Läppäriin lisää ram muistia

Liittynyt
08.02.2021
Viestejä
49
Tarkoitus olisi lisätä läppäriin 8gb ram muistia lisää. Lenovo legion y540 kyseessä, jossa ennestään 8gb Samsung SODIMM M471A1K43DB1-CTD. Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon uutta ramia ostaessa? Läheisestä liikkeestä löytyisi kingstonin 8gb tikku ainakin samalla nopeudella. KINGSTON 8GB DDR4 2666MHZ

Mites muuten kannattaako tommosta läppäria lähtee availemaan ja itse asentelemaan tikkua? Muutaman pöytäkoneen kasannu mutta jostain syystä pelottavaa avata läppäri :D Ei kyllä huvittais jonnekki powerille mennä maksaa 60e asennuksesta.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
120
Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon uutta ramia ostaessa?
Vanhalta ja uudelta tikulta pitää löytyä samat latenssiasetukset samalle nopeudelle. Toi näyttäisi olevan ihan perus CL19-tikku, joten ton kingstonin pitäisi kanssa sopia.

Mites muuten kannattaako tommosta läppäria lähtee availemaan ja itse asentelemaan tikkua? Muutaman pöytäkoneen kasannu mutta jostain syystä pelottavaa avata läppäri
Toimii tyyliin leegopalikka, ei todellakaan tarvi maksaa assennuksesta. Ainoa vaikeampi osa voi olla kuoren avaaminen, sitä varten kannattaa katsoa verkosta vaikka video jossa kyseistä mallia avataan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 279
Mites muuten kannattaako tommosta läppäria lähtee availemaan ja itse asentelemaan tikkua? Muutaman pöytäkoneen kasannu mutta jostain syystä pelottavaa avata läppäri :D Ei kyllä huvittais jonnekki powerille mennä maksaa 60e asennuksesta.
Tuossa on huolto manuaali, jossa selkeät kuvat avaamiseen:

Ja tuossa näyttäisi olevan asiallinen video, miten lisätä muistia:


Eli kannattaa vilasta tuosta, että haluaako itse tehdä tuon...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 703
Viestejä
4 238 339
Jäsenet
71 242
Uusin jäsen
Marmelooni

Hinta.fi

Ylös Bottom