Ostettu Läppärin virtalähde samsung r540 19 V ja 3,16 A (Vantaa)

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Mun nykyinen on liittimen puolesta niin risa että se kirjaimellisesti savuaa. Noudolla tai postilla voidaan hoitaa, jos yhteensopiva virtalähde löytyy.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Vieläkin ootellaan tarjouksia. En viittisi sijoittaa tuohon läppärin romuun uuden virtalähteen hintaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 160
Minulta löytyisi tämmöinen. Tämä on hivenen tehokkaampi, kuin Samsungin alkuperäinen. Käytetty pari kertaa, kun olen testannut toimivuuden. Ostin alunperin tuon varalle, jos joltain tutultu hajoaa läppärin muuntaja.

Tuo G-liitin menee Samsungin läppäriin. Tuohon löytyy kaikki mukana tulleet vaihtopäätkin: https://trust.com/en/product/18821-70w-plug-in-laptop-tablet-phone-charger

Sopisiko hinnaksi 20€+postit?
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Minulta löytyisi tämmöinen. Tämä on hivenen tehokkaampi, kuin Samsungin alkuperäinen. Käytetty pari kertaa, kun olen testannut toimivuuden. Ostin alunperin tuon varalle, jos joltain tutultu hajoaa läppärin muuntaja.

Tuo G-liitin menee Samsungin läppäriin. Tuohon löytyy kaikki mukana tulleet vaihtopäätkin: Trust.com - 70W Plug-in Laptop, Tablet & Phone Charger

Sopisiko hinnaksi 20€+postit?
Tehdään kaupat. Laita yksärillä tarvittavat tiedot ja voin ennen keskiyötä pistää rahaa tilille kun töistä pääsen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 133
Viestejä
4 196 730
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom