• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka LG 77" C3 OLED TV 1599e

Onko tämä sinulle itsellesi tullut viesti, vai onko kuva napattu jostakin muualta? Ei muuten, mutta siinä on kirjoitusvirhe ("kapanja voimassa") ja jos Gigantissa ei tiedetty koko tarjouksesta mitään, niin tulee väkisinkin mieleen, että onko joku vaan ajatellut vähän kokeilla kepillä jäätä ja kikkailla tekemällä itse tarjouksen jota voisi esitellä luurista myymälässä?

Onko joku siis saanut ostettua television jostakin noista myymälöistä tuolla ilmaisella 5v Elcare-takuulla? Minua asia ei kiinnosta kuin akateemisella tasolla, mutta silti.
Kyllä tämä on tullut minulle 8.8.2024 klo 12:04 (Lähettäjänä Gigantti ja otsikko ”TV Weekend, alennukset jopa -50% ”) ja tästä viestistä liitin screenshotin aiemmin tähän ketjuun. Valitettavasti screenshot koko viestistä on liian iso tähän liitettäväksi ja en pysty verkkoversiota viestistä jakamaan tänne koska se sisältää minun henkilökohtaisia tietoja.

Itse vielä harkisen tartunko tähän tarjoukseen vai en.
 
Kyllä tämä on tullut minulle tullut 8.8.2024 klo 12:04 ja tästä viestistä liitin screenshotin aiemmin tähän ketjuun. Valitettavasti screenshot koko viestistä on liian iso tähän liitettäväksi ja en pysty verkkoversiota viestistä jakamaan tänne koska se sisältää minun henkilökohtaisia tietoja.
OK, hyvä juttu. Kunhan varmistin.
 
Onko joku siis saanut ostettua television jostakin noista myymälöistä tuolla ilmaisella 5v Elcare-takuulla? Minua asia ei kiinnosta kuin akateemisella tasolla, mutta silti.

Ostin tänään Tammistosta 77” C3. 5v Elcare kaupan päällisenä ja 50€ kun maksoi lisää, niin sai saman onsite takuulla.
 
Noh, ne ketkä tämän ovat ostaneet - onko ollut rahan väärti?

Vieläkin kovassa harkinnassa - Philipsin 55" PUS7272 alkaa vetelemään viimeisiä, mutta vielä ostohousut pysyneet kaapissa. :hmm:
 
Noh, ne ketkä tämän ovat ostaneet - onko ollut rahan väärti?

Vieläkin kovassa harkinnassa - Philipsin 55" PUS7272 alkaa vetelemään viimeisiä, mutta vielä ostohousut pysyneet kaapissa. :hmm:

Kyllä ainakin omalla kohdalla on ollut hintansa arvoinen. Olen toki ostanut aiemminkin vastaavan hintaisia televisioita, joten se puoli ei tullut itselleni uutena.

Nyt kun TV-on ollut täällä jo useamman päivän, niin kyllähän ero vanhaan 55” LG B6:n on ihan merkittävä. Kiinnipalanut kuva loistaa poissaolollaan. Kiinnipalamista varten otin myös Gigantin on-site takuun, ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi.

Tosiaan aluksi otin 65” mallin ja siinä huomasi, että isompi telkkari on oikeasti todella paljon mukavampi, jonka jälkeen kävin sopimassa vaihdon tähän 77” malliin. Tämä puolestaan tuntui alkuun järjettömän isolta, mutta on siihen tässä viidessä päivässä jo tottunut.

Nyt ei ole vielä ihan hirveästi tullut katsottua elokuvia tai sarjoja. Yhden jakson katsoin House of the Dragonia. Muutoin käyttö on ollut lähinnä YouTube / pelaaminen. Pitää vaan tehdä vähän ratkaisuja, että saa enemmän 4K kuvaa. HBO:n 50% alennuksen takia ei voi vaihtaa sitä 4K versioon ja tuo mini-pc joka toimii YouTube lähteenä tukee HDMI:n kautta vain 30Hz 4K resoluutiolla, joten sekin on pitänyt rajoittaa Full HD resoluutiolle. Pelattua tulee pääasiassa Xbox Series X:llä, mutta omistan myös PS5 ja Switch konsolit.

Kyllä pieni viive ja iso ruutu on sen verran mukava, että ei kaduta ostos.


Nyt vain mietin, että pitäisikö ostaa soundbar. Minulla on kotiteatterivahvistin, B&W 685 S2 hyllykaiuttimet ja SVS SB-2000 subwoofer, mutta tila rupeaa olemaan ongelma. Nyt uusi tv on tv-tason levyinen ja konsolit eivät enää mahtuneet siihen. Hankin sitä varten 35 cm Ikea Lack sivupöydän tv-tason viereen, johon sai Xboxin ja Pleikkarin. Mutta nyt kaiuttimen jalustalle ainoa paikka on tuon sivupöydän edessä ja se häiritsee visuaalista silmää, vaikka ei tässä visuaalisuuteen olekaan pyritty.

Soundbarissa olisi se hyvä puoli, että halutessaan voisi ostaa sellaisen mallin, jossa tulee takakaiuttimet mukana, niin saisi surround äänet huomattavasi helpommalla, kuin laajentamalla nykyistä systeemiä. Keskikaiutinta varten tv pitäisi nostaa ylös, tai saada kaiutin tv:n yläpuolelle. Soundbarilla nämä asiat ratkeaisi, mutta äänenlaadusta/-paineesta ei voi toki puhua samana päivänä, ainakaan noihin ”perus” soundbareihin verrattaessa. Kävin eilen Gigantissa kuuntelemassa soundbareja ja yksi esillä ollut malli oli Samsung HW-Q810D. Se kuulosti siinä demossa yllättävänkin hyvältä, mutta puheäänet kuulostivat vähän ehkä tukkoisilta. Toki tila on laaja ja kotona voisi kuulostaa paremmalta. Tosin tämän 2.1 ratkaisun huono puoli on myös juurikin tuo dialogi. Vähän houkuttelisi tilata Samsung HW-Q995D, mutta se on Samsungin etuhintaankin (1299€) katsottuna melko kallis, varsinkin näkemättä ja kuulematta. Noissa soundbareissa toki on vielä huonona puolena se, että sillä sitoutuu niihin ominaisuuksiin mitä siitä löytyy, eikä voi päivittää esim. uuteen HDMI versioon. Tosin, ehkä siinä vaiheessa kun sille tulee tarvetta, on soundbarit kehittyneet jo taas reilusti.

Huonot puolet huomioiden, silti houkuttelisi vaihtaa soundbaariin, että pääsisi erillisistä kaiuttimista eroon.
 
Vieläkin kovassa harkinnassa - Philipsin 55" PUS7272 alkaa vetelemään viimeisiä, mutta vielä ostohousut pysyneet kaapissa. :hmm:

Vaihdoin 55- tuuman OLED:sta, joten kuvanlaadussa ei ole kovin kummoista eroa omille silmille. Sulla on kuitenkin perus LED, joten aivan varmasti tulet olemaan enemmän kuin tyytyväinen.

Kokoon ole todella tyytyväinen. Olis voinut tilata vakkka 2-3v sitten. On tämä niin merkittävä parannus.
 
Noh, ne ketkä tämän ovat ostaneet - onko ollut rahan väärti?

Vieläkin kovassa harkinnassa - Philipsin 55" PUS7272 alkaa vetelemään viimeisiä, mutta vielä ostohousut pysyneet kaapissa. :hmm:
On ollut ja onhan tuo komea laitos. Varmaan iso wau kun tuosta 55" laitat 77" OLED.
 
Vähän houkuttelisi tilata Samsung HW-Q995D, mutta se on Samsungin etuhintaankin (1299€) katsottuna melko kallis, varsinkin näkemättä ja kuulematta.

Ei nyt pitäisi Giganttia omien surkeiden kokemusten jälkeen mainostaa, mutta kuitenkin: Tuo Samsungin lippulaiva soundbar Q99C, eli vanhempi versio on nyt tarjouksessa 897€ hintaan:


Itse melkein halusin ostaa ton LG 77" kaveriksi juuri samoista syistä, eli tilan takia, mutta ei taida budjetti vielä sallia telkkaria ja soundbaria samaan aikaan.
 
Ei nyt pitäisi Giganttia omien surkeiden kokemusten jälkeen mainostaa, mutta kuitenkin: Tuo Samsungin lippulaiva soundbar Q99C, eli vanhempi versio on nyt tarjouksessa 897€ hintaan:


Itse melkein halusin ostaa ton LG 77" kaveriksi juuri samoista syistä, eli tilan takia, mutta ei taida budjetti vielä sallia telkkaria ja soundbaria samaan aikaan.

Huomasin juu, että tuo C malli on tarjouksessa, mutta siitä puuttuu HDMI 2.1, mikä on varsinkin tällaisessa laitteessa suhteellisen tärkeä olla suoraan.
 
Pahoittelut off-topickista. Tämä ketju on vähän alkanut paisua.

Huomasin juu, että tuo C malli on tarjouksessa, mutta siitä puuttuu HDMI 2.1, mikä on varsinkin tällaisessa laitteessa suhteellisen tärkeä olla suoraan.

Tuolla ei varmaan ole väliä jos laitat soudbarin suoraan telkkarin HDMI ARC -liitäntään ja sitten kytket muut laitteet (esim. PS5) suoraan telkkariin? Näin ainakin itse olin ajatellut tehdä jos tuon vanhemman soundbarin ostan.
 
Jatketaan sitten ihan aiheesta: Nyt sain tiedon Gigantin Live myyjän kanssa Gigantin sivuillakin jutelleena, että heillä EI ole mitään tämmöistä 5-vuoden jatkotakuu kampanjaa 0€ hintaan.

Powerin 5-vuoden takuu löytyy suoraan Mypower -sivulle kirjautuessa Powerin sivuilta. Gigantin tarjousta ei löydy mistään, eikä sitä Gigantin Itiksen myyjien tai Live chat myyjien mukaan ole olemassa.
 
Screenshot 2024-08-10 122329.png
 
Viimeksi muokattu:
Jatketaan sitten ihan aiheesta: Nyt sain tiedon Gigantin Live myyjän kanssa Gigantin sivuillakin jutelleena, että heillä EI ole mitään tämmöistä 5-vuoden jatkotakuu kampanjaa 0€ hintaan.

Ketjun perusteella on ilmiselvää, että tuo tarjous on olemassa. Minusta tämä kertoo jälleen kerran sen, että tiedottaminen työntekijöille on ihan ala-arvoista todella monella firmalla. Oli sitten kyseessä lisävaihtohyvitys tai ihan tällainen yksinkertaisempi kampanja niin eihän nyt herranen aika saisi mennä tuolla tavalla, että työntekijät eivät tiedä asiasta. Ei voi syyttää näitä myyjiä missään nimessä ja onhan se heillekin tympeä kokemus jos joku tyyppi tulee jo kolmatta kertaa paikan päälle saman asian takia ja sitten viimeisenä tarjouspäivänä tuumataan, että tänään oli aamupalaverissa tosiaan juttua, että onhan meillä tällainen tarjouskampanja päällä.

Tiedotuskanavat pikkuhiljaa kuntoon! Hommat pitää olla selvillä ennen asiakkaita, eikä niin, että myyjät ja chat-virkailijat selvittävät asiakkaan kyselyitä ties mistä ja jopa selvityksen jälkeen tulevat siihen lopputulokseen, että tätä ei ole edes olemassa. Näköjään tuo on hyvin vaikeaa jopa vuonna 2024, koska ihan samanlaista sekoilua näkee lähes kaikissa vähänkään rajoitetumpien/erikoisempien kampanjoiden foorumiketjuissa.
 
Ei näy omassa mainoskirjeessäni tuota että saisi 5 vuoden alcaren kaupan päälle. Myöskään ei antanut ilmaiseksi kun lisäsi sen 5v. takuun ostoskoriin.
 
Ei näy omassa mainoskirjeessäni tuota että saisi 5 vuoden alcaren kaupan päälle. Myöskään ei antanut ilmaiseksi kun lisäsi sen 5v. takuun ostoskoriin.
Voi johtua siitä, että sieltä Gigantin sivuilta saa valittua oman myymälän. Ja mainokset voisi olla sitten räätälöityjä, riippuen omasta myymälästä?

Niinkuin sanottu, niin pitää ihan kävellä kauppaan asti tekemään tilaus.
 
Saanko Gigantilta hyvitystä kun maksoin on-sitestä koko hinnan reilu viikko sitten? Jos saan niin miten? Chatissa on vaan joku robotti mistä ei ole mitään apua.
 
Jatketaan sitten ihan aiheesta: Nyt sain tiedon Gigantin Live myyjän kanssa Gigantin sivuillakin jutelleena, että heillä EI ole mitään tämmöistä 5-vuoden jatkotakuu kampanjaa 0€ hintaan.

Powerin 5-vuoden takuu löytyy suoraan Mypower -sivulle kirjautuessa Powerin sivuilta. Gigantin tarjousta ei löydy mistään, eikä sitä Gigantin Itiksen myyjien tai Live chat myyjien mukaan ole olemassa.
Eihän heillä olekaan (live myyjä siis). Koskee vain muutamaa Giganttia ja ilmeisesti virheellisesti ei jotain tiettyä Giganttia, vaikka nimi lukee mainoksessa.
Hankalaa :)

Ja kaikkia Powereita. Gigantilla kumminkin olisi parempi takuu. Vielä huomisen on mainos voimassa.
 
Saanko Gigantilta hyvitystä kun maksoin on-sitestä koko hinnan reilu viikko sitten? Jos saan niin miten? Chatissa on vaan joku robotti mistä ei ole mitään apua.
Täytyy varmaan palauttaa ja tilata uusi?

Edit:
Arvelen siis, että teit tilauksen netissä. Tarjous ei koske netissä tehtyjä tilauksia.
 
Sama uutiskirje tullut itselleni missä tuo tarjous on. Myös samalla kirjoitusvirheellä. Todennäköisesti ottaa ton postinumeron mukaan tjsp. eli räätälöi mainoksen niille jotka tarpeeksi lähellä ko. liikkeitä.
 
Sama uutiskirje tullut itselleni missä tuo tarjous on. Myös samalla kirjoitusvirheellä. Todennäköisesti ottaa ton postinumeron mukaan tjsp. eli räätälöi mainoksen niille jotka tarpeeksi lähellä ko. liikkeitä.

Asun Gigantin lähettyvillä missä on tuo tarjous. Itselleni lähettivät myös mainoskirjeen mailiin mutta siinä ei ollut elcare alennuksista mitään. Ehkä johtuu siitä kun tilasin netistä heiltä noin viikko sitten elcaren on sitellä.
 
Asun Gigantin lähettyvillä missä on tuo tarjous. Itselleni lähettivät myös mainoskirjeen mailiin mutta siinä ei ollut elcare alennuksista mitään. Ehkä johtuu siitä kun tilasin netistä heiltä noin viikko sitten elcaren on sitellä.

Kannattaa käydä siellä liikkeessä ja kysyä tuotko television takaisin (mikäli on-siten voi palauttaa ongelmitta) ja ostat halvemmalla saman setin vai laitetaanko kätevästi erotus tilille. Luulisi, että suostuvat mukisematta hyvitykseen, mikäli on-sitella on normaali palautusoikeus. Siinä on mielestäni isoja kysymysmerkkejä, koska sulla on ollut se takuu jo käytössä vähän aikaa niin ei olisi loogista, että saa koko rahan takaisin. Tuntuisi myös oudolta, että 5v on-sitesta alettaisiin laskemaan, että olet käyttänyt esim 8 päivää viidestä vuodesta. Siispä odotan ihan mielenkiinnolla, että miten käy jos joku menee vaatimaan hyvitystä tai jopa ihan palauttaa ostetun telkkarin.

Valtakunnallisena tarjouksena tuo olisi varsin loistava, mutta pidän vähän outona, että aletaan myymään takuita halvemmalla vain pääkaupunkiseudulla yms. Tavallaan sen ymmärtää, koska huoltojoukkojen sijainti on varmasti lähempänä huollettavaa kuin täällä korvessa. Hiukan epäreilu meininki joka tapauksessa.
 
Itsellä omaa tyhmyyttäni kahden tv:n rahat kiinni. En tiedä menikö Powerin palautus läpi, mutta luulen että meni. 15.8. siis olisi pitänyt tulla ilman lisätakuuta oleva tv.

Vasta sitten kuun loppupuolella 5v takuullinen Powerista. Täytyy olla varalta torstaina paikalla, jos yrittävät toimittaa sitä väärää tv:tä. Eiköhän ne rahatkin sieltä sitten joskus palaudu.

Edit:
Olisi siis voinut tilata vaikka molemmat tv:t maksuajalla, niin nyt olisi 3200€ enemmän rahaa tilillä.
 
Palautuksesta tuli vahvistus melkeen heti emailiin, rahat saa takaisin kun paketti palautuu varastolle.

Tarkka sanamuoto:
"Olemme tehneet tilauksestanne käännytyspyynnön kuljetusyhtiölle. Takaisinmaksu suoritetaan ostossa käytetyllä alkuperäisellä maksutavalla kun tuote on palautunut ja tarkistettu."
 
Viimeksi muokattu:
Powerin nettitilaus peruttu ja Tammiston Gigantista tilattu 5v ELCARE on-site takuulla (50€ lisähinta). Toimitus samana päivänä kuin power olisi tuonut.
Mitään alennuksia ei tarvinnut erikseen kysellä ja tuota on-site lisääkin myyjä tarjosi itse.
Kaikki tuon takuun tuomat edut ovat voimassa koko viiden vuoden ajan, ei ikävähennyksiä.
Eipähän tarvitse viiteen vuoteen televisioita miettiä.
 
Paljonko mahtaa vaikuttaa toimituskuluihin, jos kaveri käy tilaamassa esim. Tammiston myymälästä LG:n minulle toiseen kaupunkiin?
 
Powerissa pystyi käydä myymälässä lisäämässä viikko sitten netistä tilattuun telkkuun 5 vuoden takuun. Käytännössä hoitivat niin että ”palautin” verkkotilauksen myymälään ja ostin sen uudestaan myymälästä.
Hyvä että tuollainen kiertotie on olemassa :)
 
Eihän heillä olekaan (live myyjä siis). Koskee vain muutamaa Giganttia ja ilmeisesti virheellisesti ei jotain tiettyä Giganttia, vaikka nimi lukee mainoksessa.
Hankalaa :)

Joo, tämä tiedossa. Live myyjän kanssa juttelin nimenomaan sen takia, että halusin hänenkin katsotan onko tämmöistä kampanjaa voimassa vai ei. Ja tosiaan totesi, että ei ole ja epäili vähän joksikin nettihuijaukseksi tuota Gigantin tarjoamaa 5-vuoden ilmaista jatkotakuuta. o_O

Ketjun perusteella on ilmiselvää, että tuo tarjous on olemassa. Minusta tämä kertoo jälleen kerran sen, että tiedottaminen työntekijöille on ihan ala-arvoista todella monella firmalla. Oli sitten kyseessä lisävaihtohyvitys tai ihan tällainen yksinkertaisempi kampanja niin eihän nyt herranen aika saisi mennä tuolla tavalla, että työntekijät eivät tiedä asiasta. Ei voi syyttää näitä myyjiä missään nimessä ja onhan se heillekin tympeä kokemus jos joku tyyppi tulee jo kolmatta kertaa paikan päälle saman asian takia ja sitten viimeisenä tarjouspäivänä tuumataan, että tänään oli aamupalaverissa tosiaan juttua, että onhan meillä tällainen tarjouskampanja päällä.

Tiedotuskanavat pikkuhiljaa kuntoon! Hommat pitää olla selvillä ennen asiakkaita, eikä niin, että myyjät ja chat-virkailijat selvittävät asiakkaan kyselyitä ties mistä ja jopa selvityksen jälkeen tulevat siihen lopputulokseen, että tätä ei ole edes olemassa. Näköjään tuo on hyvin vaikeaa jopa vuonna 2024, koska ihan samanlaista sekoilua näkee lähes kaikissa vähänkään rajoitetumpien/erikoisempien kampanjoiden foorumiketjuissa.

Jep, juurikin näin. Jollain ihmeen kaupalla onnistuin nyt tuon 5-vuoden jatkotakuun avulla television ostamaan.

Olin sattumoisin tänäänkin Itiksessä ja jo matkalla Poweriin tilausta tekemään kun huomasin, että Itiksen mainostauluilla on tämä Gigantin 5-vuoden jatkotakuu ilmaiseksi mainoksen. Noh, kännykällä kuva siitä ja takaisin liikkeeseen. Eivät meinanneet uskoa vieläkään, mutta lopulta joku vähän nohevampi myyjä onnistui tämän tilaukselle laittamaan. Sain myös 50€ maksamalla tuon on-siten mukaan. Halvempien toimituskulujen jälkeen ero Powerin toimittamaan telkkariin 5-vuoden on site takuulla oli siis vain 40€.

Mutta ei paljon tämän kafkamaiseksi voi kokemus Gigantissa asiointi muuttua. En ymmärrä alkuunkaan miten näitä tarjouksia missä asiakas pakotetaan kivijalkaan edes tehdään, saatikka sitä miten lauantainakaan kukaan ei tiedä torstaista lähtien alkanutta kampanjaa oikeaksi vaikka asiakas kuvankaappauksen kera näin näyttää. :rofl:

Edit: Palautteenkaan antaminen liikkeelle ei onnistu kun palautelomake Gigantin verkkosivuilla ei toimi. Hyvin skulaa!
 
169 euroa 5v on-site elcaresta maksaneena olen hieman kateellinen :p
Mutta minkäs teet, sainpahan suoraan lähigigantin varastosta oman auton kyytiin.
 
Onko kukaan saanut selville miten kattava powerin lisätakuu on?
Powerin tilauksen hylkäämällä menetin 32€ bonuksen, lisäksi maksoin myös sen 50€ lisää on-site takuusta.
Powerin laitteessa olisi ollut myös parempi kaukosäädin.
Sitähän en koskaan saa tietää olisiko powerin TV toiminut hienosti ilman pikseli tai kuvanpalamis ongelmia sen 5v.
Mielenrauhasta tuon lisän kuitenkin maksoin.
 
Ajelitko pakulla vai mihin autoon mahtui 77" paketti? :D
Peräkärrylle ainakin mahtuu? Tai sitten tosiaan jonkun ison auton vaatii? Jo 65" on aika iso paketissa ollessaan. 55" mahtuu sitten ilman pakettia lähes mihin autoon vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
22,8 cm x 113 cm x 188 cm

takapenkit alas (ja etupenkki) ni kylhän tuo nyt luulis menevän vähänkin isompaan henkilöautoon EDIT: no ei kyllä ehkä porrasperään
 
Onko kukaan saanut selville miten kattava powerin lisätakuu on?
Powerin tilauksen hylkäämällä menetin 32€ bonuksen, lisäksi maksoin myös sen 50€ lisää on-site takuusta.
Powerin laitteessa olisi ollut myös parempi kaukosäädin.
Sitähän en koskaan saa tietää olisiko powerin TV toiminut hienosti ilman pikseli tai kuvanpalamis ongelmia sen 5v.
Mielenrauhasta tuon lisän kuitenkin maksoin.

Tuossa Powerista mukaan saamani takuuehdot. Mitä tarkoitat paremmalla kaukosäätimellä?
 

Liitteet

  • IMG_7821.jpeg
    IMG_7821.jpeg
    337,2 KB · Luettu: 81
Kaukosäätimessä on NFC toiminto, tästä ketjusta löytyy muutama videolinkki aiheeseen. Gigantin laite muuten sama.
Ja sitä NFC:tä tarvitsee mihin? :D

Onkohan se muuten edes todellisuudessa eri malli, vai onko siinä vain virheellinen tieto Powerissa?
 
Ja sitä NFC:tä tarvitsee mihin? :D

Onkohan se muuten edes todellisuudessa eri malli, vai onko siinä vain virheellinen tieto Powerissa?

Se tieto luki LG:n omilla sivuilla. Johonkin 5 sekuntia nopeampaan paritukseen puhelimen kanssa tota taisi "tarvita".
 
Ja sitä NFC:tä tarvitsee mihin? :D

Onkohan se muuten edes todellisuudessa eri malli, vai onko siinä vain virheellinen tieto Powerissa?

Tarkastin omasta Powerin tuotteesta ja kaukosäätimessä tosiaan on NFC logo. Sitä en tiedä mitä sillä tekee :)
 
Tarkastin omasta Powerin tuotteesta ja kaukosäätimessä tosiaan on NFC logo. Sitä en tiedä mitä sillä tekee :)
OK, hyvä että se on varmistettu. Sillä NFC:llä voi siis liittää mobiilisovelluksen televisioon koskettamalla kaukosäädintä luurilla. Ilman tuota pitää liitos tehdä QR-koodilla tms. En tiedä tarkemmin enkä jaksa testata, kun en näe mitään hyötyä siitä, että voisi ohjata televisiota puhelimella.
 
OK, hyvä että se on varmistettu. Sillä NFC:llä voi siis liittää mobiilisovelluksen televisioon koskettamalla kaukosäädintä luurilla. Ilman tuota pitää liitos tehdä QR-koodilla tms. En tiedä tarkemmin enkä jaksa testata, kun en näe mitään hyötyä siitä, että voisi ohjata televisiota puhelimella.
Kun on ottanut TV:n käyttöön ja napauttaa puhelimella kaukosäädintä niin aukeaa kuvassa näkyvä valikko. Ihan näppärä jos haluaa nopeasti näyttää isommalle porukalle videon tai kuvan puhelimesta.

Screenshot_2024-08-11-12-32-56-126_com.lgeha.nuts-edit.jpg
 
Onkohan tuo Powerin 5-vuoden takuu saatavissa vielä liikkeissä asioimalla? Liityin mypoweriin, mutta ainakaan sieltä ei näkynyt eduissa mainintaa lisätakuusta televisioihin. Liikkeeseen en viitsisi lähteä pidemmän matkan takaa mikäli takuuta ei saa kaupantekijäisiksi.
 
Onko Gigantista kotiintoimituksen (tontille toimitus) tilanneille soitettu ennen toimitusta?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 653
Viestejä
4 542 835
Jäsenet
74 829
Uusin jäsen
Pcbuild

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom