Myyty Lenovo x230 "miniläppäri" Seinäjoki

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Myytävä tuote: Lenovo x230, 8GB RAM, 250GB SSD, i5-3320M prossu
Hinta: 80e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): käytettynnä muutama vuosi sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Windows 10 sanoo että "aktivoi Windows", itse olen käyttänyt vain Linuxia aina, tosin myönnettäköön että muutama vuosi sitten käytössä oli myös Windows 7, voin tohon mahdollisesti saada win7:n vielä sisään jos löydän win7 imagen jossa oli lenovon originaali asennus kamat
Tässä on toimivat akut: normaali tehoakku ja pohjaan tulee telakka akku
Pitäis saada akuilla monta tuntia käyttöaikaa, ainakin Linuxilla kevyellä nettiselailulla onnistui n. 8 tuntia, näytön kirkkaus oli säädetty aika alas, prossua ei huudatettu turhaan
Laturi mukaan

Hyvässä kunnossa on, ei isommin naarmuja eikä muovit ole lohkeilleet
Näytössä (näyttöruudussa) ei oo ainuttakaan naarmua, kannessa on pientä

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Seinäjoki
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Pakko vetää pois myynnistä sillä ei löytynyt korvaavaa läppäriä tilalle. Linux toimii kyllä kaikissa hienosti mutta kun pitäisi saada Windows 10, Microsoftin verkot ja Teamsit ja kaksivaiheiset tunnistautumiset pelittään. Tällä ne toimii joten joudun pitämään tämän itselläni vaikka en varsinaisesti enää haluaisikaan.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Palautan X230 myyntiin koska mulla on ainakin tällä hetkellä W530 läppäri jolla saan kouluhommat onnistumaan myös. Mutta tarttis joku läppäri kuitenkin myydä pois heti kun mahdollista.

Edelleen on: 2x 4GB RAM ja 250GB SSD kaupan tämän läppärin kanssa, 80 euron hintaan. Akut kestää vähän alta 8 tuntia yhteensä Linux nettiselailua (akkuja on siis kaksi)

Sitten kun joko X230 tai W530 on myyty niin molemmat poistuu myynnistä koska tarvin jomman kumman omaan käyttöön kun kerran Lenovo T510 ei sovellu samaan.
Muuten käyttäisin vaan Lenovo T510, se on paras läppäri mitä on olemassa mutta modernit softat ei siinä valitettavasti toimi.

W530 on myynnissä täällä:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 643
Viestejä
4 239 004
Jäsenet
71 231
Uusin jäsen
stammi

Hinta.fi

Ylös Bottom