Ni mikä on?Kävin juuri äsken "tarkistamassa" asian ja se on 0,78 + 0,15 = 0,93. Kohta tarkistan myös sisällön. Kiitos kaikille vastaajille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ni mikä on?Kävin juuri äsken "tarkistamassa" asian ja se on 0,78 + 0,15 = 0,93. Kohta tarkistan myös sisällön. Kiitos kaikille vastaajille.
Ni mikä on?
Kannattaa jatkossa lainata viestiä mihin vastaa niin muutkin pysyy kärryillä mistä on kyse.Lidl punainen kalja.
Siis 12 putelia? Mäyräkoira? Vettä vai olutta?
Muistaakseni nuo haisivat hielle.Ja Lidlin "lääkepullo" oluet makso 3,33e sikspäkki.
Myös maistuivat minusta ainakin pahalle.Muistaakseni nuo haisivat hielle.![]()
Joo. Tosiaan ainakin täällä Turun seudulla saa prismoista kopan 4,4% koffia 22,32€. Jos siihen alle/noin 1€/tlk haluaa keskiolutta k-ryhmästä ni se on joko sitä "hedelmäistä" pirkka olutta tai sitten sitä olvin ylijäämä legenda olutta. Tosin toi legenda olut hävisi lähi k-supermarketista noin 1,5kk sitten. Ja eikö se pirkka olutkin ole olvin valmistamaa? Ei vaan ole sitä tullut osteltuu muutaman testauksen jälkeen.Meillä ässässä on Koffin 4,4% samaan hintaan. Lidlin olut taitaa olla nykyään 4,3%.
Legenda ei kyllä ole Olvin vaan Hartwallin olut.Joo. Tosiaan ainakin täällä Turun seudulla saa prismoista kopan 4,4% koffia 22,32€. Jos siihen alle/noin 1€/tlk haluaa keskiolutta k-ryhmästä ni se on joko sitä "hedelmäistä" pirkka olutta tai sitten sitä olvin ylijäämä legenda olutta. Tosin toi legenda olut hävisi lähi k-supermarketista noin 1,5kk sitten. Ja eikö se pirkka olutkin ole olvin valmistamaa? Ei vaan ole sitä tullut osteltuu muutaman testauksen jälkeen.
Ennen tuli suosittua S-ryhmän nettikauppaa mutta nykyään ei koskaan ole ainakaan täälläpäin vapaita toimitus- tai noutoaikoja ja muutenkin nettikauppa hitailee ja pahimpana ongelmana kaatuilee jolloin koko ostoskori katoaa bittitaivaaseen jolloin koko homman joutuu aloittamaan alusta.
Jo ennestään suomen ylivoimaisesti halvin ruokakauppa lidl halpuuttaa entisestään Lidl rikkoo välirauhan ruokakauppojen hintakisassa: ”Joka yhdeksännen tuotteen hinta laskee”
Ylivoimaisesti?
"Kovimman kilpailun hinnoista kävivät Lidl ja Prisma, joissa korin hintaero supistui muutamiin sentteihin."
Mutta hyvä että hintakilpailua on, kuluttaja siinä voittaa joka tapauksessa.
Tismalleen samaa mieltä s-kaupoista. Prismassa kun käy niin fiilis on kuin sairaalassa kävelisi. Ja hinnatkin on yleensä kuin apteekin hinnat. Cittarissa on mukava bongailla isoja tarjouksia ja uusia tuotteita.Citymarket parras, Lidl tulee teemaviikkojen myötä hyvänä kakkosena ja kaukana perässä sitten s-tyhmän sieluttomat kaupat.
18 markkaa oli litra, eli eipä ole paljoa muuttunut.Oluen hinta ei ole paljoa 25 vuoden aikana muuttunut kun taisi maksaa 1995 vuonnakin aika tarkkaan kuusi markkaa per 0,33 litran pullo. Eli hitusen päälle yhden euron valuuttakurssi suoraan muutettaessa.
Onko muuten missään LIDL:ssä itsepalvelukassaa?
Tai niissä missä oon käyny, ni ei oo ja viimeks taas kun kävin hakemassa "nopeesti" yhden tuotteen, ni meni siinä kassalla seistessä useita minuutteja, kun oli vaan kaks kassaa auki.
Onko muuten missään LIDL:ssä itsepalvelukassaa?
Tai niissä missä oon käyny, ni ei oo ja viimeks taas kun kävin hakemassa "nopeesti" yhden tuotteen, ni meni siinä kassalla seistessä useita minuutteja, kun oli vaan kaks kassaa auki.
Eipä itse kiinnosta jutella kauppiaiden kanssa. Jos haluan jutella tuntemattomien kanssa, menen baariin. Kiinnostaa edulisemmat hinnat ja paremmat bonukset.Prismojen ongelma on eläkeläiset ja lapsiperheet. Meno prismoissa ainakin etelässä vitun adhd ja parkkipaikoilla tapahtuu eniten hit n run tapauksia. En mene omalla autolla lainkaan prismoihin. Juurikin em. Syistä ja muistakin syistä kuten aiempi postaaja mainitsi.
Citymarketit on kauppiasvetoisia ja se näkyy verrattuna prismoihin tuotteiden muodossa. Kauppiaita näkee töissä käytävillä ja juttelemassa kuulumisia asiakkaiden kanssa. Kauppiaat panostaneet valikoimiinsa ja tuotteisiin... Toki prismat apinoivat ostamalla samoja innovaatioita esim. Sushit.
Eipä itse kiinnosta jutella kauppiaiden kanssa. Jos haluan jutella tuntemattomien kanssa, menen baariin. Kiinnostaa edulisemmat hinnat ja paremmat bonukset.
Hyvä että sulle sopii cittari. Itsellä ei myös ole rahasta kiinni. Samalla tietty hyödynnän bonukset, miksi en hyödyntäsi sitä..Itse menen kalleimpaan kauppaan koska rahaa on ja se näkyy. Siksi citymarket.
Lähes 40 vuoteen en ole tarvinnut typerää vihreää bonuskorttia enkä tarvitse jatkossa.
Kauppiaan kanssa juttelu siksi, koska voit esittää toiveita hänelle suoraan ja ne yleensä toteutuukin. Ei ass ryhmällä toimi noin, koska hmv. Siksi vältänkin kuin ruttoa kaikkea s-ryhmään liittyvää
Hyvä että sulle sopii cittari. Itsellä ei myös ole rahasta kiinni. Samalla tietty hyödynnän bonukset, miksi en tekisi sit..
Vai oletatko että cittari on rikkaiden ja prisma köyhien kauppa..?
En ole koskaan vaan pitänyt cittareista, jotenkin kylmiä ja kolkkoja halleja. Tammiston cittari on ainut cittari minne joskus eksyn.
Parasta siellä on ehkä lihatiski, muuten samaa laatua kuin prismoissa.
Just joo.... No kaiken saat kotiisi oven taakse kätevästi netin kautta tilaamalla. Kommentisi ovat aikalailla provoilua. Jätän keskustelun tästä asiasta tähän.Sitähän se vähän on. Ajetaan paikalle skodalla tai tojotalla. Kolhitaan vähän naaupuriauton kylkiä ja lähdetään pois jälkiäjättämättä. Kaupassa on kaikki Yh-avohoitopotilaat sen kymmenen lapsen katraan kanssa... Ei kiitos, vihaan lapsiperheitä kaupoissa, ravintoloissa ja hotelleissa.
Eikös tuo Cittari ole sellainen elämänkoululaisten ja homehtuneiden vanhusten paikka? Itse suosinut aina Stokmannin herkkua. Sitten erikoisemmat lihat yms suoraan tuottajalta postitse Euroopasta ja Suomesta. Suosittelen.Itse menen kalleimpaan kauppaan koska rahaa on ja se näkyy. Siksi citymarket.
Lähes 40 vuoteen en ole tarvinnut typerää vihreää bonuskorttia enkä tarvitse jatkossa.
Kauppiaan kanssa juttelu siksi, koska voit esittää toiveita hänelle suoraan ja ne yleensä toteutuukin. Ei ass ryhmällä toimi noin, koska hmv. Siksi vältänkin kuin ruttoa kaikkea s-ryhmään liittyvää
Totta. Toinen paikka josta saa vaikkapa todella tuoretta riistaa, on Kauppahalli.Eikös tuo Cittari ole sellainen elämänkoululaisten ja homehtuneiden vanhusten paikka? Itse suosinut aina Stokmannin herkkua. Sitten erikoisemmat lihat yms suoraan tuottajalta postitse Euroopasta ja Suomesta. Suosittelen.
Eikös tuo Cittari ole sellainen elämänkoululaisten ja homehtuneiden vanhusten paikka? Itse suosinut aina Stokmannin herkkua. Sitten erikoisemmat lihat yms suoraan tuottajalta postitse Euroopasta ja Suomesta. Suosittelen.
Nyt voisit lopettaa flametuksen.Ei kyllä ne löytyvät vihreästä kaupasta. Sen lisäksi kakki mopojonnet hengaa noissa nykyisin. 2t bensa haisee ja ovien sisäänkäyntien kohdilla röökintumppeja ja räkäklimppilammikoita.
Harmi kun stokka on jo aikaa sitten näivettynyt pois.
Nyt voisit lopettaa flametuksen.
Usein sisältö on provosoivaa. Flame on englantia ja tarkoittaa liekkiä. Flametus (tai fleimaus) tarkoittaa flame-viestien kirjoittamista, ”bensan heittämistä liekkeihin”.Mikä on flametus?
Ai jos mulla oli kuntosali samassa rakennuksessa ja sain väistellä joka kerta noita räkälammikoita matkalla sekä röökiä polttavia jonneja mopoillaan sisäänkäyntien edessä? Onhan tuo aika elämämkoulu mielestäni jos paikat räitään ja paskotaan?
Jos kuitenkin puhutaan itse asiaa eikä pelkkää sontaa niin väitteesi ei pidä paikkansa. S -ryhmä on edelleen suurin markkinaosuudellaan.Kyllä ne sikäli liittyy lieveilmiöinä, jonka takia itse ja moni muu jättää käymättä ko. liikkeissä. Eivät ne ole flametusta vaan täyttä totuutta. Tietysti sitä voi pitää sellaisena jos se kolahtaa omaan nilkkaan.
Jos kuitenkin puhutaan itse asiaa eikä pelkkää sontaa niin väitteesi ei pidä paikkansa. S -ryhmä on edelleen suurin markkinaosuudellaan.
Kaupan ryhmien markkinaosuudet päivittäistavaramyynnistä 2019
Ryhmä Markkinaosuus %
S-ryhmä 46,2 %
K-ryhmä 36,5 %
Lidl Suomi Ky 9,6 %
Juu, ei. Raakasti yleistämällä tarkoittaa että talouksien 100 euroa jakutuu niin että 46€ S:lle, 36€ K:lle, 10 L:lle ja loput "muille".Yli puolet jättää siis käymättä.
Niin, hinnat tuppaa nousemaan ajan saatossa palkkojen ja inflaation peesissä. Yhtään ei auta tuleva polttoaineiden hintojen nosto. Käytännössä se siirtyy suoraan kuluttajahintoihin.Tänään pisti silmään lidlin "halpuutus"
Niin pitkään kuin muistan on 1,5l vichy pullo ollut 0,99€, Joku kuukausi sitten nousi hinta -> 1,02€.
Tänään oli sitten iso kyltti että "nyt pysyvästi halvempaan hintaan" ja hintana 0,99€..
Ei siinä, edelleen haen vissyni lidlistä mutta aika naurettavaa touhua.
Tänään pisti silmään lidlin "halpuutus"
Niin pitkään kuin muistan on 1,5l vichy pullo ollut 0,99€, Joku kuukausi sitten nousi hinta -> 1,02€.
Tänään oli sitten iso kyltti että "nyt pysyvästi halvempaan hintaan" ja hintana 0,99€..
Ei siinä, edelleen haen vissyni lidlistä mutta aika naurettavaa touhua.
Minkä ihmeen takia ruokakoriin laitetaan colaa tai einespizzoja? Itsellä tuosta listasta tulee 5/19 joita käytän, joten ei lainkaan validi ostoskori kulinaristille.
Niin, onhan tuolla tuotteita mitä itse ei osta ja toinen taas ostaa. Kun vertaillaan hintoja niin valitaan tuotteita laajalta skaalalta.Minkä ihmeen takia ruokakoriin laitetaan colaa tai einespizzoja? Itsellä tuosta listasta tulee 5/19 joita käytän, joten ei lainkaan validi ostoskori kulinaristille.
Sehän se oliskin kun vaikka naudan filettä laitettaisiin koriin. Cittarit ottaisi vielä hirmuisemmin turpiinsa, kun "kulinaristien" tuotteisiin on helpompi niitä katteita lisäillä.
Se tässä juuri on hienoa että asiakkailla on vapaus valita mistä tuotteensa ostaa.Tässä tuleekin sitten vastaan toinen dilemma eli laatu. Sisäfilettä tai entrecotea valitessa en sitä ostaisi prisman tiskiltä
Prismassa on wotkinsin lihatiski ainakin täällä eli on se kumma jos ei kelpaa. Toisaalta ei kukaan sun trollausta tosissaan ota.Tässä tuleekin sitten vastaan toinen dilemma eli laatu. Sisäfilettä tai entrecotea valitessa en sitä ostaisi prisman tiskiltä
Prismassa on wotkinsin lihatiski ainakin täällä eli on se kumma jos ei kelpaa. Toisaalta ei kukaan sun trollausta tosissaan ota.