Myyty Lenovo Thinkpad T430s | Joroinen |

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 179
Myytävä tuote: Otsikon mukainen laite
Hinta: 100 eur sis. postit
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä, vanha yrityskone
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei, toimintatakuu
Muuta huomioitavaa:

Hyväkuntoinen läppäri joka minulla kulkenut reilun vuoden verran mukana työhommissa. Lievää kulumaa ja kiillottumaa löytyy ja jotain naarmuja mutta käytetyksi koneeksi mielestäni oikeinkin siisti.

- i7-3520M (2c/4t)
- 8gb ram (2*4gb kammat)
- 1600*900 TN-paneeli
- 256gb SSD (kunnossa)
- Wlan, BT ja sim-korttipaikka
- optinen asemakin löytyy (en ole käyttänyt)
- Akun kuluneisuudeksi näyttää HW-info 0,1%
- taustavalaistu näppis
- juuri alustettu Win10Pro aktivoituna
- laturi

Joskus pidempään oltua käyttämättömänä sekoilee tasohiiri käynnistäessä ja availee ja sulkee randomisti ikkunoita - uudelleenkäynnistys palauttaa normaaliksi. En ole löytänyt vikaa mistä johtuu ja tapahtuu sen verran harvoin, että olen pitänyt enemmänkin ominaisuutena. Tuulettimessa samoiten ihan inan verran enemmän mekaanista ääntä käynnistyessään jos seissyt pidempään käyttämättä - ei ole minun käytön aikana pahentunut eikä puhdistuksella toisaalta hävinnytkään. Kone on käytetty auki minulle tullessa ja vaihdettu lämpötahnat (tämän mallin kohdalla tarkoittaa, että purettu käytännössä ihan osiksi ja kasattu).


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Joroinen
Toimitustapa: Posti tai nouto
Maksutapa: Tilisiirto, Mobilepay - käteinen noutaessa
 

Liitteet

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Ihan kiinnostava läppäri onpi, lähtiskö 50 eurolla?
-en tarvi SSD:tä
-en tarvi muistikampoja

Niin ja täsäs ei siis ole tehokkaampaa Nvidia näyttistä mukana eli on vain se Intel mikä on prossuun integroitu?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 179
Juu, Intelin igpu löytyy vaan.

Jos s-koon pakettikulut (6,90 eur) pistät 50 euron päälle niin eiköhän tuosta kaupat voida tehdä ilman SSD:tä ja muisteja. Perjantaille menisi melkein sitten postittelut, on vähän työjuttuja tuossa häiritsemässä harrastuksia.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Juu käy se. Onko 6,90e varma summa vai pitäiskö sun kattoo eka mimmonen paketti siitä ois tulossa?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 608
Viestejä
4 238 153
Jäsenet
71 227
Uusin jäsen
HeseKivi

Hinta.fi

Ylös Bottom