Ostettu LGA1366 X58 emolevy [JKL]

Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
36
Ehjä, desktop-käyttöön tarkoitettu ja takapelti saisi mielellään olla tallella.

Jos kuittikin vielä löytyy, niin aina parempi.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
36
Ylös.

Liikun välillä myös Seinäjoen suunnalla. Tai jos muualta päin löytyy, niin maksan luonnollisesti postit.
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 408
Minulla olisi
- Asus P6X58D-E
- i7-920
- 3x8GB DDR3 1600MHz (Crucial Ballistic Tactical LP (muistaakseni))
- Scythe Mugen 2
Kaikki toimivia
Myyn mielellään pakettina.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
209
Msi Xpower lankku löytyy 920 prossun kanssa. Jos kiinnostaa niin heitä tarjousta tulemaan. Takapelti pitäisi löytyä ja jotain satunnaisia johtoja ja sli/crossfire siltoja tulee mukana. Myyn prossun ja lankun vain pakettina.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
36
YV kummallekin.

i7-920 prossu löytyy jo omasta takaa, joten periaatteessa pelkkä emo riittäisi, mutta kaikki riippuu tietysti hinnoista.

Jos jollakin on pelkkä emo ylimääräisenä, niin edelleen saa tarjota.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 062
Intel dx58so joutaisi koska ostin toisenkin, muistia olisi ylimääräisenä 2X4gb.
Takapeltiä ei välttämättä löydy mutta voin kokeilla etsiä.

Edit. takapelti löytyi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 062
Emo on nyt postitettu, ja noista muisteista en muistanut kysyäkään, että olisitko ostanut myös niitä.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
36
Muistit löytyi demun paketista viime viikolla, joten asia kunnossa.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
36
Demun ja semberin emot vaihtoivat omistajaa ennenkuin ehdin reagoida viesteihin ja dragon agen emolevy osoittautui pinnivialliseksi, joten homma alkaa alusta. Edelleen siis hakusessa ehjä X58-emolevy.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
873
Demun ja semberin emot vaihtoivat omistajaa ennenkuin ehdin reagoida viesteihin ja dragon agen emolevy osoittautui pinnivialliseksi, joten homma alkaa alusta. Edelleen siis hakusessa ehjä X58-emolevy.
Löytyisi Asuksen Rampage:
RAMPAGE II EXTREME | Emolevyt | ASUS Suomi
(Myös prossu: i7-965 extreme +muistit löytyy)
Jos kiinnostaa, voin myydä pelkän emonkin. Itse emo oli käytössä vielä viikko sitten 2. koneessa, emoon kuuluva erillinen LCD- näyttö on rikki ja jo hävitetty.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Löytyisi Asuksen Rampage:
RAMPAGE II EXTREME | Emolevyt | ASUS Suomi
(Myös prossu: i7-965 extreme +muistit löytyy)
Jos kiinnostaa, voin myydä pelkän emonkin. Itse emo oli käytössä vielä viikko sitten 2. koneessa, emoon kuuluva erillinen LCD- näyttö on rikki ja jo hävitetty.
Jos Trikistä ei kuulu mitään viikkoon kahteen niin minun suuntaan saa heittää emosta+muisteista hintapyyntöä jos niiden kunto on hyvä. Jos vehjettä on ajeltu mach viittä viimeiset kymmenen vuotta niin että vrm näyttää valetulta uudenvuodentinalta ja kondensaattorien voi kuulla anovan armomurhaa niin sitten passaan, olisi menossa semi-retro pelikoneeseen ja saisi olla mahdollisimman pitkäikäinen.

Tuolle prossulle minulla ei olekkaan tarvetta.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
873
Jos Trikistä ei kuulu mitään viikkoon kahteen niin minun suuntaan saa heittää emosta+muisteista hintapyyntöä jos niiden kunto on hyvä. Jos vehjettä on ajeltu mach viittä viimeiset kymmenen vuotta niin että vrm näyttää valetulta uudenvuodentinalta ja kondensaattorien voi kuulla anovan armomurhaa niin sitten passaan, olisi menossa semi-retro pelikoneeseen ja saisi olla mahdollisimman pitkäikäinen.

Tuolle prossulle minulla ei olekkaan tarvetta.
Ajettu viimeksi muistaakseni maltillisella 3.6Ghz kelloilla (korkeampia ei ole käytetty).
Minusta on ok kuntoinen (pl. mainittu LCD- poster):

Muistit:

Laitan vielä ensin yv: n @Trik : lle ja katsotaan kommentoiko/ onko kiinnostunut?
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Laitan vielä ensin yv: n Trikille ja katsotaan kommentoiko/ onko kiinnostunut?
Jep, en halua viedä mitään Trikin nenän edestä joten odotellaan häneltä vastausta ainakin viikon kun ei taida olla aktiivinen foorumilla.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
36
Ilman muuta kiinnostaa, jos hinta on sopiva. Vastasin YV:hen, jatketaan siellä kaupan hierontaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 366
Viestejä
4 196 120
Jäsenet
70 899
Uusin jäsen
kss247

Hinta.fi

Ylös Bottom