Myyty Lenovo T440p, Rauma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vux
  • Aloitettu Aloitettu

vux

Tuote:Lenovo T440p
Hinta: 20 eur (kts. kohta muuta huomioitavaa)
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):ei
Muuta huomioitavaa:
-mainitulla 20 eurolla tulee mukaan myös 500GB HDD
-ilmaiseksi kaupan päälle, jos haluaa, T560 läppärin runko, siitä puuttuu näyttöpaneeli ja näppäimistö ja WLAN piiri sekä RAM muistit mutta suuri osa kotelosta pitäisi olla tallessa, prossujäähy löytyy, ja kyllä toi BIOS ruuttuun meni (testattu T440p läppärin muistikammalla), siinä taisi olla Intel U6200 prossu, 15W TDP
-läppäri tukee 16GB (2x 8GB) mut en oo myymässä 8GB kampoja tämän mukana, sellaiset pitää etsiä muualta
-prossu on i5-4210M, prossu on kaiketi vaihdettavassa prossukannassa, en oo koskaan näihin 4000 sarjan läppäreihin vaihdellut niin en oo täysin varma mut kyllä se vähän sen näkönen on, mitä tosta nyt purkamatta sinne näkee kun pohjaluukun ottaa pois
-laturi mukaan myös

Akku toimii n. 2 tuntia prossun rasittamisesta riippuen

vaikuttaa hintaan:
5 euron lisähinnalla kuvan 250GB SSD levy (HDD:n saa siltikin mukaan)
kuvassa näkyy 8GB RAM, oikeesti tulee 4GB siihen 20 euroon, +5 eurolla saa ton 8GB, (2x 4GB kammat) mulla ois käyttöä toisessakin läppärissä tolla kammalla niin mieluusti pitäisin toisen noista itse mutta jos 4GB ei riitä (eihän se riitä Win10:een kunnolla) niin toki 8GB on saatavilla ja sit mun pitää vaan omassa käytössäni olevassa windows 7 läppärissä tyytyä 4 gigaan

Vikoja:
-läppäristä puuttuu vasen CTRL näppäinhattu mutta alla oleva kumitutti reagoi painalluksiin (ei ole järin mukava käyttää)

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Rauma
Toimitustapa: nouto, posti tai matkahuolto, ei ärräpaketti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto (ei mobilepayta)

t440.jpg

thinkpad1.jpg

thinkpad2.jpg

lapparissd.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
291 159
Jäsenet
80 027
Uusin jäsen
villeojis

Hinta.fi