Myydään LG UltraGear 27GN950-B 27" 4K IPS 160 Hz - 290 € (Tampere)

Tuote: LG UltraGear 27GN950-B
Hinta: 290 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Näyttö on alunperin ostettu 2020 Jimm's:ltä, olen itse näytön kolmas omistaja.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy, takuu ei enää voimassa.
Muuta huomioitavaa: Myydään erittäin siistikuntoinen LG:n vanhempi huippumalli pois uuden näytön tieltä.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Vain nouto, en valitettavasti postittele. Voin sovittaessa pudottaa johonkin Pirkanmaalla.
Maksutapa: MobilePay

Myydään erittäin siistikuntoinen LG:n vanhempi huippumalli pois uuden tieltä. Olen näytön kolmas omistaja ja näyttö on palvellut koko ajan täydellisesti ja ongelmitta. Tässä näytössä saa todella vastinetta rahalle ja suosittelen sitä lämpimästi kaikille PC-käyttäjille. Kehykset ovat erittäin ohtuet, näytön saa todella kirkkaaksi ja värintoisto on huippuluokkaa. Omiin silmiin reunoista ei erotu mitään epätasaista taustavalon vuotoa, vaan taustavalo valaisee taustan hyvin tasaisesti.

Konsolille tämä malli ei valitettavasti ole ideaali valinta uudemman HDMI 2.1 -liitännän puuttuessa, mutta PC-käyttäjille DisplayPort-liitännän kautta homma rokkaa loistavasti.

Myyn myös toisen samanlaisen, joka on vielä ns. kakkosnäyttönäni. Jos olet siis kiinnostunut kahdesta kappaleesta tätä näyttöä, niin voidaan sopia kierämpi hinta kahdelle kappaleelle.

Pääspecsit:
  • 27" UHD (3840 x 2160) Nano IPS Display
  • IPS 1ms (GtG) 144Hz with VESA DSC Technology*
  • NVIDIA G-SYNC Compatible with AMD FreeSync Premium Pro
  • Up to DCI-P3 98% with VESA DisplayHDR 600
  • 4-Side Virtually Borderless Display
  • Tilt/Height/Pivot Adjustable Stand
*Virkistystaajuuteen on tullut myöhemmin firmware-päivitys, jonka myötä näytön max. virkistystaajuus päivittyi 144 Hz -> 160 Hz

LG:n tuotesivu <- täältä tarkemmat specsit
RTINGS:n tekemä arvostelu

Kuva1.jpg

Kuva2.jpg

Kuva3.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
299 460
Jäsenet
81 618
Uusin jäsen
Jannivaan