Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, mulla pelittää edelleen tarjousmotorola. Ei valittamista. Välillä on tuuria.Motorolan laivan jätin, kun huomasin Nokia 8 olevan alennuksessa.
En suosittele tai osta kyllä kenellekään näitä Lenovon, Motorola nimellä myytyjä luureja.
Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Miksi?En suosittele tai osta kyllä kenellekään näitä Lenovon, Motorola nimellä myytyjä luureja.
Alkoi jumittamaan tuo G5 päivittäisessä käytössä, sovellukset eivät avautuneet kunnolla tai sitten kesti lähemmäs 5min ja ramikin oli kokoajan loppumassa jos jätti vain pari softaa taustalle.Miksi?
Eiköhän tuo olisi vielä välimuistin tyhjentämisellä tai tehdasasetuksien palauttamisella lähtenyt toimimaan normaalisti. Vai teitkö nämä jo siihen?Alkoi jumittamaan tuo G5 päivittäisessä käytössä, sovellukset eivät avautuneet kunnolla tai sitten kesti lähemmäs 5min ja ramikin oli kokoajan loppumassa jos jätti vain pari softaa taustalle.
Siinä meni sitten niin sanotusti hermot ja kohti puhelin kauppaa
Alkoi jumittamaan tuo G5 päivittäisessä käytössä, sovellukset eivät avautuneet kunnolla tai sitten kesti lähemmäs 5min ja ramikin oli kokoajan loppumassa jos jätti vain pari softaa taustalle.
Alkoi jumittamaan tuo G5 päivittäisessä käytössä, sovellukset eivät avautuneet kunnolla tai sitten kesti lähemmäs 5min ja ramikin oli kokoajan loppumassa jos jätti vain pari softaa taustalle.
Pojalla on G5 käytössä, eikä mitään kyseisiä listaamiasi ongelmia.
Lisäksi en ymmärrä tuota roottamista ja huoltotöitä, selvennä hieman lisää? Minkä Motorola oli disabloinut?
Yleensä ohjelmien jumitus lähtee poistamalla sen ohjelman tai viime kädessä vetämällä puhelimen sileäksi.
Yksi ristiriita ohjelmien kesken voi kyykätä koko laitteen.
Haiskahtaa kyllä user errorilta nyt vahvasti.
Snapchattia olen kokeillut sen verran, että tiedän mikä se on. Joku viikko jaksoin ihmetellä eikä sen aikana ainakaan jumittanut. Itse en tosin mitään snappäillyt, vaan kattelin muiden snappejä.Uskon että poikasi ei hirveänä käyttänyt ainakaan snapchattia tai muita someja jotka olivat tällä puhelimella ihan jumissa plus jotkut uutis-softat (muistaakseni bbc-news)
Sen verran kyllä pudonnut että ei olisi ollut ihme jos olisi ottanut myös sisuskalut osumaa ulkokuoren lisäksiSnapchattia olen kokeillut sen verran, että tiedän mikä se on. Joku viikko jaksoin ihmetellä eikä sen aikana ainakaan jumittanut. Itse en tosin mitään snappäillyt, vaan kattelin muiden snappejä.
Twitter ja facebook toimivat ok, muita someja ei taida löytyä.
Kyllähän luuri on voinut yksinkertaisesti hajota. Epämääräiset viat on kyllä sellaisia, että aina arveluttaa lähettää huoltoon.
Lenovon tabletti teki sellaista, että sammutteli näyttöä satunnaisesti ja muuten toimi ongelmitta. Vaihtoivat laitteen kuitenkin liikoja kyselemättä uuteen, joten oli kiva yllätys. Toki huollon kautta ja Saksaan kierrättäen. Viikko meni, mutta sain sentään toimivan pelin paluupostissa.
Hyvin! Eipä tuossa mitään huomautettavaa ole ollut. Tosin oma puhelimen käyttö on suht vaatimatonta.Miten on sujunut Moto G6 Plus puhelimen kanssa?
2011-2014 Googlen omistuksessa oli kulta-aikaa Android puhelimien osalta, Lenovolle myynnistä alkoi alamäki.Aiemmin sai kolmekkin android versiopäivitystä niin hyvä jos nykyään saa G-sarjan uudet puhelimet yhden uuden android version ja sekin on yleensä vielä sellainen että puhelimessa ollut ostaessa sisässä muuta kuin uusin android ja se ostohetken uusin android päivitetään siihen vuoden viiveellä.
Oho! Nyt on Moto G5:een saatavilla Oreo 8.1.
Kiitos tästä! En keksinyt minäkäänJeps, täälläkin ladattu ja asennettu. Piti ensi töiksi googlettaa miten pääsee eroon noista "nämä sovellukset käyttävät paljon akkua" ilmoituksista. Onnistuihan se sitten koskettamalla ja pitämällä pohjassa ilmoituksen kohdalla, mutta en tuota heti kyllä muuten olisi keksinyt.
Oletko Youtuben asetuksista asettanut tekstityksen näkymään oikein. Voi olla tietysti Youtuben vika myösMelkoista sontaa tämä uusi päivitys Moto G5:een. Kaikki muuttui vähän rumemmaksi, mm tuo alareunan palkki. Lisäksi hienona lisänä päivitys sotki Youtuben tekstityksen. Enää ei voi valita valkoista tekstiä mustalla ääriviivalla, koska ääriviiva ei vain piirry videon teksteihin. Testattu parilla puhelimella ja jos en nyt keksi jotain korjausta tuohon, lähtee tehdasasetusten palautus tähän.
Olen vaihtanut ja kokeillut lukuisia eri vaihtoehtoja. Mikään tekstiä korostava valinta ei toimi. Joo, voi toki olla Tubenkin vika, mutta kummasti ilmeni heti käyttispäivityksen jälkeen.Oletko Youtuben asetuksista asettanut tekstityksen näkymään oikein. Voi olla tietysti Youtuben vika myös
Ja nyt kokeilin vielä aiempaa versiota Tubesta, mutta vika on ennallaan. Hyvä päivitys juu.Olen vaihtanut ja kokeillut lukuisia eri vaihtoehtoja. Mikään tekstiä korostava valinta ei toimi. Joo, voi toki olla Tubenkin vika, mutta kummasti ilmeni heti käyttispäivityksen jälkeen.
Onko tässä nyt ongelmia vain meikäläisen Moto G5:llä vai onko muillakin myös tuon "glance screenin" toiminta hidastunut huomattavasti uuden päivityksen myötä? Ennen päivitystä kellonaika ilmestyi ruutuun heti puhelimen taskusta ottaessa, nyt joutuu juuri sen ärsyttävän reilun sekunnin odottelemaan.
En oo kyllä huomannut eroa nopeudessa, mutta aiemmin se oli mustavalkonen ja nyt kelloa kiertävä akunvarausilmoitin on sininen.
Onko muilla huomioita että akku kuluu nopeammin Oreolla? Itsellä ja vaimolla on G5 puhelimena ja molemmat huomattiin suurempi akunkulutus nyt päivityksen jälkeen.
Siinä on jotakin ohjeita mitä voi kokeilla:
Android-laitteen virrankulutusongelmien korjaaminen - Nexus Ohjeet
How to Stop Oreo Battery Draining and Extend Battery Life? | Mashtips
Mobile Network standby battery drain - Page 2 - Support forum
Tehdasasetuksen palautuksella lähti toisessa Motorolassa ja toisessa android versiossa puhelin toimimaan normaalisti eikä syönyt akkua muutamassa tunnissa loppuun. Silloin oli Play Services mennyt solmuun ja se voi yli puolet akusta ennen tehdasasetusen palautusta.
Siellä on näköjään palautusvalintoihin tullut lisää vaihtoehtoja. Muistaakseni ennen ei ollut kuin palauta tehdasasetukset.Meillä ei akun kulutus kasvanut ihan mahdottomaksi mutta sillä lailla että huomasi eron aiempaan. Nyt tosin oon huomannut että kulutus olisikin tasaantunut niin kuin @jkeskir tuossa kirjoittikin.
Siellä on näköjään palautusvalintoihin tullut lisää vaihtoehtoja. Muistaakseni ennen ei ollut kuin palauta tehdasasetukset.
Testasin nollaa wi-fin, mobiiliverkon ja bluetoothin asetukset.
Näyttää siltä, että se auttoi. Mulla oli akusta 50% käytetty ja tasaisen vauhdin taulukolla olisi ollut oman ilmoituksen mukaan tyhjä 8 tuntia lataamisesta.
Nollauksen jälkeen jaksoi vielä kymmeneen tuntiin ja akku oli tipahtanut 18 prosenttiin sekä ennusti vielä kahta tuntia. Toi ei kyllä pidä paikkaansa, koska kun akku tipahtaa jonnekin 15-10 prosenttiin, niin voi sammahtaa koska tahansa.
Palataan asiaan, jos ei sittenkään auttanut tarpeeksi tai oli vain kuvitelmaa, että auttoi.
Mikä Moto G malli?Nyt kävi niin mukavasti, että akku on paisunut ja hajoitti takakannen.
Olisi varmaan huomannut jo aikaisemmin, mutta kun puhelimen ympärillä on lompakkomallinen suojakotelo, mikä peittää luurin aika täydellisesti.
Aluksi luulin että, että latauspistoke on hajonnut, mutta kun aloin tutkimaan tarkemmin, niin takakansi olikin pois paikaltaan.
Eipä ole tälläistä ennen sattunut. Yllättävän heikosti noita akkuja on myynnissä, Suomessa ei osunut kuin kaksi paikkaa nopealla google haulla. Takakansiakin näköjään löytyy, mutta aion katsoa pysyykö se kasassa tolla vanhalla kannella, kun se suojakotelo kuitenkin painaa sitä hajonnutta osaa takaisin sisään. Voishan sen toki liimatakin. Ei tuollaisesta kahden sentin muovirimpulasta viitsisi maksaa melkein 20 euroa, akku maksaa saman verran.
Moto g5 ja 2017 versio, missä on ihan itse vaihdettava akku.Mikä Moto G malli?
Unfortunately, Motorola confirmed to Digital Trends that only one Android version update is planned for the Moto Z4. It will get Android Q, but the jury is out on whether it will receive next year’s Android R. On the plus side, you will receive bi-monthly security updates for two years.
Onko päivityksillä mitään merkitystä jos ostaa suht tuoreen luurin ja myy eteenpäin kun päivitykset loppuu?Juuh ja samaan rahaan saa jonkun Pixelin, jossa luvataan käyttispäivitykset kolmeksi vuodeksi. Tai sitten ostaa Moto-flagshipin, joka saa yhtä monta päivitystä kuin halpis-Moto.
Onko päivityksillä mitään merkitystä jos ostaa suht tuoreen luurin ja myy eteenpäin kun päivitykset loppuu?
Itsellä ollut sekä Samsungin että Motorolan alle 300€ luureja, ja mun mielestä Moto ollut aina päivityksissä vähän samppaa edellä. Sampat tosin säilyttää jälleenmyyntiarvon paremmin. Ostin Galaxy S7 Maaliskuussa 2018, käytin vuoden, ja myin eteenpäin kun päivitykset loppui tuossa huhtikuussa. Sain yhä myydessä 50% ostohinnasta. Käytin siis 13kk ajan Galaxy S7 luuria 150€ hinnalla, ei kovin paha mielestäni
Eihän sitä resettiä pakko ole tehdä, vain silloin jos tulee isompia ongelmia päivityksen jälkeen.Ja joka tapauksessa ison päivityksen jälkeen pitäisi tehdä resetointi ja säätää kaikki alusta alkaen taas kuntoon.