Tuo 700 riviä koodia vaatisi tosiaan lähteen, se vois olla meinaa 700, 7000 tai 700000 jos ei osaa ollenkaan suhteuttaa, ja varmaan riippuu tosi paljon homman kuvasta.
Se, että Java on syntaksiltaan raskas on vähän kaksi piippuinen juttu, nykyajan idet kun tekee sen kaiken syntaksin niin kätevästi, että ei siinä juuri enempää aikaa mene. Toinen on sitten se, että koodi on helpompi lukuista kun ei tarvitse hoveroida ja ihemetellä, että mikä on mikäkin kun tyypit näkee heti.
Ja sitten taas toisaalta aika monet kirjastot (esim Lombok) poistaa boiler platea aika paljon.
Eli itse olen tyytyväinen Javan syntaksiin vaikka se onkin hyvin verboosi. Sitten taas kun vietän nykyään (en ihan omasta tahdostani) ajasta noin 75% JS puolella niin kaipaisi kyllä välillä vähän verboosimpaa syntaksia, että asiat eivät vain maagisesti tapahdu
Itse artikkelista,
Spring ja Spring Boot ei ole synonyymejä. Toki ne on yhteen kietoituneita mitä syvimmällä tasolla mutta eivät silti ole synonyymejä. Tossa meinaa esittelet Springin ja sitten sivulauseessa puhut Spring Bootista
Muuten ihan kivaa settiä