MYYTY!
Myytävä tuote: Lian Li O11 Air kotelo, musta.
Hinta: 100e110e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's 11/2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Digikuitti, takuuta 2 vuotta ostohetkestä 11/2020 saakka.
Muuta huomioitavaa: Kotelo lähes virheettömässä kunnossa, joskin olen jossain vaiheessa hävittänyt etupaneelin kiinnityksestätoisen ruuvin molemmat ruuvit. Etupaneeli lukittuu kattopaneelin ja etu-I/O-liittimien kautta kyllä paikalleen silti. EDIT: Tuohon sopii esimerkiksi PSU:n kiinnitysruuvit paikalleen, kaivan siihen sellaiset vanhoista varastoista. Kotelolle löytyy alkuperäinen pakkaus. Mukaan 2 kpl kotelon mukana tulleita 120mm Lian Li:n tuulettimia.
Kotelossa tällä hetkellä järjestelmä sisällä, voin purkaa lyhyellä varoitusajalla. Olen vaihtamassa koteloa ainoastaan sen takia että emolevy on mATX-kokoinen ja olisi tarve saada järjestelmä pienempään koteloon. Käyttö on myös vähentynyt paljon vähän reilu vuoden aikana, enkä usko että jatkossa tulee tämän kotelon täydelle potentiaalille tarvetta.
Mikäli tuulettimille on tarve, voisin ehkä harkita 2x 3 kpl Lian Li BORA Lite RGB 120 mm PWM-tuulettimien myyntiä kotelon mukaan, niiden hinnasta neuvotellaan erikseen jos ostohaluja on.
Toimitustapa: Mielellään nouto, mutta voin tarvittaessa postittaa tai tuoda esimerkiksi metrolle tai juna-asemalle.
Maksutapa: Pivo, MobilePay, rahat tilille, käteinen...
Kuva:
Myytävä tuote: Lian Li O11 Air kotelo, musta.
Hinta: 100e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's 11/2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Digikuitti, takuuta 2 vuotta ostohetkestä 11/2020 saakka.
Muuta huomioitavaa: Kotelo lähes virheettömässä kunnossa, joskin olen jossain vaiheessa hävittänyt etupaneelin kiinnityksestä
Kotelossa tällä hetkellä järjestelmä sisällä, voin purkaa lyhyellä varoitusajalla. Olen vaihtamassa koteloa ainoastaan sen takia että emolevy on mATX-kokoinen ja olisi tarve saada järjestelmä pienempään koteloon. Käyttö on myös vähentynyt paljon vähän reilu vuoden aikana, enkä usko että jatkossa tulee tämän kotelon täydelle potentiaalille tarvetta.
Mikäli tuulettimille on tarve, voisin ehkä harkita 2x 3 kpl Lian Li BORA Lite RGB 120 mm PWM-tuulettimien myyntiä kotelon mukaan, niiden hinnasta neuvotellaan erikseen jos ostohaluja on.
Toimitustapa: Mielellään nouto, mutta voin tarvittaessa postittaa tai tuoda esimerkiksi metrolle tai juna-asemalle.
Maksutapa: Pivo, MobilePay, rahat tilille, käteinen...
Kuva:
Viimeksi muokattu: