Lidl vs K-ryhmä vs S-ryhmä

Jos Apple Pay toimii ja Mobile Pay toimii milloin sattuu tai ei toimi lainkaan, niin miksi itseä kiusata sillä Mobile Paylla? Mobile Pay vain pois ja maksaa pari vuotta sillä Apple Payllä ja kokeilla sitten parin vuoden päästä uudelleen joko Mobile Pay olisi sillä luotettavuustasolla että sitä voisi käyttää Apple Payn sijasta.

No varmaan siksi, että applepaylla maksaessa pitää ekana kaivaa s bonuskortti rahapussista? Mobilepaylla saisi tämän vaiheen pois maksutapahtumasta.

@Tabu Kiitos, pitää testata huomenna!
 
Aika erikoista jos ei siis apllella saa nfc:tä pois päältä? Kaikkea sitä oppii, no aina vaan lisää syitä olla sekaantumatta applen laitteisiin.

Nyt jokusen päivän maksellut vaan mobile paylla s kaupoissa ja toimii kuin unelma. Alkuun oli ongelmia, mutta ne varmaan johtuivat maksupäätteistä. Vielä kun tulisi lidliin mobilepay, mutta ei taida olla tulossa?
 
Aika erikoista jos ei siis apllella saa nfc:tä pois päältä? Kaikkea sitä oppii, no aina vaan lisää syitä olla sekaantumatta applen laitteisiin.

Nyt jokusen päivän maksellut vaan mobile paylla s kaupoissa ja toimii kuin unelma. Alkuun oli ongelmia, mutta ne varmaan johtuivat maksupäätteistä. Vielä kun tulisi lidliin mobilepay, mutta ei taida olla tulossa?

Ei ole mitään syytä edes miksi se pitäisi saada pois päältä.
 
Ei ole mitään syytä edes miksi se pitäisi saada pois päältä.
Minulla oli aiemmin läppäkuori puhelimessa ja siinä sitten matkakortti. Aina kun läpän käänsi puhelimen taakse niin kauhea piippaus konsertti alkoi kun nfc luki mtkakortin tiedot. Oli kohtuullisen ärsyttävää, mutta onneksi android puhelimessa saa otettua nfc:n pois päältä.

Ja onhn tässä toki tämä mobilepay/nfc maksu ongelmkin nyt applella kun käynnistyy randomilla mikä sattuu maksuohjelma.
 
Tein ostoskorivertailun. Käyn pääsääntöisesti k-supermarketissa, koska se on lähellä, ja valikoima on riittävä. Ruokakassit maksoi 69€. Prisman ruokakassipalvelun mukaan sama setti olisi siellä 56€

Vaikka tuon keräilyttäisi valmiiksi niin olisi halvempi, ja aikaa säästyisi kun voisi nostaa kassit noutopisteeltä autoon.
 
Tein ostoskorivertailun. Käyn pääsääntöisesti k-supermarketissa, koska se on lähellä, ja valikoima on riittävä. Ruokakassit maksoi 69€. Prisman ruokakassipalvelun mukaan sama setti olisi siellä 56€

Vaikka tuon keräilyttäisi valmiiksi niin olisi halvempi, ja aikaa säästyisi kun voisi nostaa kassit noutopisteeltä autoon.

Kannattaa myös verrata hypermarketteja toisiinsa. Prisma vastaa K-Citymarkettia ja K-supermarket on tasoa "S-market". Täällä ainakin Cittarissa on selkeästi edullisempi hintataso, kuin lähempänä olevassa Supermarketissa.
 
No varmaan siksi, että applepaylla maksaessa pitää ekana kaivaa s bonuskortti rahapussista? Mobilepaylla saisi tämän vaiheen pois maksutapahtumasta.

@Tabu Kiitos, pitää testata huomenna!

Dodiin nyt on testattu. Vähän joutui odottelemaan ja liikuttelemaan luuria päätteen oikealle puolelle, jotta mobile pay heräsi. Lisäksi hiukan aikaa kesti se itse maksutapahtuma. Ihme kyllä, että se mobile pay ei tahtonut havaita sitä maksutapahtumaa, apple pay koittaa tyrkyttää omaa maksutapaansa "kilometrin" päästä.

Kaikean kaikkiaan aika kökkö verrattuna apple payhin, varsinkin kun on tottunut kellolla maksamaan. Kuitenkin ihan jees, että saatiin mobiilimaksaminen ilman että bonuskorttia pitää vinguttaa.
 
Tein ostoskorivertailun. Käyn pääsääntöisesti k-supermarketissa, koska se on lähellä, ja valikoima on riittävä. Ruokakassit maksoi 69€. Prisman ruokakassipalvelun mukaan sama setti olisi siellä 56€

Vaikka tuon keräilyttäisi valmiiksi niin olisi halvempi, ja aikaa säästyisi kun voisi nostaa kassit noutopisteeltä autoon.
Ällistyksekseni alepa on nykyään kalliimpi tietyissä tuotteissa kuin s-market/k-market.:):kahvi:
 
Pääsääntöisesti mitä pienempi kauppa, sitä korkeammat hinnat.
Sitähän minäkin. Kai nämä tästä poikkeavat mutuilut olivat jotain köyhää sarkasmia?

Tietenkin vähittäiskauppa toimii tavallaan markkinataloudessa, joten tuohan on luonnonlaki. Ei vähittäiskauppa mitään katetta tee. Keskusliikkeet määräävän aseman avulla enemmän, ja teollisuus isosti. Einespainotteisesti Suomessa kuitenkin syödään. Teollisuudessa on tuotteessa myyjän markkinat ja raaka-aineessa ostajan. Materiaali otetaan puukko kurkulla ilmaiseksi. Kotimaista saa -10% maailmanmarkkinahinnasta, koska muuten ei osteta mitään vaan käytetään jotain puolalaista paskaa, rahdatkaa maailmalle omilla kontakteillanne. Jaa myytte? Hyvä poika.
 
Viimeksi muokattu:
City Marketissa tulee pääasiassa vain käytyä nykyään jossa on mielestäni paras valikoima suomalaisia tuotteita. Liha/kalatiski on myös todella tärkeä olla.
 
Pitkästä aikaa erittäin vittumaista palvelua K-kaupan kassalla. Keski-ikäinen naismyyjä tiuskii itsekseen räpläten omenapuhelintaan ja kirjaimellisesti paiskoo ostoksia hihnan perällä. Selvää hinnoitteluvirhettä ei suostu korjaamaan, koska myyjän mielestä hinta on tasan se summa joka tulee kassakoneesta, eikä se mikä näkyy myymälän hyllyllä.

Ajattelin jo tehdä kirjallisen valituksen kaupalle, mutta nopealla googletuksella kyseinen kusipää-myyjä paljastuu vähemmän yllättäen kauppiaan rouvaksi. Meni tämäkin kauppa sitten boikottiin.
Olisit jättänyt maksamatta ja kävellyt pois. Tai ehkä teitkin niin?
 
Mä olen huomannut että nykyään mulla on asiointi euromääräisesti S-marketissa ~70% ja loput pitkälti Lidlissä. Aiemmin oli päinvastoin, S-ketju on todella hyvin kilpaillut hinnoissa viimeiset muutaman vuotta, ja mulle hinta on merkittävä tekijä. Toki tuota osuutta on hieman myös parantanut ikävä episodi vartijan kanssa pari vuotta sitten K-supermarketissa jolloin lakkasin käymästä siellä kokonaan.
 
No onneksi sentään joku puhelinsofta eikä fyysinen kortti. Tosin parempi ehkä olisi jos mitään tuollaista ei olisi koska nuo maksavat rahaa joka johtaneet siihen että tuotteiden hinnat nousevat.
 
Halvennuksilla sinänsä ihan sama, mutta jos tuossa olisi jotenkin näppärästi toteutettu ominaisuus, jolla kuitit ja erityisesti takuutodistukset säilyisivät niin tämä olisi kova.
 
Halvennuksilla sinänsä ihan sama, mutta jos tuossa olisi jotenkin näppärästi toteutettu ominaisuus, jolla kuitit ja erityisesti takuutodistukset säilyisivät niin tämä olisi kova.

Kuitit löytyy sovelluksesta ja niistä voit itse napsutella halutut kuitit "suosikeiksi" jolloin ne löytyy helposti.
 
Ensin vittuillaan todella rankasti muille kanta-asiakaskorteista ja hyväksytään kampanjoissa vaikka postikortteja. Samaan aikaan itse rakennetaan taustalla omaa kanta-asiakasjärjestelmää. tuntuu hassulta.
 
Ensin vittuillaan todella rankasti muille kanta-asiakaskorteista ja hyväksytään kampanjoissa vaikka postikortteja. Samaan aikaan itse rakennetaan taustalla omaa kanta-asiakasjärjestelmää. tuntuu hassulta.
Eipä ne Suomen pomot etujärjestelmän tulemista voi estää, jos isot pomot Saksassa ovat näin päättäneet.
 
Alkaa kyllä jonot mukavasti kassoilla kasvamaan, kun pitää puhelinta alkaa siinä räpläämään ja raaputella jotain etukoodeja ym. VMP sanon minä :thumbsdown:

Voi kyllä kusta Lidlin kintuille tämä homma pahemman kerran. Taidan siirtyä minäkin S-ryhmän asiakkaaksi tuon myötä.

 
Alkaa kyllä jonot mukavasti kassoilla kasvamaan, kun pitää puhelinta alkaa siinä räpläämään ja raaputella jotain etukoodeja ym. VMP sanon minä :thumbsdown:

Voi kyllä kusta Lidlin kintuille tämä homma pahemman kerran. Taidan siirtyä minäkin S-ryhmän asiakkaaksi tuon myötä.

Alennuskuponkeja jne on ollut pitkän aikaa käytössä esim hesellä ja mäkkärillä ja ne jotka kännykällä asioita siinä hoitaa, hoitaa kyllä ostoksensa noin 200 kertaa nopeammin, kuin normi kaupan kassalla ne käteisen ja/tai etukorttiensa kaivelijat.
 
No onneksi sentään joku puhelinsofta eikä fyysinen kortti. Tosin parempi ehkä olisi jos mitään tuollaista ei olisi koska nuo maksavat rahaa joka johtaneet siihen että tuotteiden hinnat nousevat.

Tähän ajatusketjuun törmää melko usein ja se on sikäli omituinen, että ilmeisesti kanta-asiakasohjelmia ajatellaan pyöritettävän ihan huvikseen. Näinhän ei tietenkään ole, vaan niillä yritetään saada kilpailuetua ja mikäli tämä onnistuu, niin taloudellisen vaikutuksen pitäisi olla positiivinen. Ainoastaan epäonnistunut kanta-asiakasohjelma tuottaa hintoihin nousupainetta.
 
Lidlin kantikset on varmaan jo mietitty muissa maissa etukäteen. Kauppalehdessä oli juttua tästä.
 
Tähän ajatusketjuun törmää melko usein ja se on sikäli omituinen, että ilmeisesti kanta-asiakasohjelmia ajatellaan pyöritettävän ihan huvikseen. Näinhän ei tietenkään ole, vaan niillä yritetään saada kilpailuetua ja mikäli tämä onnistuu, niin taloudellisen vaikutuksen pitäisi olla positiivinen. Ainoastaan epäonnistunut kanta-asiakasohjelma tuottaa hintoihin nousupainetta.

Onhan niistä etukorteita tehty maailmalla tutkimuksia ja niiden mukaan se nostaa hintatasoa saman verran mitä "etuina" sitten jaetaan ulos ja korttijärjestelmälliseen kuluvat kulut siihen päälle sitten.

Tarkoitushan noilla kauppojen etukorttiohjelmilla on, että niiden haltijat ostaisivat kaikki ostokset sieltä korttipaikasta eivätkä ostaisi halvempaan hintaan muualta.
 
Onhan niistä etukorteita tehty maailmalla tutkimuksia ja niiden mukaan se nostaa hintatasoa saman verran mitä "etuina" sitten jaetaan ulos ja korttijärjestelmälliseen kuluvat kulut siihen päälle sitten.

Kanta-asiakasohjelmat ovat paljon muutakin kuin etuja ja alennuksia. Jos asiakkaille annetaan rahallista etua, niin jostainhan sen rahan pitää tulla eli noiden etujen osalta tilanne voi olla pitkälti tuon kaltainen. Mutta jos katsotaan kanta-asiakasohjelmia kokonaisuutena, niin tuollaisesta kuluja tuovasta ohjelmasta olisi vain haittaa. Jos tämä olisi todellisuus, niin eivät ne tietenkään olisi noin yleisiä. Jos unohdetaan vaikeammin todennettavat ja konkretisoitavat hyödyt datan hyödyntämisessä, niin kaupat voivat tienata noilla ihan vaikkapa myymällä dataa tavarantoimittajille.

Tarkoitushan noilla kauppojen etukorttiohjelmilla on, että niiden haltijat ostaisivat kaikki ostokset sieltä korttipaikasta eivätkä ostaisi halvempaan hintaan muualta.

Tuohan riippuu pitkälti siitä millainen ohjelma tehdään. Jos kortilla saa vain tiettyjä alennuksia, mutta ei mitään ostomäärään perustuvaa hyötyä, niin eipä se ohjaa keskittämiseen sen enempää kuin alennukse yleensäkään. Nykypäivänä tiedetään hyvin, että asiakasdata on itsessään arvokasta, joten hyötyjen hakemisen ei tarvitse rajoittua siihen, että koitettaisiin sitouttaa asiakkaita.
 
Alkaa kyllä jonot mukavasti kassoilla kasvamaan, kun pitää puhelinta alkaa siinä räpläämään ja raaputella jotain etukoodeja ym. VMP sanon minä :thumbsdown:

Voi kyllä kusta Lidlin kintuille tämä homma pahemman kerran. Taidan siirtyä minäkin S-ryhmän asiakkaaksi tuon myötä.


Raaputusarvan saat ostotapahtuman jälkeen sovellukseen, ei sitä siinä kassalla herranjumalla raaputella :D Toki kassalla voi mennä aikaa mihin vain. Oli se sitten se mummo joka lyö mini grip pussillisen kolikkoja tiskiin tai pena konalasta joka ei muista pin koodia. Kuitenkaan tuo sovellus ei lähtökohtaisesti hirveästi aikaa vie kassalla kun asiakas saa itse sen asiakkuuden skannata kassalla, missä vaiheessa tahansa. Empä ole prismassakaan hirveästi enää kuullut, että onko vihreää korttia kun kaikki hoitaa sen itse siinä kassalla automaattisesti.
 
Mitenhän toi mahtaa toimia kun jossain sanoivat että "alennuksen saa koko kassista". Eikös kaikissa muissakin saa bonusta sun muuta kaikista ostoksista pl. alkoholi ja tupakka? Varmaan liiterinkin pitää erotella alkoholit ja tupakat pois. Joten miten se eroaa muiden kauppojen bonusohjelmasta?
 
Mitenhän toi mahtaa toimia kun jossain sanoivat että "alennuksen saa koko kassista". Eikös kaikissa muissakin saa bonusta sun muuta kaikista ostoksista pl. alkoholi ja tupakka? Varmaan liiterinkin pitää erotella alkoholit ja tupakat pois. Joten miten se eroaa muiden kauppojen bonusohjelmasta?

Esim. K-kaupoilla se olennaisin plussakortin etu on nimenomaan ne alennetut yksittäiset tuotteet, itse plussapistekertymä on täysi vitsi.
 
Mitenhän toi mahtaa toimia kun jossain sanoivat että "alennuksen saa koko kassista". Eikös kaikissa muissakin saa bonusta sun muuta kaikista ostoksista pl. alkoholi ja tupakka? Varmaan liiterinkin pitää erotella alkoholit ja tupakat pois. Joten miten se eroaa muiden kauppojen bonusohjelmasta?
S- ryhmä palauttaa bonuksen silkkana rahana s -tilille. Meillä se tekee abaut 1300eur/vuosi.
 
Alennuskuponkeja jne on ollut pitkän aikaa käytössä esim hesellä ja mäkkärillä ja ne jotka kännykällä asioita siinä hoitaa, hoitaa kyllä ostoksensa noin 200 kertaa nopeammin, kuin normi kaupan kassalla ne käteisen ja/tai etukorttiensa kaivelijat.

Noissa ne kävijätkin on pääasiassa nuorta ja teknisesti osaavampaa porukkaa. Harvemmin mummoja hesen jonossa näkee, ja vielä vähemmän etukuponkien tai sovellusten kanssa.

Raaputusarvan saat ostotapahtuman jälkeen sovellukseen, ei sitä siinä kassalla herranjumalla raaputella :D Toki kassalla voi mennä aikaa mihin vain. Oli se sitten se mummo joka lyö mini grip pussillisen kolikkoja tiskiin tai pena konalasta joka ei muista pin koodia. Kuitenkaan tuo sovellus ei lähtökohtaisesti hirveästi aikaa vie kassalla kun asiakas saa itse sen asiakkuuden skannata kassalla, missä vaiheessa tahansa. Empä ole prismassakaan hirveästi enää kuullut, että onko vihreää korttia kun kaikki hoitaa sen itse siinä kassalla automaattisesti.

Todellisuudessa se tilanne menee niin, että se mummo kaivaa sovelluksen auki, ihmettelee, kun ei aukene, koska data pois päältä tms. Sitten saadaan sovellus päälle ja huomataan, että sinne on etukuponkia tullut ja aletaan sitä tutkimaan ja mahdollisesti hakemaan se alekupongin tuote siinä välissä. Kyllä siinä helposti saa minuutteja palamaan yhtä sovellusta ihmetellessä. Varmaan saavat vielä aika monelle sen sovelluksen asennuksen neuvoa ja selitellä, ettei sitä siihen nokia 5110 puhelimeen saa asennettua.

Olikohan yliopiston apteekki, missä edellä olevalle asiakkaalle alettiin kassalla kerran puhelimeen jotain kanta-asiakkaan sovellusta asentamaan puhelimeen. Varmaan 5 minuuttia meni sitä odotellessa.
 
S- ryhmä palauttaa bonuksen silkkana rahana s -tilille. Meillä se tekee abaut 1300eur/vuosi.

Tuo on kyllä typerin systeemi mitä ihminen on kehittänyt ostajan näkökulmasta.

Maksat bonuskortista>teet ostokset ylihintaan>kasvoton kauppa palauttaa rahasi kuukauden päästä ilman korkoja ja näin hävisit inflaation vaikutuksen.

Kuukauden lopussa tuularit ui havis amandalla alasti, kun kasvoton kauppa palautti 20e tilille.

Oh the irony.
 
Tuo on kyllä typerin systeemi mitä ihminen on kehittänyt ostajan näkökulmasta.

Maksat bonuskortista>teet ostokset ylihintaan>kasvoton kauppa palauttaa rahasi kuukauden päästä ilman korkoja ja näin hävisit inflaation vaikutuksen.

Kuukauden lopussa tuularit ui havis amandalla alasti, kun kasvoton kauppa palautti 20e tilille.

Oh the irony.
En edes tutkimusten mukaan maksa ylihintaa. Vai miten perustelet tätä. S -ketju jopa palauttaa minulle rahaa tehdyistä edullisista ostoksistani.


bce154c3-6416-50e0-b441-93f79fcf0b06.jpg
 
En edes tutkimusten mukaan maksa ylihintaa. Vai miten perustelet tätä. S -ketju jopa palauttaa minulle rahaa tehdyistä edullisista ostoksistani.


bce154c3-6416-50e0-b441-93f79fcf0b06.jpg

Prosenttilasku on monille hankala laji.. varsinkin kun liideli mainostaa halpuuttaan. Oikeasti se Prisma on halvempi ja ainakin omalla kohdalla nopeampi ja miellyttävämpi asiointipaikka kuin natsi-siwa.

Liidelissä tuli käytyä reilu 10v sitten kun sieltä löytyi noita saksalaisia tuotteita mitä ei muualta saanut. Nykyisin se muistuttaa s--markettia paskemmalla valikoimalla.
 
Prosenttilasku on monille hankala laji.. varsinkin kun liideli mainostaa halpuuttaan. Oikeasti se Prisma on halvempi ja ainakin omalla kohdalla nopeampi ja miellyttävämpi asiointipaikka kuin natsi-siwa.

Liidelissä tuli käytyä reilu 10v sitten kun sieltä löytyi noita saksalaisia tuotteita mitä ei muualta saanut. Nykyisin se muistuttaa s--markettia paskemmalla valikoimalla.
Prisma nopeampi ja helpompi kuin liiteri? Huhhuh. Siinä ajassa ku oon liiterissä jo ostokset ostanu ja kävelemässä autolle ni Primassa en ole vielä edes päässy parkkipaikalta kauppaan.
 
Prisma nopeampi ja helpompi kuin liiteri? Huhhuh. Siinä ajassa ku oon liiterissä jo ostokset ostanu ja kävelemässä autolle ni Primassa en ole vielä edes päässy parkkipaikalta kauppaan.

Riippuu varmaan Prismasta? Siinä ajassa kun liidelin pihalta löytyy parkkipaikka ja noussut autosta olen ajanut Prisman parkkihalliin ja mennyt hissillä suoraan elintarvikeosastolle.

Vai onko kaikissa Prismoissa sama liikennejärjestely ?
 
Lidlissä saa ainakin jonottaa koska useinmiten 2kpl kassaa auki. Oli sitten ruuhka-aikaa tai ei. Prismassa käydessä olen siinä ajassa jo autolla matkalla kotiin.
 
Kyllä noissa on tietysti eroja. Suurin osa ajasta olis sitten mikä Prisma tahansa menee vaan paikasta toiseen kävelyssä ku kaikki tuotteet ja parkkipaikka on aina niin helvetin kaukana.
Liitereissä ei sisällä ole mitään ongelmaa, mutta monessa paikassa on liian pienet parkkipaikat joissa suhailuun menee törkeesti aikaa. Tosin nyt monessa paikassa vähän helpottaa kun tulee useimpia liitereitä samalla paikkakunnalle.

Jos pitää hakea leipä, maito ja leikkele ja jos parkkipaikka on löytyny ni Lidlissä oon jo matkalla kotiin ku Prismassa en ole vielä päässy ees leipäosastolle.
 
Kyllä noissa on tietysti eroja. Suurin osa ajasta olis sitten mikä Prisma tahansa menee vaan paikasta toiseen kävelyssä ku kaikki tuotteet ja parkkipaikka on aina niin helvetin kaukana.
Liitereissä ei sisällä ole mitään ongelmaa, mutta monessa paikassa on liian pienet parkkipaikat joissa suhailuun menee törkeesti aikaa. Tosin nyt monessa paikassa vähän helpottaa kun tulee useimpia liitereitä samalla paikkakunnalle.

Jos pitää hakea leipä, maito ja leikkele ja jos parkkipaikka on löytyny ni Lidlissä oon jo matkalla kotiin ku Prismassa en ole vielä päässy ees leipäosastolle.

Aina ja kaikissa Prismoissa?

On myös Prismoja joissa voit ohittaa käyttötavaraosaston ja kävellä suoraan elintarvikepuolelle.
 
Aina ja kaikissa Prismoissa?

On myös Prismoja joissa voit ohittaa käyttötavaraosaston ja kävellä suoraan elintarvikepuolelle.
Ei mutta 90% niistä Prismoista missä oon käyny. Plus että monissa on elintarvikkeet ihan kaupan perällä jonne joutuu talsii koko hallin läpi.
 
Ei mutta 90% niistä Prismoista missä oon käyny. Plus että monissa on elintarvikkeet ihan kaupan perällä jonne joutuu talsii koko hallin läpi.
Meillä päin ei onneksi ole, prisma jossa yleensä käyn niin olen varmaan joulun alla käynyt viimeeksi käyttötavara osastolla kun tarvitsi muutaman kynttilän. Tosin niin on myös Citymarketissakin eli on vain kiinni mihin kohtaan auton parkkeeraa, että on lyhinmatka niihin sisäänmeno portteihin josta pääsee suoraan elintarvikeosastolle. Ja ikinä ei ole siellä puolella olevilla parkkipaikoilla ollut niin täyttä ettei sinne autoaan saa.

Edit Toki isompi kauppa=isompi parkkipaikka=pidemmät välimatkat
 
Prismoja on erilaisia. Vain Lidlit tehdään yleensä yhdellä muotilla.

Omassa Prismassa on onneksi nopea käydä ruokaostoksilla. Plussaa siitä, että heti sisään astuessa on pakasteosasto(pitsat) nenän edessä. Sipsit vasemmalla ja jäätelöt oikealla puolella. Ainoa miinus siitä, että juomat pitää hakea vähän kauempaa.
 
Meillä päin ei onneksi ole, prisma jossa yleensä käyn niin olen varmaan joulun alla käynyt viimeeksi käyttötavara osastolla kun tarvitsi muutaman kynttilän. Tosin niin on myös Citymarketissakin eli on vain kiinni mihin kohtaan auton parkkeeraa, että on lyhinmatka niihin sisäänmeno portteihin josta pääsee suoraan elintarvikeosastolle. Ja ikinä ei ole siellä puolella olevilla parkkipaikoilla ollut niin täyttä ettei sinne autoaan saa.

Edit Toki isompi kauppa=isompi parkkipaikka=pidemmät välimatkat

Sama juttu omassa Prismassa. Parkkihalliin 1krs on ruuhkainen mutta toinen kerros ei. Saat suoraan ajettua hissin viereen ja hissistä suora pääsy elintarvikkeisiin. Kt-osastolla ei tarvitse edes käydä.

Prismoissa ja Cittareissa on eroa vaikka täällä muuta pulputetaankin miten "kaikissa Prismoissa" jne..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 653
Viestejä
5 047 343
Jäsenet
80 969
Uusin jäsen
Helmi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom