- Liittynyt
- 11.11.2016
- Viestejä
- 2 187
Lidl on aivan perseestä. Tarjouksessa olevat tuotteet joka kerta loppu, ja hyllypaikat siivottu piiloon jo hyvissä ajoin. Vastaavia tuotteita ei suostuta myymään samalla tarjoushinnalla, vaikka laki vaatisi.
Alennusprosenteissa kusetetaan kuin viimeistä päivää. Esim. Cola tölkeissä normi hinta oli ollut iät ja ajat 66 centtiä (sis. pantti), mutta vuodenvaihteessa myytiin "tarjoushinnalla" 79 centtiä (Normaali hinta 99 centtiä), ja viikon päästä hinta muutettu 89 centtiin. Normaalihintaisia tuotteita markkinoidaan "erähinnalla", "shokkihinnalla" tai muulla huomionvärisellä pohjalla, ja tyhmät tuulipuvut ostavat.
Kassan hinnat poikkeavat toistuvasti hyllyhinnoista, ja asian korjaaminen vaatii aina myymäläpäällikön kutsumisen paikalle.
Lidlin mobiiliapplikaatiossa on toistuvasti räikeitä tuotteiden saatavuus- ja hintavirheitä, joita myymälässä ei suostuta noudattamaan. Myymäpäällikkö puolustautuu vedoten siihen, että mobiilipalvelun tuottaa ulkopuolinen palveluyritys, joten Lidl ei ota mitään vastuuta sen virheistä. Niin että mitähän helvettiä? Yhden tutun mukaan isi osa Lidlin rekrytoinneista on Staffpointin vuokratyöntekijöitä, ja sen näköisiä nämä syrjäytyneet debiilit todellakin ovat.. Kaupassa parasta, ja asiantuntevinta palvelua (jos näin voi sanoa) on saanut vähemmän yllättäen aasialaistaustaisilta työn sankareilta.
Kaikki asiat hoidetaan keskitetysti joistain Saksan kotkanpesästä käsin, erityisesti tuotteiden hinnoittelu ja joka viikkoinen tarjonta. Myymälällä itsellään ei ole mitään valtaa yhtään mihinkään, ja erilaiset aluepäälliköt ja paikallispomot toimivat lähinnä emoyhtiön käsinukkeina.
Nykyisellään ainoat siedettävät kaupat ovat S-ryhmän putiikit, tietyt K-Citymarketit ja ajoittain pienemmät tori- ja liha/juustokaupat.
Alennusprosenteissa kusetetaan kuin viimeistä päivää. Esim. Cola tölkeissä normi hinta oli ollut iät ja ajat 66 centtiä (sis. pantti), mutta vuodenvaihteessa myytiin "tarjoushinnalla" 79 centtiä (Normaali hinta 99 centtiä), ja viikon päästä hinta muutettu 89 centtiin. Normaalihintaisia tuotteita markkinoidaan "erähinnalla", "shokkihinnalla" tai muulla huomionvärisellä pohjalla, ja tyhmät tuulipuvut ostavat.
Kassan hinnat poikkeavat toistuvasti hyllyhinnoista, ja asian korjaaminen vaatii aina myymäläpäällikön kutsumisen paikalle.
Lidlin mobiiliapplikaatiossa on toistuvasti räikeitä tuotteiden saatavuus- ja hintavirheitä, joita myymälässä ei suostuta noudattamaan. Myymäpäällikkö puolustautuu vedoten siihen, että mobiilipalvelun tuottaa ulkopuolinen palveluyritys, joten Lidl ei ota mitään vastuuta sen virheistä. Niin että mitähän helvettiä? Yhden tutun mukaan isi osa Lidlin rekrytoinneista on Staffpointin vuokratyöntekijöitä, ja sen näköisiä nämä syrjäytyneet debiilit todellakin ovat.. Kaupassa parasta, ja asiantuntevinta palvelua (jos näin voi sanoa) on saanut vähemmän yllättäen aasialaistaustaisilta työn sankareilta.
Kaikki asiat hoidetaan keskitetysti joistain Saksan kotkanpesästä käsin, erityisesti tuotteiden hinnoittelu ja joka viikkoinen tarjonta. Myymälällä itsellään ei ole mitään valtaa yhtään mihinkään, ja erilaiset aluepäälliköt ja paikallispomot toimivat lähinnä emoyhtiön käsinukkeina.
Nykyisellään ainoat siedettävät kaupat ovat S-ryhmän putiikit, tietyt K-Citymarketit ja ajoittain pienemmät tori- ja liha/juustokaupat.
Viimeksi muokattu: