Myyty Lian li XL musta Karstula

Kerttuurius

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.11.2019
Viestejä
172
Myytävä tuote:Lian Li 011 dynamic XL musta
Hinta:150€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):Jimmsiltä 11.09.2019 Otettu käyttöön kuitenkin vasta loppuvuodesta.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä
Muuta huomioitavaa:Sivupaneelin lasista yläkulmasta lähtenyt palanen.Mutta on niin pieni ,että ei välttämättä edes huomaa jos ei tiedä kohtaa itsekkään en edes ollut huomannut tuota aikaisemmin johonkin kait kolahtanut.Mutta muuten hyvin siisti lähes uudenveroinen kotelo.
Myyn ,koska tarve vielä isommalle kotelolle.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa):Karstula
Toimitustapa:
Mieluiten kasvotusten ,koska kyseessä sen verran iso kotelo.Liikkuu tarvittaessa Keski-Suomen alueella.
Maksutapa: Mobilepay,tilisiirto tai käteinen.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 710
Saako tästä kuvan? Voisin olla kiinnostunut (kunhan hinnasta pääsee sopuun), mutta tiedän vasta n. vkon kuluttua jos tarvinnee hommailla ittelle uutta koteloa.
 

Kerttuurius

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.11.2019
Viestejä
172
Voin laittaa kuvia.Mutta tällä hetkellä olen hieman kahden vaiheilla haluanko sittenkään luopua kotelosta.
 

Kerttuurius

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.11.2019
Viestejä
172
On myynissä jos sattuu itselle löytyä uusi sopiva kotelo.Mutta vielä ei ole sellaista silmään osunut.
 

Jomppeli

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
541
Mikäs tän tilanne ja onko pahvit tallella että voisi liikkua postilla?
 

Jomppeli

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
541
Olisko mahdollista saada vielä kotelosta muutamasta suuntaa(edestä ja sivuista) yleiskuvat ja sitten vielä tuosta lasin lohkeamasta vähän tarkempi kuva
 

Kerttuurius

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.11.2019
Viestejä
172
Juu laittelen aamulla kuvia jos käy.Olen näköjään unohtanut ilmoitukseen laitella kuvia.
 

Kerttuurius

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.11.2019
Viestejä
172
Hei siinä kuvissa kotelon jäljet ja virheet.Muuten käytännössä kuin uusi.Tosiaan rog merkki on poistettu kyljestä varovasti partaterällä ,koska itse en tykännyt siitä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 471
Viestejä
4 216 547
Jäsenet
71 060
Uusin jäsen
Olkiluodon pääinsinööri

Hinta.fi

Ylös Bottom