Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimii se ainakin täällä.telia.fi ei toimi? Tai sitten en vain osaa..
Toimii se ainakin täällä.
@Myrkky katso tuo laittamani video Jelly Beanin wifi teatherista. Siinä näytetään mistä sen salasanan voit nähdä ja muuttaa.
Jos laitat johdolla kiinni, niin toki toimii ilman salasanaa, koska se salasana vaaditaan wifi yhteydessä, ei johdolla käytettäessä.
Tuo video oli joo Galaxy Stellar laitteesta jossa on jelly bean, eli android 4.2, mutta samalla tavalla, tai ainakin hyvin lähelle, se toimii siinä sinun tabletissa joka on myös Galaxy tablet. Ilmeisesti Tab 1, tai 2 koska on leveällä latausportilla (tab 3 on jo micro usb). Mutta toki vähän eroaa puhelimen ja tabletin käyttöliittymä. Tässä vielä tab 2:n video. Jos ei vieläkään selviä, niin kerro toki mikä se sinun tabletti on, niin etsitään ohjeet. Näet mallin puhelimen asetuksista "järjestelmä" kohdasta.Muuten hyvä mutta Galaxy ei ole mun luuri, vaan nyt on säätö samsungin tabletin kanssa. Jotain löytyi vähän penkomalla. Pitää nypätä piuha irti ja katsoa mitä sanoo kun lisäilin salasanaa. Ja tuo on vanha laite. Muuten hotspot nimellä ei vehkeestä löydy mitään.
Ainakin Osuuspankilla vanha kortti toimii päättymiskuun loppuun asti paitsi jos käytät uutta korttia jolloin vanha kuoleentuu heti kun olet kerran käyttänyt uudempaa korttia.Saattaa riippua pankista. Joskus on kuollut pois ennen kuun loppua. Mitkä käytännöt missäkin, en tiedä, enkä itse halua lähteä kokeilemaan onneani.
Tuo video oli joo Galaxy Stellar laitteesta jossa on jelly bean, eli android 4.2, mutta samalla tavalla, tai ainakin hyvin lähelle, se toimii siinä sinun tabletissa joka on myös Galaxy tablet. Ilmeisesti Tab 1, tai 2 koska on leveällä latausportilla (tab 3 on jo micro usb). Mutta toki vähän eroaa puhelimen ja tabletin käyttöliittymä. Tässä vielä tab 2:n video. Jos ei vieläkään selviä, niin kerro toki mikä se sinun tabletti on, niin etsitään ohjeet. Näet mallin puhelimen asetuksista "järjestelmä" kohdasta.
Naapurin siiderivalaalla mies kylässä?Jotain käsittämätöntä nautaeläintä muistuttavaa valittavaa mylvintää kuluu kerrostalokämpässä naapurista. Mitä vttua tämä on??
Naapurin siiderivalaalla mies kylässä?
Herää kysymys että onko laitteeseen mahdollisesti asennettu jokin 3. osapuolen rommi? Että oletko ostanut laitteen uutena vai käytettynä? Jos on jokin muu kuin Samsungin virallinen rommi, niin siinä voi toki toimia eri tavalla sitten asiat. Mutta jos on Samsungin rom, niin kyllä ohjeitten pitäisi toimia.Täähän on siis GT-P5100 2 , android 4.2.2
....ja mitä lukenut ohjeita ja kattonut videoita niin tää vehe on jostain toiselta planeetalta. SSID ja siitä eteenpäin juttuja ei löydy mistään, niitä vaan ei ole tässä laitteessa. Kaikenlaisia lukituksia ja salasanoja pystyn laittamaan, mutta niillä ei ole mitään tekemistä verkon kanssa.
3G laitehan tuo on ja 20 megaa on luvattu nopeudeksi, sen usbin kanssa toimii kun vähän kikkailee, langattomasti ei.
Herää kysymys että onko laitteeseen mahdollisesti asennettu jokin 3. osapuolen rommi? Että oletko ostanut laitteen uutena vai käytettynä? Jos on jokin muu kuin Samsungin virallinen rommi, niin siinä voi toki toimia eri tavalla sitten asiat. Mutta jos on Samsungin rom, niin kyllä ohjeitten pitäisi toimia.
Laita tosiaan kuva tai pari siitä teatherin valikosta, kuten outonaapuri jo kertoi.
edit. Samsungin laitteilla saa otettua kuvankaappauksen painamalla virta napin ja volume alas napin pohjaan parin sekunnin ajaksi.
edit2. tai virta ja koti näppäin. Taitaa riippua vähän mallista.
BIOSista.Heipä hei vaan arvon murottajat. Kertokaas miten saisin tuotua tietokoneen datan oletusarvoisesti Displayport -porttiin kytkettyyn näyttöön? Tällä hetkellä näytönohjaimeen on kytketty kolme näyttöä: DVI, HDMI ja Displayport -kaapeleilla. Tietokoneen data (mm. BIOS ja Windowsin käynnistymisruutu) tuodaan jostain syystä aina DVI -porttiin kytkettyyn näyttöön, vaikka näyttö olisi suljettuna.
Käytössä Windows 10 Pro, Asuksen LGA 1150 High End emolevy ja Geforcen näyttis
Luultavasti näyttiksen firmiksessä kovakoodattu prio järjestysEmolevyssä uusimmat Biossit sisällä mutta oikeaa asetusta näyttöjen priolle ei löydy mistään![]()
Ootko painanu tosta ei ton täpän kohdalta mutta "siirrettävä tukiasema nönnönnöö".
Tuli vaan mieleen. Nyt en jaksa tarkemmin miettiä tänä iltana.
Sanooko tossa toi ohje mitn?
Minulla on kaksi tuollaista mekaanista pistorasiaan laitettavaa ajastinta. Toinen on melko äänetön, mutta toinen pitää koko ajan käydessään sellaista pientä raksutusta, melkein kuin hurinaa. Kuitenkin sen verran kova ääni, että kuuluu esimerkiksi makuuhuoneeseen ja ärsyttää. Tuo lienee ominaisuus jolle ei ole mitään tehtävissä?
Vaan noi mulla tiedossa ja 2/3 ei kai pysty tilaamaan spostiin. Mulla ne on ainakin lisättynä puhelimen aloitusnäytölle ni nopee vilasta aamusin.Onko jo tehty listaa joulukalentereista 2017? Haluaisin tilata joitakin suoraan sähköpostiin ettei tarvis joka sivulla vierailla erikseen.
Saako omaa poliittista suuntausta mainostaa kerrostalossa, omassa ovessaan? Esim. vaikka suosimansa presidenttiehdokkaan tai puolueen tms. mainosta.
Saako omaa poliittista suuntausta mainostaa kerrostalossa, omassa ovessaan? Esim. vaikka suosimansa presidenttiehdokkaan tai puolueen tms. mainosta.
Enkä kysy nyt asian järkevyyttä, minulla on siitä kyllä kanta.
Enkä kysy nyt asian järkevyyttä, minulla on siitä kyllä kanta.
Liha kyllä haisee todella pahalta, jos se on pilalla. Päällisin puolin ok eikä haise ruumiille nii hyvin kypsennettynä naamarii vain.Onko jauheliha vielä syötävää jos se on ollut jääkaapissa 3 päivää muovipussissa? Päällisin puolin siinä ei näyttäisi olevan mitään hometta tai mitään.![]()
Onko jauheliha vielä syötävää jos se on ollut jääkaapissa 3 päivää muovipussissa? Päällisin puolin siinä ei näyttäisi olevan mitään hometta tai mitään.![]()
Liha kyllä haisee todella pahalta, jos se on pilalla. Päällisin puolin ok eikä haise ruumiille nii hyvin kypsennettynä naamarii vain.
Ensinnäkin, miksi se on muovipussissa ? Ja toisekseen, onko siitä jo menny päiväys 3 päivää sitten ?
Miksei olisi? Mikä on viimeinen ilmoitettu käyttöpäivä? Minkä ajattelit olevan muovipussin rooli tässä?
Miksi se pitaisi kerralla syoda ?Laitan aina puoliksi sen 400g jauhelihapaketin. Liikaa kerralla syödä koko paketti olisi
Onko jauheliha vielä syötävää jos se on ollut jääkaapissa 3 päivää muovipussissa? Päällisin puolin siinä ei näyttäisi olevan mitään hometta tai mitään.![]()
Pakastin ei ole aikakone, vaikka jotkut niin luulevatkin.Esim jauheliha alkaa sielläkin pilaantumaan 2 viikon jälkeen, sen huomaa, kun siitä alkaa väri lähtemään ja muuttumaan harmaaksi.
Jos on kaasuun pakattua jauhelihaa, niin ei varmasti vielä kahden viikon jälkeen ala pakkasessa pilaantumaan. Jos on tuorejauhelihaa (siis lihatiskiltä ostettua), niin siinä toki eri homma. Kaasuun pakattu liha säilyy kuukausia pakkasessa.Pakastin ei ole aikakone, vaikka jotkut niin luulevatkin.Esim jauheliha alkaa sielläkin pilaantumaan 2 viikon jälkeen, sen huomaa, kun siitä alkaa väri lähtemään ja muuttumaan harmaaksi.
Olenko puusilmä, kun en löydä eilen tullutta Tuntematonta yle areenasta, vai eikö sitä nyt sitten sinne tullutkaan?
Niinpä tietysti. Oikeuksien haltijat on jääneet sinne leffojen valmistumisvuoteen majailemaan. Voisivat pikkuhiljaa siirtyä nykypäivään.Ei ole eilistä Tuntematon. Sama juttu on aamupäivisin YLE1:llä pyörivistä kotimaisista elokuvista, että eivät näy Areenassa ollenkaan. Kyse varmaan elokuvan oikeuksista, jotka kattavat vain tv-esityksen.
Jauheliha kannattaa kypsentää ennen pakastimeen laittoa. Säilyy reilusti paremmin.Pakastin ei ole aikakone, vaikka jotkut niin luulevatkin.Esim jauheliha alkaa sielläkin pilaantumaan 2 viikon jälkeen, sen huomaa, kun siitä alkaa väri lähtemään ja muuttumaan harmaaksi.
Saako esim. baarin pisuaarilla ottaa nappulat esille kepin lisäksi, vai pitäisikö niiden jäädä housujen väliin puristuksiin? Itse kärsin ns. ujopissasta, mutta kun tänään uskallauduin pisulaarille niin oli ns. koko paketti esillä.. :/
Eli kumpi tapa on oikea, ja miksi mä edes mietin tämmöisiä asioita :/
Onko ne samanmerkkisiä? Jos on niin toisessa on sitten vikaa. Mulla on vaikka kuinka monta mekaanista ajastinta ja ei niiden raksutusta kyllä kuule ellei ihan vieressä ole.
Silloin kun minä olin pieni (heh) meillä oli akvaarion valolle tuommoinen ajastinkello josta kuului koko ajan tasainen rahiseva ääni. Ääni oli sen verta häiritsevä että kun akvaario oli minun huoneessa opettelin nukkumaan musiikki päällä etten keskittyisi siihen ajastimen ääneen.Eri merkkisiä ovat. Ilmeisesti sitten vaan paska, joku iänikuinen joka minulla pyörii nurkissa. Voisihan tuon koittaa avata mutta sitä ei ole tehty kovin helpoksi.
Silloin kun minä olin pieni (heh) meillä oli akvaarion valolle tuommoinen ajastinkello josta kuului koko ajan tasainen rahiseva ääni. Ääni oli sen verta häiritsevä että kun akvaario oli minun huoneessa opettelin nukkumaan musiikki päällä etten keskittyisi siihen ajastimen ääneen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.