Tuote: Legion Pro 5 16IRX8 - Type 82WK
Hinta: 1150€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä Tori.fi:stä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy, takuu voimassa helmikuu 2026
Muuta huomioitavaa:
Myyntiin Legion Pro 5 pelikannettava.
Speksit:
Prosessori: Intel i7-13700HX
Näytönohjain: RTX 4070 8Gt
Muisti: 1Tt SSD + 16Gt DDR5 RAM
Näyttö: 2560x1600p 240Hz 500nit
Ostin läppärin käytettynä viime syksystä, silloin oli käyttötunteja noin 200. Itsellä tullut noin 700 tuntia lisää. Olen pitänyt läppärin aina alivoltitettuna ja akun rajoitettuna 80% ja todella harvoin käyttänyt performance-tilaa. Vaihdoin lämpötyynyt ja -tahnat ostaessani, jolla sain laskettua PCH-lämpötiloja noin 10 astetta. Tyynyt on Arctic TP-3 ja tahna Honeywell PTM7950, eli lämmöt on kurissa. Suurimman osan ajasta olen käyttänyt läppäriä ns. pöytäkoneena, joten ei ole tullut juuri ollenkaan käytön jälkiä. Ei kuolleita pikseleitä, tuulettimet ei melua eikä läppäri kaatuile. Kaikin puolin erinomaisessa kunnossa oleva läppäri. Asennettuna Windows 11 ja päivitettynä uusimmalla BIOSilla ja mikrokoodilla.
Läppäri myynnissä myös Tori.fi:ssä. Kaupat Tampereella, postituskin voidaan saada onnistumaan. Järkeviä tarjouksia kuunellaan.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Kaupat kasvotusten ensisijaisesti
Maksutapa: Mobilepay/käteinen

Hinta: 1150€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä Tori.fi:stä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy, takuu voimassa helmikuu 2026
Muuta huomioitavaa:
Myyntiin Legion Pro 5 pelikannettava.
Speksit:
Prosessori: Intel i7-13700HX
Näytönohjain: RTX 4070 8Gt
Muisti: 1Tt SSD + 16Gt DDR5 RAM
Näyttö: 2560x1600p 240Hz 500nit
Ostin läppärin käytettynä viime syksystä, silloin oli käyttötunteja noin 200. Itsellä tullut noin 700 tuntia lisää. Olen pitänyt läppärin aina alivoltitettuna ja akun rajoitettuna 80% ja todella harvoin käyttänyt performance-tilaa. Vaihdoin lämpötyynyt ja -tahnat ostaessani, jolla sain laskettua PCH-lämpötiloja noin 10 astetta. Tyynyt on Arctic TP-3 ja tahna Honeywell PTM7950, eli lämmöt on kurissa. Suurimman osan ajasta olen käyttänyt läppäriä ns. pöytäkoneena, joten ei ole tullut juuri ollenkaan käytön jälkiä. Ei kuolleita pikseleitä, tuulettimet ei melua eikä läppäri kaatuile. Kaikin puolin erinomaisessa kunnossa oleva läppäri. Asennettuna Windows 11 ja päivitettynä uusimmalla BIOSilla ja mikrokoodilla.
Läppäri myynnissä myös Tori.fi:ssä. Kaupat Tampereella, postituskin voidaan saada onnistumaan. Järkeviä tarjouksia kuunellaan.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Kaupat kasvotusten ensisijaisesti
Maksutapa: Mobilepay/käteinen