Kirjotetaan nyt jotain vaikka en mistään laadukkaista oikeasti mitään tiedäkkään. Enkä tiedä luokitellaanko näitä laadukkaiksi yleisellä mittakaavalla.
Tuli tilattua testiin parit halvat iem:it.
En oo kultakorva ja aikasemmat kuulokkeet on myös ollut mallia halvimmat mahdolliset tms.
En käytä mitään equa tai ulkoista dac/vahvari yhdistelmää eli suoraan boksista kuulokkeet luuriin tai kannettavaan kiinni.
Moondrop Chu II
Enhanced Sound with New-Generation Dynamic Driver Moondrop has revamped the driver used in the original Chu IEMs, equipping the Chu II with a high-quality aluminum-magnesium alloy composite diaphragm dome and ultra-thin CCAW voice coil. This combination, along with the diaphragm's high rigidity...
www.linsoul.com
Jotain anime-tyttöä paketissa. Ei hyvältä vaikuta.
Ihmeen painavan tuntuset kädessä kun otti boksista pois. Ei anime-tytön kuvia itse kuulokkeissa. Se plussaa.
Vähän rimpulan tuntunen piuha. Muovisen oloinen. Irrotettava piuha kai plussaa emt.
En oo aikasemmin iem:iä laittanu päähän eli pientä totuttelua siihen että vaan nappaa sen roikkumasta rinnan päältä ja tökkää korvaan vaan tässä pitää oikeasti ottaa se sekunti tai kaks että se asettuu korvaan. Päivän testillä himakäytössä + kaupassa käynti niin sujuu suht sujuvasti.
Ei toi painokaan tunnu missään kun se paino jakautuu tonne korvan taakse. Vähän kun ois jointti kummankin korvan takana tms. Ei sitä huomaa minuutin päästä.
Ja nyt ton lässytyksen jälkeen se tärkein. Ääni.
Mitä vittua mun kuulolle just tapahtu?
Täysin erilainen äänimaailma kun missään mitä oon kuullu.
Onko tää sit iem:ien tyyli mutta tuntuu se äänen laajuus ihan järkyttävältä. Siis hyvällä tavalla.
Stereokuva kun on aikasemmissa kuulokkessa ollut oikeasti parhaimmillaan pään keskitienoilla, niin nää laajenti sitä ihan vitusti ulospäin.
Jos pitäis piirtää kuva äänestä niin se ois kupla kummankin korvan ulkopuolella, jossa on kaiuttimia siinä ulkoreunalla.
Jos en naimisiin mene näitten kuulokkeiden kanssa, niin laitan viel infoa noista toisistakin mitä tilasin vaikka mitään hienoa tekstiä ei irtoa.