Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa melkoiselta kasalta, jos saa olla utelias paljonko jouduit maksamaan noin isosta läjästä osia?
Muuton yhteydessä huomasin että löytyi pari laatikollista legoja, viime vuodet olleet laatikkoon unohtuneina. Mitään Starwarsseja tai technic sarjaa ei ole noissa. Yhteensä 13kg kun äsken punnitsin. Onko noilla mitään rahallista arvoa?
Riippuu vähän, jos on manuaalit edes tallella ja seassa on joku vähän harvinaisempi niin voi jotain saadakin. Muuten menee about 1€/kg linjalla nuo perus palikat.
Onkos kukaan tutustunut Brick Experiment Channel YouTube kanavaan?
Taitaa olla suomalainen kanava. Tai ainakin jossain videossa Pirkan rypsiöljypullo vilahti.
Siinä sitä on harmailla peruspalikoilla kate kohdallaan.Uutta siistii Star Wars settii: Imperial Star Destroyer
-4784 osaa
-44cm korkea
-110cm pitkä
-66cm leveä
-Suositus 16v ja sitä vanhemmille!
Saatavilla 1.10.2019 (vip asiakkaat aiemmin), ovh 699e.
Imperial Star Destroyer™ 75252 | Star Wars™ | Buy online at the Official LEGO® Shop FI
Kärkkäinen myy LEGO 42100 Technic Liebherr R 9800 kauko-ohjattava kaivinkonetta 349€:lla. Vähän inhimillisempi hinta kun sille veikattiin aluksi 449,99€ hintaa. Oiskohan pukilla varaa tuommoiseen, pikkasen kutittelee jo.
LEGO 42100 Technic Liebherr R 9800 kauko-ohjattava kaivinkone | Karkkainen.com verkkokauppa
e: Muualla netissä yleisesti 449€, onko kärkkäisellä mennyt hinta vikaan vai muuten vaan ihan ok tarjous.
Sama juttu. Pari kertaa vuosien varrella on puuttunut joku osa ja mukisematta ovat ne aina toimittaneet ja verrattain nopeasti kaiken lisäksi.Itse kun paluun Legojen pariin tein tuolla Arocsilla niin siitähän puuttui yksi osa myös, suoraan Legon sivuilta sen sai tilattua ja tuli postissa n. viikossa.
En minä sinua tarkoittanutkaan, vaan omia kadonneiden osien tapauksia. Siinä kun joulupäivän päätteeksi glögien jälkipoltteissa alkaa "lasten lahjoja" yötä myöten kasailemaan, niin kaikki on mahdollista.Osan katoaminen ei ole oikein mahdollinen skenaario, kun niin isosta palikasta kyse ja olen tuon yhden makkarin lattialla sitä koonnut, jossa ei ole kuin sänky ja sen alla se ei ollut. Laatikko ja muovitkin on tallessa eikä niistä löytynyt.
Lueskellut ketjua ja alkanut innostus kasvaa kokeilla jonkunlaista lego-rakentelua. Mistäköhän kannattaisi aloitella ja onko tarjouksia näköpiirissä?
Lueskellut ketjua ja alkanut innostus kasvaa kokeilla jonkunlaista lego-rakentelua. Mistäköhän kannattaisi aloitella ja onko tarjouksia näköpiirissä?
Jos tilaat uutiskirjeen niin saat ekasta tilauksesta 5 euroa pois: LEGO Duplo 10848 Ensimmäiset palikkani | hobbyhall.fi
Sama juttu. Pari kertaa vuosien varrella on puuttunut joku osa ja mukisematta ovat ne aina toimittaneet ja verrattain nopeasti kaiken lisäksi.
Itse asiassa luulen, että vaikka kuinka huolellinen kuvittelen olleeni, niin se puuttuva osa on oikeasti ollut mukana paketissa ja päätynyt jonnekin hyllyn alle tai muoviroskien mukana kaatopaikalle, mutta onneksi Legolla on riittänyt ymmärrystä.
Täältä voi käydä tilaamassa puuttuvan palikan:
Bricks & Pieces - service LEGO.com
itse olen löytänyt ”kadonneen” osan pari kertaa siitä itse rakennelmasta. eli olen laittanut väärän palasen jossain aiemmassa vaiheessa, ja myöhemmin tämä siis ”puuttuu”.
Ei ole ensimmäinen kerta, kun kauppahinta asettuu jonkun verran alle mitä Legon oma ohjehinta on.
Bugattin kohdalla sama ilmiö. Tässä, joku aika sitten ostin Empire State Buildingin, jossa vastaava prosentuaalinen hintaero.
Juurikin Verkkiksestä. Tuo 80e on ihan huomattava hinnanalennus 120 eurosta, jonka tuo maksaa Legon omassa kaupassa. Architecture -sarjan legoja on välillä poistuessaan Prismoissa alennuksessa, kuten muitakin legoja. Valikoima on toki painottunut lelumaisempiin teemoihin.
Näyttää virallisessa lego-kaupassa olevan Saturn V alta satasella tänään, jos vielä ostamatta. Eikai tuota halvemmallakaan saa mistään. Muutama muukin semijärkevässä hinnassa.