Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika!
  • Aloitettu Aloitettu
Tuleeko sulla ilmoituksiin tällaista?
Screenshot_2026-02-01-19-57-11-93_b783bf344239542886fee7b48fa4b892.jpg
Jonka jälkeen
Screenshot_2026-02-01-19-57-31-89_b783bf344239542886fee7b48fa4b892.jpg
Juu tulee. Näistä lähinnä tiedostonsiirtoa ja valokuvien siirtoa kokeillut ja rämpytellyt.

Pääsin hetkellisesti valokuvien siirrolla jo vähän eteenpäin, että näin laitteen muistin ja Images ja Pictures kansiot, mutta nämä näkyivät tyhjänä ja kohta nämäkin hävisivät.
Olisin vain halunnut varmuuskopioida kuvat/videot kännykästä koneelle talteen, mutta tuntuu olevan hankalaa. Kerran yksi muistikortti hajosi yllättäen, niin tuosta opin että olisi välillä hyvä siirtää kuvia koneelle talteen.

Pääsin hetkellisesti valokuvien siirrolla jo vähän eteenpäin, että näin laitteen muistin ja Images ja Pictures kansiot, mutta nämä näkyivät tyhjänä ja kohta nämäkin hävisivät.
Olisin vain halunnut varmuuskopioida kuvat/videot kännykästä koneelle talteen, mutta tuntuu olevan hankalaa. Kerran yksi muistikortti hajosi yllättäen, niin tuosta opin että olisi välillä hyvä siirtää kuvia koneelle talteen.
Et käytä googlen palveluita? Ts. synkkaa kuvia pilveen? Menee vähä ohi kysymyksen, mut..

Kokeilinpa itekki tota nyt, nii eipä kyl tunnu saavan kännyä macosillakaa näkyviin ulkoisena asemana. Oneplus 8T itsellä.

Mä en tiedä puhelimista mitään , mutta mkä tiedostojärjestelmä näissä on käytössä? esim ext4 voi tuottaa vaikeuksia windowsille.
Onkohan olemassa jotain lisukkeita lukua varten?

Mä en tiedä puhelimista mitään , mutta mkä tiedostojärjestelmä näissä on käytössä? esim ext4 voi tuottaa vaikeuksia windowsille.
Onkohan olemassa jotain lisukkeita lukua varten?

Ottamatta mihinkään muuhun kantaa. DiskInternalsia olen käyttänyt ext4 lukemisiin, toki myös muihinkin.

Statistiikka

Viestiketjuista
299 437
Jäsenet
81 615
Uusin jäsen
Dest

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom