• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka LG SP2 2.1 Soundbar

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 620
Tuli laitettua tilaukseen. Hommasin vanhemmille 43" telkun ja oli ihan karmeat äänet siinä. Diskanttia ihan liikaa ja keskiäänet kadoksissa, vaikea saada puheesta selvää.
Jospa tolla pötkylällä pääsis edes vanhojen telkkareiden äänentasolle.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
483
Joku muukin vissiin laittoi tilaukseen kun aluksi ei vähentynyt saldot yhtään ja nyt haihtunu kaikki tilaa&nouda -saldot +25 yhteen... ja iteki sorruin koska Sulo Vilen käski :rolleyes:
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 620
Joku muukin vissiin laittoi tilaukseen kun aluksi ei vähentynyt saldot yhtään ja nyt haihtunu kaikki tilaa&nouda -saldot +25 yhteen... ja iteki sorruin koska Sulo Vilen käski :rolleyes:
Nyt näytti olevan 2kpl tilattavissa.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Ite oon vähän kahen vaiheilla. Vois olla jees muksujen töllöön kiinni, mut onko tästä minkäänlaisia arvosteluja?

Ja toisaalta, kyllä se ryhmä hau kuuluu ihan niistä telkun kajareistakin :D
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
316
Ne meni nopeasti. Vartin tutkailin youtubesta tätä ja nyt on ostonappi harmaana.

Mietin tätä PC:n kaveriksi vanhojen 2.0 kajareiden tilalle. Vahvari löytyy välistä, niin olisi saanut soundbarin optisella kiinni.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
316
Selvisikö youtubesta mitään oleellista?
Kunnon revikoita en löytänyt äkkiseltään, mutta tämän esittelyvideon perusteella ihan asiallinen ääni lähtee tarjoushintaan nähden. Löytyy myös jonkinlainen dolby 2.1 -tuki.

Tuon perusteella olisin ostanut yksinpeli + youtube -kajariksi, silloin kun ei halua kuulokkeet päässä istua.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Ne meni nopeasti. Vartin tutkailin youtubesta tätä ja nyt on ostonappi harmaana.

Mietin tätä PC:n kaveriksi vanhojen 2.0 kajareiden tilalle. Vahvari löytyy välistä, niin olisi saanut soundbarin optisella kiinni.
Just päivitin sivun niin näkyys olevan taas pari vapaana.

Edit: enää 1 kpl

Edit2: ja taas nollis.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
316
Just päivitin sivun niin näkyys olevan taas pari vapaana.

Edit: enää 1 kpl
Ehti mennä nämäkin nopeammille. Taidan kuitenkin pitää välilehteä auki ja ensi viikon alulla varmaan löytyy outletin puolelta palautuneet.

Ei tämä sinänsä mikään supertarjous ole, mutta saa välttävän härvelin pikkurahalla. Kuitenkin pykälän paremmat on varmaan 250e+ herkästi ja suhteellinen hintaero onkin jo aika hurja.

E: Sieltä vapautuikuin yksi hetken päästä ja pääsin kassan kautta ulos. Kiitos vinkistä!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
483
Itellekin perustelin tolla että pitää pistää x€ lisää ja missä vaiheessa oleellisesti paranee? Ja kun ei oikeesti oo tarvetta muutaku leikkiä ehkä hetken ja sitten pistää vaikka muksujen koneisiin tai makkarin töllöön niin voihan tosta jotakin iloa ollakkin.

Onhan noita vielä myymälöissä jos joku sattuu ohi ajeleen...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 465
Halpa olisi joo ollut. Tosin itse olen jo parisen vuotta ollut ihan tyytyväinen JBL:n bar studioon(v1) joten tuskinpa tämä olisi sitä parempi ollut. Itsellä Sony XF90 55" jalkojen muoto sellainen että maksimissaan 60-70cm tms baarit mahtuu kunnolla siihen. Suurin osahan kalliimmista bareista on sitten sitä 90-100 senttiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 431
Vapautan 14.00 omasta ostoskorista tuotteen eli jos joku täältä sen haluaa niin olkaa nopeita :)
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Ite ajattelin kävästä tänään Pirkkalan myymälässä, ja jos vielä sattuu olemaan huudeilla, niin taidan poistaa yhden kyllä kokeiluun sittenkin :D Onko sitten sulo Vilenit vai mitä, mut testaillaan..

Et jos jotakuta kiinnostaa, niin mun mukana kulkeutuu ainakin Toijalaan saakka, JOS noita vielä on tallella silloin :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
109
Vapautuu multa 5min sisällä yks. Sisäinen Sulo heräsi, mutta jätänkin ostamatta.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 953
Katselin tuosta täältä revikkaa. Nähtävästi ihan ok värkki tuohon hintaan.
LG SP2 sounds better than the average soundbars thanks to its built-in subwoofer; it can produce compelling audio at soft to medium-loud volumes; While it’s certainly a decent enough performer for everyday tv and music use, we didn’t find the sp2 to have any surround effect. However the overall sound is still convincing thanks to the support for dolby digital. The sp2’s superiority is in compact design and its sub’s deep bass was more potent than expected.
Onneksi on loppu, niin ei tullut tehtyä Suloja.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Katselin tuosta täältä revikkaa. Nähtävästi ihan ok värkki tuohon hintaan.


Onneksi on loppu, niin ei tullut tehtyä Suloja.
Tuli otettua Sulot... Kävin paikanpäällä :D

Saa nähä. Ite lueskelin vähän ristiriitasia kommentteja. Osa ylisti ja osa polki suohon.

Verkkiksessäkin oli vähän molempia. Mutta itseäni kiinnosti tuo kommentti missä sitä ääntä pystyy säätään luurilla mieleiseksi. Toisissa kommenteissa kun puhuttiin liian bassopainosta ja toisessa oli liika vähän bassoa...

Mutta koitan jossain kohtaa laittaa jotain palautetta, kun pääsen ite testaileen. (Jos vaan muistan)
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Ne meni nopeasti. Vartin tutkailin youtubesta tätä ja nyt on ostonappi harmaana.
Itselle kävi sama, 13 jäljellä ja youtube auki -> varttia myöhemmin löysin itseni tekemästä töitä jonkun asiaan liittymättömän LTT videon tahdissa. Kultakalan keskittymiskyky ja silleen. Kaikki oli mennyt kun huomasin.

Töistä lähtiessä refresh sivulle: näytti että Raisiossa 10 hyllyssä. Eikun töistä pois puoli tuntia etuajassa ja nokka kohti Raisiota. Vartti ennen perille saapumista kännykästä tarkistus... kaikki myyty. Suoraan kotiin.

20:20 katsoin tilanteen Raisiossa: jostain oli palannut 3 hyllyyn. 5 minuuttia myöhemmin olin autossa ja puoli tuntia myöhemmin takaisin kotona (jäin suustani kiinni :D ) Nyt mulla on vaatekaapissa yksi odottamassa makkarin telkkarin päivitystä...
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
316
Hakekaa ehdottomasti kännykkään LG Sound Bar -appi. Parituksen jälkeen pääsivulta löytyy ”Sound settings by speaker” -kohta ja sen alta piilosta löytyy EQ-asetuksia. Erikseen soundbarissa voi vielä säätää kuuntelumoodia, jotka itse sekotin aluksi huhutuksi EQ:ksi.

Itsellä on tämä peeceessä kiinni HDMI:n kautta, äänilähdölle DTS-profiili päällä ja LG:ssä asetukset alla olevan kuvan mukaisesti. Ihan hienosti soittaa nyt musaa ainakin työhuoneen kokoisessa tilassa. Oletuksena oli aikamoinen mutapurkki.

0E996863-1118-4EA5-A517-6608CBEA0BF5.png
 
Viimeksi muokattu:

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Kyllä tää ihan jees kaiutin on muksujen telkkuun, kun suht pieni tila. Toki kaipas tota eq:n säätöä. Itellä kiinni chromecast käytössä ja optisella (spdif) kiinni töllössä. Vähän vielä hakusessa et mitä noilla kuuntelutiloilla on eroa mutta säätämällä eq:ta tuli kyllä toimivaksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 725
ei taida ees olla lg c1 töllön omia kaiuttimia parempi kaiutin
Vähän myöhäinen vastaus mutta itse testasin tuota pari vuotta sitten ja totesin että itse B8 oledissa on parempi äänentoisto joten vein tuon soundbaarin takaisin giganttiin ja rahat takaisin tilille.
Edit. Eiku luin nyt sitten väärin. Mulla testissä ollut oli LG SJ2 soundbar. eli paljon köyhempi kuin tuo SP2
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 441
Viestejä
4 218 649
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom