Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä itse olen Lidlistä ostanut kaikkitortillatarpeet, viikko sitten viimeksi.Kävin lidlissä ja etsin,etsin ja etsin. Koko roskasta ei löytynyt ensimmäistäkään tortillan valmistuksessakäytettyä tuotetta. (naapuri Prismasta löyty samantien )
Nyt on taso laskenut aivan roska tasolle. Vielä vuosi sitten kävin siellä aina ja valikoiman surkastuessa olen vähentänyt käyntejä. Eipä tarvii mennä enää kuin erikoistapauksissa
Riippuu paikasta. Kokeile MalmiaKyllä itse olen Lidlistä ostanut kaikkitortillatarpeet, viikko sitten viimeksi.
Kävin lidlissä ja etsin,etsin ja etsin. Koko roskasta ei löytynyt ensimmäistäkään tortillan valmistuksessakäytettyä tuotetta. (naapuri Prismasta löyty samantien )
Nyt on taso laskenut aivan roska tasolle. Vielä vuosi sitten kävin siellä aina ja valikoiman surkastuessa olen vähentänyt käyntejä. Eipä tarvii mennä enää kuin erikoistapauksissa
Täällä taas nuo texmex-tarvikkeet on jonkin pitkän hyllyn päädyssä, varmaan voi mennä helposti ohi jos lähestyy väärästä suunnasta ja kääntyy nopeasti seuraavalle käytävälle etsimään. Lidlin "kaikki myymälät samalla pohjapiirroksella" -periaate ei taida nykyään olla enää niin tiukka. Toki tietenkin valmiisiin tiloihin tullessa joutuu joustamaan verrattuna oman talon rakentamiseen.Lidlistähän ne tortillavermeet ei yleensä löydy "takaseinän sipsihyllyltä", kuten monessa muussa kaupassa, vaan samalta hyllyriviltä kuin säilykkeet.
Eikö löytynyt myyjääkään jolta kysyä?Kävin lidlissä ja etsin,etsin ja etsin. Koko roskasta ei löytynyt ensimmäistäkään tortillan valmistuksessakäytettyä tuotetta.
No hyvänen aika, ei tietenkään. Siinähän olisi joutunut puhumaan ihmiselleTäällä taas nuo texmex-tarvikkeet on jonkin pitkän hyllyn päädyssä, varmaan voi mennä helposti ohi jos lähestyy väärästä suunnasta ja kääntyy nopeasti seuraavalle käytävälle etsimään. Lidlin "kaikki myymälät samalla pohjapiirroksella" -periaate ei taida nykyään olla enää niin tiukka. Toki tietenkin valmiisiin tiloihin tullessa joutuu joustamaan verrattuna oman talon rakentamiseen.
Eikö löytynyt myyjääkään jolta kysyä?
Tulispa Lildiin vielä itsepalvelukassat, niin ei tarvitsisi hölöttää mitään.No hyvänen aika, ei tietenkään. Siinähän olisi joutunut puhumaan ihmiselle
Triplan Liiterissä texmex-tuotteet keskimäisen käytävän lopussa, kassoilta katsottuna.
[näsäviisastelua]Kävin lidlissä ja etsin,etsin ja etsin. Koko roskasta ei löytynyt ensimmäistäkään tortillan valmistuksessakäytettyä tuotetta. (naapuri Prismasta löyty samantien )
On täällä ainakin itsepalvelukassoja Lidlissä, varmaan jossain vaiheessa muuallekin Suomessa tulee.Tulispa Lildiin vielä itsepalvelukassat, niin ei tarvitsisi hölöttää mitään.
EN tosiaan ala itse tetekemään. Jos olisin työtön ni varmaan jaksaisin tehdä rankan nukkumisen jälkeen. Hylly oli kateissa ja sitä ei ollut koko lafkassa.[näsäviisastelua]
Jauhoja, vettä, oliviiöljyä, leivinjauhetta ja suolaa. Luulis löytyvän joka kaupasta. Vai etsitkö tortillaprässiä. Sellaista ei tosiaan löydy.
[/näsäviisastelua]
No joo. Et siis löytänyt tortilloita ja sen täytteitä. Kyllä noitakin löytyy joka Lidlistä, mutta saattaa tosiaan olla vähän missä sattuu esim. jonkun hyllyn päädyssä. Niitä Lidlin oman merkin tortilloita ei kyllä kannata ostaa. Kuivia, sitkeitä ja pahanmakuisia tekeleitä. Sama vaivaa myös muiden kauppojen omia merkkejä. Kannattaa jättää hyllyyn.
En kyllä jaksa uskoa tuohon. Lidlin perusvalikoima (ja hinnat) on samat kaikkialla. Semmoinen kummallisuus noissa toki on, että osassa lidlejä lätyt ja nachot on eri paikassa (nachot sipsihyllyssä) ja vielä eri paikassa kuin quacamolet, juustomöhnät ja salsat, jotka voi olla joko sipsien tai säilykkeiden luona. Paras toki on, jos kaikki on jossain päätyhyllyssä.EN tosiaan ala itse tetekemään. Jos olisin työtön ni varmaan jaksaisin tehdä rankan nukkumisen jälkeen. Hylly oli kateissa ja sitä ei ollut koko lafkassa.
Tosin nykyään Lildin tarve on vähentynyt olemattmiin, hinnat on samat kuin muuallakin ja monet hyvät tuotteet on kadonneet suomen valikoimista.
Itse tykkään tehdä joko ihan ns. suolaista lättytaikinaa ja muurikalla tai kaupan Lapin rieskasta, mutta hätätilanteessa Lidlin Snack day on myös toiminut hyvin.[näsäviisastelua]
Jauhoja, vettä, oliviiöljyä, leivinjauhetta ja suolaa. Luulis löytyvän joka kaupasta. Vai etsitkö tortillaprässiä. Sellaista ei tosiaan löydy.
[/näsäviisastelua]
No joo. Et siis löytänyt tortilloita ja sen täytteitä. Kyllä noitakin löytyy joka Lidlistä, mutta saattaa tosiaan olla vähän missä sattuu esim. jonkun hyllyn päädyssä. Niitä Lidlin oman merkin tortilloita ei kyllä kannata ostaa. Kuivia, sitkeitä ja pahanmakuisia tekeleitä. Sama vaivaa myös muiden kauppojen omia merkkejä. Kannattaa jättää hyllyyn.
Kävin lidlissä ja etsin,etsin ja etsin. Koko roskasta ei löytynyt ensimmäistäkään tortillan valmistuksessakäytettyä tuotetta. (naapuri Prismasta löyty samantien )
No miksi sitten käyt Prismassa?
Epäilemättä hakemassa niitä tortillan valmistuksessa käytettäviä tuotteita
Viikonlopputarjouksessa oli 6x1,5L cokikset, mutta oma Lidl oli ovelasti laittanut viereen Freewayn colat, jotka olivat vielä 0,11 €/L halvempia ja mielestäni ihan hyviä myös. Mutta piti ostaa sitä cokista kun kerran alunperin sitä lähdin hakemaan.
Tällä viikolla kyllä erittäin klassinen nyky-Lidlin "tarjous"
Tarjouslehden etusivun päätarjous 6x1,5L colaa 9,95€.
Meanwhile in Prisma (TOK):
Okei, sokericolan kuluttajille tuo pienen hintaeron vrt Prisman normaalihintaan mutta Zeron kuluttajille joita suurin osa taitaa nykyään olla tuo on vittuilua + täytyy ostaa 6plo kerralla.
Kuulin eräältä Lidlin myymäläpäälliköltä huhua, että olisi 9,95 tarjous tölkeissä palaamassa joulumyyntiin/uudeksi vuodeksi.Tällä viikolla kyllä erittäin klassinen nyky-Lidlin "tarjous"
Tarjouslehden etusivun päätarjous 6x1,5L colaa 9,95€.
Meanwhile in Prisma (TOK):
Okei, sokericolan kuluttajille tuo pienen hintaeron vrt Prisman normaalihintaan mutta Zeron kuluttajille joita suurin osa taitaa nykyään olla tuo on vittuilua + täytyy ostaa 6plo kerralla.
Kuulin eräältä Lidlin myymäläpäälliköltä huhua, että olisi 9,95 tarjous tölkeissä palaamassa joulumyyntiin/uudeksi vuodeksi.
Siihen asti nuo kokikset kannattaa hakea muualta, jopa Citymarketissa olivat nuo 1,5 litraiset halvempia
Ainakin meidän cittarissa nuo irtokarkit on olleet ihan säännöllisesti tarjouksessa, mutta se tarjoushinta on toki noussut ihan samaan tapaan kuin Lidlillä ja Tokmannillakin, olisiko joku 5,49 tai 5,50 kg nykyisin tarjouspäivinä noilla kaikilla.Tod näk paikkaansa pitävää tietoa, ovat ennen olleet aina samaan aikaan tarjouksessa kuin irtokarkit. Nyt irtokarkit on olleet about kerran kk tarjouksessa, mutta kokikset kai viimeksi juhannuksena?
Onko irtokarkit uusi kahvi? Eli vetääkö makeiset enemmän porukkaa kauppaan, mutta jättää pienemmän loven mr. Lidlin lompakkoon kuin tuulipukujen hamuama Juhla Mokka suodatinjauhatus? Keskolla ei taas näytä olleen irtomakeiskampanjoita pitkiin aikoihin tai sitten olen missannut? Hyllyhintakin lähempänä 10€/kg nykyisin.
Cloetta näyttää olevan Lidlin toimittajana karkeissa, joten samaa laatua kuin muuallakin joskin valikoima hieman kapeampi tietysti vrt. KCM ottaen huomioon hinnan ja myymäläkoon.
Tämähän ei siinä mielessä ole uusi, että muuttaa vaan Pasilasta tuonne.Tuli s-postiin viesti Lidliltä, että huomenna 3.11. klo 7 avataan Helsingin Vallilassa uusi Lidl. Eivät kuitenkaan paljastaneet osoitetta
Kahvi- ja korvapuustitarjoilu 8-18.
Muuten hyvä, mutta [viimeksi kun tarkistin] Kajaanin Prismassa ei enää ollut 2-packeja Zeroa.
Tämä on katsos sitä mobiilioptimointia. Kun tähän asti on tarvittu vasta kaksi eri appia sujuvaan mobiilikäyttöön, niin nyt on sitten pakko niiden päälle vielä sivutkin raiskata näyttämään "järkeviltä" ainoastaan puhelimen portrait-näytöillä.Onko Lidl pilannut totaalisesti nettisivunsa, vai onko minulla joku selainasetus pielessä? Vai liekö tuotantoon lipsahtanut joku keskeneräinen versio sivuista, josta tuo pääelementti puuttuu? Näyttäisi, että tarjousosio on kokonaan kadonnut (sivukartasta löytyy, mutta antaa 404:ää) ja löytyy vain tuo käytettävyydeltään todella kämäinen sähköinen lehti - sekin vasta skrollaamisen jälkeen.
Lokakuussa:
Nyt:
Tarkoitatko toisella "Lidl – Laadukkaasti halpa" -nimistä sovellusta? Onko siitä jotain etua verrattuna mainoslehden selaamiseen? Aikoinaan kun kokeilin niin muistelen ettei se näyttänyt kuin viikkotarjoukset, ei koko valikoimaa.Kun tähän asti on tarvittu vasta kaksi eri appia sujuvaan mobiilikäyttöön,
Onko Lidl pilannut totaalisesti nettisivunsa, vai onko minulla joku selainasetus pielessä?
Valkosipuli-tsatsikia tulee usein ostettua pari rasiaa, vaihtelua leivän päällä. En ole koskaan Kreikassa käynyt joten tiedä onko läheskään samanlaista kuin paikallisten tekemä, mutta vedän tätäkin iloisesti ainakin 5-6 rasiaa vuodessa.Onko porukoilla tullut positiivisia yllätyksiä vastaan kreikantuotteissa? Olen todennut että nuo suolaiset pakasteet eivät taida olla ihan omaan makuun. Nyt nappasin kokeiluun näitä aprikoositäytteisiä keksejä, "petit fours". Tykkään paljon. Sen verran makealle perso että mielellään kokeilen uutta kun nämä tutut suomimaut kekseissä sun muissa on vähän kuin käyty.
Onhan tuosta jo useampi vuosi, kun lasipullossa ollut poistui.Luomuketsupin resepti on muuttunut, ja paljon pahempaan suuntaan. Aikanaan tuli tuohon siirryttyä Felixistä, mutta enää ei kyllä osteta. Purkki muuttui hiljattain, taisi olla tuon yhteydessä se muutos reseptissä/toimittajassa?
Muistelen että tämän testin jälkeen olen tuota käyttänyt, ketsuppi ei ollut alun perin edes Kania-brändin alla eikä muovipullossa:
HS:n ketsuppitestin voittaja löytyi Lidlistä (maksumuurin takana)
Onhan tuosta jo useampi vuosi, kun lasipullossa ollut poistui.
Omasta mielestä meni jo huonompaan silloin kuin vaihtui lasipullosta muovipulloon.Juu on, enkä sitä tarkoittanutkaan tuolla viimeisimmällä muutoksella. Se muovipullon korkki on nykyään erilainen kuin vielä vuosi sitten, sen takia epäilen että koko resepti on samassa yhteydessä muuttunut paljon kitkerämmäksi.
Luomuketsupin resepti on muuttunut, ja paljon pahempaan suuntaan. Aikanaan tuli tuohon siirryttyä Felixistä, mutta enää ei kyllä osteta. Purkki muuttui hiljattain, taisi olla tuon yhteydessä se muutos reseptissä/toimittajassa?
Muistelen että tämän testin jälkeen olen tuota käyttänyt, ketsuppi ei ollut alun perin edes Kania-brändin alla eikä muovipullossa:
HS:n ketsuppitestin voittaja löytyi Lidlistä (maksumuurin takana)
Tuossa on nyt kaksi eri tuotetta. Resepti ei ole muuttunut, vaan yksinkertaisesti eri tuotteilla on alunperinkin eri resepti. Esim. sokerin määrässä noilla on keskenään eroa 3,4g/100g.Juu on, enkä sitä tarkoittanutkaan tuolla viimeisimmällä muutoksella. Se muovipullon korkki on nykyään erilainen kuin vielä vuosi sitten, sen takia epäilen että koko resepti on samassa yhteydessä muuttunut paljon kitkerämmäksi.
Tuossa on nyt kaksi eri tuotetta. Resepti ei ole muuttunut, vaan yksinkertaisesti eri tuotteilla on alunperinkin eri resepti. Esim. sokerin määrässä noilla on keskenään eroa 3,4g/100g.
Kivettöminä varsin eri tyylinen tuote, mutta nämä ovat kyllä hintansa arvoisia silloin kun sattuu saamaan. Oliivit ovat näissä sopivan rapsakoita eikä lötköjä kuten purkkioliivit usein ovat eikä suolaakaan ole yliammuttu. Tulee käytettyä sekä ruoanlaitossa että naposteltua suoraan.Lidlissä oli jonkin aikaa huokea suuri purkki kreikalaisia kivellisiä oliiveja. Oli halpaisekseen hyviä! Nyt on tullut uusi laatu, puolet kokoa ja kaksinkertainen hinta.
Täytyykin taas testata Baresaa. Ainahan tuollainen muutos ei tarkoita huononnusta - joskus jokin pakkaus muuttuu tuotteen sisällön, hinnan ja koon pysyessä. Vastaavasti jokin tuote voidaan muuttaa huonommaksi ilman ulkoasumuutosta.Näistä laadunheikentämisistä sen verran omia kokemuksia viime kuukausilta, että oli pakko tihrustaa etiketit molemmista ja katsoa mikä vilunki nyt on lanseerattu.
Kivettöminä varsin eri tyylinen tuote, mutta nämä ovat kyllä hintansa arvoisia silloin kun sattuu saamaan. Oliivit ovat näissä sopivan rapsakoita eikä lötköjä kuten purkkioliivit usein ovat eikä suolaakaan ole yliammuttu. Tulee käytettyä sekä ruoanlaitossa että naposteltua suoraan.
Ja johtopäätös on ?Lidl antaa jatkossa jopa 50 prosentin alennuksia aamusta alkaen – tällainen on ”vihreä lappu” nyt vanhenee jo säilykkeetkin hyllyyn. Tämä on selkeä johtopäätös mitä tämän ketjun perusteella voi tehdä