Lidl:n ruuat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
Sattui silmään tänään LIDL.ssä vieraillessa pakastelaarissa paketti kampasimpukoita. Emännälle erehdyin kertomaan, niin oli taas katsonut liikaa jotain kokkiohjelmia ja löytänyt jonkun uuden reseptin noille, niin kai noita pitää huomenissa hakea.
Onkos noista pakastetuista kellään kokemusta?
ei noista Lidlin, mutta pakastetuista kyllä. Ihan ok.

Jos nyt on jo käsky käynyt ja olet ostamassa, laita arvostelu sitten.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
1 891
Liiteristä mukaan jäi.
Dulano.Jauhelihapihvipaketti.
Dulano.Salami/Meetvurstiviipale. Pari pakettia.
Lovilio. Mini Mozzarellaa pari pakettia.
Paistopistettä ohittamatta.Omenapiirakoita.

Onneksi on kaikki tarvittavat puodit vierekkäin.
K-Supermarket ¤ S-Market ¤ Lidl ¤ Alko
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 142
Minulle hyvä lähikauppa. Lähikaupassani ei ole pahoja jonoja.
Paistopisteen tuotteiden hinta/laatu-suhde oikein hyvä. Esimerkiksi karjalanpiirakat ovat hyviä.

S-kauppa yrittää kilpailla ja myy vieläkin halvempia riisipiirakoita. Niiden ainoa vika on se, että ne eivät maistu miltään. Ne eivät siis ole pahoja. Niissä ei ole ollenkaan makua. Miten se on mahdollista?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 443
Minulle hyvä lähikauppa. Lähikaupassani ei ole pahoja jonoja.
Paistopisteen tuotteiden hinta/laatu-suhde oikein hyvä. Esimerkiksi karjalanpiirakat ovat hyviä.

S-kauppa yrittää kilpailla ja myy vieläkin halvempia riisipiirakoita. Niiden ainoa vika on se, että ne eivät maistu miltään. Ne eivät siis ole pahoja. Niissä ei ole ollenkaan makua. Miten se on mahdollista?
Ässähän vissiin alkaa myymään ellei jo myy nurmeslaisen Porokylän Leipomon piirakoita paistopisteillään kautta Suomen ja Porokylän leipomon tuoreet piirakat on ainakin omasta mielestä olleet todella hyviä tähän asti. En sitten tiedä onko reseptiä muutettu miten pakastetuotteisiin (jotka sitten lämmitetään joka S-Marketissa erikseen "tuoretiskille")
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 142
Ässähän vissiin alkaa myymään ellei jo myy nurmeslaisen Porokylän Leipomon piirakoita paistopisteillään kautta Suomen ja Porokylän leipomon tuoreet piirakat on ainakin omasta mielestä olleet todella hyviä tähän asti. En sitten tiedä onko reseptiä muutettu miten pakastetuotteisiin (jotka sitten lämmitetään joka S-Marketissa erikseen "tuoretiskille")
Paistopisteillä ei lämmitetä. Ne paistetaan.
En tiedä mitä ne S-kaupan piirakat ovat. Maksavat meillä päin noin 0,23 euroa kappale. Mautonta kamaa. En tiedä , mutta luulen, että ovat tehty ilman voita ja riisipuuro on keitetty pluttanaan.
Meillä päin K-kaupat myyvät Vaasan piirakoita paistopisteissän 0,39 euroa kappale. Niissä on sentään jotain makua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 443
Paistopisteillä ei lämmitetä. Ne paistetaan.
No aivan, mutta samaa pakastepaskaahan ne kaikki on Lidlistä S-Marketiin silti. Taikina tulee kaupalle joka lyödään kaupassa uuniin ja myydään "tuoreena". Eikä silti, Lidlinkin paistopisteen tuotteet ovat hyviä, mutta eihän ne ole tuoretta nähneetkään sanan varsinaisessa merkityksessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 142
No aivan, mutta samaa pakastepaskaahan ne kaikki on Lidlistä S-Marketiin silti. Taikina tulee kaupalle joka lyödään kaupassa uuniin ja myydään "tuoreena". Eikä silti, Lidlinkin paistopisteen tuotteet ovat hyviä, mutta eihän ne ole tuoretta nähneetkään sanan varsinaisessa merkityksessä.
Kyllä ne aivan tuoreita ovat. Välillä ovat olleet pakastettuja. Itse asiassa ne ovat paljon tuoreempia kuin isoissa tuotantolaitoksissa valmistetut bulkkipiirakat.

Onko mielestäsi pakastaminen taikinan tuho ja täten siitä ei saisi hyvää leipää?
Omasta mielestäni esimerkiksi Stockmann Bakery myy todella hyviä leipiä. Ne ovat ulkomaisia alkuperältään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 443
Kyllä ne aivan tuoreita ovat. Välillä ovat olleet pakastettuja. Itse asiassa ne ovat paljon tuoreempia kuin isoissa tuotantolaitoksissa valmistetut bulkkipiirakat.

Onko mielestäsi pakastaminen taikinan tuho ja täten siitä ei saisi hyvää leipää?
Omasta mielestäni esimerkiksi Stockmann Bakery myy todella hyviä leipiä. Ne ovat ulkomaisia alkuperältään.
Kyllä ne kaikki ovat pakastetaikinasta tehtyjä, vai meinaatko että siellä ässän ja lidlin myyjät aloittavat aamunsa leipomalla taikinasta pullaa omin pikkukätösin? Pakaste ei toki tuhoa taikinaa ja hyviä tuotteitahan tuolla on, mutta jos ajatellaan tuoreen olevan sellaista joka on alusta asti sinä päivänä tehty (kuten esimerkiksi itsetehdyt sämpylät, joiden taikinan on itse omin kätösin pyöräytellyt) ei nuo tuotteet ole tuoretuotteita sanan varsinaisessa mielessä. Minulle se on kyllä sinänsä ihan se ja sama, koska hyviä leipiä tuolta saa, olivatpahan miten tahansa keskusvarastolta pakasteena lähetettyjä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 142
Kyllä ne kaikki ovat pakastetaikinasta tehtyjä, vai meinaatko että siellä ässän ja lidlin myyjät aloittavat aamunsa leipomalla taikinasta pullaa omin pikkukätösin? Pakaste ei toki tuhoa taikinaa ja hyviä tuotteitahan tuolla on, mutta jos ajatellaan tuoreen olevan sellaista joka on alusta asti sinä päivänä tehty (kuten esimerkiksi itsetehdyt sämpylät, joiden taikinan on itse omin kätösin pyöräytellyt) ei nuo tuotteet ole tuoretuotteita sanan varsinaisessa mielessä. Minulle se on kyllä sinänsä ihan se ja sama, koska hyviä leipiä tuolta saa, olivatpahan miten tahansa keskusvarastolta pakasteena lähetettyjä.
1. Sinä käytit sanaa "pakastepaskaa".
2. Minä en ole väittänyt, että S- tai Lidl-kaupassa leivotaan yhtään mitään.
Hyökkäät minua vastaan sellaisilla asioilla joita en ole kertonut.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Itse käyn lähinnä paikallisen Lidl:n paistopisteellä, koska sieltä saa pirun hyvää kamaa edulliseen hintaan. Lähinnä siis jos vaikkapa töihin täytyy viedä hiukan pikkusuolaista/makeaa. Pääasiallisena ruokakauppana en ole koskaan osannut pitää, vaikka nykyään varmasti valikoima/tuotteet ovat erittäin monipuoliset. Ehkä joskus täytyisi tutustua paremmin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 142
Mielestäni yksi Lidlin iso vahvuus on ne vaihtuvat teemat. Saa mukavaa vaihtelua. Esimerkiksi vähän aikaa sitten oli taas Saksa-ruokaviikko. En tiedä muuta kauppaa Suomessa, joka myisi leberkäseä.

Täytyy myöntää, että helppo minun on puhua. Lidl on minulla lyhyen kävelymatkan päässä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 443
1. Sinä käytit sanaa "pakastepaskaa".
2. Minä en ole väittänyt, että S- tai Lidl-kaupassa leivotaan yhtään mitään.
Hyökkäät minua vastaan sellaisilla asioilla joita en ole kertonut.
Okei no se ei ollu tarkoitukseni :) Sori, oioin varmaan mutkia vähän liikaa paasauksessani.
 

Pertti Kosunen

Basic Input/Output System
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 107
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
ÖÖööö ostan just sen päivän leivät tai maksimissaan syön seuraavana päivänä kun ostan Lidlin paistopisteessä. Ei niitä ole tarkotuskaan viikkotolkulla jossain muovipussissa säilyttää.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Tuli viime viikolla testattu näitä Lidlin paistopisteen uusia lämpimiä tuotteita. Juustoburgeri oli ehkä paskin hampurilainen mitä olen koskaan syönyt. Aivan hirveän makuinen tekele. En suosittele edes pahimmalle vihamiehelle. Toisena tuli maistettua Kanagyrosleipä ja saa ihan täsmälleen samat arviot. Ei ollut kyllä maussa tippaakaan gyroksen makua. Maistui jokseenkin samalle kuin ne paistopisteellä jo aiemmin myynnissä olleet pitsapalat eli aivan kamalalle. Jätän jatkossa nämä ostamatta.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Meidän paikallisessa litukassa ei ole mitään juustoburgereita edes näkynyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Jaha, Lidl jatkanu taas pakkauskoko "kusetusta". Kotimaiset Veikko oluet on 0,44l tölkeissä ku ennen oli puolen litran. Että mä vihaan tällaista kikkailua.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
441
Jaha, Lidl jatkanu taas pakkauskoko "kusetusta". Kotimaiset Veikko oluet on 0,44l tölkeissä ku ennen oli puolen litran. Että mä vihaan tällaista kikkailua.
Vika ei ole varsinaisesti Lidlin. Veikot tekee Laitilan panimo, joka on muissakin tuotteissaan siirtynyt tuohon 0.44-kusetuskokoon.

Siirtyy ns. vältettävien listalle koko panimo.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
1 891
Vika ei ole varsinaisesti Lidlin. Veikot tekee Laitilan panimo, joka on muissakin tuotteissaan siirtynyt tuohon 0.44-kusetuskokoon.

Siirtyy ns. vältettävien listalle koko panimo.
Taitaa olla tänäpäivänä normaalia toimintaa.
Oli tuote sitten elintarvike,tai jokin muu kuluttajatuote.Pakkauskoko pienenee,mutta hinta pysyy samana.

Tai sitten venytetään molemmista päistä.Pienennetään pakkausta ja nostetaan hintaa.
Ei nosteta reikäleivän hintaa.Suurennetaan vaan reikää.:wtf:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12
Lidlin puutteita

- punainen kalja oli hyvin usein kesällä lopussa, harmitti erityisesti mökille lähtiessä kun ajoin varta vasten Lidliin ja jouduin ostamaan Nobelaneria joka ei ole niin hyvää ja maksaakin enemmän
Miehen puute kyllä tämä. Lidlistä ostetaan tietenkin Perlenbacheria, kohtuullinen pils halvalla eikä tarvitse kärsiä mitään lasten pakkauskokoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 142
Vika ei ole varsinaisesti Lidlin. Veikot tekee Laitilan panimo, joka on muissakin tuotteissaan siirtynyt tuohon 0.44-kusetuskokoon.
Siirtyy ns. vältettävien listalle koko panimo.
Olet aivan väärässä.
Lidl ostaa panimolta juuri sitä mitä se haluaa. Laitila ei voi pakottaa Lidliä myymään 0,44 litran tölkkejä. Useimmat Laitilan tölkkioluet ovat edelleen 0,5 litran tölkeissä.

Lidlissä on nykyään hyviä käyttöoluita kohtuuhintaan. Näitä ovat esimerkiksi Laitilan Kakolan Kalpea ja Iisalmen IPA, APA ja American Cream Ale.
Urquell-tölkin hinta on myös halvin niissä kaupoissa, jotka ovat järkevän matkan päässä.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
361
Jauhelihan hintaaki nostivat juuri 40snt. Tätä se on ensin lasketaan hintoja ja sitten aletaan pikkuhiljaa hivuttamaan ylös.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
509
Taitaa olla tänäpäivänä normaalia toimintaa.
Oli tuote sitten elintarvike,tai jokin muu kuluttajatuote.Pakkauskoko pienenee,mutta hinta pysyy samana.

Tai sitten venytetään molemmista päistä.Pienennetään pakkausta ja nostetaan hintaa.
Ei nosteta reikäleivän hintaa.Suurennetaan vaan reikää.:wtf:
kyllä vain ja esimerkkeinä taffelin ja estrellan sipsit. 25g kadonnut. toblerone, mars, snicers yms. ennen jäätelötki myytiin 1l astioissa ja nykyään suurin osa 900ml rasiassa.

Lidl:stä saa nyt omalla merkillä "oivariinia" eli kasvisöljysotkuvoita.

Parempaa saa, kun tekee itse oliiviöljystä ja voista tuon margariinin.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
441
Olet aivan väärässä.
Lidl ostaa panimolta juuri sitä mitä se haluaa. Laitila ei voi pakottaa Lidliä myymään 0,44 litran tölkkejä. Useimmat Laitilan tölkkioluet ovat edelleen 0,5 litran tölkeissä.
No, en tiedä kuka on alkuperäinen pahis. Lidl vai laitila. Mutta laitila tölkittää ainakin pale aleaan 0,44 litran tölkkeihin ja sitä myydään muuallakin kuin lidlissä.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
158
... meinaatko että siellä ässän ja lidlin myyjät aloittavat aamunsa leipomalla taikinasta pullaa omin pikkukätösin? ...
Omassa lähi s-marketissa "paistopisteestä" vastaa ihan oikea leipomo. Olen omin silmin nähnyt, kun esim. rypyttävät karjalanpiirakoita.
EDIT: Sen verran takaisin, että taitaa siellä olla paistopistetuotteet kuitenkin vielä erikseenkin. Mutta lisäksi on vielä oikea leipomo omine tuotteineen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
164
Ei ole Lidliin kyllä asiaa enää nykyisin, jos ei satu sattumaan silmiin hyvää kalatarjousta. Muuten Prisma on omalla seudulla halvempi ja mukavampi kauppa, eikä tarvi jonottaa viittä minuuttia kassalla.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
509
Ei ole Lidliin kyllä asiaa enää nykyisin, jos ei satu sattumaan silmiin hyvää kalatarjousta. Muuten Prisma on omalla seudulla halvempi ja mukavampi kauppa, eikä tarvi jonottaa viittä minuuttia kassalla.
Ite ei viitti lidliä isompaan kauppaan änkiä. Prismat on pahimpia. Kilometritolkulla kävelet sinne maitohyllylle. Sama jatkuu parkkiksella. Sitten kun erehdyt prismaan pe iltapäivällä. :mad: hirvee ryysis, mukulat parkuu, pariskunnat riitelee.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Joo prismassa pääset ehkä nopeemmim kassalle, mut eka menee 10min+ pelkkään kävelyyn neliökilometrin kokosessa kaupassa. Lidli nopee in&out.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 142
Laitilan oluet on kyllä semmoista kuraa, että kannattaa suosiolla jättää ostamatta.
Onhan Laitilalla ollut huono maine. Kaikki ei kuitenkaan ole kuraa. Ainakin Imperiaali, Mississippi, Kakolan Kalpea ja Helles ovat olleet viime aikoina maisteltuina kelpo tavaraa.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
1 296
Itse käytän LIDL:ä silloin varsinkin kuin se kohdalle osuu! Kyseisessä kaupassa on valokoima parantunut vuosien saatossa.! Kaikki vihannekset ja hedelmät saa sekä lihavalikoima on parantunut todella paljon! Lild:ssä on taas muuta parempaa, mitä ei ole esim muissa perinteisissä marketeissa. Ja se, että kyllä sieltä 50e:lla kantaa monta kassia ulos jos osaa valita, mutta ei kyllä K-Kaupasta
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 353
Kävin tänään lidlissä ja arviolta 20€ säästin kun ostin 3 kassillista ruokatarpeita. Lidlin pizzapohja jossa on paketissa mukana tomaattikastike on aivan huippua. Vaikka pizzapohjan teko on erittäin helppoa niin tällä pakkaukselle säästää jonkin aikaa ja vaivaa. Suosittelen lämpimästi
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
1 891
Huomenna olis käytävä lidlissä.
Mitens on noiden Lidln myymien sulatejuustojen kanssa.
Siellähän on joitakin laatuja.
Mitä kannattais ostella.
Vai pitäiskös tyytyä perinteiseen kotimaiseen koskekorv... laskijaan.:lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 115
Huomenna olis käytävä lidlissä.
Mitens on noiden Lidln myymien sulatejuustojen kanssa.
Siellähän on joitakin laatuja.
Mitä kannattais ostella.
Vai pitäiskös tyytyä perinteiseen kotimaiseen koskekorv... laskijaan.:lol:
Ainakin ne Tenery lehmäsulatejuustot kolmion muotoisissa annospaketeissa on aika kehnoa tavaraa. Mutta on siellä viime kuukausina ilmestynyt Tukkijätkä-nimistä suomalaista sulatejuustoa, en ole vielä testannut mutta arvelisin että saattaisi olla Koskenlaskijan kaltaista :D
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
524
Tukkijätkä on ~samaa tavaraa kuin lastenkoskija. En kyllä sokkotestissä erottaisi että kumpi on kumpaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
Ehtaa Tapolaa juu meinasin. Sitä on vielä muistaakseni usein myyty 4e/kg, mikä on hyvä hinta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 467
Viestejä
4 163 047
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom