Humblessa olisi tarjolla LEGO-kirjoja. Harmi vain että technic kirjat on 8 dollarin tierissä.
https://www.humblebundle.com/books/lego-book-bundle
https://www.humblebundle.com/books/lego-book-bundle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
8865 edennyt muutaman vaiheen
Meillä on tässä nyt ensimmäisiä kertoja onnistunut kasailu niin että molemmat lapset ovat rakennelleet vieressä jäljellä olevista osista jotain omiaan ilman että tuhoavat ja terrorisoivat itse projektia
Nyt män katteelliseksi. Jospa se pukki toisi sen pyörökaivurin lahjaksi =)Postia Tanskasta
Kiitettävä opus tämä kirja jossa myös 856-vaiheiset rakennusohjeet
Unboxing videota odotellaan jo, jossa esitellään pakkauksen sisältö .
Unboxing videota odotellaan jo, jossa esitellään pakkauksen sisältö .
Jos semmonen time-lapse-vitio kasailuhommasta. Toki alkuun ensituntumat jne.Toki SER-mies voi tehdä kasausvideonkin meidän iloksi
Itselle ei jäänyt. Koska Sain Sen!!!Itselle jäi traumat, kun en lapsena saanut tätä:
Kiitettävä opus tämä kirja jossa myös 856-vaiheiset rakennusohjeet
Jaahas, ovat sitten vissiin uusimassa valikoimaa, kun legoshopin technic-haulla ei tuu kuin yksi tuote, ja sekin on "power functions motor set". Hemmetti, olin ihan valmis jo ostamaan tuon Porschen. Tai sitten tuon Mersun rekan... tai sitten kaivurin...
Jaahas, ovat sitten vissiin uusimassa valikoimaa, kun legoshopin technic-haulla ei tuu kuin yksi tuote, ja sekin on "power functions motor set". Hemmetti, olin ihan valmis jo ostamaan tuon Porschen. Tai sitten tuon Mersun rekan... tai sitten kaivurin...
Oliko teillä joku fiksu idea tilata legoshopin kautta ylihintaan tuo porsche?Jaahas, ovat sitten vissiin uusimassa valikoimaa, kun legoshopin technic-haulla ei tuu kuin yksi tuote, ja sekin on "power functions motor set". Hemmetti, olin ihan valmis jo ostamaan tuon Porschen. Tai sitten tuon Mersun rekan... tai sitten kaivurin...
Kiitos vinkistä. Saattoi lipsahtaa hiiri tilausnapin kohdallePorsche on tarjouksessa (brickwatchin mukaan "best ever") britti-amazonissa €247 sis toimituskulut ja alvimuutoksen.
Kieltämättä. Esim. tuosta pelkästä kaivinkoneesta saa helposti 200€ bricklinkissä ja kun tuossa oli ilmeisesti laatikkokin tallella, niin hinta on siellä 250-300€ kieppeillä.Hinnat olivat ihan kohdillaan.
Porsche on tarjouksessa (brickwatchin mukaan "best ever") britti-amazonissa €247 sis toimituskulut ja alvimuutoksen.
Kiitos vinkistä. Saattoi lipsahtaa hiiri tilausnapin kohdalle
Perhanan tekkiläiset.
Itsellä meni n. viikon illat tuon Mersun kuormurin kasaamiseen (pari tuntia per ilta), siinä on kyllä tekemistä ihan riittämiin
Moi,
Itse olen aloittelemassa lego technic keräilyä itseni ja lasten iloksi. Mulla päänvaivaa tuottaa se että mistä aloittaisin tuon keräämisen. Lisäksi kun on tuo 42009 sekä 8421 olemassa niin en tiedä kumpi on parempi ostos. Se iso pyörökauhakaivinkone kiinnostaa myös. sekä 24 tunnin kilpa-auto ym. kaikki nuo medium ia isokokokoiset mallit.
Sit tuli mieleen kun tuosta mb kuormurista voi sen b mallin rakentaa myös ja käsittääkseni siitä isosta pyörökauhakaivinkonelaitoksestakin voi jonkun b mallin ym. niin mitenkä että ostaako kukaan vaikka kahta pakettia mb:tä sen takia että saa a ja b mallin rakennettua? Onko siinä järkeä?