Kysymyksiä & Vastauksia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w!rd
  • Aloitettu Aloitettu
Olisi corolla 1,6l 1997, jolla ajettu 320 000. Jobbari olisi kiinnostunut, mutta millä hinnalla laittaisin myyntiin? Ei todellakaan priimaa, mutta ajelee.
 
Leivänpaahdin lähti tukilakkoon.
Katsoin gigantin sivuilta ja löyty melkein sata. Hinthaitari oli myös suuri. Onko kellään suosituksia tai löytyykö täältä samanlaista ketjua kuin kahvinkeittimistä, mistä voisi kysellä apuja?
 
Leivänpaahdin lähti tukilakkoon.
Katsoin gigantin sivuilta ja löyty melkein sata. Hinthaitari oli myös suuri. Onko kellään suosituksia tai löytyykö täältä samanlaista ketjua kuin kahvinkeittimistä, mistä voisi kysellä apuja?
Korealaisista löytyy kohtuu halpoja. Esim Rio on kai ihan luotettava, tosin tuppaa muuttumaan ruskeaksi.

Ei siis autopuolella kyselet :D
 
Leivänpaahdin lähti tukilakkoon.
Katsoin gigantin sivuilta ja löyty melkein sata. Hinthaitari oli myös suuri. Onko kellään suosituksia tai löytyykö täältä samanlaista ketjua kuin kahvinkeittimistä, mistä voisi kysellä apuja?
Tällainen 4 leivän paahdin on ollut kohta 4 vuotta lähes päivittäisessä käytössä, eikä ole valittamista. Leivänpaahdin Wilfa TOL-1400S

Reheat ominaisuus on näppärä, itse tosin käytän sitä jos leipä pitää saada hieman rapeammaksi, niin paahdin takaisin päälle ja reheat nappia painamalla jatkaa paahtamista vielä hetken aikaa. Ei pääse leivät palamaan (ei unohdu siis täydeksi paahtoajaksi uudelleen paahdin päälle) eikä tarvitse teho/aikasäätöä olla hinkkaamassa edes takaisin leipälaadun perusteella.

e: kappas olikin tosiaan autopuolen ketju tämä. No tulipa vastattua silti :D
 
Vaikka nyt on autopuolen ketju, kehoittaisin lämpimästi välttämään noita Wilfan tuotteita. Itsellä oli heidän sähköpotkulautansa ja olihan se mukava, jos toimi. Ruuveja sai kiristellä, lokari paskoontui koska ei tehtaan tuentaa yms. Itsellä meni vedenkeitin (vain kuoli) kohtuu tuoreena (vuoden tms vanha). Kaverilla sananmukaisesti räjähti Wilfan blenderi ekan päivän aikana. Koko se lasikippo vain pirstoutui ja kaikki sisältö pitkin keittiötä.
 
Korealaisista löytyy kohtuu halpoja. Esim Rio on kai ihan luotettava, tosin tuppaa muuttumaan ruskeaksi.

Ei siis autopuolella kyselet :D

Pahoillani. Oli tuo ketjun otsikko vähän hämäävä. Etsin vain omista ilmoituksista sopivan ja en tajunnut sen olevan "Autot ja liikenne" alaotsikko.
 
Ei ole normaalia. Se tuulilasi on liimattu kiinni, eikä siellä pitäisi olla mitään reikää mistä sataa sisään.
Olin aika varma, että omaa hermoilua turhaa, ja että jostain oven tiivisteestä mennyt. No ei ollut, vaan lasi oli huonosti asennettu ja nyt se on korjaamolla menossa uudelleen kiinni. Kiitos avusta.
 
Kannattaa sitten vaatia tarkistamaan myös kosteudet lattiamaton alta. Tuollainen pieneltä vaikuttava vuotokohta on voinut vuotaa merkittäviä määriä vettä auton sisälle ja pienimuotoisia sähköongelmia voi tulla ajan saatossa. Siksi asia kannattaa varmistaa heti, eikä esim. puolen vuoden päästä, jolloin syyn vyöryttäminen lasiliikkeen vastuulle voi olla jo vähän hankalampi nakki.
 
Olin aika varma, että omaa hermoilua turhaa, ja että jostain oven tiivisteestä mennyt. No ei ollut, vaan lasi oli huonosti asennettu ja nyt se on korjaamolla menossa uudelleen kiinni. Kiitos avusta.
Hyvä juttu, että homma on nyt kunnossa. Tuollainen vuoto voi olla paha jos kauan jatkuu.
 
Harkitsen erästä käytettyä autoa. Sain autosta kuntoraportin, jossa on muutamia kuvia. Rengaskuvassa kiinnitti huomiota tuo alareuna. Mikä ihme tuo on? Näyttää kuin pinnalta olisi kulunut kumi pois ja alta näkyy metallia, mutta en tiennyt, että renkaassa voi olla metallia noin levymäisessä muodossa. Voikohan tuo edes mennä katsastuksessa läpi? Oma veikkaus on, että on ajettu katukiveykseen ja pilattu vanne (mukana ei ole vanteita kesärenkaisiin) ja aiheutettu vauriota renkaalle.
Screenshot 2024-03-25 at 12.32.27.png

Ihan renkaalta näyttää, musta ja pyöreä. En kyllä näe tuossa sarvet päässäkään mitään metallia missään.
 
Tarkoittaakohan tämä kolariautoa?

Alkuperäinen käyttöönottopäivä 4.11.2016

1.omistaja 4.11.2016 - 6.10.2017 LänsiAuto Leasing Oy, HELSINKI Asiakaslaji: Yritys
1.haltija 4.11.2016 - 6.10.2017 LänsiAuto Leasing Oy, HELSINKI Asiakaslaji: Yritys Hallintasuhde: Leasing
Muu haltija 4.11.2016 - 6.10.2017 Länsiauto Oy HELSINKI Asiakaslaji: Yritys
Muu haltija 4.11.2016 - 6.10.2017 Yksityinen Yksityinen Asiakaslaji: Yksityinen

6.10.2017 - 5.6.2018 Tavallinen poisto
1.omistaja 6.10.2017 - 3.8.2018 LÄNSIAUTO OY VANTAA Asiakaslaji: Yritys


1.haltija 3.8.2018 - 8.10.2021 yksityishenkilö Asiakaslaji: Yksityinen Hallintasuhde: Muu

Eikö leasingit ole yleensä 12kk? Miksi leasing olisi päättynyt jo kuukauden etuajassa? Ja sen jälkeen auto olisi seisonut lokakuusta elokuuhun autoliikkeen pihassa?
 
20240325_084704_rajattu.jpg


Toyota Corolla e110 vm2000 1.4 bensakoneella, tuli hylky liian korkean lambda-arvon takia, missähän vois olla vika?

Sama oli jo viimevuoden katsastuksessa ja luulin että oli korjattu, kun korjausliike oli kuitenkin saanut menemään katsastuksesta läpi, mutta ehkä ne sit saikin sen vaan jollain hyvä-veli verkolla läpi. Silloin epäiltiin vuotavaa pakoputkea, mutta korjausliikkeen mukaan ei löytynyt vuotoa.
 
20240325_084704_rajattu.jpg


Toyota Corolla e110 vm2000 1.4 bensakoneella, tuli hylky liian korkean lambda-arvon takia, missähän vois olla vika?

Sama oli jo viimevuoden katsastuksessa ja luulin että oli korjattu, kun korjausliike oli kuitenkin saanut menemään katsastuksesta läpi, mutta ehkä ne sit saikin sen vaan jollain hyvä-veli verkolla läpi. Silloin epäiltiin vuotavaa pakoputkea, mutta korjausliikkeen mukaan ei löytynyt vuotoa.

Happitaso(O2) on ainakin todella korkea. Pitäs olla lähellä nollaa.
 
300-400 tonnia ajetut Hiluxit tämän vuosituhannen puolelta, paljonko vikoja odotettavissa? Ajaako toiset 300-400t jos järkevästi huoltelee, vai ajaako seuraavaksi paalaamoon? :confused:

Aika hintoja pyydetään jostain 90 luvun alun autoistakin. :cigarbeye:
 
Voisikohan noihin oviaukkoihin laittaa jotain läpinäkyvää muovia suojaamaan maalipintaa, kun edellinen omistaja on aika hyvin onnistunut jo hankaamaan jalalla maalit pois? Itsekkin tulee tuohon välillä jalkoja hangattua, jos ei ovea saa kunnolla auki ja ajattelin, että kannattaisi varmaan nyt jotain asialle tehdä eikä sitten kun ruoste alkaa kukkimaan.
Biltemassa jotain suojakalvoa myydään, mutta ei lue mitään paksuudesta, että saako muovautumaan tuohon sopivaksi. Tietty jostain Aliexpress varmaan löytäisi samaista kalvoa muutamalla eurolla / metri, kun tietäisi oikean hakutermin.

 

Liitteet

  • IMG_20240330_140950.jpg
    IMG_20240330_140950.jpg
    204 KB · Luettu: 59
Voisikohan noihin oviaukkoihin laittaa jotain läpinäkyvää muovia suojaamaan maalipintaa, kun edellinen omistaja on aika hyvin onnistunut jo hankaamaan jalalla maalit pois? Itsekkin tulee tuohon välillä jalkoja hangattua, jos ei ovea saa kunnolla auki ja ajattelin, että kannattaisi varmaan nyt jotain asialle tehdä eikä sitten kun ruoste alkaa kukkimaan.
Biltemassa jotain suojakalvoa myydään, mutta ei lue mitään paksuudesta, että saako muovautumaan tuohon sopivaksi. Tietty jostain Aliexpress varmaan löytäisi samaista kalvoa muutamalla eurolla / metri, kun tietäisi oikean hakutermin.


Minä olen laitellut 3M kiveniskuteippiä tjsp. Puhaltimella avittanut vähä paikalleen laitossa. Bilteman vastaavaa kalvoakin olen kokeillut mut se oli kyllä ihan täyttä p*sk**.
 
Voisikohan noihin oviaukkoihin laittaa jotain läpinäkyvää muovia suojaamaan maalipintaa, kun edellinen omistaja on aika hyvin onnistunut jo hankaamaan jalalla maalit pois? Itsekkin tulee tuohon välillä jalkoja hangattua, jos ei ovea saa kunnolla auki ja ajattelin, että kannattaisi varmaan nyt jotain asialle tehdä eikä sitten kun ruoste alkaa kukkimaan.
Biltemassa jotain suojakalvoa myydään, mutta ei lue mitään paksuudesta, että saako muovautumaan tuohon sopivaksi. Tietty jostain Aliexpress varmaan löytäisi samaista kalvoa muutamalla eurolla / metri, kun tietäisi oikean hakutermin.

Kiveniskeymäteippiä ja jos liian jäykälle tuntuu asentaa, niin vaikka hiustenkuivaajalla/kuumailmapuhaltimella helpottaa asennusta
 
Onko cut out -venttiili laillinen? Kiinnostaa kahdesta näkökulmasta: Mitä sanoo laki? Entä mikä on käytännön kokemus katsastuksesta? Tässä tapauksessa asentuisi katalysaattoreiden jälkeen, eli ei vaikuttaisi päästöihin.
 
Onko cut out -venttiili laillinen? Kiinnostaa kahdesta näkökulmasta: Mitä sanoo laki? Entä mikä on käytännön kokemus katsastuksesta? Tässä tapauksessa asentuisi katalysaattoreiden jälkeen, eli ei vaikuttaisi päästöihin.
Muistaakseni ei jos on ohjattavissa auton sisältä yms. Piti vaatia työkaluja avaamisrrn tms että kelpaa.
 
Minulla on pulma Toyota Avensiksen kanssa. Palatessani uuden vuoden reissusta vuoden alussa (ulkona pakkanen pyöri -30 ja -35 välissä) auto rupesi puskemaan kabinettiin ainoastaan kylmää ilmaa. Sitten pysähdyksissä näkyi lammikko jäähdytysnestettä, eli puski ne ulos. Hinurilla siitä auto korjaamolle. Diagnoosi (+200€ :)) että teki reilusti painetta järjestelmään, paine purkautunut polttoainekäyttöseltä lisälämmittimeltä sekä jäähdyttimeltä paisuntasäiliön ylivuotoletkulta --> syl. Kannessa ja/tai kannentiivisteessä vikaa.
Korjausarvioksi sanoivat "useita tuhansia, näitä ei yleensä edes korjata kun ylittävt auton arvon".

Tässä vaiheessa siis ajattelin jo luopua autosta ja soittelin, mihin hintaan joku hakis kansivikasen auton kuleksimasta.

Periaatteessa sattuman kaupalla löysin hyvältä vaikuttavan korjaamon, jolta sain kannen/kannentiivisteen korjauksesta ihan hyvän tarjouksen. He hakivat auton ja tutkivat. Heidän mukaansa kansi ja kannentiiviste ehjät, ei mitään merkkejä että olisivat rikki. Heidän mukaansa johtui jäähdytysjärjestelmän tukkoisuudesta -> huuhtelivat, ilmasivat ja laittoivat uudet nesteet. Testasivat pidemmän lenkin ja tutkivat -> ei vuotoja ja auto pelittää kuten pitää.

Tein reklamaation ensimmäiselle korjaamolle väärästä diagnoosista. Sanoivat, että ajaisin +1000km jälkeen johonkin heidän pisteeseen ja tutkivat -> jos kansi ja kannentiiviste kunnossa niin purkavat laskun. Kuulosti reilulta ja sovimme näin. +1500km ajon jälkeen vaimo vei auton näytille ja 5 min jälkeen tuli mekaanikko ilmoittamaan, että kyllä olivat ihan oikean diagnoosin 1. paikassa tehneet, tekee painetta ja vuotaa nestettä ylivuotoletkulta. Eilen yritin itse testata, eli avasin paisarin korkin, käytin pari min ja annoin kierroksiakin -> nesteet eivät tulleet ulos.

Mitä mieltä olette? Mitä kannattaisi tai mitä voin tehdä? Olen nyt siis maksanut kahdelle eri korjaamolle, jotka ovat täysin eri mieltä: Ensimmäisen mukaan kansivikainen, toisen mukaan nyt kaikki toimii kuten pitääkin.

Uskaltaako tuolla edes ajella, vai pitääkö etsiä uutta ratsua alle? Mitään ideoita?
 
Oliko tuossa nyt siis vain luottaminen mekaanikon sanaan tapauksessa, jossa heillä on kaikki insentiivit valehdella asiasta? Eivät siis mitanneet esim. pakokaasuja jäähdytysnesteestä?
 
Oliko tuossa nyt siis vain luottaminen mekaanikon sanaan tapauksessa, jossa heillä on kaikki insentiivit valehdella asiasta? Eivät siis mitanneet esim. pakokaasuja jäähdytysnesteestä?
Jep, juurikin näin... Tuskinpa mittasivat, kun eivät maininneet ja n. 5min käyttivät siihen aikaa. Haiskahtaa kyllä vedätykseltä. Outoa sinänsä, kun kyseessä kuitenkin suht. iso ketju Suomen mittakaavassa.. Todennäköisesti vain epäilivät oireiden perusteella, koska tyyppivika kyseisessä mallissa tuo kannen / kannentiivisteen hajoaminen.. voisivat vain myöntää virheensä ja palauttaa rahansa, mikäli näin on.
 
@Gandhi Jos siellä olisi kansi mennyt, niin senhän pitäisi suunnilleen kuplia kylmänä/tuottaa heti painetta, kun ottaa jäähdyttäjän korkin pois.
 
@Gandhi Jos siellä olisi kansi mennyt, niin senhän pitäisi suunnilleen kuplia kylmänä/tuottaa heti painetta, kun ottaa jäähdyttäjän korkin pois.

Just tätä mietin! ja tän takia testasin em. tavalla. Mikähän ihme siellä sitten voi olla, jos kerran tekee painetta ja tämän autohuollon mielestä kansivika.. Vai eivätkö vain kehtaa myöntää virhettään enää..
 
Onkos se tuolla +1500km välillä hävittänyt jäähdytinnestettä? Kyseessä oletettavasti Diesel?
 
Onkos se tuolla +1500km välillä hävittänyt jäähdytinnestettä? Kyseessä oletettavasti Diesel?

En osaa sanoa. On saattanut jopa hävitäkin. Kävin nyt haistelemassa ja siinä olivat oikeassa, että pakokaasulta (ainakin pahalta) haisee höyry/savu mikä paisarista nousee.

Ja kyllä, diesel on kyseessä.
 
En osaa sanoa. On saattanut jopa hävitäkin. Kävin nyt haistelemassa ja siinä olivat oikeassa, että pakokaasulta (ainakin pahalta) haisee höyry/savu mikä paisarista nousee.

Ja kyllä, diesel on kyseessä.


Näissähän ei sitten välttämättä pelkkä kannen oikaisu auta, vaan saattaa myös joutua itse lohkonkin oikaisemaan. Jos ei pelkkä tiivisteen vaihto riitä, mitä epäilen.

Kerran olen tämän remontin tehnyt isäni autoon enkä kyllä helpolla rupea uudestaan samaan. Todella isotöinen ja vmäinen, ainakin ilman nosturia.
 
Näissähän ei sitten välttämättä pelkkä kannen oikaisu auta, vaan saattaa myös joutua itse lohkonkin oikaisemaan. Jos ei pelkkä tiivisteen vaihto riitä, mitä epäilen.

Kerran olen tämän remontin tehnyt isäni autoon enkä kyllä helpolla rupea uudestaan samaan. Todella isotöinen ja vmäinen, ainakin ilman nosturia.

Joo, näin oon kanssa kuullut :/ mutta siis tämä toinen korjaamo olisi sen remontin tehnyt (siitä siis sovittiin), mutta kun olivat sitä mieltä että ei olekaan kansivikaa, niin eivät tehneet. Ei huolta että itse tekisin, peukalo on keskellä kämmentä ja hermot on ku kalalla.
 
APUA!!
Autossani näkyy jäähdytysnesteen pinta tosi huonosti, on sumea paisuntasäiliö ulkoapäin ja näkyy jotain vanhoja viivojakin / tasoja tms.
No nyt otin tommosen motonetista ostetun pakkasenkestomittarin ja sillä otin nestettä ja laitoin takaisin niin sitten näin missä todellinen pinta oli - L ja F välissä. Hyvä.

Tajusin sisään tullessani että teinkö nyt todella väärin... Laitoin siis ilmaa paisariin (kyllä, myös puhalsin sillä ihan ilmaa, jotta sain pinnan "heilumaan/värisemään", eli näin missä se on.

Auttakaa, uskaltaako tuolla enää ajaa?? Miten saan ilman pois jos se tarvii saada? Onko väliä?
Ensimmäisinä kannattaa lopettaa trollaaminen. Sitten aamulla suihkun kautta työkkäriin.
 
Anteeksi jos oli mikkihiiri -kysymys.. En trollaa, vaan kysyn tosissani. Toivoisin saavani rehellisen ja aidon vastauksen tai vastauksia myös.

No ei sillä puhaltelulla ole mitään merkitystä.
 
Ok, hyvä. Kiitos vastauksesta. Sillä vaan ajattelin, kun liika ilma jäähdytysjärjestelmässä saattaa aiheuttaa painetta ja purkautua. Mutta kaipa tuo on niin pieni määrä.

Ja sit sä ajattelit että puhaltelemalla paisariin se ilma mystisesti päätyy ihan sinne kiertoon asti? :hmm:
 
Paisuntasäiliön korkkini oli kaksiosainen: Tiiviste ja korkki. Häsellykseni seassa tiputin tietenkin tiivisteen jonnekin konehuoneeseen, ei mitään hajua minne. Ei näy taskulampun valossa mistään. Onko vaarallista jättää se sinne, voiko mennä esim. johonkin vetarin väliin ja olla sitä kautta "vaarallinen" tai rikkoa jotain tms.? Tai johonkin tuulettimeen, mihin vain?

Kiitos etukäteen...
Kone voi räjähtää koska tiiviste menee laturin siipien väliin jumittaen koneen äkisti joka johtaa tilanteeseen jossa liikkeen jatkuvuuden laki näyttää voimansa ja männät ja koko alakerta toteavat että soronoo ja poistuvat lohkosta. Toinen optio on luonnollisesti että tuo erittäin herkästi syttyvä tiiviste menee pakosarjalle/turbolle tms muuten kuumaan paikkaan ja polttaa koko auton. Parempi pitää sammutin mukana. Mitä vetareihin tulee, niistä ei kannata huolehtia jos ovat ehjät... Huolehtisin enemmän pyöränlaakereista ja jarruista, tekee pahaa jos yksi pyörä vetää lukkoon 100kmh+ vauhdeissa.
 
Miksi trollaat? Asiallisia vastauksia kaipailisin edelleen.. Olen pahoillani, että olen näissä asioissa hyvinkin tyhmä ja täysin noviisi. Kaikkea ei voi osata. Luullakseni tämä ketju nimenomaan on askarruttavia kysymyksiä varten. Vai olenko väärässä?

Motonetin työntekijä oli sitä mieltä, että voi antaa olla.
No jos uskot mielummin motonetin työntekijää vs koulutettua automekaanikkoa/raskaankaluston asentajaa niin toki... anna mennä.

EDIT: Ja jos tietotaito on tosiaan tuota tasoa, annan vinkin. Älä avaa konepeltiä kuin pissapojan täyttöön. Älä koske mihinkään muuhun, missään tilanteessa.
 
Viimeksi muokattu:
Mikä voisi olla syynä, että moottoritiellä ajaessa vastaantulevat autot satunnaisesti vilkuttelevat pitkiä valoja kohdatessa? Joskus jotkut jättävät pitkät valot päälle ja tuo sitten häikäisee. Vaihdan pitkät valot lyhyiksi ihan hyvissä ajoin, kun valokeilat kohtaavat.

Olen tarkistanut valojen toimivuuden ja valot ovat kunnossa. Seinää vasten katsottuna ei ne valot edes osoittele harakoille.

Autona on vuoden -21 Hyundai Kona Electric ja olen kokeillut HBA:ta (High Beam Assist) Tuon pitäisi vähentää vastaantulevien autoilijoiden kokemaa häikäisyä ja sekään ei ole poistanut satunnaista vilkuttelua.
 
Jos ajokortin uudistaa Traficomin sivujen kautta, luvataan uuden kortin tulevan kuuden arkipäivän sisällä.

Jos tämä ei jostain syystä ole mahdollista vaan pitää hoitaa Traficomin toimipisteellä Ajovarmassa, kestääkö uuden kortin saamisessa kuitenkin sama aika?

Mahtaisko jollain olla kokemusta?
 
Jos ajokortin uudistaa Traficomin sivujen kautta, luvataan uuden kortin tulevan kuuden arkipäivän sisällä.

Jos tämä ei jostain syystä ole mahdollista vaan pitää hoitaa Traficomin toimipisteellä Ajovarmassa, kestääkö uuden kortin saamisessa kuitenkin sama aika?

Mahtaisko jollain olla kokemusta?

Jostain ihmeen syystä mitä en nyt muista edes, niin ajovarman kautta uusin kortin ja se tuli ihan ajallaan. Varmuudeksi sain sellaisen "väliaikaisen" ajokortin paikan päällä, mikä oli paperin pala, jos nyt poliisia sattuisi kiinnostamaan.
 
Lidlistä tuli ostettua pulttipyssy setin. Muuten hyvä vehje mutta mukana tulleet hylsyjen syvennys liian pitkä. Renkaan pultit uppoo sinne niin ei tahdo kiristyä. Jos käy motonetista hakee uuden hylsyn niin näkyykö tuotteen tiedoista hylsyn syvennyksen pituutta?
 
Lidlistä tuli ostettua pulttipyssy setin. Muuten hyvä vehje mutta mukana tulleet hylsyjen syvennys liian pitkä. Renkaan pultit uppoo sinne niin ei tahdo kiristyä. Jos käy motonetista hakee uuden hylsyn niin näkyykö tuotteen tiedoista hylsyn syvennyksen pituutta?

Nyt en ihan ymmärrä sun ongelmaas.. Kai nyt jokainen täyspäinen kiertää pulti/mutterit alkuun sormin.
 
Lidlistä tuli ostettua pulttipyssy setin. Muuten hyvä vehje mutta mukana tulleet hylsyjen syvennys liian pitkä. Renkaan pultit uppoo sinne niin ei tahdo kiristyä. Jos käy motonetista hakee uuden hylsyn niin näkyykö tuotteen tiedoista hylsyn syvennyksen pituutta?
Itse olen laittanut muttereita, paperitollo tjms täytettä hylsyn pohjalle jos alkukin on pitänyt saada pyssyllä laitettua.
 
Lidlistä tuli ostettua pulttipyssy setin. Muuten hyvä vehje mutta mukana tulleet hylsyjen syvennys liian pitkä. Renkaan pultit uppoo sinne niin ei tahdo kiristyä. Jos käy motonetista hakee uuden hylsyn niin näkyykö tuotteen tiedoista hylsyn syvennyksen pituutta?
Mutterit/pultit kannattaa tosiaan aina ensin pyörittää sormin kierteille, ei suoraan pulttipyssyllä, jolloin kys. ongelmaa ei tule. Suoraan pyssyllä ammuttaessa voi paskoa kierteet todella helposti. Toki voi mutterit/pultit voi pyörittää myös pelkällä hylsyllä aluksi kierteille, jolloin joku rätin/paperin pala hylsyn pohjalle voi auttaa.

Vastaus kysymykseen: harvoin näkee tuoteselosteissa tai tiedoissa syvennyksen pituutta.
 
Uskaltaako adblue off ohjelmoitua autoja edes harkita tällä hetkellä?

Vaikka etsinkin Euro5 mallia pääsääntöisesti niin yksi muuten varteenotettava vaihtoehto olisi tuolla ohjelmoinnilla yksityisellä
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 266
Viestejä
4 507 170
Jäsenet
74 347
Uusin jäsen
Si-Pe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom