Lenovo Yoga Slim 7 14" käyttökokemuksia yms.

Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 628
Päivitys: Oli näköjään juuri tuo takuu korjaantunut meidän läppärin osalta oikeaksi, toivottavasti muillekin :) Tosin takuuhistoria näyttää edelleen vääriä tietoja, mutta ehkä se siitä päivittyy.
Päivitys2: Takuuhistoriankin puolella oli nyt oikeat tiedot, että eiköhän tuo ole nyt taputeltu :) Nyt pitää vain enää miettiä ostaisiko tuohon sitten pidennystä jossain vaiheessa.

Täällä taisi olla muitakin kyseisiä läppäreitä hommanneita. Meille hommatun koneen kohdalla (Lenovo Yoga Slim 7 14") huomasin rekisteröinnin yhteydessä sen, että laitteen takuu on väärää tyyppiä eli ihan perus 24kk eikä tuo Premium Care onsite/next business day korjauksineen.
Otettiin tuosta sitten viime viikon torstaina yhteyttä Teliaan (mistä tuo ostettiin) ja Lenovoon, ja kuulosti siltä, että noissa uusissa Yoga Slim 7 koneissa taitaa olla kaikissa väärä takuu tällä hetkellä Lenovon systeemeissä eli vaikka Telia/Dna/verkkokauppa.com ainakin mainostaa tuolla Premium Carella, niin sitä ei noissa nyt ole.
Lenovon puolella nyt selvittelevät tuota ja jotain kauttahan tuo pitää koneeseen saada jo maksetulla summalla, kun se 24kk Premium Caren kanssa on myyty. Lisää maksamalla tuon tietty saa suoraan Lenovolta.

Kannattaa siis tarkistaa omankin koneen osalta tiedot, esim. warrantylookup - FI ja reklamoida tarvittaessa. Hieman eri asia lähetellä tai kuskata itse läppäriä johonkin ja odotella, kuin se että homma hoidetaan Lenovon toimesta suoraan paikan päällä about välittömästi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Tänne tuo tuli hommattua mutta enpä edes katsonut takuun tyyppiä sen tarkemmin, ainoastaan että kestoltaan 24kk.

Kelpo laite kyllä, pyörittää pelejäkin ihmeen hyvin.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Division2:sta pelasin, low-detskut ja 1600x900, pyöri smoothisti. Warhammer: vermintide2 medium detskut ja 1600x900, smoothisti rullaa.

Yllättävän pieniä suorituskykyeroja eri moodien eco/intelligent/performance välillä. Virransyönnissä ja lämpötiloissa toki enemmän.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 628
Division2:sta pelasin, low-detskut ja 1600x900, pyöri smoothisti. Warhammer: vermintide2 medium detskut ja 1600x900, smoothisti rullaa.

Yllättävän pieniä suorituskykyeroja eri moodien eco/intelligent/performance välillä. Virransyönnissä ja lämpötiloissa toki enemmän.
Jep, itse konffasin tuon heti eco moodille, kun meni lukiokäytttöön pojalle. Meinasin mainita, että tuo UMA frame buffer size konffi puuttuu biosista, jos pelien kanssa haluaa säätää, mutta olitkin jo kommentoinut näköjään Lenovon foorumille asiasta :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 628
Tuota takuuhässäkkää lukuunottamatta (mikä nyt näyttäisi olevan korjaantunut), niin tosi positiivinen kuva jäi sen pohjalta, mitä itse sitä tuossa ehdin kokeilla. Hiljainen, viileä eikä kyllä mikään tökkinyt :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Semmonen fiilis jääny tuosta UMAsta että taitaa futaa automaattisesti aika hienosti. Pistää minkä tahansa 3D-softan päälle niin hetken miettii ja tökkii mutta sitten alkaa rullaamaan kunnolla, eli saa varattua tarvittavan määrän heti kärkeen.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 628
Semmonen fiilis jääny tuosta UMAsta että taitaa futaa automaattisesti aika hienosti. Pistää minkä tahansa 3D-softan päälle niin hetken miettii ja tökkii mutta sitten alkaa rullaamaan kunnolla, eli saa varattua tarvittavan määrän heti kärkeen.
Ok, tuohan on hyvä, jos se konffattava on vain minimi ja tuo varaus voi kasvaa automaattisesti. Tietty alkuun voi tulla noita droppeja ja min fps:t kärsii jossain benchmarkeissa, mutta jos tuo käytännössä toimii niin eipä sillä niin väliä.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Tarkistinpa omastakin vehkeestä tuon takuun ja kunnossa näyttää olevan. Sitten täytyy vielä pähkäillä että pitäisiköhän sitä jatkaa, pitkään tämä tulee olemaan käytössä.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 628
Tarkistinpa omastakin vehkeestä tuon takuun ja kunnossa näyttää olevan. Sitten täytyy vielä pähkäillä että pitäisiköhän sitä jatkaa, pitkään tämä tulee olemaan käytössä.
Totta, mietin kans, että josko tuon pidentäisi ainakin kolmeen vuoteen niin kestäisi sitten oletettavien lukiovuosien ajan. Tuolla pidennyksellä tosin ei taida olla kiirettä vaan voi ensin odotella varsinaisen käyttäjän palautetta, miten hyvin masiina pelittää. Ainut on tuo lisänä otettava vahinkoturva, mikä pitää ottaa ensimmäisen 90 päivän sisällä, jos sen haluaa.
 
Liittynyt
26.06.2019
Viestejä
163
Itsellä kans tuo Slim 7 4800U 16GB ja Glossy HDR näyttö. Ihan kiva, mutta huomasin että isompaan SSD paikkaan ei mene kaksipuoleiset SSD:t, pienempää testaan kohta kunhan postissa tulee Sabrentin 2242 kakspuoleinen levy, voi tehdä kyllä tiukkaa että meneekö vaiko eikö. Ostin näitä läppäreitä kaks, toinen on toki avaamatta ja turha jonka ilmeisesti myyn pois tai palautan
 
Liittynyt
19.12.2019
Viestejä
55
Mitäs olette mieltä tosta läppärin näytöstä? Siinähän on 16:9 kuvasuhde, mistä en itse ainakaan mielellään ottaisi. Tämän lisäksi testeissä on huomattu, että siinä on kirkkaus vaan jotain 270 nittiä, 300 mainostetun sijaan.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Mitäs olette mieltä tosta läppärin näytöstä? Siinähän on 16:9 kuvasuhde, mistä en itse ainakaan mielellään ottaisi. Tämän lisäksi testeissä on huomattu, että siinä on kirkkaus vaan jotain 270 nittiä, 300 mainostetun sijaan.
Ne mainostetut kirkkaudet ovat aina "maksimiarvoja" ja se on sitten "paneelilottoa" että saako ihan täyteen kirkkauslupaukseen pääsevää näyttöä.

16:10 näyttöjä lenovolla ei ole tainnut olla vielä missään mallissa.
 
Liittynyt
19.12.2019
Viestejä
55
Ne mainostetut kirkkaudet ovat aina "maksimiarvoja" ja se on sitten "paneelilottoa" että saako ihan täyteen kirkkauslupaukseen pääsevää näyttöä.

16:10 näyttöjä lenovolla ei ole tainnut olla vielä missään mallissa.
No vaikka olisi lottoa, niin 300 nittiä on aika vähän mun mielestä. Saman tyylisessä koneessa Hp Envy x360, niin mainostetaan 400 nittiä, ja testeissä on saatu joku 450 nittiä. Siinä on aika iso ero.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
No vaikka olisi lottoa, niin 300 nittiä on aika vähän mun mielestä. Saman tyylisessä koneessa Hp Envy x360, niin mainostetaan 400 nittiä, ja testeissä on saatu joku 450 nittiä. Siinä on aika iso ero.
LEnovolla on valitettavasti etenkin näissä halvemman pään laitteissa (sekä entisissä Thinkpadeissä) nuo perusnäytöt kuraa. Kalliimmissa laitteissa alkaa ne hinnat alkaen näytöt olemaan jo kohtuullisia kirkkauden osalta.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 788
Kannattaa siis tarkistaa omankin koneen osalta tiedot, esim. warrantylookup - FI ja reklamoida tarvittaessa. Hieman eri asia lähetellä tai kuskata itse läppäriä johonkin ja odotella, kuin se että homma hoidetaan Lenovon toimesta suoraan paikan päällä about välittömästi.
Tuo sisältää oletuksen että vika on diagnosoitu etänä oikein ja korjaajan matkaan tulee oikea varaosa joka on vieläpä ehjä. Aina ei mene putkeen.

Ihan mielenkiinnosta jos haluat voit yksärillä laittaa mulle koneesi sarjanumeron. Voisin kokeilla, onko mulla siihen huolto-oikeuksia ylipäätään.
 
Liittynyt
26.06.2019
Viestejä
163
Ne mainostetut kirkkaudet ovat aina "maksimiarvoja" ja se on sitten "paneelilottoa" että saako ihan täyteen kirkkauslupaukseen pääsevää näyttöä.

16:10 näyttöjä lenovolla ei ole tainnut olla vielä missään mallissa.
On lenovolla 16:10 näyttö, Ideapad S540 13" Ryzen versiossa on 2K resolla. Ja siitä on tulossa 4000 sarjan versio. kato lenovon specsi sivuilta näkee detailit
 
Liittynyt
26.06.2019
Viestejä
163
Mitäs olette mieltä tosta läppärin näytöstä? Siinähän on 16:9 kuvasuhde, mistä en itse ainakaan mielellään ottaisi. Tämän lisäksi testeissä on huomattu, että siinä on kirkkaus vaan jotain 270 nittiä, 300 mainostetun sijaan.
Minulle riittää tuo Slim 7:kan 300nittiä. Kun katsoo HDR kontenttia se jotenkin lisää siihen vielä extra kirkkautta. Vertasin rinnakkain macbook pro 13" 2019 mallia ja tätä Slim 7 niin ei jää kuin yhden tai kaksi pykälää kirkkaudessa. Jos laittaa saman HDR videon Youtubesta niin Slim 7:lla on maccia parempi kuva ja kirkkaampi. Toki macci saa youtubesta standardi HD version ja tämä Slim hakee sieltä sen HDR leimalla varustetun joten eri tiedostokin lienee kyseessä.
 
Liittynyt
26.06.2019
Viestejä
163
Minulle riittää tuo Slim 7:kan 300nittiä. Kun katsoo HDR kontenttia se jotenkin lisää siihen vielä extra kirkkautta. Vertasin rinnakkain macbook pro 13" 2019 mallia ja tätä Slim 7 niin ei jää kuin yhden tai kaksi pykälää kirkkaudessa. Jos laittaa saman HDR videon Youtubesta niin Slim 7:lla on maccia parempi kuva ja kirkkaampi. Toki macci saa youtubesta standardi HD version ja tämä Slim hakee sieltä sen HDR leimalla varustetun joten eri tiedostokin lienee kyseessä.
eli vielä lisäyksenä olen yllättynyt Slim 7:kan näytöstä etenkin kun katsoo HDR sisältöä. Slim 7:kassa on kaksi eri näyttö liikkeellä, toinen glossy ja toinen matte. Käsittääkseni vain glossyssä on HDR tuki.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Itseä tuo glossy edelleen snadisti tökkii kun järjestään mattapintaisia ollut. Edellinen kone oli Thinkpad X230 IPS-mattanäytöllä ja vaikka resoluutio oli surkea niin kuva hyvä. (mietin sen myymistä mutta niin pirun hyvä laite että jos säästäisi vaikka ydinsodan varalta)

Tuosta kiiltävästä kun näkee oman naamansa kaikenaikaa ja kun tykkään pitää kirkkauden yleensä aika pienellä niin se ei auta asiaa.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
619
Se on Ideapad. Lenovojen hyvä näppäimistö on tullut käsitteeksi ThinkPad-sarjan läppäreistä.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Tänään testasin 3DMarkilla että miten tuo lämpenee ja 105'C lukemissa kävi, hieman hirvittää. Ei ole mitään keinoa alivoltittaa tuota, tai edes rajoittaa kellotaajuuksia esim. 3,2GHz. Ainoastaan niin että Base-kellotaajuus 1,8GHz (disabloimalla turbo) tai sitten täysi höyry 4,3GHz. mutta sinne välille ei saa konffattua.

Täytyy varmaan aloittaa vaihtamalla kunnon tahnat tuonne väliin josko olisi mitään apua.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 628
Tänään testasin 3DMarkilla että miten tuo lämpenee ja 105'C lukemissa kävi, hieman hirvittää. Ei ole mitään keinoa alivoltittaa tuota, tai edes rajoittaa kellotaajuuksia esim. 3,2GHz. Ainoastaan niin että Base-kellotaajuus 1,8GHz (disabloimalla turbo) tai sitten täysi höyry 4,3GHz. mutta sinne välille ei saa konffattua.

Täytyy varmaan aloittaa vaihtamalla kunnon tahnat tuonne väliin josko olisi mitään apua.
Tietty tuota lämpenemistä voi ainakin rajoittaa biosista niillä kolmella stepillä, jotka konffaavat maksimi watit mitä ryzen saa ottaa, vaikka karkeaa onkin. Mites esim. Ryzen Master, pystyykö tuolla säätämään tuollaisen läppärin kanssa? Mulla ei ole tuo kone enää omissa näpeissä kokeiltavana, kun meni tosiaan pojalle :)
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Ekomoodissa suorituskyky jo kärsii, intelligent ja kaikki-peliin -moodien suorituskykyero on aika pieni mutta tuuletusmökässä isompi. Nuo moodit muuttaa suoraan sitä kuinka paljon chippi saa viedä tehoa, tarkistin hwinfolla. Moodit vaihtuu lennossa joko vantagella tai fn+q mikä on kätevää.

Auttaisi tosiaan jo paljon jos saisi maksimikellotaajuutta hieman alaspäin niin lämmöt putoaisi todennäköisesti huomattavasti. Watteja ei taas viitsi rajoittaa koska se syö gpun tehoja.

Ryzen master ei mobiiliprossuilla toimi, ryzenadj ja ryzen control toimivat ja niillä voi lähinnä säätää samoja arvoja kuin mitä nuo eri moodit jo tekevät. Jos pystyisi rajoittamaan erikseen cpun ja gpun tehonsyöntiä niin se voisi toimia, täytyy vielä tutustua tarkemmin aiheeseen.

Aiemmin kun oli intelin peliläppäreitä käytössä niin sai kätevästi xtreme tuning utilityllä alivoltitettua ja muutettua ytimien maksimikellotaajuksia.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 628
Jeps, olisi kyllä kätevää, jos pystyisi noiden läppäreiden kanssa myös ryzeniä säätämään kunnolla, varsinkin pelikäytössä. Itse pistin hiljattain mITX koneen kasaan olkkariin vanhan 1600x:n kanssa, niin laitoin siihen alikellot ja voltit. Sai kyllä hyvin hiljaiseksi ja lämmöt alas. Tehot kyllä riittää videoiden katseluun :)
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Vaihdoin tahnat ja lisänä asensin teipinpalaset ohjaamaan tuulettimen ilmat paremmin siilistä läpi. Ei ole siili ihan linjassa föönin kanssa ainakaan toisessa reunassa ja muutenkin siellä on pienet välit niin osa ilmasta menee ohi, vaan ei enää.

Enpä tiedä oliko juurikaan mitään hyötyä lämpöjen suhteen, saa sen yli 100'c edelleenkin menemään. Tuohan kun alkaa vasta pöhisemään kunnolla siellä 90'c-95'c, jos alkais hieman aiemmin niin auttaisi varmasti.

Edit: itseasiassa intelligent-moodissa lämmöt putosikin reilummin, pyörii pelatessa peräti alle 80'c. Turbo-moodissa lämmöntuotto taitaa olla vaan liikaa tuolle jäähylle vaikka mitä tekisi.
 
Viimeksi muokattu:

VVS

Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
406
Jos Yoga Slim 7 14" (AMD):n plugaa HDMI:llä telkkariin HDR-tilassa uusimmilla AMD:n ajureilla (20.7.2), niin kuvaan tulee aikalailla kaikenlaista häiriötä ja pätkimistä.

Toimiiko jollain tuo HDMI-portti kunnolla uusimmilla ajureilla HDR-tilassa?

Itse olen testannut jo kahdella koneella (Yoga Slim), useilla piuhoilla ja parilla televisiolla. Tuntuisi olevan ihan ominaisuus, joka johtuu ilmeisesti ajureista. Uudempia ajureita odotellessa...

Oma kone: Yoga Slim 7 14" - 4700U - 512 SSD - 16 GB RAM - Glossy näyttö
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.06.2019
Viestejä
163
Tietty tuota lämpenemistä voi ainakin rajoittaa biosista niillä kolmella stepillä, jotka konffaavat maksimi watit mitä ryzen saa ottaa, vaikka karkeaa onkin. Mites esim. Ryzen Master, pystyykö tuolla säätämään tuollaisen läppärin kanssa? Mulla ei ole tuo kone enää omissa näpeissä kokeiltavana, kun meni tosiaan pojalle :)
Ei tarvii mennä biosiin, FN+Q vaihtaa lennossa näiden tilojen välillä.
Asensin just toisen SSD:n, hyvin toimii 2242 slotissa
 
Liittynyt
26.06.2019
Viestejä
163
Jos Yoga Slim 7 14" (AMD):n plugaa HDMI:llä telkkariin HDR-tilassa uusimmilla AMD:n ajureilla (20.7.2), niin kuvaan tulee aikalailla kaikenlaista häiriötä ja pätkimistä.

Toimiiko jollain tuo HDMI-portti kunnolla uusimmilla ajureilla HDR-tilassa?

Itse olen testannut jo kahdella koneella (Yoga Slim), useilla piuhoilla ja parilla televisiolla. Tuntuisi olevan ihan ominaisuus, joka johtuu ilmeisesti ajureista. Uudempia ajureita odotellessa...

Oma kone: Yoga Slim 7 14" - 4700U - 512 SSD - 16 GB RAM - Glossy näyttö
En ole testannut HDR:ää HDMI:n kautta, mutta uusin Edge päivitya rikkoi sen ettei Youtube tarjoa enää Edge selaimella tai millään muullakaan HDR versiota videosta, vaan pelkän HD version. Tästä on paljon forumeilla valituksia.
 
Liittynyt
26.06.2019
Viestejä
163
Hyvä homma, toimii niin kuin pitääkin :)
Joo, asensin 2242 paikkaan Sabrent Rocket 2TB levyn, ja oli siinä ja siinä että meneekö koska se on kakspuoleinen. Siihen 2280 paikkaan ei menekään kuin yksipuoleinen levy, mutta nyt siis tuli testattua sekin että SAbrent ainakin menee kun vähän painaa..pikkasen se levy taipuu siinä paikassa..ehä puoli milliä.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Lähti sitten vähän lapasesta mutta en vaan kestä sitä että mikään mun käytössä oleva masiina lämpenee 100'C asti. :poop:
Joten purin Slimin vielä kerran ja löin nestemetallit sisään. Sähköteipillä eristin coren prossun päällä olevista komponenteista ensin. Kuvia en sitten ottanut.

3DMark Fire Strikellä olen tehnyt testit ja maksimilämmöt:
vakiona: 105'C
Arctic MX-4: 100'C
Nestemetalli, Coollaboratory Liquid Ultra: 90'C

Paljon parempi.
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
1 186
Lähti sitten vähän lapasesta mutta en vaan kestä sitä että mikään mun käytössä oleva masiina lämpenee 100'C asti. :poop:
Joten purin Slimin vielä kerran ja löin nestemetallit sisään. Sähköteipillä eristin coren prossun päällä olevista komponenteista ensin. Kuvia en sitten ottanut.

3DMark Fire Strikellä olen tehnyt testit ja maksimilämmöt:
vakiona: 105'C
Arctic MX-4: 100'C
Nestemetalli, Coollaboratory Liquid Ultra: 90'C

Paljon parempi.
Asiaa tuntemattomana ihmettelen, miten suoritin voi käytännössä saavuttaa tuollaiset yli 100°C lämmöt. Eikö läppäri ala throttlata eli pudottaa automaattisesti kellotaajuutta jo paljon ennen tuollaista lämpöä?
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Ryyseni ei throtlaa vielä noissa lämmöissä, taitaa olla vasta 115'c kun alkaa tiputtamaan. Nämä tuntuvat kestävän kuumaa aika reilusti, samoin kun Radeon-näytönohjaimet jollainen pöytäkoneesta löytyy. Onko sitten tuon 7nm viivanleveyden ansiota, en tiedä.
 
Liittynyt
24.07.2020
Viestejä
124
Itseä tuo glossy edelleen snadisti tökkii kun järjestään mattapintaisia ollut. Edellinen kone oli Thinkpad X230 IPS-mattanäytöllä ja vaikka resoluutio oli surkea niin kuva hyvä. (mietin sen myymistä mutta niin pirun hyvä laite että jos säästäisi vaikka ydinsodan varalta)

Tuosta kiiltävästä kun näkee oman naamansa kaikenaikaa ja kun tykkään pitää kirkkauden yleensä aika pienellä niin se ei auta asiaa.
Miten kiiltäväpintaisen näytön kanssa on sujunut käyttö? Tämä kone olisi minulle muuten nappivalinta, mutta olen tähän asti ostanut ainoastaan sellaisia koneita/näyttöjä, joissa on mattapinnoitus.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Se on vähän siitä kiinni kuinka isolla kirkkaudella olet mattapintaisia tykännyt pitää, itse pidän aika tummasta kuvasta. Kiiltopintaisen kanssa siitä ei tule päivänvalossa mitään koska kuva jää heijastusten alle eli kirkkautta täytyy pitää isommalla. Kyllähän tähän tottuu mutta en nyt näe kiiltonäytössä mitään niin mullistavia etuja miksei kaikki maailman näytöt vois olla mattapintaisia.

Olishan niitä kait jotain näytön päälle teipattavia mattapintaiseksi tekeviä kalvoja...
 
Liittynyt
24.07.2020
Viestejä
124
Kiitokset! Yleensä ruuvaan kirkkauden niin alas kuin vain pystyy, ilman että tummien sävyjen erottelu kärsii. Ehkä on paras mennä mattanäytöllä.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 591
Onko tuo nyt 1000e hintapointtiin parasta, mitä rahalla saa tässä kategoriassa?
Sanoisin melkein että on, mutta toisaalta: ei näytä oikeasti saavan Elisalta. "Ei verkkokaupan varastossa tällä hetkellä" ja "Tuote tilattavissa vain verkkokaupasta".
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
305
Kappas, Elisa polkee hintoja: Elisa - Verkkokauppa
Sanoisin melkein että on, mutta toisaalta: ei näytä oikeasti saavan Elisalta. "Ei verkkokaupan varastossa tällä hetkellä" ja "Tuote tilattavissa vain verkkokaupasta".
Pistin itse tuollaisen viikko sitten tuolta tilaukseen. Aiemmin viikolla tuli tekstari, että tavaraa tulee 14.8. varastoon.

Edit: Sitä en toki tiedä, että tuleeko sieltä yksi vai sata konetta :think:
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 025
Noniin, itsekkin sitten laitoin tommosen tilaukseen Elisalta. Tuota jo n 2vko sitten ihmettelin ja soitinkin asiasta silloin mutta eivät osanneet sanoa mitään. Toivottavasti tuo 14.8 nyt sitten pitäisi edes suurinpiirtein kutinsa :) :thumbsup:
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
234
Kalliimman slim 7 hommasin eilen kouluun. On kyllä tehokas pakkaus. Ois tolla halvemmallakin varmaan pärjänny mutta epäröin 8gb keskusmuistin riittävyyttä. Toivotaa, että tää ny sit toimii vielä 5v päästäkin.
Ei paljoo paina. Varmasti mukava kannettava repussa.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Kalliimman slim 7 hommasin eilen kouluun. On kyllä tehokas pakkaus. Ois tolla halvemmallakin varmaan pärjänny mutta epäröin 8gb keskusmuistin riittävyyttä. Toivotaa, että tää ny sit toimii vielä 5v päästäkin.
Ei paljoo paina. Varmasti mukava kannettava repussa.
Pähkäilin kans noita malleja mutta 8GB ei vaan riitä ja kun ei voi päivittää. VEGA8 kuulosti myös paremmalta kuin 7 niin eipä siinä vaihtoehtoja jäänyt :hmm:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 373
Viestejä
4 158 941
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom