Lentojen hintabongaus ja vinkit

jml

Olisi marraskuun lopulla reissu Mexikoon ja siivettimet pitäisi buukata muttakun on aikalailla hintsusti kokemusta varausprosessista.

PerusEconomy ei nappaise ja hinta sopivalle menopaluulle hipoo 2000€. Momondoon ja Skycatcheriin jätin silti vahdit.

Työkaveri ehdotti että esim. Thaimaan tahi muun keh. maan VPN-yhteyden kautta hakee mutta onkohan hyödykästä?

Viimeksi muokattu:
Työkaveri ehdotti että esim. Thaimaan yhteyden kautta hakee mutta onkohan hyödykästä?
Meinaako hän että triplasti pidempi reitti olisi jostain syystä merkittävästi halvempi? Ja aika paljon täytyy economya vierastaa, jos maksaa vähintäänkin tuplat, istuu siitä hyvästä noin 20 tuntia enemmän koneessa, ja kirsikaksi kakun päälle saa lisävaihdoista johtuen vielä monta tuntia enemmän vaihtoaikaa lentokentillä kulutettavaksi.

Economy premium ja yhteydellä tarkoitin VPN-tyyliä. (Alkup. muokattu)

Viimeksi muokattu:
Tuolla Lomamatka-keskustelussa saattaisi olla enemmän väkeä auttamaan. Mutta voi olla vaikea löytää hyvää hintaa, jos nimenomaan premium economy on tavoitteena ja aikaa matkaan on vain muutamia kuukausia... Itse odottelen SAS:n tarjousta ensi vuodelle premiumiin, mutta kohteena jenkkilä. SAS:lla tuntuu premium olevan satunnaisesti alennuksessa, mutta en tietty tiedä, onko kohteesi heillä koskaan listalla.

En kyllä edes maksaisi PE:sta mitään, oletko matkustanut siinä aikasemmin? Loppupeleissä jalkatila voi olla jopa huonompi kuin economyssa (ellet saa eturivin paikkaa), se jalkatuki puristaa jalat edessä olevan penkkiä vasten. Economylla kuitenkin tuon lennon saa halvimmillaan 700€ pintaan ihan kohtuullisella lentoajalla.

Tsekkaa skyscanner ja sitten esimerkiksi lentoyhtiön omalta sivulta. Itse olen muutaman kk sisällä joutunut lentämään useamman kerran Barcelonan väliä, ja paras tarjous bisneksessä on ollut Lufthansa.
Austrian Airlinesilla sain bisneksen Tukholma-Wien-Los Angeles 1200e, mistä risteilyni Dubaihin alkoi. Otin 2suunnan lipun, josta käyttämättömän turistiin, siksi niin edullinen. Austrian bisnes oli huippu. Hyvää matkaa!

Statistiikka

Viestiketjuista
284 010
Jäsenet
78 741
Uusin jäsen
nikz1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom