei valittanut ostoskorissa mitään vaikka Telialta ei nyt ole mitään,kun kokeilin.
edit: 100M Telian keskittäjille ja 50M kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
361
Huomasin tänään että mullahan loppuu huomenna Telian puhelinliittymän (200M rajaton) etuhinta 18,99€/kk; muuttuu 32€/kk. Sopimusta jatkamalla olis tarjous 26,99€/kk. Noh tuntuhan tuokin 40% korotus vähän suolaselta, eli otin chattiin yhteyttä josta tarjottiin 23,99€/kk + 7,99€ "muutosmaksu". Sanoin kattovani vielä muualta ja tilasinkin sit Moilta 18€/kk liittymän.

Noh, sittenhän mun pitäis myös keskitetty taloyhtiön nettiliittymä vaihtaa pois. 1000M, 14,90€/kk tällä hetkellä.
Aattelin että otetaan nyt sit väliaikaisesti vaikka tuo 1kk 100M ilmainen kokeilu (tää oli muuten ennen ilmainen). Tilausta ei voinut tehdä kun painamalla "jatka kassalle" se vaan päivittää sivun eikä etene mihinkään. Otin taas chattiin yhteyttä jos ne sais vaihdettua tuon mulle.

"Joo tuo tarjous on vaan uusille asiakkaille. Haluatko tän ilmaisen 50M liittymän?"
- No ok, pistä vaan.
"Tässä on sit 15€ muutosmaksu. Pistin sulle sopparia tulemaan :)"
- Siis täh? No entä jos peruutan koko sopparin ja teen uuden?
"No sit se on 7,99€, mutta netti voi pätkäistä hetkeksi ja joudut tekemään käyttöönoton uudestaan"
- Ai käyttöönoton miten uudestaan?
*laittaa linkin kaapelimodeemin käyttöönottoon*
- Onhan mulla toi modeemi seinässä. Eli mun ei tarvitse tehdä mitään?
"Modeemi pitää ehkä palauttaa tehdasasetuksille ja käynnistää uudelleen"
...

Noh, päädyin sit lopputulokseen että pidetään puhelinliittymäkin Telialla vaikka vituttaakin, koska kaikkine vitun muutosmaksuineen ja liittymänvaihtoineen tulee mulle kuitenkin kalliimmaksi, vaikeammaksi ja netin nopeus tippuu 20-kertaa hitaammaksi.

Olin sit jo solmimassa tuota 26,99€/kk hintaa, kunnes muistin että aamullahan mulle tarjottiin 23,99€/kk. Otin chattiin taas yhteyttä.

"Joo toi 23,99€/kk poistu kuun vaihteessa, se on nyt 24,99€/kk"
- Mulle tarjottiin kyllä aamulla tuota
"Tiiän."
-> Enempää vänkäämättä lopputulos; Otin tuon 24,99€/kk 12kk, muutosmaksusta ei puhuttu tällä kertaa kyllä mitään (varmaan tulee 'yllärinä' kuitenkin).
...
Nyt omalla sopimussivulla lukee: "24,99 €/kk 04.04.2023 asti, jonka jälkeen 32,90 €/kk. "

Vittu tätä paskaa. Eli tuon mukaan tää uus hinta on vaan huomiseen asti (mitä se 18,99€ jo oli) ja huomisesta lähtien 32€/kk. Toivottavasti tuo nyt vaan on joku bugi, ja oikeesti pistivät sen 12kk sopparin tulemaan. Mitään tilausvahvistusta tms. ei tietenkään tullut sähköpostiin. Pitää varmaan huomenna olla taas chattiin yhteydessä.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
165
Huomasin tänään että mullahan loppuu huomenna..........

Öö mitä sä sekoilet? Numeronsiirto käyntiin ja tosta Rajaton 200M -liittymä hintaan 19,99 €/kk 12 kk ajan ilman mitään muutosmaksuja sekä lisäksi Lindin 30 euron lahjakortti? Erikoisetu sinulle | Telia

Itse sain kuukausi takaperin saman setin hintaan 17,99 €/kk.

Ja miksi se gigan nettiliittymä piti irtisanoa? Ei se karkaa mihinkään, vaikka tekeekin numeronsiirron toiselle operaattorille, kunhan ei anna siirron mennä läpi.

edit. Lisätty lainaus ja maininta gigan nettiliittymästä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Telia Yhteys mukaan 50M 9,99€/kk+puhelut/viestit 0,09€,tämä oli käytössä viimevuonna tuohon hintaan omalla numerolla ennenkuin siirryin MOIn kautta Elisa Tarkka 100M 8,99€/kk.
Tuohon kun laittaa numeron tulee tarjous:
Chatin kautta saa varmaankin omalla numerolla,ei valittanut ostoskorissa mitään vaikka Telialta ei nyt ole mitään,kun kokeilin.
edit: 100M Telian keskittäjille ja 50M kaikille.
No toi 9,99€/kk 50M oliskin kova. Siinä on sit varaa vielä monella eurolla soitella puheluita, ennen kuin päästään nykyiseen 18€/kk laskutukseen. Täytyy kokeilla saisko numeronsiirtoo tollaselle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
134
17,99€/200mbit rajaton kahden vuoden soppari elisalla loppumassa.
Pistin chatissa viestiä niin tarjous oli 21,99€.
Laitoin numeron siirtymään moille niin katotaan mitä tarjoavat jos tarjoavat.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 123
Joo, kävin ostamassa just Telian kaupasta iphone 14:n 799€ tarjoushintaan. Myyjä oli naama norsunvitulla eikä suostunut vaihtaan mun liittymää tuohon 100M 13€/kk rajaton netti + puhelut veloituksen mukaan.
Olisit sanonut että sitten se sun iphone jää myymälään ja liittymä siirtyy moille(eikä tämä moille siirto ole nytkään huono ratkaisu).
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
361
Öö mitä sä sekoilet? Numeronsiirto käyntiin ja tosta Rajaton 200M -liittymä hintaan 19,99 €/kk 12 kk ajan ilman mitään muutosmaksuja sekä lisäksi Lindin 30 euron lahjakortti? Erikoisetu sinulle | Telia

Itse sain kuukausi takaperin saman setin hintaan 17,99 €/kk.

Ja miksi se gigan nettiliittymä piti irtisanoa? Ei se karkaa mihinkään, vaikka tekeekin numeronsiirron toiselle operaattorille, kunhan ei anna siirron mennä läpi.

edit. Lisätty lainaus ja maininta gigan nettiliittymästä
Kiitän, ei tullu tuollasta vastaan. Pitääpä huomenna laittaa uusiks tulille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 307
Olen todella tyytyväinen Moin hinnoitteluun Potti-liittymissä. Muutos ei koske vanhoja asiakkaita.
Se tietää nimittäin sitäkin, että kun ehdin haalia 4 euron laitenetin, sen hinta ei minulle enää nouse, vaikka se joskus uusille asiakkaille nousisi viiteen euroon.
Moi on täten todella loistava operaattori, sillä rajaton netti neljällä eurolla puhelimeen on minulle paras ratkaisu.
Minulla ei ole ylimääräistä kalliisiin/nopeimpiin netteihin investoida. Hyvä tietää Potti-keissistä hinnannousuissa että voin olla huoletta Moin laitenettiasiakas.
Sama homma. Elisalta on tullut aina välillä jotain tekstareita "huipputarjouksista" lahjakorteilla höystettynä, mutta ei ole kyllä tarvetta vaihtaa. 5g-liittymälle en keksi mitään käyttöä, kun pärjäisin hyvin vaikka 5Mbit-liittymällä. Nykyään puhelinlaskut olleet max 14 euroa, yleensä siellä kympin tuntumassa. Lisädatasta ei ole tarvinnut maksaa ikinä (normi kk-käyttö ollut 1-3GB). Netti on vikkelä silloin, kun sitä tarvii.
 

Guggenheim

tä?
Tukijäsen
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
274
Ehkä hieman "offtopic", onkohan uudemmissa SIM-korteissa muutettu jotain minkä johdosta ainakaan vanhemmat luurit ei noita ymmärrä :hmm: Omaa kokoelmaa välillä kiva latailla ja herätellä, tuossa huomasin että ainakaan Nokia 6150 ja N70 ei tule toimeen suht tuoreen DNA:n kortin kanssa, 6150 herjaa hylättyä korttia ja N70 tilttaa Koodi oikein-ilmoitukseen.
 

Guggenheim

tä?
Tukijäsen
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
274
Todennäköinen syy on että vanhat laitteet ja kortit käyttivät nykyisiä korkeampaa jännitettä.
Tämän tiesinkin että noita oli eri jännittellä myös, jännä että kolme vuotta vanha Elisan kortti noissa kuitenkin toimii:tongue: Noh, eipä tuolla merkitystä, eipä noita enää käytössä tule pidettyä, välillä vaan latailee ettei akut ihan hajoa:joy:
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
439
Onko jollakulla käsitystä:
1) Palautuuko Moin toimitusmaksu, jos numeronsiirron peruu?
2) Jos samalla numeronsiirron kanssa tilaa uuden liittymän, mutta peruu numeronsiirron, tuleeko hämminkiä? Vai kannattaako tehdä kaksi erillistä tilausta?
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
165
Kiitän, ei tullu tuollasta vastaan. Pitääpä huomenna laittaa uusiks tulille.
Ole hyvä, tuo linkki ja muutama muu poimittu ja kirjanmerkattu tästä ketjusta, että voi aina tasaisin väliajoin tarkastella, mitä hintoja on tarjolla. Laitetaan vielä kaikki tähän jatkoksi:

www.telia.fi/kampanjat/liittymat/erikoistarjous

www.telia.fi/kampanjat/liittymat/sinunetusi

www.telia.fi/kampanjat/liittymat/erikoisetu

www.telia.fi/kampanjat/liittymat/netti-mukaan
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 683
339113362_1819624628434893_4249537785957948484_n.jpg

"Hyvä asiakkaamme, huononnamme palveluitamme jälleen, ja sanomme sitä uudistamiseksi. Jälleen." "Huomionarvoista on, että jos haluat edelleen laskun emailiin, veloitamme siitä maksun. Joka tulee omana laskunaan, josta veloitamme, ja lähetämme uuden laskun...
Terveisin F. Kafka"
 
Liittynyt
30.09.2018
Viestejä
45
Eipä tuo suuremmin haittaa. Parempi e-lasku on ollut olemassa jo ainakin 10-vuoden ajan eikä maksa ylimääräistä. Sähköpostilaskut kuuluu sinne menneisyyteen ainakin käyttäjäystävällisyyden kannalta.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 683
Eipä tuo suuremmin haittaa. Parempi e-lasku on ollut olemassa jo ainakin 10-vuoden ajan eikä maksa ylimääräistä. Sähköpostilaskut kuuluu sinne menneisyyteen ainakin käyttäjäystävällisyyden kannalta.
Miten paljon emaillasku tuottaa sinulle käytännön työtä, verraten tekstarilaskuun?
Ja miten määrttelet ylimääräisen maksun? Jos tekstarilasku maksaisi mutta emaillasku ei , niin olisiko se alimääräinen maksu? ;-)
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
380
Toisessa ketjussa oli hyvä ehdotus,E-laskulla maksavat saavat liittymän euron halvemmalla kuin muilla laskuilla maksavat,KANNATETAAN!
Nykyiseen 9€/kk hintaan euron alennus olisi ihan hyvä prosenttuaalinen alennus.
Onko noita tekstarilaskujakin vielä olemassa...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
57
No toi 9,99€/kk 50M oliskin kova. Siinä on sit varaa vielä monella eurolla soitella puheluita, ennen kuin päästään nykyiseen 18€/kk laskutukseen. Täytyy kokeilla saisko numeronsiirtoo tollaselle.
Edellisen vastaavan 50M liittymän sulusta olin jo ehtinyt sopimaan, kun viime vuonna otetun 6,90 hintaisen tarjoushinta loppuu, ja sillä hetkellä chatissa eivät kyenneet alle 15€ hintaan mitään myymään. Ehkä viikon päästä tästä, huomasin tämän tarjouksen ja sain siirrettyä numeron tähän liittymään ilman mitään siirtomaksuja ja tämän vielä erikseen varmistin.
Voi tietysti olla että asiakaspalvelija suhtautuu "puhelinliittymän" numeronsiirtoon tähän nihkeämmin.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 683
Toisessa ketjussa oli hyvä ehdotus,E-laskulla maksavat saavat liittymän euron halvemmalla kuin muilla laskuilla maksavat,KANNATETAAN!
Nykyiseen 9€/kk hintaan euron alennus olisi ihan hyvä prosenttuaalinen alennus.
Onko noita tekstarilaskujakin vielä olemassa...
Minä voisin kannattaa jopa liittymien myyntiä kolmella eurolla kk, mutta vaikka kaikki kannattaisivat, tulisiko se? ;-D
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
439
Ole hyvä, tuo linkki ja muutama muu poimittu ja kirjanmerkattu tästä ketjusta, että voi aina tasaisin väliajoin tarkastella, mitä hintoja on tarjolla. Laitetaan vielä kaikki tähän jatkoksi:

www.telia.fi/kampanjat/liittymat/erikoistarjous

www.telia.fi/kampanjat/liittymat/sinunetusi

www.telia.fi/kampanjat/liittymat/erikoisetu

www.telia.fi/kampanjat/liittymat/netti-mukaan
Onko muilla ongelmaa, että erikoisetu-sivu ilmoittaa jatkovaiheessa ettei tilausta voi tehdä verkkokaupassa? Numeronsiirto Moille vetämässä, tehty n. 24 h sitten.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 162
Saakohan tuohon Telian Yhteys mukaan liittymään julkista ip ollenkaan?
Julkinen IPv4-osoite
Matkapuhelinverkossamme on mahdollista käyttää julkista vaihtuvaa eli dynaamista IPv4-osoitetta valitsemalla laitteen APN-asetuksissa Prointernet. Palvelu on käytettävissä matkapuhelinverkossa ilman erillistä maksua.
Oikeasti prointernet on muistaakseni (ainakin aiemmin) ollut pienellä kirjoitettu.

 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
91
Onko jollakulla käsitystä:
1) Palautuuko Moin toimitusmaksu, jos numeronsiirron peruu?
2) Jos samalla numeronsiirron kanssa tilaa uuden liittymän, mutta peruu numeronsiirron, tuleeko hämminkiä? Vai kannattaako tehdä kaksi erillistä tilausta?
1. Jos simmiä ei aktivoida ja siirto perutaan niin palautuu
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
839
Elisan latausliittymän omaavat asiakkaat eivät ainakaan kuulu "asiakkaisiin". Eli ei ainakaan numeronsiirrolla muualle tule minkäänlaista tarjousta pysyä asiakkaana.
Toisaalta ihan ymmärrettävää, koska ovat itse ensin ajaneet 0€/kk liittymän käyttäjäksi, joten pelkkää hiekkaa tuodaan eteiseen olemalla asiakkaana.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 144
Toisessa ketjussa oli hyvä ehdotus,E-laskulla maksavat saavat liittymän euron halvemmalla kuin muilla laskuilla maksavat,KANNATETAAN!
Nykyiseen 9€/kk hintaan euron alennus olisi ihan hyvä prosenttuaalinen alennus.
Onko noita tekstarilaskujakin vielä olemassa...
Noinhan se meneekin jos asian haluaa niin ilmaista.
Muille euron halvempi ja muinaisella sähköpostilla sitten normihinta joka tulee olemaan euron enemmän kuin nykyhinnat.
 

rarehanu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2022
Viestejä
754
Toisessa ketjussa oli hyvä ehdotus,E-laskulla maksavat saavat liittymän euron halvemmalla kuin muilla laskuilla maksavat,KANNATETAAN!
Nykyiseen 9€/kk hintaan euron alennus olisi ihan hyvä prosenttuaalinen alennus.
Onko noita tekstarilaskujakin vielä olemassa...
DNA ainakin lähettää textarin ja sähköpostiin laskun, kun ei ole E-laskua.
 

M69

Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
11
Pohdinnassa korvaaja Saunalahti Kotikuitu (kaapeli) 50M liittymälle, jonka etuuskausi on päättymässä. Uusi hinta 150M 31,99 €/kk. Kiinteässä liittymässä tuo 50M nopeus on ollut riittävä, mutta sitä ei ole enää saatavilla.

5G peittoaluetta ja ikkunasta näkyy pari "mastoa" 200-300 m päässä (ilmeisesti Elisa ja DNA/Telia yhteisverkko).

Löytämäni 5G vaihtoehdot:
- Moi Reilu 5G 400M 19-27 €/kk, lienee tuon 27 €/kk 5G:ssä. Simmien toimitusmaksu 5 €.
- Saunalahti Mobiililaajakaista 5G 300M 29,99 €/kk 12 kk. Avausmaksu 7,99 €. Ei sitoutumispakkoa.
- DNA 5G 400M 29,90 €/kk. 24 kk määräaika + Avausmaksu 4,90 €
- Telia DOT 5G 300 M 29 €/kk. Ei määräaikaisuutta. Avausmaksu 5 €

Moi Rajaton 4G 200M olisi 18 €/kk.

Löytyyköhän parempia vaihtoehtoja ja onko käytännön kokemuksia esim. noista Moi 4G/5G:stä nettiliittymänä (4G 200M 18 €/kk vs. 5G 400M 27 €/kk vs. kaapeli 150M 31,99 €/kk)?
 

Lakeside

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
140
Pohdinnassa korvaaja Saunalahti Kotikuitu (kaapeli) 50M liittymälle, jonka etuuskausi on päättymässä. Uusi hinta 150M 31,99 €/kk. Kiinteässä liittymässä tuo 50M nopeus on ollut riittävä, mutta sitä ei ole enää saatavilla.
Käyttötarve vaikuttaa varmasti asiaan, kuten myös minkälaisia laitehankintoja joutuisit tekemään (4G / 5G modeemi?). Kannattaa kyllä ennen vaihtoa kysyä Elisalta tarjousta tuohon nykyiseen, eikä suoraan tyytyä ilmoitettuun uuteen hintaan.

Lisäys: jos mobiilin päädyt, niin parempi varmaan alkuun ottaa toistaiseksi voimassa oleva, eikä suoraan sitoutua määräaikaiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: M69
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 030
Pohdinnassa korvaaja Saunalahti Kotikuitu (kaapeli) 50M liittymälle, jonka etuuskausi on päättymässä. Uusi hinta 150M 31,99 €/kk. Kiinteässä liittymässä tuo 50M nopeus on ollut riittävä, mutta sitä ei ole enää saatavilla.

5G peittoaluetta ja ikkunasta näkyy pari "mastoa" 200-300 m päässä (ilmeisesti Elisa ja DNA/Telia yhteisverkko).

Löytämäni 5G vaihtoehdot:
- Moi Reilu 5G 400M 19-27 €/kk, lienee tuon 27 €/kk 5G:ssä. Simmien toimitusmaksu 5 €.
- Saunalahti Mobiililaajakaista 5G 300M 29,99 €/kk 12 kk. Avausmaksu 7,99 €. Ei sitoutumispakkoa.
- DNA 5G 400M 29,90 €/kk. 24 kk määräaika + Avausmaksu 4,90 €
- Telia DOT 5G 300 M 29 €/kk. Ei määräaikaisuutta. Avausmaksu 5 €

Moi Rajaton 4G 200M olisi 18 €/kk.

Löytyyköhän parempia vaihtoehtoja ja onko käytännön kokemuksia esim. noista Moi 4G/5G:stä nettiliittymänä (4G 200M 18 €/kk vs. 5G 400M 27 €/kk vs. kaapeli 150M 31,99 €/kk)?
Dnalta sai ainakin viikko sitten 600M ilman avausmaksua tuohon 29.90/kk, kahden vuoden määräaikaisena.
 
  • Tykkää
Reactions: M69
Liittynyt
14.04.2017
Viestejä
47
Pohdinnassa korvaaja Saunalahti Kotikuitu (kaapeli) 50M liittymälle, jonka etuuskausi on päättymässä. Uusi hinta 150M 31,99 €/kk. Kiinteässä liittymässä tuo 50M nopeus on ollut riittävä, mutta sitä ei ole enää saatavilla.
Minulla oli samanlaiset pohdinnat kun muuton myötä jouduin loupumaan taloyhtiön tarjoamasta kiinteästä yhteydestä.
Päädyin hankkimaan 4G modeemin ja Telia DOT liittymän 24€ hintaan.
Kannattaa huomioida että 5G modeemit ovat kalliita.
 
  • Tykkää
Reactions: M69
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
839
Elisan latausliittymän omaavat asiakkaat eivät ainakaan kuulu "asiakkaisiin". Eli ei ainakaan numeronsiirrolla muualle tule minkäänlaista tarjousta pysyä asiakkaana.
Toisaalta ihan ymmärrettävää, koska ovat itse ensin ajaneet 0€/kk liittymän käyttäjäksi, joten pelkkää hiekkaa tuodaan eteiseen olemalla asiakkaana.
Jotain taitaa Elisan järjestelmissä olla vikana, kun ei tosiaan tullut mitään tarjouksia, mutta eipä anna kyllä tarjoustamistään liittymästä edes numeron syöttämällä Elisan sivuille. Näyttää vain, että liittymä olisi olevinaan vieläkin Elisalla ja sitä ei pysty päivittämään.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Jotain taitaa Elisan järjestelmissä olla vikana, kun ei tosiaan tullut mitään tarjouksia, mutta eipä anna kyllä tarjoustamistään liittymästä edes numeron syöttämällä Elisan sivuille. Näyttää vain, että liittymä olisi olevinaan vieläkin Elisalla ja sitä ei pysty päivittämään.
Eikös tämä mene ihan "oikein"? Tai siis ihan virallisessa linjassa Elisan Latausliittymää on mahdotonta siirtää suoraan Elisan laskutusliittymäksi ja myös päinvastoin. Eli tarjouksia nykyisen Latausliittymän muuttamiseksi ei Elisalta pitäisi voidakaan saada.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
839
Eikös tämä mene ihan "oikein"? Tai siis ihan virallisessa linjassa Elisan Latausliittymää on mahdotonta siirtää suoraan Elisan laskutusliittymäksi ja myös päinvastoin. Eli tarjouksia nykyisen Latausliittymän muuttamiseksi ei Elisalta pitäisi voidakaan saada.
Normaalisti se kyllä meneekin noin, mutta kun en ole enää Elisan asiakas, koska numero on jo siirretty ja myöskin käytössä toisella operaattorilla, eli siellä Moilla.
Eli kyllähän sieltä nyt pitäisi saada jotain tarjousta, kun on eri operaattorilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Normaalisti se kyllä meneekin noin, mutta kun en ole enää Elisan asiakas, koska numero on jo siirretty ja myöskin käytössä toisella operaattorilla, eli siellä Moilla.
Eli kyllähän sieltä nyt pitäisi saada jotain tarjousta, kun on eri operaattorilla.
Ilman muuta. Tulkitsin postisi väärin että siirto olisi ollut vielä kesken.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
839
Olisiko pääsiäisellä osuutta asiaan? Automatisoituja nuo siirrot ovat, mutta tarjoukset tekevät käsin poimimalla ne siirrettyjen liittymien listoista.
Kyllähän tuo jo viikko sitten ihan arkena siirtyi ja kait siellä ainakin pari päivää sitä aikaisemminkin pitäisi tieto Elisallakin olla siirtyvästä numerosta.
No mut aika näyttää alkaako tulemaan jotain.
Kyllähän nää viime aikojen Tarkka-tarjoukset on sellaisia, jotka jo houkuttelisi.
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 545
Moin asiakkaalle tarjosi Elisalta puhelinmyyjä 7,99 e/kk ( 24kk, jonka loppuvaiheessa kuulemma antavat uuden tarjouksen...)
Saunalahti Tarkka 100M, "Sata megaa", ei datarajaa, puhelut ja viestit normi hinnalla. Niitä niin vähän tulee käytettyä, ettei joku centin ero moin edullisempaan merkkaa mitään.

Ei avaus yms simmin toimitus maksuja.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 208
Viestejä
4 194 576
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom