Myydään Lenovo X1 Carbon (2nd gen) RJ45 Ethernet adapteri *Salo* 10€

Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
Tuote: Lenovo X1 Carbon (2nd gen) Ethernet adapteri/piuha (pitäisi olla alkuperäinen Lenovon osa)
Hinta: 10€ + mahdolliset postikulut 3€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Taisi olla Ebay jokunen vuosi sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ja Ei
Muuta huomioitavaa:
Ostin uutena ja luultavasti ja toivottavasti oli Lenovon alkuperäinen osa, niin ainakin myyjä silloin mainosti. Käytin itse tätä Lenovo Carbon X1 2nd generationin läppärissä missä ei ollut täysikokoista RJ45 verkkoliitäntää vaan koneen kapeuden takia vain tollanen miniliitin mihin sitten lisävarusteena sai ostaa tän täysikokoisen adapterin. Ja hyvin se toimi mulla aina kun kotona pidin läppärii jatkuvasti piuhan kautta netissä.

En tiedä sopiiko tämä myös vanhempiin tai uudempiin Lenovo läppäreihin, joten ostajan vastuulla tarkistaa yhteensopivuus kun itse en tosiaan tiedä yhteensopivuuksista muiden mallien kanssa.

Tämä niin pieni osa, että helppo myös postittaa suht edullisesti kirjeenä. Postikulut ostajalle 3€.

Huomasin vasta valokuvien ottamisen jälkeen että ei tullut edes pölyjä pyyhittyä siksi tuossa läheltä otetuissa valokuvissa tuo liittimen pinta näyttää tollasen ihmeen epätasaiselta ja pilkulliselta, pahoittelut tästä :)
Myynnissä myös toisaalla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Salo
Toimitustapa: Nouto tai postitus
Maksutapa: Käteinen tai tilisiirto jos postitse haluaa.


Kuva:PXL_20240114_112030368.jpg PXL_20240114_112100894.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 506
Viestejä
4 201 665
Jäsenet
70 914
Uusin jäsen
higvlad

Hinta.fi

Ylös Bottom