Lidl:n ruuat

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
848
Chef select pasta-ateriat oli maultaan hyviä (ainakin bolognese/carbonara) mutta soossia noissa oli naurettavan vähän, sen takia en voi suositella. 90%+ spagettia.

Baklavat tarttuivat mukaan kreikanviikon jämälaarista ja en ollut ennen moisia maistanut joten en tiennyt mitä odottaa tai miten nämä pärjäävät ns. oikeita vastaan mutta yllätys oli positiivinen. Saksanpähkinätäytteestä huolimatta harvinaisen makeita - minua vähemmän makealle persolle henkilölle ehkä liiankin makeita, ja lisäksi tihkuvan kosteita. Sen verran tujuja myös, että näitä jaksaa ehkä yhden kerrallaan maidon kanssa. Suosittelen ensi teemaviikoilta ostamaan jos kiinnostaa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 137
Baklavat tarttuivat mukaan kreikanviikon jämälaarista ja en ollut ennen moisia maistanut joten en tiennyt mitä odottaa tai miten nämä pärjäävät ns. oikeita vastaan mutta yllätys oli positiivinen. Saksanpähkinätäytteestä huolimatta harvinaisen makeita - minua vähemmän makealle persolle henkilölle ehkä liiankin makeita, ja lisäksi tihkuvan kosteita. Sen verran tujuja myös, että näitä jaksaa ehkä yhden kerrallaan maidon kanssa. Suosittelen ensi teemaviikoilta ostamaan jos kiinnostaa.
Testasin kans noita kevättalvella kun olivat viimeksi esillä. Jos esim. Nutellasta, praline-konvehdeista tai ylipäätään hasselpähkinänougat'sta tykkää niin tykkää näistä, ovat kyllä tosi makeita ja tuntumaltaan siirappisia. Lidlin merihevosen muotoiset konvehdit on muuten myös sisällöltään vähän saman makuisia ja hyvällä hinta-laatusuhteella vaikka törkeän suora kopio ovatkin alkuperäisistä belgialaisista.

En tiedä onko yleisesti K:n ja S:n tiskillä myös, mutta Lidlistä saatava suomalainen timjami-valkosipulimausteinen kana on todella hyvää.

Niin, ja nythän on tullut paljon uutuuksia paistopisteellekin, valikoima on kyllä kohdallaan. Ne täytedonitsit on kyllä todella hyviä, vanha suosikki vaniljakreemidonitsikin teki paluun. Rahkatasku on vaan edelleen se ykkönen. Vyötärö kiittää. :drool:
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
590
Bah. Oli ainakin vakiolidlistäni hävinneet nämä Chef Select -kolmioleivät ja tilalle tullut Atrian mössötäytteisiä. :grumpy: Harmi, sillä varsinkin turkey & egg oli noista mielestäni loistava ja kun hintaa oli vain 1,99e niin väärin ei voinut mennä. Noita mössökolmareita ei sitten kyllä syö kuin pakosta.
Nyt ovat tulleet takaisin. Koostumus ei tosin ole sama, esim. tuo turkey & egg leipä oli muuttunut tummaksi ja siinä oli paprikaa mukana (ei tosin maistunut yhtään).
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
590
The Big One -mikrohampurilainen Lidlistä on ihan jees. Siinä ei ole sitä ikävää punaista kastiketta kuten muissa saman sarjan tuotteissa, vaan ihan kiva keltainen.
Olenko tullut hulluksi, vai oliko 20.7.2019 parasta ennen päiväyksellä oleviin vaihdettu huonompi pihvi? Muistuttaa enemmän halpaa jauhelihapihviä nyt. Tuotetiedot eivät tietääkseni ole muuttuneet.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
299
Yleensä tullut pakastepizzoista ostettua meat loverssia, nyt ostin italiamo quattro formaggi(4 juustoa) ja ompahan rakenne ja maku kohdallaan. Pohja on ohut ja pehmeä, reunat paksummat ja pehmeät, maku lähinnä pizzerian tuotoksia mitä olen pakasteissa maistanut.

Loistava tuote tuunausta ajatellen, salami+juusto jne.



Diavola-mallia olen myös joskus maistanut, oli muistaakseni ihan hyvä ja melko tulinen.
Satuin reilu pari viikkoa sitten tälläisen nappaamaan kun olivat pitkään tyrkyllä paikallisessa Lidlissä. Nyt ei ole näkynyt varmaan yli viikkoon, eikai sentään mitenkään yleisesti poistunut Lidlin valikoimista?
Oli kyllä maultaan ja koostumukseltaan ehkä paras pakaste-pizza mitä tullut maistettua!
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 337
Satuin reilu pari viikkoa sitten tälläisen nappaamaan kun olivat pitkään tyrkyllä paikallisessa Lidlissä. Nyt ei ole näkynyt varmaan yli viikkoon, eikai sentään mitenkään yleisesti poistunut Lidlin valikoimista?
Oli kyllä maultaan ja koostumukseltaan ehkä paras pakaste-pizza mitä tullut maistettua!
Tuo on kampanja tuote.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 337
Onhan siellä pakasteessa sesonkituotteiden lisäksi myös normaali Deliozan Quattro Formaggi pizza. En nyt tuohon italiamoon osaa verrata, mutta yksi parhaista lidlin pakastepizzoista kumminkin ja yleensä tulee otettua jonkun toisen pizzan lisäksi.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476
Ainoat Lidlin pakastepizzat mitä tulee ostettua on aika lailla nuo Italiamo-sarjan kausituotteet, noissa on hinta-laatusuhde kohdillaan.
Tuo ylempänä mainittu quattro formaggi on loistava tuollaisenaan tai sitten voi itse lisätä oman täytteen tai pari. Pepperonimakkara ja punasipuli :drool:
Puolisolle toisinaan se tonnikalapizza perusvalikoimasta, se on ihan jees minustakin vaikka tonnikala ei kuulu ykköstäytteisiini.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
590
Olenko tullut hulluksi, vai oliko 20.7.2019 parasta ennen päiväyksellä oleviin vaihdettu huonompi pihvi? Muistuttaa enemmän halpaa jauhelihapihviä nyt. Tuotetiedot eivät tietääkseni ole muuttuneet.
Nyt ilmestynyt taas tuttu hyvälaatuinen pihvi sämpylöiden väliin. Ehkä siihen yhteen erään oli joku kesäjonne laittanu vahingossa väärät pihvit?
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 313
Sen verran heikko suoritus se lidlin jauheliha itsessään että tokkopa kehtaa noita pihvejä edes kokeilla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
132
Katalonialainen ilmakuivattu salami on suurta herkkuani. Huomasin että Lidliin oli tullut myyntiin Dulano Fuet Extra makkaraa. Innoissani heti ostamaan pari pötkylää. Pettymys oli kuitenkin suuri, tämä on tälläistä karkeaksi jauhettua pehmeää mössöä jossa ei mitään muuta makua kuin suola. Heinäkuussa ostin Espanjassa Aldista niiden privat-merkin Fuettia ja se oli aivan eri maata, maukasta ja tiukkaa tavaraa. Lidlin mössömaggara - ei jatkoon.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 282
Katalonialainen ilmakuivattu salami on suurta herkkuani. Huomasin että Lidliin oli tullut myyntiin Dulano Fuet Extra makkaraa. Innoissani heti ostamaan pari pötkylää. Pettymys oli kuitenkin suuri, tämä on tälläistä karkeaksi jauhettua pehmeää mössöä jossa ei mitään muuta makua kuin suola. Heinäkuussa ostin Espanjassa Aldista niiden privat-merkin Fuettia ja se oli aivan eri maata, maukasta ja tiukkaa tavaraa. Lidlin mössömaggara - ei jatkoon.
Katsoin itse tänään samaa makkaraa ja näytti sekä varmasti oli täsmälleen samaa euron kamaa mitä saa Tokmannilta.

Sen sijaan ostin espanjalaisen tonnikalapiiraan, joka oli ihan jees paitsi taikina paistettu melko löysäksi. Ohjeen mukaan uunissa vain 5 min lämmitys 200 asteessa.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 831
Katalonialainen ilmakuivattu salami on suurta herkkuani. Huomasin että Lidliin oli tullut myyntiin Dulano Fuet Extra makkaraa. Innoissani heti ostamaan pari pötkylää. Pettymys oli kuitenkin suuri, tämä on tälläistä karkeaksi jauhettua pehmeää mössöä jossa ei mitään muuta makua kuin suola.
Sama koskee Lidlin kaikkia salameja, chorizoja ja ilmakuivattuja kinkkuja. Esim. Rainbown vastaavat tuotteet on paljon laadukkaampia.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 971
Tekisi mieli pistää hankintaan tuo Espanja -viikkojen helmi, 6,5kg:n ilmakuivattu kinkku.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
849
Mistä tälläisen löysit?? Lidlin nettisivuilla ei mitään mainintaa tai olen sokea
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 971
Tosiaan, nettisivuilla ei ollut, mutta on näitä jo muutaman vuoden ollut aina Espanja -viikoilla. Pari vuotta sitten hommasin -30% alesta n. 50 eurolla.

Ongelmana tosin se, että vaikka säilyvyys on hyvä, 6,5kg on aika määrä jos syöjiä ei ole kovin montaa. :D

BC7DF9BA-F4D6-4DDB-993B-145199B24095.jpeg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
210
Ostin sellaisen kilon kinkun muutamalla eurolla Sportyfeel-verkkokaupasta talvella, kun ale oli jotain tyyliin -70 %. Säilyi pöydällä telineessä viikkoja vai jopa toista kuukautta yli PE-päiväyksen (tjsp.). Lopulta veistelin lopun kinkun siivuina rasiaan ja löin jääkaappiin. Lähtöhinnalla en hanki, mutta jos tulee alennus..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Ostin sellaisen kilon kinkun muutamalla eurolla Sportyfeel-verkkokaupasta talvella, kun ale oli jotain tyyliin -70 %. Säilyi pöydällä telineessä viikkoja vai jopa toista kuukautta yli PE-päiväyksen (tjsp.). Lopulta veistelin lopun kinkun siivuina rasiaan ja löin jääkaappiin. Lähtöhinnalla en hanki, mutta jos tulee alennus..
Joo, on toi melkoinen kilohinta.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476
Oma paikallinen Lidl on sitten poistanut paistopisteen valikoimasta jumbovehnäpatongin ja tilalle on tullut joku tumma maalaispatonki. :wtf:
Sikäli sääli jos tämä nyt on pysyvä muutos kun tuo jumbovehnäpatonki oli nimenomaan loistava omia subeja tehdessä. Se normaali perus patonki on aivan liian pieni tuohon käyttötarkoitukseen. Tämä muutos on oletettavasti kaikissa lidleissä...?

Samoin jokunen aika sitten valikoimasta poistui ne pussukoissa olevat Kania-merkkiset thai-kastikkeet, szechuan, green curry ja teriyaki.
Olivat kyllä hyviä wokkaillessa. Nyt yrittänyt muista kaupoista metsästää samanlaisia maistuvia helppoja kastikkeita mutta ei ole löytynyt vastaavaa joka myös maistuisi jollekin.

Miksi kaikki hyvät tuotteet pitää aina poistaa valikoimista.:facepalm:
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476
Mautonta perushuttua on helpompi myydä tavan talliaiselle?
Kenties, tuo taitaa ollla aika lailla se suomalaisten ruokakauppojen perusnuora mitä seurataan.
Vähän kuin kahveissa.
Kulta Katriinaa ja Juhla Mokaa joka paikkaan. Oman suuhun nuo ei edes maistu kahvilta enää.
Vaaleapaahtoista laimeaa litkua mikä ei maistu miltään.
Knnon Arabica-pavuista tehty tummapaahto hakkaa nuo kaikki mennen tullen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Vähän kuin kahveissa.
Kulta Katriinaa ja Juhla Mokaa joka paikkaan. Oman suuhun nuo ei edes maistu kahvilta enää.
Vaaleapaahtoista laimeaa litkua mikä ei maistu miltään.
Knnon Arabica-pavuista tehty tummapaahto hakkaa nuo kaikki mennen tullen.
Sinäänsä huvittavaa, koska tummapaahtoon käytetään juuri ne kaikki jämäpavut. Paahto peittää itse pavun laadun alleen melkein täysin.

Niissä vaaleapaahtoisissa laimeissa litkuissa on paremmat pavut käytössä, koska laatu tulee oikeasti esille. Toki tummapaahtoisesta kahvista saa silti nauttia, mutta ei ne mitään "kunnon" papuja ole niissä.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476
Sinäänsä huvittavaa, koska tummapaahtoon käytetään juuri ne kaikki jämäpavut. Paahto peittää itse pavun laadun alleen melkein täysin.

Niissä vaaleapaahtoisissa laimeissa litkuissa on paremmat pavut käytössä, koska laatu tulee oikeasti esille. Toki tummapaahtoisesta kahvista saa silti nauttia, mutta ei ne mitään "kunnon" papuja ole niissä.
Saanen olla eri mieltä. Kaikissa niissä laimeissa markettikahveissa nimenomaan se laimeus tappaa kaiken.

Tummapaahdolla tarkoitan OIKEITA Arabica-papuja, oikeasti paahdettuja, eikä mitään paskalaatuista robustaa africasta.
Valeapaahtoinen kahvi nimenomaan on kitkerää ja hapanta, kun taas oikea tummapaahtoinen itse asiassa maistuu kahvilta.
Se tumma paahto "Kulta Katriina" ei ole lähelläkään sitä oikeaa maistuvaa tummapaahtoista kahvia.
Toki jos tykkää juoda mautonta tiskivettä, niin antaa mennä vaan.

Suosittelen tutustumista toisenlaiseen kahvikulttuuriin, eikä vain Suomalaiseen ylivertaiseen Juhla Moka-Kahvikulttuuriin.

Jokainen kahvikuppi jonka olen pakotettu juomaan töissä, on vain sitä Juhla Mokaa tai Kulta Katriinaa. Ja nuo kaikki maistuvat ihan kuselta. Kukaan täysissä järjissä oleva ihminen ei ostaisi tuota paskakahvia taloon. Mutta ei sitä näile idiooteille voi ostaa.

Itseasiassa mikään Pauligin peruskahvi, ei maistu miltään enää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 137
Saanen olla eri mieltä. Kaikissa niissä laimeissa markettikahveissa nimenomaan se laimeus tappaa kaiken.

Tummapaahdolla tarkoitan OIKEITA Arabica-papuja, oikeasti paahdettuja, eikä mitään paskalaatuista robustaa africasta.
Valeapaahtoinen kahvi nimenomaan on kitkerää ja hapanta, kun taas oikea tummapaahtoinen itse asiassa maistuu kahvilta.
Se tumma paahto "Kulta Katriina" ei ole lähelläkään sitä oikeaa maistuvaa tummapaahtoista kahvia.
Toki jos tykkää juoda mautonta tiskivettä, niin antaa mennä vaan.

Suosittelen tutustumista toisenlaiseen kahvikulttuuriin, eikä vain Suomalaiseen ylivertaiseen Juhla Moka-Kahvikulttuuriin.

Jokainen kahvikuppi jonka olen pakotettu juomaan töissä, on vain sitä Juhla Mokaa tai Kulta Katriinaa. Ja nuo kaikki maistuvat ihan kuselta. Kukaan täysissä järjissä oleva ihminen ei ostaisi tuota paskakahvia taloon. Mutta ei sitä näile idiooteille voi ostaa.

Itseasiassa mikään Pauligin peruskahvi, ei maistu miltään enää.
Kitkeryys alkaa nimenomaan noissa vaaleapaahtoisissa pidemmän päälle rassata kun tottuu tummempaan.

Mm. Nespresson Ristretto ja myös Lidlin myymä Ristretto Nespresso-yhteensopivana on päivittäin käytössä, samoin mutteripannuun Starbucksin Sumatra ja Mokkamestareiden Savannah on lähestulkoon nollassa kitkeryyden suhteen.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 177
Jos joku tykkää maistella erityisen pahaa kahvia, suosittelen lämpimästi sitä Lidlin halvinta, Perfetto-"kahvia".

Kykenin vaivoin kaatamaan kurkusta alas yhden kupillisen ja loput meni suoraan roskiin. Tuli lähinnä mieleen jauhettu kumi ja haju oli sen mukainen. Seuraavan parin päivän ajan kaikki muukin kahvi puistatti vähän, kun jokin niissäkin toi mieleen tuon Perfeton.

Btw, vaalea peruspaskakahvi on minusta ihan jees, ja niin on kaikki muutkin sortit. Olen erittäin epänirso kahvittelija. :kahvi:
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476
Jos joku tykkää maistella erityisen pahaa kahvia, suosittelen lämpimästi sitä Lidlin halvinta, Perfetto-"kahvia".

Kykenin vaivoin kaatamaan kurkusta alas yhden kupillisen ja loput meni suoraan roskiin. Tuli lähinnä mieleen jauhettu kumi ja haju oli sen mukainen. Seuraavan parin päivän ajan kaikki muukin kahvi puistatti vähän, kun jokin niissäkin toi mieleen tuon Perfeton.

Btw, vaalea peruspaskakahvi on minusta ihan jees, ja niin on kaikki muutkin sortit. Olen erittäin epänirso kahvittelija. :kahvi:

Olen kuullut tarinoita tuosta Lidlin Perfetto-kahvista. Mutta niin masokisti en ole että tuota ostaisin.
 

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
Lidl Bring The Pain chili kastike on kyllä ihan perkeleen äkäistä,on nimensä veroinen ihan helposti!
 
Viimeksi muokattu:

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 042
Jos joku tykkää maistella erityisen pahaa kahvia, suosittelen lämpimästi sitä Lidlin halvinta, Perfetto-"kahvia".

Kykenin vaivoin kaatamaan kurkusta alas yhden kupillisen ja loput meni suoraan roskiin. Tuli lähinnä mieleen jauhettu kumi ja haju oli sen mukainen. Seuraavan parin päivän ajan kaikki muukin kahvi puistatti vähän, kun jokin niissäkin toi mieleen tuon Perfeton.

Btw, vaalea peruspaskakahvi on minusta ihan jees, ja niin on kaikki muutkin sortit. Olen erittäin epänirso kahvittelija. :kahvi:
Tuli tätä kanssa joskus paketti saatua. Roskiinhan tuo meni täälläkin, enkä saanut edes ensimmäistä kuppia juoduksi. Aivan kamalaa tavaraa. Jauhettu pyöränkumi kuvaa kyllä hyvin tätä elämystä. Vieläkin puistattaa ajatus tästä tökötistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 606
Perfetto on kyllä kamalaa.. mä en oo mikään kultakurkku ja ihan liiterin Hieno Mokalla mennään, mutta Perfettoon en kyllä jumalauta koske tikullakaan.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476
Taitaa mennä hieman off-topiciksi tämä kahvikeskustelu, mutta. Lidlistä saa Bellarom Goldia hintaan 2,69€, tai sitten Bellarom Hieno Mokkaa tummaa tai vaaleaa hintaan 2,89. Ja tästäkin huolimatta ihmiset ravaa citymarkettiin kun on tarjouksessa juhla-mokaa 3 pakettia kympillä, mikä ei itse asiassa ole edes halpaa. Itse rankkaan nuo Bellarommit reilusti paremmiksi kuin mikään juhla-moka.

Vertailun vuoksi omassa paikallisessa Prismassa juhla-moka 3,89€ :facepalm:

Makuasioitahan nämä kaikki tosin ovat ja jokainen on oikeutettu ostamaan sitä mitä haluaa.

Lidlissä oli muuten oikeasti "hyvä" tarjous, Kulta Katriinaa tummaa tai vaaleaaa paahtoa 4 pakettia kympillä.
Jos siis noita haluaa. Ostin työpaikalle noita sitten, niin tulee kahvikassavuoro täytettyä. Mautonta kuraahan nuo omaan suuhun on, mutta eipähän kukaan työpaikalla mutise että on liian outoa kahvia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 606
Taitaa mennä hieman off-topiciksi tämä kahvikeskustelu, mutta. Lidlistä saa Bellarom Goldia hintaan 2,69€, tai sitten Bellarom Hieno Mokkaa tummaa tai vaaleaa hintaan 2,89. Ja tästäkin huolimatta ihmiset ravaa citymarkettiin kun on tarjouksessa juhla-mokaa 3 pakettia kympillä, mikä ei itse asiassa ole edes halpaa. Itse rankkaan nuo Bellarommit reilusti paremmiksi kuin mikään juhla-moka.

Vertailun vuoksi omassa paikallisessa Prismassa juhla-moka 3,89€ :facepalm:

Makuasioitahan nämä kaikki tosin ovat ja jokainen on oikeutettu ostamaan sitä mitä haluaa.

Lidlissä oli muuten oikeasti "hyvä" tarjous, Kulta Katriinaa tummaa tai vaaleaaa paahtoa 4 pakettia kympillä.
Jos siis noita haluaa. Ostin työpaikalle noita sitten, niin tulee kahvikassavuoro täytettyä. Mautonta kuraahan nuo omaan suuhun on, mutta eipähän kukaan työpaikalla mutise että on liian outoa kahvia.
Noi Kulta Katriinat on vaan 450g paketteja kun muut on 500g.. näin muistelisin.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 177
Jopa se Lidlin halvimmasta päästä oleva selkeä Kulta Katriina -paketin kopio "Hieno Vilhelmiina" on aivan pätevää omaan suuhuni. Ja maksaa muistaakseni 2,45 € / 500 g. Sitä olen viime aikoina ostanut.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476
Noi Kulta Katriinat on vaan 450g paketteja kun muut on 500g.. näin muistelisin.
Nuo mitä Lidlissä oli tarjouksessa oli nimen omaan 500g paketteja, tarkistin vielä omasta hyllystä.
Mutta Kulta Katriinaa myydään myös 450g paketeissa, mutta nuo taitaa olla noita luomu tai jotain muita erikoisuuksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 606
Nuo mitä Lidlissä oli tarjouksessa oli nimen omaan 500g paketteja, tarkistin vielä omasta hyllystä.
Mutta Kulta Katriinaa myydään myös 450g paketeissa, mutta nuo taitaa olla noita luomu tai jotain muita erikoisuuksia.
Tais muuten olla Saludo missä oli ihan perusmokka sen 450g.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 476
Jopa se Lidlin halvimmasta päästä oleva selkeä Kulta Katriina -paketin kopio "Hieno Vilhelmiina" on aivan pätevää omaan suuhuni. Ja maksaa muistaakseni 2,45 € / 500 g. Sitä olen viime aikoina ostanut.
Näyttäisi olevan täsmälleen samanhintaista kuin Kulta Katriina omassa Prismassa, 2,49€. Mutta joo, tuo on kyllä ihan selkeä kopio Kulta Katriinan paketista. :lol: Itse en ole koskaan ostanut koska vaaleapaahtoista.
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
597
Taitaa mennä hieman off-topiciksi tämä kahvikeskustelu, mutta. Lidlistä saa Bellarom Goldia hintaan 2,69€, tai sitten Bellarom Hieno Mokkaa tummaa tai vaaleaa hintaan 2,89.
Tuo Gold on kyllä ok hinta/maku! Sitä tulee nykyään ostettua, kun Lidllissä käyn.
Ei vaan nuo vaaleat paahdot oikein maistu enää. Tumma on parempaa, ainakin kahveissa?
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 148
Tuo Gold on kyllä ok hinta/maku! Sitä tulee nykyään ostettua, kun Lidllissä käyn.
Ei vaan nuo vaaleat paahdot oikein maistu enää. Tumma on parempaa, ainakin kahveissa?
Tossa oli toi kysymysmerkki lopussa liikaa, minun suuhun tummapaahto on parempaa.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 831
Taitaa mennä hieman off-topiciksi tämä kahvikeskustelu, mutta. Lidlistä saa Bellarom Goldia hintaan 2,69€, tai sitten Bellarom Hieno Mokkaa tummaa tai vaaleaa hintaan 2,89. Ja tästäkin huolimatta ihmiset ravaa citymarkettiin kun on tarjouksessa juhla-mokaa 3 pakettia kympillä, mikä ei itse asiassa ole edes halpaa. Itse rankkaan nuo Bellarommit reilusti paremmiksi kuin mikään juhla-mokat.
Juhla-Mokka nyt on kohtuullisen paskaa kahvia ja marketeista saa paljon parempaa kahvia. Myös Lidlistä. Nuo Bellaromit ei kyllä mielestäni juuri sen parempia ole, mutta makunsa kullakin. Lidlin paras kahvi on mielestäni Nordqvistin Festiva. Suosittelen testaamaan. En tiedä liekö mistään marketista tuon parempaa on tarjolla valmiiksi jauhettuna. Samaa kahvia muuten löytyy papuina ainakin Prismoista ihan kohtuulliseen hintaan.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Oma paikallinen Lidl on sitten poistanut paistopisteen valikoimasta jumbovehnäpatongin ja tilalle on tullut joku tumma maalaispatonki. :wtf:
Tuo tumma maalaispatonki on melko maukasta vaaleaan pullaan verrattuna. Toinen hyvä tuote on englantilainen pekoni. Patonkista saa hyvän aamupalan kun tekee illalla valmiiksi. Väliin enkkupekonia, juustoa ja paistettu muna. Olen huono syömään aamulla, mutta tuo uppoaa. Yhdestä patongista pari aamupalaa. omnom
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 538
Juhla-Mokka nyt on kohtuullisen paskaa kahvia ja marketeista saa paljon parempaa kahvia. Myös Lidlistä. Nuo Bellaromit ei kyllä mielestäni juuri sen parempia ole, mutta makunsa kullakin. Lidlin paras kahvi on mielestäni Nordqvistin Festiva. Suosittelen testaamaan. En tiedä liekö mistään marketista tuon parempaa on tarjolla valmiiksi jauhettuna. Samaa kahvia muuten löytyy papuina ainakin Prismoista ihan kohtuulliseen hintaan.
Testatkaahan huviksenne Bilteman kahvia, se on ruotsalaista keskipaahtoa ja mielestäni ihan hyvää. 450 gramman paketti maksaa 1,99, ja kanta-asiakastarjous on 3 pkt neljällä eurolla...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 810
Hätälän lohinugetit 1+/5. Todellinen pettymys. Mautonta, kala lähinnä jauhomaista paneerauksen allakin. Pahahaju mikrossa lämmitettyä levisi keittiöön.

Syö ennemmin kuin turpiin ottaa, tai käyttää jotain soijatuotteita. Siitä plussa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 642
@joku , kenenkäs valmistamia moiset oikeasta fileestä tehdyt nuggetit on ja missä hinnoissa?

Näitä olisi kiva muistaa joskus kokeilla. Itse toki välillä tehnyt mutta välillä on niitä päiviä ettei vaan kokkaaminen voisi vähempää kiinnostaa :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 958
Viestejä
4 294 595
Jäsenet
71 753
Uusin jäsen
sibhi

Hinta.fi

Ylös Bottom