Liittymät

Liittynyt
23.08.2017
Viestejä
305
En verranut puhelinliittymään vaan juurikin mobiilinettiliittymään. Moin kautta kikkailemalla sellaisen sai muistaakseni 4.90 e/kk ja nopeus on rajoitettu 50 megaan. Telialta saa vastaavanlaista 100M nettiliittymää suunnilleen samaan hintaan, mutta sen saa vain Telian vanhat asiakkaat. Siihen nähden tuo linkkaamani tarjous on ihan hyvä.
Jostain muistelisin lukeneeni, että tuo Telian 2,9€/kk liittymä on versio siitä S-paketista, eli sisältää 5GB dataa 100mb/s nopeudella, kun taas Elisan 2,9€/kk liittymä oli kai datamäärältään rajaton.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 372
Ja hyvin pian numeronsiirron perumisesta, alle viikon sisään, pitäisi tulla hyvityslasku. Itse rahoihin menee tosiaan se kuukausi.
Itelle tuli pari päivää rahojenkin palautumiseen.

Jostain muistelisin lukeneeni, että tuo Telian 2,9€/kk liittymä on versio siitä S-paketista, eli sisältää 5GB dataa 100mb/s nopeudella, kun taas Elisan 2,9€/kk liittymä oli kai datamäärältään rajaton.
Kyllä.
 

tee

Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
70
Tietääkö kukaan miten kauan pitää tuo Moi olla aktiivisena jotta saa Bonuswayn 25e?
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
445
Usein kysytyt kysymykset - Bonusway

Milloin saan bonukset ostoksistani?

Maksamme bonukset heti, kun käyttämäsi verkkokauppa on hyväksynyt ostoksesi ja maksanut meille myyntipalkkiomme. Verkkokaupat maksavat myyntipalkkiomme yleensä seuraavan kalenterikuukauden aikana ja lähes kaikki kahden kuukauden kuluessa ostoksesta. Jos ostotapahtumasta on kulunut yli 3 kk, etkä ole saanut maksua, kannattaa ottaa yhteyttä käyttäjätukeemme osoitteessa tuki@bonusway.fi.
Miksi bonusten saamisessa kestää niin kauan?
Maksamme bonukset käyttäjillemme verkkokauppojen meille maksamista myyntipalkkiosta. Voimme siis maksaa bonukset käyttäjällemme vasta kun verkkokauppa on hyväksynyt käyttäjämme tekemän ostoksen ja maksanut siitä meille myyntipalkkion. Tässä voi valitettavasti kestää parikin kuukautta.

Puhelinmyyntiä en ole tehnyt mutta käsittääkseni operattorit tarkistavat sen 14vrk jälkeen onko liittymä vielä käytössä? Jonka jälkeen maksetaan provikka.
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 177
Usein kysytyt kysymykset - Bonusway

Milloin saan bonukset ostoksistani?

Maksamme bonukset heti, kun käyttämäsi verkkokauppa on hyväksynyt ostoksesi ja maksanut meille myyntipalkkiomme. Verkkokaupat maksavat myyntipalkkiomme yleensä seuraavan kalenterikuukauden aikana ja lähes kaikki kahden kuukauden kuluessa ostoksesta. Jos ostotapahtumasta on kulunut yli 3 kk, etkä ole saanut maksua, kannattaa ottaa yhteyttä käyttäjätukeemme osoitteessa tuki@bonusway.fi.
Miksi bonusten saamisessa kestää niin kauan?
Maksamme bonukset käyttäjillemme verkkokauppojen meille maksamista myyntipalkkiosta. Voimme siis maksaa bonukset käyttäjällemme vasta kun verkkokauppa on hyväksynyt käyttäjämme tekemän ostoksen ja maksanut siitä meille myyntipalkkion. Tässä voi valitettavasti kestää parikin kuukautta.
Tuo ei vastaa kysymykseen, jonka pääpointti on: mitkä on Moin kriteerit hyvityksen hyväksymiselle, eli onko pitänyt pitää liittymä Moilla esim. vähintään kuukausi vai riittikö liittymän avaaminen?

Itse siirryin helmikuussa DNA:lta Moille 1 viikon ajaksi ja sieltä edelleen Saunalahdelle, ja Bonuswayn Moi-hyvitys odotuttaa vielä. Periaatteessa tuon pitäisi olla hyvityksen kannalta onnistunut kauppa (koetin etsiä tarkempia ehtoja, mutta sellaisia ei löytynyt), mutta saapa nähdä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 543
Koska tarkkoja ehtoja ei taida olla niin olisi kohtuullista olettaa, että yksi maksettu lasku liittymästä oikeuttaa bonukseen. Eli sellainen käyttö, että liittymä katsotaan "käyttöön otetuksi". Moihan katsoo uudet luodut numerotkin käyttää otetuiksi jos ne siirretään toiselle operaattorille. Tuollaisten laskuja ei hyvitetä, joten luulisi bonuksenkin tulevan. Jos on tiukkoja ehtoja niin kantsisi ilmoittaa ne. (Olisin itse ainakin yhteydessä Bonuswayhin jos maksaisin liittymästä yhdenkin ei-hyvitettävän laskun mutten saisi bonusta.)
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 034
Tuo vanhan numeron siirto Elisalle saattaa vaatia hieman väittelyä aspan kanssa kuten joku jo täällä mainitsi. On kuulemma niin vanha toiminto ettei periaatteessa enää käytössä. Onnistui lopulta. Alunperin se omasaunalahti web-linkkipalvelu ei siis tunnistanut vanhaa numeroani oikeaksi.

Telialta tuli ennätyvauhdissa winback-tekstari. Olin vielä puhelimessa Elisan apan kanssa joka tätä numeronsiirtoa pähkäili :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 543
Onhan se tarjous tuokin muttei mitään verrattuna tuohon Elisan tarjoukseen. Toki sitä ei ole vissiin enää kukaan saanutkaan, joten siinä mielessä tuo on hyvä?

Ja kun aiemmin puhuttiin lahjakorteista niin omaan tammikuun puolivälissä tilattuun / tammikuun lopussa avautuneeseen liittymään kuulunut lahjakortti tuli alkuviikosta. Meni siis hieman päälle 2kk tuolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 543
Ehditkö maksaa yhtään laskua elisalle?
Maksoinhan mä tuosta helmikuun puolivälin jälkeen helmikuun kk-maksut ja sama homma maaliskuussa. Eli kahdet laskut maksettuna. En tiedä mikä summa noissa laskuissa on laskutusrajana, mulla on muutakin tuolta kuin nuo 2.90€/kk liittymät niin lasku tulee joka kuukausi. Vielä pitäis tulla toinen lahjakortti maaliskuussa avautuneeseen liittymään mutta tällä tahdilla se varmaan tulee toukokuun loppupuolella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
241
Maksoinhan mä tuosta helmikuun puolivälin jälkeen helmikuun kk-maksut ja sama homma maaliskuussa. Eli kahdet laskut maksettuna. En tiedä mikä summa noissa laskuissa on laskutusrajana, mulla on muutakin tuolta kuin nuo 2.90€/kk liittymät niin lasku tulee joka kuukausi. Vielä pitäis tulla toinen lahjakortti maaliskuussa avautuneeseen liittymään mutta tällä tahdilla se varmaan tulee toukokuun loppupuolella.
OK. Mä olen saanut sellaisen käsityksen, että pitäisi olla vähintään yksi lasku maksettuna, ennenkuin lahjakortti lähetetään. Joten olisi ihan kiva kuulla, onko kukaan saanut lahjakorttia ennen yhdenkään laskun maksamista (ts. pitääkö käsitykseni paikkaansa). Itselläni on elisalta vain tuo 2.90€/kk kustantava Tarkka, ja yhtään laskua siitä en ole vielä saanut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 543
OK. Mä olen saanut sellaisen käsityksen, että pitäisi olla vähintään yksi lasku maksettuna, ennenkuin lahjakortti lähetetään. Joten olisi ihan kiva kuulla, onko kukaan saanut lahjakorttia ennen yhdenkään laskun maksamista (ts. pitääkö käsitykseni paikkaansa). Itselläni on elisalta vain tuo 2.90€/kk kustantava Tarkka, ja yhtään laskua siitä en ole vielä saanut.
Jos vaatimuksena on 1kk liittymän käyttö niin pitäisihän tuo saada, vaikka irtisanoisi tuon heti sen kuukauden jälkeen. Toki silloinkin saa kyllä sen laskun maksettavakseen. Kannattaisi varmaan kysellä suoraan Elisalta onko tuossa tuollainen vaatimus?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
165
1,5 kk:tta olin Saunalahdella ja nyt siirryin takasin MOI:lle, että saisi datankin liikkumaan liittymässä. Samalla kun oma Saunalahdesta hävisi Tarkka 4G-liittymä sopparit, näytti häipyneen tuo S-lahjakorttikin sopimusluettelosta (aiemmin oli siellä "käytössä"- merkinnällä erikseen). Ei ole lahjakorttia näkynyt, yksi lasku kyllä jo maksettu aikoja sitten. Näinköhän tuosta lahjakortista joutuu vielä vääntämään Elisan kanssa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 543
Hölmöhän Elisa olisi, jos tuosta vääntämään lähtisi. Lopputulos on aika selkeä, kun ehdot on selkeästi saneltu mainoksessa ja täytetty kuluttajan toimesta. Itselläni ei kyllä muuten edes ole OmaElisassa mitään mainintaa noista lahjakorteista.
 

tumbes

Tukijäsen
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
144
Soitin DNA:n winback ja sanoin että rupeanko puljaamaan 2 puhelinumeroa muualle ja sitten odotellaan tarjouksia. Sanoin että jos saat jotain 10-15e rajaton 4g niin on ok... Kävi kysymässä "pomolta" ja 21,90e/kk. Vuoden määräaikanen 100mbs 4g-netti, puhelut käytön mukaan ja EU-datapaketti yms... Ei saakeli mitä pa*kaa... Omassa käytössä rajaton 4g teho 9,90e/kk... Minnekän lähetään näitä kahta numeroa siirtämään :D
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 034
Soitin DNA:n winback...
Sama. Menin sitten Moin kautta elisa missionarisien kelkkaan 9.90€ ja toimii jopa paremmin. Eikä tosiaan tarvi kärsiä määräajoista jos joku uusi supertarjouskampanja iskee jostain päälle. En ees ajatellut tuota määräaikaisuuden rasitetta reilu vuosi sitten koska luulin silloin tehneeni hyvän diilin 24.90€/kk (ja se oikeasti olikin sillä hetkellä ihan hyvä)... vitutus alkoi sitten kun hetkeä myöhemmin DNA alkoi myymään vastaavaa liittymää uusille asiakkaille 14.90€/kk ja muut vielä halvemmalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 543
Sama. Menin sitten Moin kautta elisa missionarisien kelkkaan 9.90€ ja toimii jopa paremmin. Eikä tosiaan tarvi kärsiä määräajoista jos joku uusi supertarjouskampanja iskee jostain päälle. En ees ajatellut tuota määräaikaisuuden rasitetta reilu vuosi sitten koska luulin silloin tehneeni hyvän diilin 24.90€/kk (ja se oikeasti olikin sillä hetkellä ihan hyvä)... vitutus alkoi sitten kun hetkeä myöhemmin DNA alkoi myymään vastaavaa liittymää uusille asiakkaille 14.90€/kk ja muut vielä halvemmalla.
Mielenkiinnosta. Tekikö DNA Moille siirtyvälle yhtä hyvää winbackia kuin Elisalle tai Telialle siirtyvälle? Jotenkin voisin itse kuvitella, että DNA säästää ne kovimmat paukut Elisalle ja Telialle siirtyviin kun Moille siirtyminen kuitenkin pitää asiakkaan sentään omassa verkossa.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 034
Mielenkiinnosta. Tekikö DNA Moille siirtyvälle yhtä hyvää winbackia kuin Elisalle tai Telialle siirtyvälle
Samat(?) 11€ 50Mbits tai 14.90€ 100Mbits ja vuodeksi kiinni. Mutta numeronsiirto pitää siis olla päällä. Uusille ei tarjota tätäkään vähää. Kyselin huvikseni heti numeron jo siirryttyä niin hinnat olivat pompsahtaneet normeiksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 757
Onko muille tullut elisalta 10 euron laskua liittymätyypin vaihtamisesta? Itselle tuli kun laskusta tarkistin ja toiseen liittymään tuli myös avausmaksu. Eli olin vaihtamassa moille ja sain sitten 2.9€ liittymän elisalta. Edellinen liittymä oli elisan 11€ liittymä marraskuulta (telian numeronsiirrolla) ja sitä edellinen oli joku kalliimpi elisa.

Elisan sivuilla luki jotain että liittymätyyppiä voi vaihtaa 6kk välein ilmaiseksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 543
Onko muille tullut elisalta 10 euron laskua liittymätyypin vaihtamisesta? Itselle tuli kun laskusta tarkistin ja toiseen liittymään tuli myös avausmaksu. Eli olin vaihtamassa moille ja sain sitten 2.9€ liittymän elisalta. Edellinen liittymä oli elisan 11€ liittymä marraskuulta (telian numeronsiirrolla) ja sitä edellinen oli joku kalliimpi elisa.

Elisan sivuilla luki jotain että liittymätyyppiä voi vaihtaa 6kk välein ilmaiseksi.
Ei ole tullut. Loppukesästä otin tuon Huoleton 4G, loppuvuodesta 11€ liittymän ja pari kk sitten Tarkan. Tai siis laskussa kyllä lukee tuo 10e liittymätyypin veloitus mutta se on aina hyvitetty. Koskaan ei ole edes asiasta ollut puhetta.

Jos tuosta maksusta ei ole puhelussa mainittu niin voit varmaan pyytää chatissä hyvittämään sen kympin. Ei imo pitäisi tulla mitään sivukuluja, jos niistä ei ole mainittu. Ei voi oikein olettaakaan, että asiakas tiedostaa tuommoiset ja lätkiä maksuja ilman niistä kertomista.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
445
Onko muille tullut elisalta 10 euron laskua liittymätyypin vaihtamisesta? Itselle tuli kun laskusta tarkistin ja toiseen liittymään tuli myös avausmaksu. Eli olin vaihtamassa moille ja sain sitten 2.9€ liittymän elisalta. Edellinen liittymä oli elisan 11€ liittymä marraskuulta (telian numeronsiirrolla) ja sitä edellinen oli joku kalliimpi elisa.

Elisan sivuilla luki jotain että liittymätyyppiä voi vaihtaa 6kk välein ilmaiseksi.
On miinustettu tuo 10€:n liittymävaihto.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 757
Ei ole tullut. Loppukesästä otin tuon Huoleton 4G, loppuvuodesta 11€ liittymän ja pari kk sitten Tarkan. Tai siis laskussa kyllä lukee tuo 10e liittymätyypin veloitus mutta se on aina hyvitetty. Koskaan ei ole edes asiasta ollut puhetta.

Jos tuosta maksusta ei ole puhelussa mainittu niin voit varmaan pyytää chatissä hyvittämään sen kympin. Ei imo pitäisi tulla mitään sivukuluja, jos niistä ei ole mainittu. Ei voi oikein olettaakaan, että asiakas tiedostaa tuommoiset ja lätkiä maksuja ilman niistä kertomista.
On miinustettu tuo 10€:n liittymävaihto mutta elisa viihteen "kokeilusta" vajaan 2€:n lisä.
Oli vielä tuo pdf lasku auki niin sai tarkastettua. Nyt huomasin että alennukset kohdassa oli -10€, eli aivan oikein oli laskutettu. Aika pitkä 3 sivuinen lasku ja 14.33€ kahdesta liittymästä vain (kaksi 2.9€ tarkkaa).

Elisa viihde ja hbo nordic oli 4 plus riviä ja 4 miinus riviä ja oli siis kokonaan ilmainen minulla. Ei siis tarvitse reklamoida, kun katsoin itse aivan väärin :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 324
Omalla kohdalla viimeksi myyjä ainakin selosti selkeästi, että avausmaksut sun muut näkyy laskussa, mutta ei kannata pelästyä, ne hyvitetään kyllä itse laskussa loppua kohden, eli kannattaa lukea loppuun asti.

Sitä edellinen myyjä ei asiasta taasen maininnu mitään, mutta kyllä silloinkin oli laskun lopussa hyvitetty ku itsekin ihmettelin. Eli eroja on miten hyvin myyjät nuo asiat hoitaa...
 

cco

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
80
Löytyykö tällä hetkellä mitään järkevän hintaista mobiililiittymää ainoaksi yhteydeksi, tällä hetkellä Elisa Viihde himassa kaapelissa. Muutto edessä, uudessa kodissa antenniverkko ja etsin halvempaa vaihtoehtoa Elisalle. Vakaus ja hyvä toimivuus plussaa. Tarjouksia tullut vastaan?
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
368
2,90 tai nykyään ehkä yleisempi 4,90 Tarkka 4G , 50/25 rajaton yhteys. Saa kun siirtyy moi:lta. Ketjussa aiempana ohjeita tähän, lyhyesti niin että teet moille liittymän jonka sitten siirrät Elisalle soittamalla myyntinumeroon.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
14
Ei muuten saanut enää viime viikolla.. Winbackistä sain Moi:n siirron perumalla 24kk 4G Huolettoman 50M datalla 14,90e/kk, mutta Tarkasta ei ollut enää 2,90 eikä 4,90e tarjousta. Ehti jo vähän sitä lupaileen kun tinkailin, mutta ei löytynyt enää koneelta sitä. Ilmoitelkaa, jos tiedätte sen tarjouksen palanneen. Moilla on numero odottelemassa...
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 287
Juu eipä niitä 3 - 5€:n hintaisia liittymiä enää saa tuolla Moi-kikkailulla. Vielä tosin irtoaa 9,90€/kk Tarkka 4G sillä kikkailulla, ainakin näin kun just vaihdoin Moi:lta Elisalle. Huoleton 4G ois muistaakseni irronnu hintaan 14,90€/kk jonka skippasin kun puhetta ja tekstareita käytän todella vähän, niin ei ole tarvetta tuollaiselle paketille.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 024
2,90 tai nykyään ehkä yleisempi 4,90 Tarkka 4G , 50/25 rajaton yhteys. Saa kun siirtyy moi:lta. Ketjussa aiempana ohjeita tähän, lyhyesti niin että teet moille liittymän jonka sitten siirrät Elisalle soittamalla myyntinumeroon.
Tämä on muuten 50/10, tuskin monelle väliä mutta korjasin nyt kuitenkin. Tai minulla ainakin rajattu lähetys tuohon 10M.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 757
Itsellä nopein lähetys elisassa 20.8M. Ei siis ainakaan 10 rajaa pitäisi olla.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 034
Tämä on muuten 50/10, tuskin monelle väliä mutta korjasin nyt kuitenkin. Tai minulla ainakin rajattu lähetys tuohon 10M.
Sama rajaus mulla Huolettomassa. Alkoi melkein houkuttamaan se Premium mikä lie, kun kerrankin näyttää omassa kämpässä speedtest lähes poikkeuksetta tasan 50/10. DNA:lla ei muuten ollut (ehkä) throttlattu 50Mbits liittymää lainkaan. Ainakin oma pääsi joskus päälle 60/40. Telia on tällä alueella heikko ja 100Mbits liittymä pääsi parhaillaan 10/0.3.

Telia ohjasi muuten hitautta selvitettäessä soittamaan heidän teknisille asiantuntijoille. Itse jutustelu kesti alle 5 min ja jonottelu tunteja. Hintaa puheluille tähän aspaan tuli n 5€ ja tätä ei aspan mukaan voida jälkikäteen hyvittää, vaan oli oma moka kun en tarkistanut hinnastoa tai käyttänyt esim chat-palvelua (joka ei onnistunut koska heidän data oli silloin alhaalla). Myös netissä tehtyyn "talvitarjoukseen" oli lätkäisty sopparin vastaisesti 3€ kytkentämaksu (jonka sain ruinaamalla sentään pois. Tällä kertaa käytin chattia, koska puhelu olisi varmasti maksanut yli hyvitettävän summan). Malliesimerkki kuinka muutaman euron tähden luodaan yrityksestä negatiivinen kokemus asiakkaalle. Voi arvata palaanko asiakkaaksi kun saavat keveemmällä ne lupaamansa uudet tukiasemat tähän hoodeille.

Saa nähdä miten käy k-ryhmän lahjakortin kanssa. Sopimuksen mukaan lähettävät viimeistään 30.4 jos ensimmäinen lasku on maksettu. Näyttää kuitenkin seltä, että ensimmäinen lasku saapuu vasta tämän määräajan jälkeen tai samana päivänä about. Eiköhän tässäkin ole jotain vilunkia ja ohjaavat seuraavaksi 0700-alkuiseen numeroon. Perkeleet.
 
Liittynyt
25.06.2017
Viestejä
27
Liittymäkikkailulla saatu "ilmainen" elisa viihde + hbo tulikin maksamaan 1,68e kun laskua katsoin. Ei tietenkään iso summa, mutta onko muillakin tuollainen veloitus?
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
445
Liittymäkikkailulla saatu "ilmainen" elisa viihde + hbo tulikin maksamaan 1,68e kun laskua katsoin. Ei tietenkään iso summa, mutta onko muillakin tuollainen veloitus?
Jep, Elisa Viihde, Elisa Viihde Aitio ja HBO omat sopimukset ja pitää perua erikseen.
Sulla todennäköisesti HBO perumatta?
Laita chattiin viestiä niin hyvittää seuraavassa laskussa.
 
Liittynyt
25.06.2017
Viestejä
27
Jep, Elisa Viihde, Elisa Viihde Aitio ja HBO omat sopimukset ja pitää perua erikseen.
Sulla todennäköisesti HBO perumatta?
Laita chattiin viestiä niin hyvittää seuraavassa laskussa.
Pitäisi ilmaisena jatkua 27.04 asti, en ole vielä perunut. En tiedä sitten mistä tuo tulee kun maksua oli enemmän kuin hyvityksiä.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
445
Minulla on aitio veloitettu huhtikuun loppuun, mutta hyvitetty vain 26.4 asti josta tulee se vajaa 2€ erotus.
Tämä on elisan virhe ja saa hyvitettyä seuraavaan laskuun chatissa.
Myöskin maaliskuun lopussa olen maksanut kahden liittymän kuukausi maksua, jos tekee kuukauden alussa liittymätyypinvaihdon joutuisin maksamaan kuukauden molempien liittymien kk maksun?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 624
Tietääkös joku paremmin tolppa-asioihin perehtynyt kertoa, että jos 3G-kuuluvuudet ovat olleet huonoja, niin ovatko 4G-kuuluvuudet yhtä lailla huonoja samassa pisteessä? Eli tuleeko signaalit aina samoista tolpista kuitenkin, vai voiko 4G-tolpat mahdollisesti sijaita eri paikoissa ja tarjota parempaa kuuluvuutta, vaikka 3G-puolella on kuuluvuus heikko?

Kysyn siksi, että vaihdoin viime vuonna Saunalahden 3G-liittymästä uuden puhelimen oston perässä Moille. Aiemmin toisinaan keltaoranssia ja useimmiten heikkoa vihreetä palkkia kotona näyttävä yhteysviiva androidin akkuinfossa muuttui Moille vaihdon jälkeen vahvasti vihreäksi ja myös puhelimen akunkesto tuntui paranevan noin 20%. Nyt Saunaelisa koittaa sitten houkutella takaisin tuolla 2,90 euron tarkalla ja lahjakortilla.

Mutta jos aiempi kokemus 3G-liittymällä on ollut kuuluvuuden suhteen heikohko niin onko mitään toivoa, että 4G-puolella olisi asiat paremmin näin kehä kolmosen sisäpuolella kuitenkin asuvana?
No tulipahan tähänkin nyt sitten selvyys... Huoh.

elisan 4g nopeudet.png
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 162
Saatanan elisa pommittaa 4G liittymien myynnillä nykyisin... Ihme sakkia.

Taitavat MOI liittymän omistjia koittaa saada?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 543
Mitäs ja miten ne nyt pommittaa? Puhelinliittymiähän ei saa puhelimitse kaupata ulkopuolisille asiakkaille. Itse ymmärsin, että tilanne on rauhoittunut ja kovimmat tarjoukset päättyneet.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 007
Mitäs ja miten ne nyt pommittaa? Puhelinliittymiähän ei saa puhelimitse kaupata ulkopuolisille asiakkaille. Itse ymmärsin, että tilanne on rauhoittunut ja kovimmat tarjoukset päättyneet.
Onkohan tässä nyt se että ne on mobiililaajakaistaliittymä jossa ei ole puhe ominaisuuksia. Noitahan kaiketi sai kaupata koska ne ei ole puhelinliittymiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 757
Itselle elisa soitti ja kauppasi 15€ kk mobiililaajakaistaa määräajaksi ja normaali hinta oli 30€/kk. En tarvinnut kun on jo 2kpl 2.9€/kk tarkka liittymää elisalta. Joka muutenkin on halvempi normaali hinnaltaan, eli 25€/kk. Ei ole kai ennen soiteltu elisalta ja oli minusta tosi huono tarjous.

Netti olisi ollut 100M, mutta nytkin netti toimii vain 11d/8u Mbps nopeudella, eli jää 50 nopeudesta melko paljon.
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 162
Mitäs ja miten ne nyt pommittaa? Puhelinliittymiähän ei saa puhelimitse kaupata ulkopuolisille asiakkaille. Itse ymmärsin, että tilanne on rauhoittunut ja kovimmat tarjoukset päättyneet.
4G laajakaistaa... oli kiire ja löin luurin korvaan sanoen ettei mul oo aikaa tälläseen. On mul se nauhotettuna jos jaksais kuunnella
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 543
Juu, no laajakaistojahan saanee kaupatakin kun kielto taisi koskea vain puhelinliittymiä. Lähinnä kiinnosti soittelevatko juuri jostain puhelinliittymien ulkopuolisista asioista vai ovatko taas aloitelleet puhelinliittymätarjoukset (esim. kirjeitse). Eipä noilla tosin taida enää mitään sen kummempia tarjouksia olla. Tai siis ainakaan kukaan ei ole enää raportoinut saaneensa mitään. Ei taida enää irrota edes 4.90€/kk Tarkka 4G:tä.


Tuossa kun oli aiemmin puhetta noista liittymien siirtokikkailuista (eli uusi Tarkka 4G vanhan liittymän päälle Omasta Saunalahdesta) niin miten pitäisi toimia, että saa siirrettyä omissa nimissä olevan Tarkka 4G:n veljen liittymän päälle? Mulla siis tosiaan yksi ylimääräiseksi jäävä Tarkka 4G ja hänellä Moin liittymä. Varmaan pitää siirtää tuo Tarkka 4G soppari hänen nimiinsä ja sitten hän siirrättää sen tuohon nykyiseen numeroonsa Moille? (Onnistuukohan tällainen kikkailu..?)
 
Viimeksi muokattu:

StB

Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
22
Juu, no laajakaistojahan saanee kaupatakin kun kielto taisi koskea vain puhelinliittymiä. Lähinnä kiinnosti soittelevatko juuri jostain puhelinliittymien ulkopuolisista asioista vai ovatko taas aloitelleet puhelinliittymätarjoukset (esim. kirjeitse). Eipä noilla tosin taida enää mitään sen kummempia tarjouksia olla. Tai siis ainakaan kukaan ei ole enää raportoinut saaneensa mitään. Ei taida enää irrota edes 4.90€/kk Tarkka 4G:tä.


Tuossa kun oli aiemmin puhetta noista liittymien siirtokikkailuista (eli uusi Tarkka 4G vanhan liittymän päälle Omasta Saunalahdesta) niin miten pitäisi toimia, että saa siirrettyä omissa nimissä olevan Tarkka 4G:n veljen liittymän päälle? Mulla siis tosiaan yksi ylimääräiseksi jäävä Tarkka 4G ja hänellä Moin liittymä. Varmaan pitää siirtää tuo Tarkka 4G soppari hänen nimiinsä ja sitten hän siirrättää sen tuohon nykyiseen numeroonsa Moille? (Onnistuukohan tällainen kikkailu..?)
Mulle eilen yrittivät laajakaistaa kaupata ja siinä sivussa kyseli muita tarpeita. Sanoin että puhelinliittymä on moilta ja jos ei mitään halvempaa ole tarjolla niin ei kiinnosta. Tarjos sitten tuota 4g tarkkaa hintaan 2,9€. Kävi vielä kesken puhelun 'esimieheltä' luvan pyytämässä.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
7 039
Mulle eilen yrittivät laajakaistaa kaupata ja siinä sivussa kyseli muita tarpeita. Sanoin että puhelinliittymä on moilta ja jos ei mitään halvempaa ole tarjolla niin ei kiinnosta. Tarjos sitten tuota 4g tarkkaa hintaan 2,9€. Kävi vielä kesken puhelun 'esimieheltä' luvan pyytämässä.
Mitä itse koitin Elisan Chatistä kysellä, mulle tarjottiin 19.90€/kk maksavaa liittymää, jos oisin Telialta Elisalle tehnyt muutoksen. Ei ollu puhettakaan näistä 2.9€/4.9€ liittymistä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 757
Tuo 2.9€ 24kk on ollut vain Moi asiakkaille tai moille siirtyville, joilla on numeronsiirto meneillään.

Moillahan hinta on 6€/kk, niin täytyy tarjota jotain parempaa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 970
Viestejä
4 295 058
Jäsenet
71 757
Uusin jäsen
jeetro

Hinta.fi

Ylös Bottom