Lidl:n ruuat

Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 453
Ihan jees, keskusta vaan jäi kylmäksi ohjeen mukaan lämmitettynä.
Itse tuli ostettua yksi noita pizzoja pakastimeen.
Ostiko joku Balkanin viikon makkaroita? Debrecziner, bratwurst ja salamipötkö houkutteli, mutta jätin ostamatta.
Bratwusrti on varmaan perus bratwurstia, mutta tuo Debrecziner kiinnostaisi.

Samoin nuo potato gratin ja spicy pasta gratin houkutteli, mutta puoliso ei halua syödä pastaa tai salamia kun tarkkailee kiloja, niin pitäis itse vetää tuo koko ateria. :D
Mutta oishan tuossa syömistä kahdeksi päiväksi, 4,49€ kilon ateriasta parille päivälle ei kuulosta lainkaan pahalta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 509
Miten toi lidlin paistopiste siis pelaa? Lämmittääkö ne vaan jo valmiiksi muualla paistetut tuotteet jossain mikrossa, ja sit myy ne "vastapaistettuina"? Käsitin et ne pakastetuista raakaleivonnaisista paistais uunituoretta kamaa siellä.

Mut ostin pitaleivän, ja tää on ihan jäässä :D Selvästi paistettu juuh mut aivan jääkalikkana. Myyjä selitti kassalla et välillä on kiire sulatella niitä, niin ne jää jäisiksi. Lämmitä ite mikrossa.

Eli mitä kamaa tuolla "paistopisteessä" myydään? Onko se oikeasti vain pakasteiden sulatuspiste?
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Miten toi lidlin paistopiste siis pelaa? Lämmittääkö ne vaan jo valmiiksi muualla paistetut tuotteet jossain mikrossa, ja sit myy ne "vastapaistettuina"? Käsitin et ne pakastetuista raakaleivonnaisista paistais uunituoretta kamaa siellä.

Mut ostin pitaleivän, ja tää on ihan jäässä :D Selvästi paistettu juuh mut aivan jääkalikkana. Myyjä selitti kassalla et välillä on kiire sulatella niitä, niin ne jää jäisiksi. Lämmitä ite mikrossa.

Eli mitä kamaa tuolla "paistopisteessä" myydään? Onko se oikeasti vain pakasteiden sulatuspiste?
Luultavasti ihan sama kuin muidenkin kauppojen paistopisteet, eli tavara tulee valmiina raakana/puoliraakana ja paistetaan uunissa. Eli jäinen tuote on vain huonosti paistettu
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
381
Miten toi lidlin paistopiste siis pelaa? Lämmittääkö ne vaan jo valmiiksi muualla paistetut tuotteet jossain mikrossa, ja sit myy ne "vastapaistettuina"? Käsitin et ne pakastetuista raakaleivonnaisista paistais uunituoretta kamaa siellä.

Mut ostin pitaleivän, ja tää on ihan jäässä :D Selvästi paistettu juuh mut aivan jääkalikkana. Myyjä selitti kassalla et välillä on kiire sulatella niitä, niin ne jää jäisiksi. Lämmitä ite mikrossa.

Eli mitä kamaa tuolla "paistopisteessä" myydään? Onko se oikeasti vain pakasteiden sulatuspiste?
Esim. donitsit on sulatettuja kun eihän niitä uunissa paisteta muutenkaan ja sokerikuorrutekin saattaisi "hieman levitä" uunissa. Pitaleivistä en osaa sanoa, jotenkin luulisi että paistettu kuten muutkin leivät. Sielä on kyllä semmoiset laput niissä hyllyissä, niitä taidetaan sanoa tuoteselosteeksi...Ainakin donitsin kohdalla lukee ihan suomeksi että "sulatettu".
Voi olla myös niin että valmistusohjeessa pitää ensin antaa sulaa huoneenlämmössä ja sitten paistaa että tulee oikeanlainen. Ja joku töhö on lyönyt ne liian nopeasti uuniin jolloin sisältä jäänyt kylmäksi.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 509
Niin no ne pitat olivat siis ihan läpeensä kylmiä. Ei siis vaan sisältä. Vähän kun olisi kylmäkallea pidellyt käsissä, sellaista nipin napin plussan puolella olevaa. Näitä sattuu.. tietää välttää vaan jatkossa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
459
Luultavasti ihan sama kuin muidenkin kauppojen paistopisteet, eli tavara tulee valmiina raakana/puoliraakana ja paistetaan uunissa. Eli jäinen tuote on vain huonosti paistettu
Lidlin paistopisteet on hyvin varmasti valmiiden leipien paistamistamista valmiiksi omassa uunissa. Ja kuljetus varsinaisesta leipomosta pakasteena. Ei pätene kaikkiin kauppoihin. Erotuksena koodisanat paistopiste (kuten Lidlissä) ja leipomo (joita näkee isommissa kaupoissa - Citymarketeissa ja Prismoissa ainakin, varmaan joissa K-supermarketeissakin)
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Lidlin paistopisteet on hyvin varmasti valmiiden leipien paistamistamista valmiiksi omassa uunissa. Ja kuljetus varsinaisesta leipomosta pakasteena. Ei pätene kaikkiin kauppoihin. Erotuksena koodisanat paistopiste (kuten Lidlissä) ja leipomo (joita näkee isommissa kaupoissa - Citymarketeissa ja Prismoissa ainakin, varmaan joissa K-supermarketeissakin)
Kyllä ne ovat aivan samoja muissakin kaupoissa, tietenkin. Ei se muuta asiaa, jos kauppa esim. muuntelee valmiita pakastepullia erilaisiksi. Ei noissa mitään taikinoita tehdä ja nostateta.

Eikä nimi mitään eroa tee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
Kyllä ne ovat aivan samoja muissakin kaupoissa, tietenkin. Ei se muuta asiaa, jos kauppa esim. muuntelee valmiita pakastepullia erilaisiksi. Ei noissa mitään taikinoita tehdä ja nostateta.

Eikä nimi mitään eroa tee.
Kyllähän etenkin noilta isommilta kaupoilta (juuri mainitut Citymarketit ja Prismat) löytyy paistopisteiden ohella ihan oikeita myymäläleipomoita, joissa leipä tehdään paikanpäällä itse. Etenkin Fazerilla on tullut näitä moniin ruokakauppoihin: Tämän lähempää ei leipä voi tulla - Fazer. Lidleissä ei toki ole missään tällaisia kun niissä kaikissa sama konsepti ja siihen kuuluu tuo paistopiste. Tässä tapauksessa avainsanat ovat nimenomaan nuo nimitykset paistopiste (=valmispakasteita omaan uuniin) ja myymäläleipomo (=tehdään itse).
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
585
Pieni virhe. Jäiset leivät unohtunut laittaa uuniin tai paistoaika ollut vaan hieman lyhyt!
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Kyllähän etenkin noilta isommilta kaupoilta (juuri mainitut Citymarketit ja Prismat) löytyy paistopisteiden ohella ihan oikeita myymäläleipomoita, joissa leipä tehdään paikanpäällä itse.
Joo, tiedän, mutta ovat varsin harvassa. Ja nekin varmasti ostavat taikinansa valmiina pakasteena, ainakin enimmäkseen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
75
Tämä sattaa olla vain omaa mielikuvitusta kun en ole Lidlin vakiokävijä, mutta olivatko paistopisteen tuotteet silloin vuosia sitten konseptia laaseerattaessa parempilaatuisia? Omissa muistikuvissa munkit olivat lämpimiä, meheviä ja hillosilmä oli reilun kokoinen, samoin korvapuustit olivat laadukkaan oloisia. Nykyään nuo hillomunkit ja korvapuustit ovat yleensä vähän surullisia lytyssä oleviä kylmähköjä taikinakasoja :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
Joo, tiedän, mutta ovat varsin harvassa. Ja nekin varmasti ostavat taikinansa valmiina pakasteena, ainakin enimmäkseen.
Juurihan edellisessä viestissäsi sanoit aika suoraan "Ei se muuta asiaa, jos kauppa esim. muuntelee valmiita pakastepullia erilaisiksi. Ei noissa mitään taikinoita tehdä ja nostateta.". Laitoin ihan siksi tuon linkin, että ei tarvitse mennä mutulla. Noissa Fazerin myymäläleipomoissa leipätaikinat tehdään alusta asti itse, ne ei ole mitään pakastehommaa. Näitä Fazerin pisteitä on 107 ruokakaupassa, lisää tulee jatkuvasti eikä tuo nyt varmaan ainoa toimija ole näissä hommissa. Prismojen osalta taitaa jo enemmistöstä tuollainen löytyä, pienimpien alueiden Prismat sitten poikkeuksena. Melkein sen jo hinnasta näkee miten ne on tehty, nuo Fazerin leivät on ihan eri hintaluokassa. Leipien ulkopuolella homma voi toki toimia toisin. Tämä nyt ei sinänsä toki liity enää mitenkään ketjun otsikkoon niin lopetan asian tähän.

Tämä sattaa olla vain omaa mielikuvitusta kun en ole Lidlin vakiokävijä, mutta olivatko paistopisteen tuotteet silloin vuosia sitten konseptia laaseerattaessa parempilaatuisia? Omissa muistikuvissa munkit olivat lämpimiä, meheviä ja hillosilmä oli reilun kokoinen, samoin korvapuustit olivat laadukkaan oloisia. Nykyään nuo hillomunkit ja korvapuustit ovat yleensä vähän surullisia lytyssä oleviä kylmähköjä taikinakasoja :(
Korvapuustien osalta jossain kohtaa taisi tulla jokin resepti- tai toimittajamuutos, joskin en nyt ihan täysin varma tuosta asiasta ole. Siitä kuitenkin samaa mieltä, että ainakaan nuo korvapuustit eivät ole niin hyviä kuin mitä muistelisin niiden olevan joskus aiemmin.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 276
Ovatko nuo pitaleivät sitten tulleet vakiotuotteeksi kerta jengi niistä edelleen puhuu? Kuvittelin olevan viikkoerikoisuutena sillon pari viikkoa takaperin. Näyttivät maukkailta, mutta ei niitä ainakaan meidän Lidlissä enää ollut silloin eikä ole ollut nyttenkään, ellei sitten aina myyty loppuun.

Untitled.png

Tämä oli ihan syötävää, melkein jopa hyvää. Riittoisa pakkaus myös.
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
482
Aika vähän tulee käytettyä säilykkeitä, varsinkin sellaisia jotka ei mene kerralla käyttöön.

Noh, nyt ostin Lidlin Italia-päiviltä pestoja, aurinkokuivattuja tomaatteja jne. Avattuaan tajuaa että "säilyy" avattuna jääkaapissa noin 5vrk.
Ootteko perehtynyt näihin? Kuten sanoin käytän niin harvoin säilykkeitä ettei käryä miten herkästi menee piloille. 5vrk tuntuu aika alakantiin. Kuitenkin kyseessä suolattuja tuotteita.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Aika vähän tulee käytettyä säilykkeitä, varsinkin sellaisia jotka ei mene kerralla käyttöön.

Noh, nyt ostin Lidlin Italia-päiviltä pestoja, aurinkokuivattuja tomaatteja jne. Avattuaan tajuaa että "säilyy" avattuna jääkaapissa noin 5vrk.
Ootteko perehtynyt näihin? Kuten sanoin käytän niin harvoin säilykkeitä ettei käryä miten herkästi menee piloille. 5vrk tuntuu aika alakantiin. Kuitenkin kyseessä suolattuja tuotteita.
Voi olla, että se ei perustu mihinkään. Pakko niiden on joku aika noihin kirjata, oman persauksen suojaamiseksi. Kyllä sen ihan itse huomaa, kun ovat pilalla. Aistinvarainen tarkasteluhan se aina ensisijaisin lähtökohta on. Joskus tuote voi olla pilalla, vaikka päiväystäkin olisi jäljellä.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 706
Kannattaa myös muistaa että Parasta ennen ja Viimenen käyttöpäivä eivät ole sama asia. Aistien varassa pitäisi aina mennä vaikka päiväystä olisikin jäljellä
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
482
Totta, aistien mukaan on pitkälti menty.
Ajattelin ehkä liian monimutkaisesti että näissä tulisi ottaa jotain huomioon tuon säilyvyys arvion jälkeen, tulisi jotain epäpuhtauksia ilman aistihavaintoja.

Sellainenkin jännä seikka näissä on, juuri Lidlissä olen huomannut että samassa purkissa voi olla suomalaisessa tekstissa säilyvyys päivämäärä ja toisenmaalaisessa ei, vain maininta että säilytys jääkaapissa.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
580
Aika vähän tulee käytettyä säilykkeitä, varsinkin sellaisia jotka ei mene kerralla käyttöön.

Noh, nyt ostin Lidlin Italia-päiviltä pestoja, aurinkokuivattuja tomaatteja jne. Avattuaan tajuaa että "säilyy" avattuna jääkaapissa noin 5vrk.
Ootteko perehtynyt näihin? Kuten sanoin käytän niin harvoin säilykkeitä ettei käryä miten herkästi menee piloille. 5vrk tuntuu aika alakantiin. Kuitenkin kyseessä suolattuja tuotteita.
Tiettyjä säilykkeitä ei pitäisi säilyttää siinä säilykepurkissa kun siinä voi liueta jotain. Joissakin ihan varoitellaan purkissakin tästä asiasta. Joten jos itse pidentää kestoaikaa niin ehkä kannattaa ainakin siirtää johonkin muuhun astiaan tai googlailla asiaa.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 774
Tiettyjä säilykkeitä ei pitäisi säilyttää siinä säilykepurkissa kun siinä voi liueta jotain. Joissakin ihan varoitellaan purkissakin tästä asiasta. Joten jos itse pidentää kestoaikaa niin ehkä kannattaa ainakin siirtää johonkin muuhun astiaan tai googlailla asiaa.
Varmaan kyseessä lasipurkit eikä metalliset säilykepurkit. Metallipurkeissa ei saa avaamisen jälkeen mitään säilytellä.

Kyllähän ne alkaa lasipurkeissakin pikkuhiljaa pilaantumaan avattuna. Parin viikon sisään kannattanee käyttää pois. Vaikka oon kyllä aurinkokuivattuja tomaatteja käyttänyt vielä kuukaudenkin päästä avaamisesta, kun vaikutti vielä ihan syötäviltä. Kyllä sen sitten näkee kun alkaa näyttää muulle kuin pitäisi. Tai haistaa.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 706
Piti kaivaa kuivakaapista esille yksi lidlin pesto, lasipurkissa. Ei tossa muuta ole kuin päivämäärä kannessa ja kyljessä "Säilytä jääkaapissa avattuna". Luotetaan varmaan siihen että ihminen tajuaa milloin voi vielä syödä ja milloin ei
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
482
Piti kaivaa kuivakaapista esille yksi lidlin pesto, lasipurkissa. Ei tossa muuta ole kuin päivämäärä kannessa ja kyljessä "Säilytä jääkaapissa avattuna". Luotetaan varmaan siihen että ihminen tajuaa milloin voi vielä syödä ja milloin ei
Niin ja Lidlin italia-teeman pestoissa molemmissa lukee 5vrk. Omalta osalta keskustelu lähti siitä että tuo on mielestäni alakanttiin, reilusti ja utelin että tietääkö joku mitä itse en tiedä pilaantumisesta.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 382
Valmisruokia haukuttiin kamaliksi, niin enhän mä niitä nyt??

Mutta oikeesti Lidlin Salami kolmioleivät on todella hyvii.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 453
Yksi erikoinen huomia on myös Lidlin jalapenoissa lasipurkissa.
Lukee että säilyy avattuna 3 päivää?
Kyllä ne nuo etikkaliemessä olevat säilyy ainakin sen kuukauden ongelmitta kunhan ovat nesteessä.

Toki kuukauden jälkeen jos on jotain jäljellä, niin tulee itsekin nakattua roskiin.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 453
Lidlin Perlenbacher 5.3% on muuten harvinaisen hyvä markettilager oikeilla prosenteilla ja hinta-laatusuhteilla.

 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
278
Yksi erikoinen huomia on myös Lidlin jalapenoissa lasipurkissa.
Lukee että säilyy avattuna 3 päivää?
Kyllä ne nuo etikkaliemessä olevat säilyy ainakin sen kuukauden ongelmitta kunhan ovat nesteessä.

Toki kuukauden jälkeen jos on jotain jäljellä, niin tulee itsekin nakattua roskiin.
Sama huomio täällä. Kunhan avatun purkin täyttää piripintaan etikalla, niin säilyy ihan hyvin.

Jossain vaiheessa etikka muuttuu sameaksi ja jalapenot rupeaa hajoilemaan. Silloin lähtee purkki pyttyyn
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 736
Mitä ihmettä tuo Lidlin uusi halpamargariini on. Se näyttää tuoreena samalta kuin vanha härskiintynyt margariini. Mä luulin että margariini olisi veden ja kasvirasvan sekoite jossa olisi korkeintaan hieman apuaineita. Nyt sinne on keksitty laittaa perunatärkkelystä.

Tuoteselosteessa lukee margariini 40. Mitähän se 40 on. Rasvaprosentti 39%. Ovat kyllä sentään poistaneet sen 40% maininnan tuosta pakkauksesta. Jos joku haluaa miettiä makua niin samalta kai se maistuu.

Ihmeellinen tuotemuutos, paketin avaa ja se näyttää presiis samalta miltä vanha hapettunut margariini. Erikoista ettei netistä äkkiseltään löytynyt tuosta mitään keskustelua. Nuo uudet on siis Vita dor Maiju, tullut entisten "margariini 40" ja 60 tilalle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.09.2020
Viestejä
51
Mitä ihmettä tuo Lidlin uusi halpamargariini on. Se näyttää tuoreena samalta kuin vanha härskiintynyt margariini. Mä luulin että margariini olisi veden ja kasvirasvan sekoite jossa olisi korkeintaan hieman apuaineita. Nyt sinne on keksitty laittaa perunatärkkelystä.

Tuoteselosteessa lukee margariini 40. Mitähän se 40 on. Rasvaprosentti 39%. Ovat kyllä sentään poistaneet sen 40% maininnan tuosta pakkauksesta. Jos joku haluaa miettiä makua niin samalta kai se maistuu.

Ihmeellinen tuotemuutos, paketin avaa ja se näyttää presiis samalta miltä vanha hapettunut margariini. Erikoista ettei netistä äkkiseltään löytynyt tuosta mitään keskustelua. Nuo uudet on siis Vita dor Maiju, tullut entisten "margariini 40" ja 60 tilalle.
Hyvä hinta olen ostanut tuota ja noname appelsiinimehua, sekä lidl:n voita välillä hifistelen lasipullo appelsiinimehulla.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 382
Onkos moni tota Lidl Plus käyttänyt? Onko ollut hyviä tarjouksia?

Itse petyin vähän siihen. Lidl on kuitenkin mulla niin kaukana, että joutuis ajaan vähintään 7,5 kilometriä. Mieluummin sitä asioi Prismassa, ja jos haluaa budjella vetää, niin joskus aamuisin K-superista saattoi ainakin ennnen saada -30-50 % kaikennäköistä.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 456
Onkos moni tota Lidl Plus käyttänyt? Onko ollut hyviä tarjouksia?

Itse petyin vähän siihen. Lidl on kuitenkin mulla niin kaukana, että joutuis ajaan vähintään 7,5 kilometriä. Mieluummin sitä asioi Prismassa, ja jos haluaa budjella vetää, niin joskus aamuisin K-superista saattoi ainakin ennnen saada -30-50 % kaikennäköistä.
Itse tulee käytettyä sitä. Pari kertaa kuukaudessa sellaisia tarjouksia, mitä tulee hyödynnettyä. Sitten tietenkin noi bonuskupongit, mitä tulee kun x määrän euroja käyttänyt.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
580
Onkos moni tota Lidl Plus käyttänyt? Onko ollut hyviä tarjouksia?

Itse petyin vähän siihen. Lidl on kuitenkin mulla niin kaukana, että joutuis ajaan vähintään 7,5 kilometriä. Mieluummin sitä asioi Prismassa, ja jos haluaa budjella vetää, niin joskus aamuisin K-superista saattoi ainakin ennnen saada -30-50 % kaikennäköistä.
Viime vuoden puolella kun söin hedelmiä niin niihin oli usein kuponkeja. Nykyään ei mitään hyödyllistä ole juurikaan. Jos useammin käy niin sitten saisi rahakäytön mukaan niitä rahanarvoisia kuponkeja. Plus-koodia kannattaa kuitenkin kassalla vilauttaa ainakin sen sähköisen kuitin takia, jos ei ole foliohattumiehiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
Minne on kadonnut pakaste-paella? Culinea taisi olla tuotenimi, 750 gramman pussi.
Tuo oli pienellä lisämaustamisella mun makuhermoille passeli mättö, aikoinaan tuli useinkin syötyä, kun talouden muut henkilöt eivät olleet kotona.

Saako pakaste-paellaa muista kaupoista nykyään, Minimanissa oli aikoinaan jotain ihan kohtuullista versiota, mutta eipä nyt löytynyt sitäkään.

On liian työläs eväs valmistaa itse, kun olen tämän katon alla ainoa, joka paellasta pitää.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 456
Minne on kadonnut pakaste-paella? Culinea taisi olla tuotenimi, 750 gramman pussi.
Tuo oli pienellä lisämaustamisella mun makuhermoille passeli mättö, aikoinaan tuli useinkin syötyä, kun talouden muut henkilöt eivät olleet kotona.

Saako pakaste-paellaa muista kaupoista nykyään, Minimanissa oli aikoinaan jotain ihan kohtuullista versiota, mutta eipä nyt löytynyt sitäkään.

On liian työläs eväs valmistaa itse, kun olen tämän katon alla ainoa, joka paellasta pitää.
Tästä tulikin mieleen myös se toinen nuudeliversio, jota tuli aina silloin tällöin ostettua. Ja näin miettiessä en ole tainnut sitäkään nähdä pitkään aikaan, kun en edes muista koska olisin viimeksi syönyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
Bami Goreng taisi olla se nuudeliruoka, siitä en niin tykännyt. Nasi Goreng oli hyvää, mutta ei sekään pärjännyt Paellalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
Sarjaan kuului vielä Gyros With Rice, sitä en koskaan päässyt edes maistamaan :shifty:

 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 780
Ettei vaan sattuisi jokainen noista pakasteista olemaan erätuote. Jos ovat löytyneet samasta hyllystä kananugettien jne. kanssa, niin sitten ovat olleet vakiotavaraa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
Kyllä nuo Culinean pakasteet olivat ihan vakiotavaraa, useamman vuoden aikana noita ostin.

Edit: Siis Paella, Nasi ja Bami kuuluivat lähipiirin Lidlien vakiovalikoimaan vuosia, tuo Gyros jostain syystä puuttui valikoimasta. Ainakin 2019 Paellaa oli pakasteessa, saattoi olla vielä keväällä 2020, sen tarkemmin en muista.
 
Viimeksi muokattu:

MkH

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
444
Lidlin mätitahna on maukasta. Voittaa mielestäni perinteiset kilpailijat heittämällä. Paahtimen läpi käytettyjä ruispaloja ja voita sekä mätitahnaa päälle, niin aijai..

Joskus toista vuotta sitten ostin kokeeksi sellaisen sini-valkoiseen pahvirasiaan pakatun eineshampurilaisen. Aivan karmean makuinen. Jotenkin se alitti vielä eineshampurilaiselle ladatut odotuksetkin ja jäi syömättä. En ymmärrä miten ne ovat vieläkin valikoimissa.

Punaiset suomalaiset Salty Waves -poimusipsit ovat ihan hyvä korvike Taffelin vastaaville dipin lapioimiseen ja ovat aika usein tarjouksessa 2e / 2x200g pussit.

Lidlin kopio-Aurajuusto on omaan makuun alkuperäistä maukkaampaa. Nykyään tosin näyttää saavan ihan Valionkin versiota.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
381
Nasi ja Bami Gorengia oli taas pitkästä aikaa myynnissä Lidlissä.
Onko nämä erätuotteita? tuli sattumalta ostettua viimeviikolla tuo nasi goreng ja oli kyllä parasta [edullista] pakaste-einestä mitä on pitkään aikaan tullut vastaan. Ajattelin ostaa jatkossa ns. varaevääksi pakastimeen, ajattelin vaan hyllysijainnin perusteella että olisi vakiokamaa...
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 276
Eivät nuo ainakaan ennen ole olleet erätuotteita. Aina on olleet saatavilla, mutta toki on voitu myydä loppuun sinä päivänä. Suosittuja nuo tietenkin ovat, hinta-laatusuhde melko voittamaton kun tuunaa vähän. Yhdelle ihmiselle riittää syötävää 2-3 päiväksi.
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
114
Eivät nuo ainakaan Tuusulan Riihikallion Lidlissä olleet pitkään aikaan myynnissä. Olin tottunut niitä usein ostamaan ja taisivat olla vuodenkin pois siltä hyllypaikalta, josta ne eilen taas äkkäsin.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 453
Tuli Lidlin paistopisteen pitaleipä testattua, nuohan ovat mitä mainioimpia pieneen nälkään. Kotona kebabit airfryerin kautta ja itse pitäleipä uuniin ihan vain vähäksi aikaa että lämpenee, sitten salaatit ja tsatsiki väliin. Leipä tuli leikattua auki ennen uuniin laittoa. Toivottavasti eivät poista valimoimasta tuota, tuohon 0,79€ hintaan tulee varmasti ostettua useamminkin. :tup:

Ne valmiit pitaleivät mitä muissakin kaupoissa myydään pussissa, niin ovat kyllä järkijään aika karmeita.

Näkyy muuten Grillimaisterin tuotteetkin pikkuhiljaa hivuttautuvan hyllyille...
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Tuli Lidlin paistopisteen pitaleipä testattua, nuohan ovat mitä mainioimpia pieneen nälkään. Kotona kebabit airfryerin kautta ja itse pitäleipä uuniin ihan vain vähäksi aikaa että lämpenee, sitten salaatit ja tsatsiki väliin. Leipä tuli leikattua auki ennen uuniin laittoa. Toivottavasti eivät poista valimoimasta tuota, tuohon 0,79€ hintaan tulee varmasti ostettua useamminkin. :tup:

Ne valmiit pitaleivät mitä muissakin kaupoissa myydään pussissa, niin ovat kyllä järkijään aika karmeita.

Näkyy muuten Grillimaisterin tuotteetkin pikkuhiljaa hivuttautuvan hyllyille...
Täytyykin laittaa korvan taakse että tuollaisia saatavilla. Itse tykkään niistä valmiista valkosipulupatongeista. Sellainen ilman muita höysteitä, mehua ja purkki rapusalaattia niin sopiva eväs on valmis jonka kun syö niin ei tule raskas olo mutta nälkä pysyy taas jonkun aikaa poissa.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 456
Tuli Lidlin paistopisteen pitaleipä testattua, nuohan ovat mitä mainioimpia pieneen nälkään. Kotona kebabit airfryerin kautta ja itse pitäleipä uuniin ihan vain vähäksi aikaa että lämpenee, sitten salaatit ja tsatsiki väliin. Leipä tuli leikattua auki ennen uuniin laittoa. Toivottavasti eivät poista valimoimasta tuota, tuohon 0,79€ hintaan tulee varmasti ostettua useamminkin. :tup:

Ne valmiit pitaleivät mitä muissakin kaupoissa myydään pussissa, niin ovat kyllä järkijään aika karmeita.

Näkyy muuten Grillimaisterin tuotteetkin pikkuhiljaa hivuttautuvan hyllyille...
Nämä ovat kyllä hyvä tuote, mukavan isoja ja hyvänmakuisia.

IMG_20210322_164501.jpgIMG_20210322_170356.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 961
On tainnu paistopisteistä poistua vähin äänin ne "hampurilais" laarit jotka tuli kovalla kohinalla. Eipä ne kyllä kovin kaksisia ollu joten en ihmettele että häipyivät. Siinäkin olis ollu potentiaalia kun olisivat vähän satsanneet tuotteiden laatuun.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 093
On tainnu paistopisteistä poistua vähin äänin ne "hampurilais" laarit jotka tuli kovalla kohinalla. Eipä ne kyllä kovin kaksisia ollu joten en ihmettele että häipyivät. Siinäkin olis ollu potentiaalia kun olisivat vähän satsanneet tuotteiden laatuun.
Vähin ja vähin... ylitti ihan uutiskynnyksenkin
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 961
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 380
Viestejä
4 216 036
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom