Liittymät

Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Testailin tuota 5.9e/kk tarkka liittymän jatkoa, mutta tarjoili vaan jotain 12.9 10M liittymää. Voisi testata joskus uusiksi kun joulukuussa menee vasta umpeen, mutta muistaako kukaan pystynkö alkaa nyt jo winback ostoksia testaamaan. Mietin vain, että jos ei tule hyvää winbackia, niin onko pakko ottaa esim. MOIta käyttöön jos sen tilaa? Ja minkälaista winbackia jengi saanut tuohon 24kk 5.9e/kk tarkka liittymään?

PS. tiedän perseestä tehdä ylimäärästä työtä, mutta jos ei voi suoraan jatkaa niin winbackkien kautta sitten.
Ota moi kuukaudeksi niin muuttui mielipide, toiseen sain 7.9€ ja toiseen 8.9€ loppukesästä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 237
Jos siirtää liittymän Moi:lle ja nykyinen operaattori tekee vastatarjouksen jonka hyväksyy, mitä maksuja joutuu maksamaan Moi:lle? Toimitusmaksun 5€? Avausmaksua ei ilmeisesti veloiteta jos liittymää ei ehditä aktivoimaan/ottamaan käyttöön.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
426
Jos siirtää liittymän Moi:lle ja nykyinen operaattori tekee vastatarjouksen jonka hyväksyy, mitä maksuja joutuu maksamaan Moi:lle? Toimitusmaksun 5€? Avausmaksua ei ilmeisesti veloiteta jos liittymää ei ehditä aktivoimaan/ottamaan käyttöön.
Ei tarvi maksaa mitään, kaikki veloitettu palautetaan.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Mulle väitetään tässä parhaillaan chatissa että tarkka-liittymää ei ole edes myynnissä. Moilta sanoin siirtyväni jos hyvä kampanja päällä :mad:
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 610
Mulle väitetään tässä parhaillaan chatissa että tarkka-liittymää ei ole edes myynnissä. Moilta sanoin siirtyväni jos hyvä kampanja päällä :mad:
Joo, aamulla sai vielä 10M tarkka12.9e/kk ja nyt illalla testasin uusiksi, niin "ei olla pitkään aikaan myyty tarkka liittymiä" :D. Nohh pitänee katsella MOI winbackin kautta, niin se on tähänkin asti hoidettu t. 5.90e/kk 24kk pari vuotta sitten.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
44
Numeronsiirto tehty pari päivää sitten Elisa -> Telia ja nyt voisikin hypätä DNA pinkkien päivien halvempaan tarjoukseen. Riittääkö että tilaa tuon dna liittymän numeron siirrtolla vai pitääkö myös ilmoittaa Telialle että heille tehdyn tilauksen voi perua?
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Capture.PNG


Miksi Elisalla ei ole muita liittymiä?? Siis maksaako nykyään oikeasti 34,90 perusliittymä joka oli ennen 29,90 max.

Onko Elisan mielestä tavallinenasiakas niin tyhymä ettei osaa valita vaikka tuossa olisi välissä 50, 100 Mb ja vaikka 0.5 Mb. Törkyhintaisia liittymiä köyhälle.

Samoin Prepaidista on kadonnut Elisalla 19,90 euron 50 megan netti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 196


Miksi Elisalla ei ole muita liittymiä?? Siis maksaako nykyään oikeasti 34,90 perusliittymä joka oli ennen 29,90 max.

Onko Elisan mielestä tavallinenasiakas niin tyhymä ettei osaa valita vaikka tuossa olisi välissä 50, 100 Mb ja vaikka 0.5 Mb. Törkyhintaisia liittymiä köyhälle.

Samoin Prepaidista on kadonnut Elisalla 19,90 euron 50 megan netti.
Mulle se tarjosi 300 megan 5G liittymän hinnaksi 27.90 kun pyöri hetken aikaa sivuilla ja valitsi sopimuksen kylkeen 5g+wifi tukiaseman. Joku outo määräaikaisuus siinä oli koska hinta muuttui yhteenvedossa 24 ja 36kk kohdalla. Yritin tarkentaa sitä asiakaspalvelun kanssa mutta puhelimella ja chatilla ei päässyt läpi.
Jotain alennusta pitäisi kyllä vaatia, 20e liittymästä ja 11 euroa tukiasemasta vaihtorahoineen on siinä rajoilla, viittiikö maksaa. Lähemmäs neljäkymppiä on ihan liian kallis.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217


Miksi Elisalla ei ole muita liittymiä?? Siis maksaako nykyään oikeasti 34,90 perusliittymä joka oli ennen 29,90 max.

Onko Elisan mielestä tavallinenasiakas niin tyhymä ettei osaa valita vaikka tuossa olisi välissä 50, 100 Mb ja vaikka 0.5 Mb. Törkyhintaisia liittymiä köyhälle.

Samoin Prepaidista on kadonnut Elisalla 19,90 euron 50 megan netti.
Aika harvoin taitaa porukka tilata noita "perushintaisia" liittymiä, mitä operaattorit sivuillaan tarjoaa. Yleensä on jokin tarjous/kamppis menossa, taikka toverilta kuultu/saatu linkki, tai sitten kävästään naamatusten kysymässä sen hetken tarjouksia.

Ja noita Prepaid liittymiä operaattorit tuntuvat heikosti itse tarjoavan/mainostavan, mutta esim. R-kioskin sivuilta sitten löytyy vaikka tuo mainitsemasi 19,90e 50Mb ja 21,90e irtois 200Mb netti kuukaudeksi (Huom! vain eka kuukausi, sitten 24,90e jatkot)...
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Aika harvoin taitaa porukka tilata noita "perushintaisia" liittymiä, mitä operaattorit sivuillaan tarjoaa. Yleensä on jokin tarjous/kamppis menossa, taikka toverilta kuultu/saatu linkki, tai sitten kävästään naamatusten kysymässä sen hetken tarjouksia.

Ja noita Prepaid liittymiä operaattorit tuntuvat heikosti itse tarjoavan/mainostavan, mutta esim. R-kioskin sivuilta sitten löytyy vaikka tuo mainitsemasi 19,90e 50Mb ja 21,90e irtois 200Mb netti kuukaudeksi (Huom! vain eka kuukausi, sitten 24,90e jatkot)...
Kioskin sivuilla saunalahden hinnasto väärä.


Rajoitukseton 3G/4G 21 Mb on esim. poistunut, samoin tuo 20 euron prepaid nettikk. Minusta tämä vaikuttaa jo rahastukselta ottaen huomiioon, ettei täällä esim. 5g verkkoa ole.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 185

Tuolta ainakin vielä löytyy 4G 150 Mbit/s liittymä 20 eurolla/kk. En tosin katsonut, että onko sopimusehdoissa jotain käyttäjän ikärajoitusta mutta en usko, että on.

Moilta myös löytyy 100 Mbit rajaton 18 euroa/kk (+4 euroa/kk maksimissaan puheluista/tekstiviesteistä). Jos dataa taas kuluu vähemmän niin Moin 9 euroa/kk voi kanssa olla yksi vaihtoehto.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 196
Meilläpäin mihin liittymä tulisi, 4G on sen verran ruuhkainen että sillä ei pääse lähellekkään mainostettuja nopeuksia. Siksi ihan yhdentekevää, onko se 100 vai 150 megaa. Mieluummin vaihtaisi paperilla yhtä nopeaan 5G:hen tai miksei hitaampaankin jos 50 megan liittymän saisi oikein halvalla. Siitä syystä että sitä ei ole vielä kaikilla ja sen pitäisi muutenkin kestää enemmän käyttäjiä kuin vastaava 4G LTE. Eli itse maksaisin muutaman euron enemmän siitä että se on 5G vaikka ei muuta hyötyä olisikaan, koska tiedän sen olevan vähemmän ruuhkainen ja käytännössä nopeampi kuin höpöhöpö xxx mbit 4G.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 482
DNA tarjoaa 400Mbit liittymää samalla hinnalla. Tuosta sai vielä tippumaan pari euroa pois kysymällä chatissa. Onhan 30e/kk kallista yhdestä puhelinliittymästä, mutta elämä on. Nopeudetkaan eivät ole tällä hetkellä lähelläkään luvattua mutta tilanteen pitäisi kyllä parantua ensi vuoden aikana.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 090
Meilläpäin mihin liittymä tulisi, 4G on sen verran ruuhkainen että sillä ei pääse lähellekkään mainostettuja nopeuksia. Siksi ihan yhdentekevää, onko se 100 vai 150 megaa. Mieluummin vaihtaisi paperilla yhtä nopeaan 5G:hen tai miksei hitaampaankin jos 50 megan liittymän saisi oikein halvalla. Siitä syystä että sitä ei ole vielä kaikilla ja sen pitäisi muutenkin kestää enemmän käyttäjiä kuin vastaava 4G LTE. Eli itse maksaisin muutaman euron enemmän siitä että se on 5G vaikka ei muuta hyötyä olisikaan, koska tiedän sen olevan vähemmän ruuhkainen ja käytännössä nopeampi kuin höpöhöpö xxx mbit 4G.
Eiköhän keskinäinen kilpailu joskus 2022-2023 kuluessa vie operaattorit myymään mainstreamina tai jopa ainoastaan 5G:n sisältäviä liittymiä.
Otetaan nyt ensin ”early adoptereilta” ylimääräinen preemio siitä, että saavat sen 5G-liittymän ekana käyttöönsä.
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
120
Joo, aamulla sai vielä 10M tarkka12.9e/kk ja nyt illalla testasin uusiksi, niin "ei olla pitkään aikaan myyty tarkka liittymiä" :D. Nohh pitänee katsella MOI winbackin kautta, niin se on tähänkin asti hoidettu t. 5.90e/kk 24kk pari vuotta sitten.
Pojan liittymässä juurikin sama MOI:n winback. Mallikas tarjous. :)
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Numeronsiirto tehty pari päivää sitten Elisa -> Telia ja nyt voisikin hypätä DNA pinkkien päivien halvempaan tarjoukseen. Riittääkö että tilaa tuon dna liittymän numeron siirrtolla vai pitääkö myös ilmoittaa Telialle että heille tehdyn tilauksen voi perua?
Tieto ensin elisalle ja sitten tilaus dnalle. Muuten menee homma mönkään
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
onko tuo DNA rajaton 10m 14,9e/kk tällä hetkellä rajattomiin halvinta ?
On varmasti.

Itse tosin sain winbackina dna:lta rajaton 50 Mb 17 Gt eu:lla 9,90 kk 12 kk määräajalla. Siirto oli vastaavasti hinnoiteltuun liittymään Telialle, jossa paketoitu 2M.

Varmasti tappiollinen diili, asiakkaana 5+ vuotta, sanoin että lähden jos ei tule mitään samaan hintaan.

dna.PNG


dna.PNG


Lisäksi perustelin asiaa sillä, että käytän nettiä vähän samoin puhetta ja viestejä. En tiedä katsoiko jostain, mutta ihan nopeasti myönsi diilin. Jäin dna:lle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
290
Hyvin taas meni DNA:lla. Ihmettelin kun SIM-korttia ei tullut postissa ja soittelin DNA:lle. Myyjä oli merkannut mulle eSimin (ei kuulemma toimi ainoana SIMinä mun puhelimessa, iPhone XS) eikä normaalia SIM-korttia mikä oli sovittu ja hinta oli myös väärä (21,90 eikä sen 19,90). Aspa pahoitteli kaikkea mahdollista, mutta ei kuulemma voi ilman määräaikaa myydä tuolla 19,90 eurolla ja ihmetteli kyllä, että miten on kaikki mennyt noin. Peruin sitten koko paskan. Mitäs sitten.. :mad:
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
120
Hyvin taas meni DNA:lla. Ihmettelin kun SIM-korttia ei tullut postissa ja soittelin DNA:lle. Myyjä oli merkannut mulle eSimin (ei kuulemma toimi ainoana SIMinä mun puhelimessa, iPhone XS) eikä normaalia SIM-korttia mikä oli sovittu ja hinta oli myös väärä (21,90 eikä sen 19,90). Aspa pahoitteli kaikkea mahdollista, mutta ei kuulemma voi ilman määräaikaa myydä tuolla 19,90 eurolla ja ihmetteli kyllä, että miten on kaikki mennyt noin. Peruin sitten koko paskan. Mitäs sitten.. :mad:
No kokeileppa laittaa numero siirtymään elisalle tai moille, etit vaan listalta jonkun liittymän joka on mahdollisimman halpa, miellyttää nopeus tai ei ja odota winbackia.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 993
Hyvin taas meni DNA:lla. Ihmettelin kun SIM-korttia ei tullut postissa ja soittelin DNA:lle. Myyjä oli merkannut mulle eSimin (ei kuulemma toimi ainoana SIMinä mun puhelimessa, iPhone XS) eikä normaalia SIM-korttia mikä oli sovittu ja hinta oli myös väärä (21,90 eikä sen 19,90). Aspa pahoitteli kaikkea mahdollista, mutta ei kuulemma voi ilman määräaikaa myydä tuolla 19,90 eurolla ja ihmetteli kyllä, että miten on kaikki mennyt noin. Peruin sitten koko paskan. Mitäs sitten.. :mad:
Hmm. Eikö sinulla ollut jo jotain sopimusvahvistusta asiasta tms? Vai niitäkään ei näkynyt?

Jos vahvistus on kourassa, niin myytävähän se on.
 
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
290
No kokeileppa laittaa numero siirtymään elisalle tai moille, etit vaan listalta jonkun liittymän joka on mahdollisimman halpa, miellyttää nopeus tai ei ja odota winbackia.
Kiitos vinkistä. Otan Elisalta jonkun sopivan ja katsotaan vastaako Telia mitään.

Hmm. Eikö sinulla ollut jo jotain sopimusvahvistusta asiasta tms? Vai niitäkään ei näkynyt?

Jos vahvistus on kourassa, niin myytävähän se on.
Sopimuksissa oli hintana 21,90€ nyt kun katsoin. Puhelussa puhuin minä ja se myyjä molemmat ilmeisesti aika laveasti noista hinnoista eli "kaks kymppiä"/"pari kybää" tms. niin siinä varmaan mennyt sekasin puurot ja pajatsot. :sad:
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 030
Edellinen etuhinta oli lopahtamassa tässä kuussa ja defaulttina tarjosivat vain samaa rajaton 200m liittymää muutamaa euroa kalliimpana jatkossa, salainen tarjous "juuri sinulle" näytti rajoton 5g 200m 29,90. chätin täti tarjosi rajaton 5g 450m 12kk hintaan 29.90, ja samalla sorvattin muiden liittymien hinnoista sen verran pois että päivitys rajaton 200m 4g> rajaton 450m 5g nostaa puhelinlaskua entiseen verrattuna 1e/kk. mennään tällä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217
Ihan yleisesti vinkkinä, niin kyllä ne sopimukset kannattaa aina lukea läpi (vaikka kuivaa tekstiä onkin) ja pistää talteen, olipa kyse mistä kaupasta tahansa. Ihmetyttää, miten nykypäivänä tuntuu porukka luottavan vähän liikaa sekä omaan muistiin että vastapuolen höpötykseen.

Vähän mennyt siihen suuntaan, ku asennetaan kaikki softatki yhtään lukematta, mitä se kyselee, rämpytetään vaan sitä NEXT/OK -nappia ja myöhemmin ihmetellään ku ihmeellisiä asioita tapahtuu...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 237
Täällä luetun perusteella Telialla kampanjat vaihtelee aika paljon, tänne tuli tekstiviesti jossa pyydettiin ottamaan yhteyttä myyntipalveluun, viestissä ei mainintoja hinnasta. Rajaton 200M oli päättymässä.

Muutamia eri vaihtoehtoja kertoi, kaikki oli 12kk paketteja. Kysyin 24kk paketeista erikseen ja ei ole, kaikki 12kk.
Ei lahjakortteja.
Rajaton 200M taisi olla täälläkin mainittu 17,9e/kk ja Rajaton 20M 14,9e/kk.
 

Ggg

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
161
Onkos arvauksia tai tietoa, että mitä Elisa tarjoaisi Winbackinä, jos vaihtaisi tuohon DNA:n pinkkien päivien 300 mb/s 19,90 €/kk liittymään? En välttämättä haluaisi DNA:lle siirtyä, kun Elisa on kuitenkin toiminut ainakin mun käytössä mainiosti.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
51
Eikös se vieläkin tarkoita… vai puuttuuko sulta tuo ympäröivä kohta kuvauksesta?
Se, että siellä on minuuttihintakin mainittuna tarkoittanee sitä, että nämä yritysnumerot tai vaikka kela, jotka ei sisälly puhepaketteihin, mutta veloitetaan ppm-hinnalla, maksavat sitten sen verran.
Joo, nimenomaan ympyröity explisiittinen maininta sieltä tuotekuvauksesta puuttui. Nyt kun en reagoinut edelliseen tarjoukseen mitenkään, tuli uusi, jossa kerrotaan että olemassaoleva (siis eri liittymä kuin jota aluksi yritettiin tarjota) sopimus jatketaan 12kk "kiitoksena asiakkuudesta" tarjoushintaan ja se aktivoidaan jos en tee mitään. Uusi tarjous on euron halvempi (21,90) kuin edellinen 22,90 liittymänvaihto, mutta useita euroja kalliimpi kuin saman aiempi kk-hinta. Merkittävästi parani jo siis odottamalla eräpäivää, mutta pitännee silti tarkistaa vaihtoehdot lähiviikkoina.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Onkos arvauksia tai tietoa, että mitä Elisa tarjoaisi Winbackinä, jos vaihtaisi tuohon DNA:n pinkkien päivien 300 mb/s 19,90 €/kk liittymään? En välttämättä haluaisi DNA:lle siirtyä, kun Elisa on kuitenkin toiminut ainakin mun käytössä mainiosti.
Voi olla 17,90 e kk, viime aikoina tosi huonoja tarjouksia siellä.
 
Liittynyt
05.02.2021
Viestejä
363
Tilasin siirto DNA:llle. Rajaton 10M 14.90e. Sain Elisalta winback-tarjouksena Saunalahti Huoleton 100M 18,90e

Nyt BF:a odottelemassa
 

Mop

Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
459
Täällä luetun perusteella Telialla kampanjat vaihtelee aika paljon, tänne tuli tekstiviesti jossa pyydettiin ottamaan yhteyttä myyntipalveluun, viestissä ei mainintoja hinnasta. Rajaton 200M oli päättymässä.

Muutamia eri vaihtoehtoja kertoi, kaikki oli 12kk paketteja. Kysyin 24kk paketeista erikseen ja ei ole, kaikki 12kk.
Ei lahjakortteja.
Rajaton 200M taisi olla täälläkin mainittu 17,9e/kk ja Rajaton 20M 14,9e/kk.
Telian rajaton 200m (18,90kk) oli päättymässä. Siirto Elisalle. Telialta soittelivat perään. Sain 24 kk 18,90€ ja lisäksi tulee lahjakortti Lidliin. Vaihtoehtona oli myös 12 kk 17,90€, mutta en halua jatkuvasti kilpailuttaa liittymiä joten 2 vuotta sopii minulle paremmin.

En tiedä onko vaikutusta, mutta meillä kolme samanlaista liittymää.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
139
Jännä juttu, lopetin viimiset Elisan liittymäni eikä kukaan oo huudellut perään, vissiin vanhat asiakkaat ei oo niin kiinnostavia (jostain 90 luvun lopulta saunalahden/radiolinjan asiakkaana ja elisan liittymiä sitten myöhemmin.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Jännä juttu, lopetin viimiset Elisan liittymäni eikä kukaan oo huudellut perään, vissiin vanhat asiakkaat ei oo niin kiinnostavia (jostain 90 luvun lopulta saunalahden/radiolinjan asiakkaana ja elisan liittymiä sitten myöhemmin.
Minä soittaisin ite sinne Elisalle winback-numeroon josko tulisi tarjousta. Oletko lisäksi katsonut ettei sulla ole esim. estetty muutamaa Elisan myyntinumeroa esim. Enian numeroita.

Noistahan ne soittaa yleensä, eli voi olla ettei pääse soitto läpi, jos olet aiemmin myyjät estänyt.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 185
Jännä juttu, lopetin viimiset Elisan liittymäni eikä kukaan oo huudellut perään, vissiin vanhat asiakkaat ei oo niin kiinnostavia (jostain 90 luvun lopulta saunalahden/radiolinjan asiakkaana ja elisan liittymiä sitten myöhemmin.
Jos on kieltänyt suoramarkkinnoin niin viestejä varmaankaan ei tule. Itse kun siirryin Moille ensimmäisen kerran (2018) sallin erikseen teksiviestimarkkinnoinin jolloin tuli viesti, että saako soittaa tai ota yhteyttä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
139
Kyllä ne on muuten ahkerasti soitellut ja kaupannut ties mitä liittymää sillon kun vielä olin asiakkaana. Tosin kaikki mun liittymien hinnat nous siihen tahtiin kun ei jaksanut puljata eri operaattoreille välillä että en kyllä tiedä haluanko edes takaisin :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
985
Itellä Elisan sopimus loppuu ens kuun lopussa. Nyt tuli tekstiviesti jossa tarjotaan Saunalahti Huoleton 300M (Bonus) liittymää 21,99e/kk (12kk). Onkohan parempia mistään saatavilla?

Nykynen on 18,90e (Saunalahti Huoleton Premium 200M). Riittäis se 100 megaa, ja alle 20e olis bueno.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
51
Jännä juttu, lopetin viimiset Elisan liittymäni eikä kukaan oo huudellut perään,
Lopettamisen perään eivät kysele. Numeronsiirron (=operaattorin vaihtamisen) perään hyppäävät.

(Edit: kiinteissä laajakaistoissa ovat kyselleet lopettamisenkin perään, koska eivät voi tietää onko kyseessä lopettaminen vai operaattorinvaihto)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
139
Lopettamisen perään eivät kysele. Numeronsiirron (=operaattorin vaihtamisen) perään hyppäävät.

(Edit: kiinteissä laajakaistoissa ovat kyselleet lopettamisenkin perään, koska eivät voi tietää onko kyseessä lopettaminen vai operaattorinvaihto)
Joo totta, tosin puhelinliittymän siirsin aikasemmin ja tuo viiminen pelkkä dataliittymä meni nyt vaan sulkuun. Tosin siinä oli kysely että miksi suljet ja laitoin että siirryn toiselle operaattorille.
Muuten ovat kyllä vähän liiankin ahkerasti soitelleet ja tyrkyttäneet ties mitä palveluja.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
68
Itellä Elisan sopimus loppuu ens kuun lopussa. Nyt tuli tekstiviesti jossa tarjotaan Saunalahti Huoleton 300M (Bonus) liittymää 21,99e/kk (12kk). Onkohan parempia mistään saatavilla?

Nykynen on 18,90e (Saunalahti Huoleton Premium 200M). Riittäis se 100 megaa, ja alle 20e olis bueno.
Itse vaihdoin Elisalta Moille 18€/kk 100M rajaton. 10min olen puhunut ja 11 tekstiviestiä 1,5€ ja kerran udellut soittajan tietoja turhaan 020202 joka oli 4,20€!
Vaihdan kyllä takaisin johonkin missä myös puhelut ja viestit sisältyvät hintaan enkä ikinä käytä jatkossa numerotiedusteluita.
Ei se kk-hinta siis ole kaikki kaikessa jos vähänkään viestittelee tai puhuu.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 030
Itse vaihdoin Elisalta Moille 18€/kk 100M rajaton. 10min olen puhunut ja 11 tekstiviestiä 1,5€ ja kerran udellut soittajan tietoja turhaan 020202 joka oli 4,20€!
Vaihdan kyllä takaisin johonkin missä myös puhelut ja viestit sisältyvät hintaan enkä ikinä käytä jatkossa numerotiedusteluita.
Ei se kk-hinta siis ole kaikki kaikessa jos vähänkään viestittelee tai puhuu.
Rajattomissa liittymissä puhe ja viestit kuuluu siihen kk hintaan. Tosin liittymänä tuo rajaton mahtaa olla telian nimike.
 

iGMAS

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
307
Eikö moilla ole se että max 4€/kk maksaa puhelut/sms
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 855
Pystyykö Moilla vielä vaihtamaan liittymään rajattoman datan kesken laskutuskauden? Automaattisestihan se ei tapahdu, mutta onko mahdollista itse vaihtaa jos rajat paukkuu.

Rajattomissa liittymissä puhe ja viestit kuuluu siihen kk hintaan. Tosin liittymänä tuo rajaton mahtaa olla telian nimike.
Jos rajattoman datan haluaa puhelimeen, niin muilta operaattoreilta saa usein koko paketin samaan hintaan kuin Moin pelkkä rajaton data. Elisalta kannattaa chatissa kysellä liittymää, jos haluaa Moilta pois. Itselle Moi voisi sopia, kun datankäytön pystyy pitämään alle 6GB/kk eikä puheluita ja viestejä tule paljoa.
 
Liittynyt
16.04.2021
Viestejä
229
Johan oli jännä. Vaihdoin Elisalta Moille 3 kk sitten, ja kyselin, että miten hyvittävät jo maksetun kuukausimaksun. Totesivat, että pitää erikseen anoa, kun menin ennen eräpäivää maksamaan seuraavan kuun. En löytänyt tapaa anoa hyvitystä, joten otin yhteyttä aspaan, ja totesivat, että tottahan toki maksut palautetaan automaattisesti. Nyt 3 kk myöhemmin kävin kurkkaamassa OmElisassa, ja näkyi negatiivinen lasku statuksella maksettu. Rahoja ei kuitenkaan löytynyt tililtä. Laitoin viestiä asiasta Elisalle, ja meniköhän 3 h, niin rahat lähtivät tulemaan.

Melkoista keplottelua, että ylimaksutapauksissa rahat pitää erikseen anoa takaisin. Ite jos jättää maksamatta, niin johan tulee maksumuistutuksia saman tien 5 euron laskutuslisällä, vaikka nyykpäivänä ovat ihan satavarmasti automatisoitu, eivätkä edes aiheuta mitään lisätyötä.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Taas soitteli Elisan myyntitukka suoraan puhelimeen. Lopetti heti puhelun kun kerroin että winback liittymä dna:lla 50 Mb kaikki rajatonta, 17 Gt EU 9,90 kk 12 kk määräajalla.

Sanoi että soittelee parhaan tarjouksen tekemiseksi dna liittymääni. No eihän se sitä tarjousta kertonut, että voisin tänne laittaa, kun kerroin mitä mulla on.

Siihen loppui puhelu.

JATKUVASTI joku elisalta soittelee että vaihda liittymä, osta tabletti tai tilaa talokaistaan lisänopeus !!

Menee hermo !! Miten voi estää nuo puhelut?
 
Liittynyt
16.04.2021
Viestejä
229
Taas soitteli Elisan myyntitukka suoraan puhelimeen. Lopetti heti puhelun kun kerroin että winback liittymä dna:lla 50 Mb kaikki rajatonta, 17 Gt EU 9,90 kk 12 kk määräajalla.

Sanoi että soittelee parhaan tarjouksen tekemiseksi dna liittymääni. No eihän se sitä tarjousta kertonut, että voisin tänne laittaa, kun kerroin mitä mulla on.

Siihen loppui puhelu.

JATKUVASTI joku elisalta soittelee että vaihda liittymä, osta tabletti tai tilaa talokaistaan lisänopeus !!

Menee hermo !! Miten voi estää nuo puhelut?
Milläs taikatempulla tämmösiä paketteja DNA on suostunut tarjoamaan?
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Milläs taikatempulla tämmösiä paketteja DNA on suostunut tarjoamaan?
Sehän oli just uusittu 12 kk. Olin siirtymässä Telialle 9,90 maksavaan liittymään jossa 250 min ja 250 sms ja 2 Mb netti 12 kk määräajalla 9,90.

Sanoin, että jos yhtään kk-maksu nousee dna:lla, lopetan 5+ vuoden asiakkuuden tähän. Aiempi liittymä oli dna:lla 9,90 kk paketeilla ja vastaavalla netillä 50 Mb.

Sanoin myös että en käytä puhetta/viestejä juuri ja dataa menee alle 14 Gt kk. En tiedä tarkistiko jostain, mutta uusi sopparin heti 12 kk jatkamalla edellistä.
Ei päivääkään mennyt vanhasta hukkaan.

Antoi heti tuon kyseisen tarjouksen ja on ollut kyllä hyvä. Käytännössä jatkoi sitä edellistä tarjousta.

Alun perin tuon sain kun pystyin kikkailemaan elisalta 5,90 100 Mb tarkan, ja selitin, että siellä oli myös 9,90 10 Mb huoleton kaupan. Niin antoi tuon.

Nyt 12 kk jälkeen 12 kk uusinta. Eli nyt vaan siirtyisin telialle samantapaiseen 2 mB pakettiliittymään. Ei onneksi tarvitse.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
110
Saunalahti Huoleton Premium 200M 18,90€/kk sopimus oli lopuillaan niin otin DNA pinkkien päivien tajouksesta DNA Nopea 4G Rajaton Plus (150M) 18,90€/kk +avausmaksu 4,9€ (ilman määräaikaa 12kk).
Tänään soitteli Elisalta winbäkkiä ja tarjosi joko Saunalahti Huoleton Premium 200M 19,90€/kk + 6,90€ avausmaksu (24kk) tai Saunalahti Huoleton Premium 150M 18,90€/kk + 6,90€ avausmaksu (12kk).
Olisin jatkanut Elisalla jos olisi suostunut poistamaan avausmaksun mutta ei niin ei, siirto DNA:lle jatkuu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 215
Viestejä
4 194 798
Jäsenet
70 873
Uusin jäsen
Temmikael

Hinta.fi

Ylös Bottom