• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Lenovo Tab M10 FHD Plus (2ng GEN) 10,3" 128GB tabletti (MyPower -asiakkaille)

Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
408
Tuote: Lenovo Tab M10 FHD Plus (2ng GEN) 10,3" 128GB tabletti (MyPower -asiakkaille)
Tarjoushinta: 199e
Normaalihinta: 317e
Kauppa: Power
Voimassa: 9.-11.12.2022
Linkki: LENOVO TAB M10 FHD PLUS (2ND GEN) 10,3" 128 GT TABLETTI - Power.fi
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta:
  • MyPower -asiakkaaksi rek. on ilmaista
  • Google SMART latausasema mukana


EDIT1: En valitettavasti voinut enää muokata otsikkoa, jotta olisin voinut lisätä hinnan.
EDIT2: Tämä nähtävästi kuraa ja päivityksiä ei tulossa sen enempään, joten ei kannata/suositella kts. ketjun viestit, jossa tarkempaa asiantuntijuutta/kokemusta löytyy

.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 521
en suottele edes vihamiehelle tai lapselle leikkikaluksi. hidas kuin mikä, lenovon bloatwarella höystettynä.
50e lisää ja saatte samasta liikeestä kierrätys-ipad. kiittäkää minua myöhemmin.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
61
Yhdytään aikaisempaan kirjoittajaan. Tabletti tuli ostettua tuttavalle nettipankkeiluun muutama kuukausi sitten ja pelkkä nettipankin avaaminen on kuin Crysistä yrittäisi pyörittää.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 529
Ei kyllä mitään tietoa että mitä tuossa myydään kun tekniset tiedot on ainakin ihan mitä sattuu. Niiden joiden tietojen perusteella tuo on M10 Plus ensimmäinen versio vuodelta 2020.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
408
Rajua luettavaa AP:n vinkkelistä, mutta hyvä näin kun jotkut tietävät asiasta enemmän kuin allekirjoittanut (sen takia itsekin vaan täällä sen takia, jotta voin palvoa muita iotekkiläisiä) :)
Lisäsin AP:lle EDIT2.

Itse omistanut päänsääntöisesti Applen tabletteja ja pari Microsoftin, joten mitään Androidistasta kokemusta ei ole pl. 11/2022 ostettu halpis-tarjous Samsung A7 Lite Powerista (~50e).
 
Liittynyt
16.11.2021
Viestejä
32
Rajua luettavaa AP:n vinkkelistä, mutta hyvä näin kun jotkut tietävät asiasta enemmän kuin allekirjoittanut (sen takia itsekin vaan täällä sen takia, jotta voin palvoa muita iotekkiläisiä) :)
Lisäsin AP:lle EDIT2.

Itse omistanut päänsääntöisesti Applen tabletteja ja pari Microsoftin, joten mitään Androidistasta kokemusta ei ole pl. 11/2022 ostettu halpis-tarjous Samsung A7 Lite Powerista (~50e).
Älä ota liikaa itseesi. Aika kärkevää arvostelua toki, mutta kohteena on Lenovo. Itsellä nousee verenpaine, kun näkee miten heikosti noihin tulee päivityksiä. Alennusprosentti kyllä näyttää hyvältä, mutta 199e on edelleen ihan liikaa. Itse en maksaisi euroakaan, jos ei tule päivityksiä.

Powerin tarjous Samsung A7 Lite sen sijaan oli hintaisekseen ihan hyvä diili. Itsekin hain yhden jostain vaihtotarjouksesta. Joissain jutuissa ihan käypäinen, vaikka onkin nuhainen suoritin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 689
Viestejä
4 189 085
Jäsenet
70 781
Uusin jäsen
JohannesP.P.

Hinta.fi

Ylös Bottom