Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako omaa poliittista suuntausta mainostaa kerrostalossa, omassa ovessaan? Esim. vaikka suosimansa presidenttiehdokkaan tai puolueen tms. mainosta.
Saako omaa poliittista suuntausta mainostaa kerrostalossa, omassa ovessaan? Esim. vaikka suosimansa presidenttiehdokkaan tai puolueen tms. mainosta.
Enkä kysy nyt asian järkevyyttä, minulla on siitä kyllä kanta.
Enkä kysy nyt asian järkevyyttä, minulla on siitä kyllä kanta.
Liha kyllä haisee todella pahalta, jos se on pilalla. Päällisin puolin ok eikä haise ruumiille nii hyvin kypsennettynä naamarii vain.Onko jauheliha vielä syötävää jos se on ollut jääkaapissa 3 päivää muovipussissa? Päällisin puolin siinä ei näyttäisi olevan mitään hometta tai mitään.
Onko jauheliha vielä syötävää jos se on ollut jääkaapissa 3 päivää muovipussissa? Päällisin puolin siinä ei näyttäisi olevan mitään hometta tai mitään.
Liha kyllä haisee todella pahalta, jos se on pilalla. Päällisin puolin ok eikä haise ruumiille nii hyvin kypsennettynä naamarii vain.
Ensinnäkin, miksi se on muovipussissa ? Ja toisekseen, onko siitä jo menny päiväys 3 päivää sitten ?
Miksei olisi? Mikä on viimeinen ilmoitettu käyttöpäivä? Minkä ajattelit olevan muovipussin rooli tässä?
Miksi se pitaisi kerralla syoda ?Laitan aina puoliksi sen 400g jauhelihapaketin. Liikaa kerralla syödä koko paketti olisi
Onko jauheliha vielä syötävää jos se on ollut jääkaapissa 3 päivää muovipussissa? Päällisin puolin siinä ei näyttäisi olevan mitään hometta tai mitään.
Pakastin ei ole aikakone, vaikka jotkut niin luulevatkin. Esim jauheliha alkaa sielläkin pilaantumaan 2 viikon jälkeen, sen huomaa, kun siitä alkaa väri lähtemään ja muuttumaan harmaaksi.
Jos on kaasuun pakattua jauhelihaa, niin ei varmasti vielä kahden viikon jälkeen ala pakkasessa pilaantumaan. Jos on tuorejauhelihaa (siis lihatiskiltä ostettua), niin siinä toki eri homma. Kaasuun pakattu liha säilyy kuukausia pakkasessa.Pakastin ei ole aikakone, vaikka jotkut niin luulevatkin. Esim jauheliha alkaa sielläkin pilaantumaan 2 viikon jälkeen, sen huomaa, kun siitä alkaa väri lähtemään ja muuttumaan harmaaksi.
Olenko puusilmä, kun en löydä eilen tullutta Tuntematonta yle areenasta, vai eikö sitä nyt sitten sinne tullutkaan?
Niinpä tietysti. Oikeuksien haltijat on jääneet sinne leffojen valmistumisvuoteen majailemaan. Voisivat pikkuhiljaa siirtyä nykypäivään. No, ehkä tuon jostain muualta löytää.Ei ole eilistä Tuntematon. Sama juttu on aamupäivisin YLE1:llä pyörivistä kotimaisista elokuvista, että eivät näy Areenassa ollenkaan. Kyse varmaan elokuvan oikeuksista, jotka kattavat vain tv-esityksen.
Jauheliha kannattaa kypsentää ennen pakastimeen laittoa. Säilyy reilusti paremmin.Pakastin ei ole aikakone, vaikka jotkut niin luulevatkin. Esim jauheliha alkaa sielläkin pilaantumaan 2 viikon jälkeen, sen huomaa, kun siitä alkaa väri lähtemään ja muuttumaan harmaaksi.
Saako esim. baarin pisuaarilla ottaa nappulat esille kepin lisäksi, vai pitäisikö niiden jäädä housujen väliin puristuksiin? Itse kärsin ns. ujopissasta, mutta kun tänään uskallauduin pisulaarille niin oli ns. koko paketti esillä.. :/
Eli kumpi tapa on oikea, ja miksi mä edes mietin tämmöisiä asioita :/
Onko ne samanmerkkisiä? Jos on niin toisessa on sitten vikaa. Mulla on vaikka kuinka monta mekaanista ajastinta ja ei niiden raksutusta kyllä kuule ellei ihan vieressä ole.
Silloin kun minä olin pieni (heh) meillä oli akvaarion valolle tuommoinen ajastinkello josta kuului koko ajan tasainen rahiseva ääni. Ääni oli sen verta häiritsevä että kun akvaario oli minun huoneessa opettelin nukkumaan musiikki päällä etten keskittyisi siihen ajastimen ääneen.Eri merkkisiä ovat. Ilmeisesti sitten vaan paska, joku iänikuinen joka minulla pyörii nurkissa. Voisihan tuon koittaa avata mutta sitä ei ole tehty kovin helpoksi.
Silloin kun minä olin pieni (heh) meillä oli akvaarion valolle tuommoinen ajastinkello josta kuului koko ajan tasainen rahiseva ääni. Ääni oli sen verta häiritsevä että kun akvaario oli minun huoneessa opettelin nukkumaan musiikki päällä etten keskittyisi siihen ajastimen ääneen.
Se sit siirty mun huoneesta takkahuoneeseen rahisemaan.Heh, tyly kohtalo, et ajatellut pyytää vähemmän rahisevaa kelloa? Mutta joo selvästi sama ääni tuossakin, tasaisen rahiseva kuvaa sitä hyvin.
Silloin kun minä olin pieni (heh) meillä oli akvaarion valolle tuommoinen ajastinkello josta kuului koko ajan tasainen rahiseva ääni. Ääni oli sen verta häiritsevä että kun akvaario oli minun huoneessa opettelin nukkumaan musiikki päällä etten keskittyisi siihen ajastimen ääneen.
PALLOVALOSARJA AIRAM BILE VALKOINEN LED 4,75M/25CM | K-rauta.fiMistä saisin ostettua isot jouluvalot kuusta varten? Sellaset amerikkalaistyyliset. Esim Verkkokauppa ei myy.
Toi näyttäis ihan hyvältä jo! Sit kun tietäis mikä näistä on paras. Vai ostaisko valkoisen ja värillisen sarjan
Noiden kuvaukset on tosi sekavia. Ite hommaisin n. 30 palloa n. 2m kuuseen.Toi näyttäis ihan hyvältä jo! Sit kun tietäis mikä näistä on paras. Vai ostaisko valkoisen ja värillisen sarjan
PALLOVALOSARJA AIRAM NEO LED VALKOINEN | K-rauta.fi
PALLOVALOSARJA AIRAM NEON LED VÄRIMIX | K-rauta.fi
PALLOVALOSARJA AIRAM BILE VALKOINEN LED 4,75M/25CM | K-rauta.fi
Ei ole tarvinnut lakia tehdä. Ihmiset ei oo täällä ihan yhtä tyhmiä kuin jenkkilässä. Tuntuu kyllä vauhdilla tyhmenevän. Monenlaista valokammotusta jo nykyään tulee vastaan.Onko Sääntö-Suomessa lailla kielletty se, että ei voi jouluvaloilla ja muilla välkyttimillä vuorata omakotitaloa ulkoa ja pihaa kuten jenkeissä?
Ei vaan ole tullut vastaan tuollaisia viritelmiä täälläpäin.
Ei ole tarvinnut lakia tehdä. Ihmiset ei oo täällä ihan yhtä tyhmiä kuin jenkkilässä. Tuntuu kyllä vauhdilla tyhmenevän. Monenlaista valokammotusta jo nykyään tulee vastaan.
On noita muutamia tullut nähtyä. Tuusulassa on yksi talo pientaloalueella joka vuosi vuorattu jouluvaloilla. Kaikki puhuu siitä talosta "Amerikkalaisena talona" vaikka asukkaat ihan suomalaisia ja talokin kesällä ihan samanlainen kuin muut.Onko Sääntö-Suomessa lailla kielletty se, että ei voi jouluvaloilla ja muilla välkyttimillä vuorata omakotitaloa ulkoa ja pihaa kuten jenkeissä?
Ei vaan ole tullut vastaan tuollaisia viritelmiä täälläpäin.
Vaurautta on monenlaista. Ei ole erikoista nykysuomessa että 2x4000€/kk talous on köyhä. Niillä on hieno talo pari audia/bemaria pihassa ja elävät kädestä suuhun koska ei ole rahaa.Onhan se tyhmää, mutta siinä näkyy vauraus.
Kauan muistesuihkutulostimella tulostettu valokuva säilyy?
No sillainhan se juuri toimii. Se vaalean harmaa palkki aikajanalla nayttaa ladatun bufferin.voisin kyllä odottaa vaikka koko videon latautumista jos youtube vain suostuisi moiseen... :/
No sillainhan se juuri toimii. Se vaalean harmaa palkki aikajanalla nayttaa ladatun bufferin.
Jatat vain taustalle pyorimaan (aanettomalla) niin se latautuu kokonaan. Aloitat alusta sitten kun se on latautunut.
edit:
Taitaa kylla riippua mita laatua sielta lataat. Jos se on DASH streami, niin sitten taitaa ladata pari kolme minuuttia bufferia.
about:configista voi koettaa laittaa
media.cache_readahead_limit = 9999
media.cache_resume_threshold = 9999
Onko se pakko selaimessa katsoa ?Ps.
Veikkaan että youtube haistelee minkälainen netti sulla on, ja säätää bufferin sen mukaan.. itselle kun tuli joko 50mb/s tai 0, meni youtuubin algoritmit hieman sekaisin -> pätki hitokseen eikä ladannut kuin 30s kerrallaan.
Esi edit:
Lukemisen ymmärtäminen... tjoo tuo olisi ollut toimiva ratkaisu, tosin HD ei taida antaa tehdä noin, kuten sanoit
youtube-dl -q -o - https://www.youtube.com/watch?v=cNysz0nnopk | "C:\Program Files\MPC-HC\mpc-hc64.exe" /play /close -
Niin se pieni kysymys.. lueskelin että näitä SIM- kortteja ja liittymiä myytäisiin paikallisissa 7/11- putiikeissa joka paikassa. Onko Thailandiassa pelkkiä datapaketteja? Jossain vaiheessa SIM-kortit piti alkaa rekisteröimään ja tarvitaan passi sen lunastamiseen? Data-liittymällekö myös? Miten tällainen data-prepaid-ostotapahtuma noin ylipäänsä menee? Ottaako myyjä homman hallintaansa kun lyön sille tabletin kouraan ja sanon että 1 internet with 10gb data please?
Viimeksi kun kävin Thaimaassa, niin joka marketissa roikkui datapaketteja (sim-kortteja) näkyvillä. Myyjien englanninkielentaidon varaan ei voi laskea, mutta homma hoituu kyllä kun osoitat sormella mitä haluat. Rekisteröinnistä en osaa sanoa, mutta kyllä homma hoituu. Hymyä naamaan niin aina homma hoituu Thaimaassa.
Mutta nettiyhteys on kaksiteräinen miekka. Se helpottaa kyllä merkittävästi matkasuunnitelmien tekoa lennosssa, mutta koita olla käyttämättä sitä kuten kotona - nenä kiinni puhelimessa, jolloin itse matka jää kokematta. Itsellä on ollut datapaketti kaikista Thaimaan-matkoista vain kerran, kun reissattiin täysin tutkan ulkopuolella maanseudulla ja piti tehdä suunnitelmia lennossa jatkuvasti. En ottaisi datapakettia normaalille kaupunkilomalle - hotelleissa on kyllä yleensä jonkintasoinen wifi, että illalla voi kuulumiset päivittää.
Joku niistä haitaribiiseistä ? Kuuntelet mainosta ja tallennat sen tyyliin OBS:lla, jolloin myös se musiikki on tallessa. Taikka sitten etit Youtubesta kipaleen.
Oletko esim. Shazamilla koittanut tunnistaa? tai voi kai sitä aspastakin kysästä jos tietävätJuu, ei tuo ole rakettitiedettä vaan se että ko.biisi soi taustalla ja se mainosmolotus tulee päälle...