Osta agregaatti? Dieselkäyttöinen vielä niin on hiljaisempi..
Taitaa siellä agregaatti olla, mutta kuulostaa vähän ylilyönniltä laittaa se päälle jotta voi puhelimesta soitella nettiradiota.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osta agregaatti? Dieselkäyttöinen vielä niin on hiljaisempi..
Osta aurinko ?Taitaa siellä agregaatti olla, mutta kuulostaa vähän ylilyönniltä laittaa se päälle jotta voi puhelimesta soitella nettiradiota.
Varmaan tyhmä kysymys, mutta toivottavasti joku osaisi auttaa. Töissä vahingossa kolhin työautolla jonkun ihmisen postilaatikkoa ja kyseiseen porttikonkiin tuli näkyviä vaurioita, halusin hoitaa asian itse eli sotkematta työnantajaa juttuun, koska koeaikakuumottelut jne. Jätin kyseiseen postilaatikkoon viestin tapahtuneesta ja yhteystietoni sekä tarjouduin korvaamaan vahingot, nyt kuitenkaan ei ole kuulunut mitään yhteydenottoa. Mikähän juttu? Ei kai tuosta voi nousta joku vahingontekosyyte?
Autoon ei tullut juuri mitään jälkiä, kun yllättävän helposti antoi 25 tonnin painoiselle autolle periksi tolppa . Juu tiedän olen epäpätevä työhön ja melkoinen tuuhio, selviäisinpä nyt tästä kesästä vain ilman enempiä vahinkoja. Kuumottaa vaan niin pirusti.
Vahinkoja sattuu kaikille. Pääasia, että ne hoidetaan asiallisesti. Isommissa vahingoissa löytyy työnantajalta vakuutuksetHuh, nyt asukas laittoikin tekstiviestiä ja ehdotti paljon alhaisempaa korvausta mitä olin ikinä edes kuvitellut. Oli hyvin ymmärtäväinen. Säikähdyksellä siis selvittiin. Nyt on vain pakko olla vieläkin huolellisempi jatkossa.
Huh, nyt asukas laittoikin tekstiviestiä ja ehdotti paljon alhaisempaa korvausta mitä olin ikinä edes kuvitellut. Oli hyvin ymmärtäväinen. Säikähdyksellä siis selvittiin. Nyt on vain pakko olla vieläkin huolellisempi jatkossa.
Kuten arvata saattaa, kahvi valuu putkea pitkin kannun pohjalle ja sekoittuu siinä sitten itsestään.
Miten tuo sekoittaja oikein käytännössä toimii? Olen tottunut normipannuissa aina sekauttamaan lusikalla valmiin kahvin. Mutta tässä sitä ei ilmeisesti tarvitse tehdä.
Pystyykö Android-laitteessa ohjelmallisesti kontrolloimaan laitteen lataamista, kun laite on koko ajan kytketty laturiin?
Taustatiedoksi, että kysymys on vanhasta kännystä (SGS4) jota käytellyt välillä "turvakamerana" (Wardencamilla), ja ohjelmisto syö akkua reippahasti, joten ilman jatkuvaa latausta, laite toiminee n. 3 tuntia.
Toisaalta, kovin suositeltavaa ei ole pitää laitetta koko ajan latauksessa. Ja tähän väliin ajattelin, että voisikohan ohjelmallisesti puuttua lataukseen, että välillä ei ladattaisi akkua.
PS. Ei vattuilua, jos asia ei oikeasti toisi "turvaa" tuohon jatkuvasti laturissa kiinni olemiseen, enhän kyselisi jos tietäisin.
Itse asiassa tämä on ollut mielessä sen verran että kaivoin varastostani sellaisen (kauan sitten akvaarion valoja ajastin). Kiitos kuitenkin, tästä voi olla iloa jollekin.Laita pistorasiaan kellokytkin, joka antaa virtaa vaikka vain tunnin kerrallan kahden-kolmen tunnin välein.
Mikset hankkiudu akusta kokonaan eroon ?Itse asiassa tämä on ollut mielessä sen verran että kaivoin varastostani sellaisen (kauan sitten akvaarion valoja ajastin). Kiitos kuitenkin, tästä voi olla iloa jollekin.
Itsellä ajastin ei mahdu siihen tilaan, johon se pitäisi ujuttaa. Voi tosin olla, että yritän etsiä uudempaa ja pienempää.
Koska en tiennyt sellaisesta? Miten onnistuu? Jos vaatii itse kikkarointia, niin eipä ei, minulla peukalo jossain ja kolvi otsassa.Mikset hankkiudu akusta kokonaan eroon ?
Suora virransyotto niin jaa se litiumpommi kokonaan valista.
S4 tais vielä lähteä takakansi irti, koska simmi- ja korttipaikat on siellä.Koska en tiennyt sellaisesta? Miten onnistuu? Jos vaatii itse kikkarointia, niin eipä ei, minulla peukalo jossain ja kolvi otsassa.
Tien päällä taas istun ja mietin, joten en voi tarkistaa, mutta mitä aikaisemmin nopeasti googlasin, niin ei onnistuisi, vaan puhelin sammuttaa itsensä. Seuraavaksi tuli jotain piirilevyn kanssa touhuamista, jolloin mielenkiinto katosi.S4 tais vielä lähteä takakansi irti, koska simmi- ja korttipaikat on siellä.
Nakkaat vaan akun menemään niin ongelma ratkaistu.
Nyt kun sanoit, niin rupesi itseänikin epäilyttämään.Tien päällä taas istun ja mietin, joten en voi tarkistaa, mutta mitä aikaisemmin nopeasti googlasin, niin ei onnistuisi, vaan puhelin sammuttaa itsensä. Seuraavaksi tuli jotain piirilevyn kanssa touhuamista, jolloin mielenkiinto katosi.
Nyt kun sanoit, niin rupesi itseänikin epäilyttämään.
Iso osa puhelimista kyllä käynnistyy ilman akkua, jos vain ovat laturissa kiinni. Mutta ompa niitäkin tullut vastaan, jotka ei toimi. Toivottavasti S4 ei kuulu jälkimmäisiin.
Se on onneksi nopeasti testattu.
Laite huolehtii itse latauksista eikä lataa akkua jatkuvasti.Pystyykö Android-laitteessa ohjelmallisesti kontrolloimaan laitteen lataamista, kun laite on koko ajan kytketty laturiin?
Taustatiedoksi, että kysymys on vanhasta kännystä (SGS4) jota käytellyt välillä "turvakamerana" (Wardencamilla), ja ohjelmisto syö akkua reippahasti, joten ilman jatkuvaa latausta, laite toiminee n. 3 tuntia.
Sanoisin, että mitä uudempi laite, sitä todempi tuo väite.Suurin osa puhelimista vaatii kyllä akun toimiakseen. Jos ei sitten halua syöttää virtaa suoraan akkukontakteihin
Eiku joo, olikohan näin, täytyyki tarkistaa.
Edit: Joo, oli näköjään patterikäyttöinen, itelle ainaki turn off automaattisesti, ei jaksa alkaa puljailee akkuparistojen ja niitten latureiden kanssa. Monia muita ohjaimia saa ladattua suoraan USB:lla.
Aikoinaan näytön yms rojua tilannut ja ei pahaa sanottavaa ole ollut kyseisetä liikkeestä.En enää löydä täältä mitään yleistä keskustelua eri liikkeistä, mutta onko Direct 123(tai jotain sinne päin) sellainen että uskaltaa pientä tilata?
Nyt oikein mistään ei saa hyvää tuottoa joten ne käyttävät laitteiden katteen lainatun rahan "korkona". Samalla saa toisinaan myytyä hyviä muita soppareita ja voi pitää markkinointikanavat auki. Veikkaus, ei tieto.
Yksi kannustin on saada oheisliittymämyyntiä samalla tai toisinpäin eli liittymien ohella myydään laitteita. Oli kumminpäin vain, niin houkutellaan väkeä "ovista sisään" ja myydään asioita.Miten operaattorit pystyvät tarjoamaan useamman vuoden korottomia osamaksuja, mutta muut isot jälleenmyyjät eivät?
Ollaan vertailtu talopaketteja, onko mitään firmaa joka ei ole lestadiolaisten omistuksessa?
Niin? Netistä löytää niin paljon paskanpuhumista noista firmoista nimenomaan lestadiolaisverukkeella, että mieluusti vertailisin millä verukkeella näitä ei-lestadiolaisia firmoja arvostellaan.
Eilesta Oy - Espoo - Konsultointi - fonecta.fiOllaan vertailtu talopaketteja, onko mitään firmaa joka ei ole lestadiolaisten omistuksessa?
Shiftin kanssa tiedostot valitaan pisteesta A pisteeseen B. Tyopoydalla kuvakkeiden jarjestys on paasaantoisesti rivittain vasemmalta oikealle, ylhaalta alas.Mikäs asetus tälläkertaa pielessä, kun windows seiskassa työpöydällä koittaa valita useampia kuvakkeita kerralla shiftin avulla, niin ei valitsekkaan kaikkia kuvakkeita pystysuunnassa vaan vaakasuunnassa?
Sama juttu täällä, ovat ilmeisesti muuttaneet tuon jossain päivityksessä.Tähän asti tuo shiftin kanssa toiminut ylhäältä alas ja nyt alkoi tuota vasemmalta oikealle temppua teketekemään.
Jos eivät vastaa maileihin ja jos puhelimitse ei homma joudu, niin itse laittaisin viestin Euroopan Komission riidanratkaisun kautta. Se yleensä herättää myyjän. Kannattaa myös selkeästi pyytää kauppojen perumista eikä pelkästään kysellä mitä tilaukselle kuuluu.Mitenköhän etenisi seuraavan tilanteen kanssa?
Tilasin kytkinpaketin ruotsissa sijaitsevasta liikkeestä.
Ensin sähköpostitse keskustelua kytkimistä. Vastaukset tuli 1-2 päivässä mailiin. Lopulta päädyin tekemään tilauksen 26.4.
2.5 tulee sähköposti, että jousitetut levyt on loppu. Kertoi että voi lähettää jousittamattoman tai sitten tilata jousitetun, jossa voi kestää 2-4 viikkoa. Sanoin että tilaa vaan jousitettu.
6.6 laitoin mailia että mikä tilanne? Vastaus oli että juuri tullut 75 kpl levyjä varastoon. Tässä vaiheessa oletin että tilaus varmaan lähtisi.
28.6 laitoin mailia, että nyt oikeesti, on kestänyt jo 2 kuukautta.
Laitoin myös maksukuitin liitteeksi. Sen jälkeen ei ole mailia tullut takaisin.
Jos kirjaudun heidän sivuille, niin tilauskohdassa lukee ruotsiksi "odottaa maksun suoritusta".
Varmaan järkevin on sitten soittaa tuonne. Suomen ruotsi menee, mutta ruotsin ruotsissa on enemmän haastetta
Maksu on tehty normaalina tilisiirtona, muuten voisi Visaan ottaa yhteyttä. Toki olisin luotolla maksanut, jos sivusto olisi 2000-luvulla ja tarjoaisi nykysivustojen tapaan verkkopankkimaksuja ja luottokortilla maksua. Mutta ei, sieltä tulee vaan summa ruotsin kruunuina sekä IBAN ja BIC-numerot, joten suoritus on tehty normaalina tilisiirtona, koska luoton kautta tilisiirtoa tehdessä on aika korkeet kulut.
Miten itse tekisit?
Pitääkö Tukholmassa saatu parkkisakko maksaa vai voiko sen vain unohtaa? Kaverin kanssa mietittiin.
Pitääkö Tukholmassa saatu parkkisakko maksaa vai voiko sen vain unohtaa? Kaverin kanssa mietittiin.
Mitkäs on helpoimmat tavat säätää Windows 10 äänenvoimakkuutta muuten kuin klikkaamalla kuvaketta alapalkista?
fn + F11 ja F12. Asuksen läppärissa ainakin. Tjaa Compaqissa näkököjään eri tavalla, Lenovoa ei nyt käsillä... siis taitaa mennä vähän kone ja mallikohtaisesti, kyl ne sieltä näköjään löytyy jostain.
Näppäimistössä olevat erillisnäppäimet tai kolmannen osapuolen ohjelma jolla voi määritellä pikanäppäimen noille toimille.Mitkäs on helpoimmat tavat säätää Windows 10 äänenvoimakkuutta muuten kuin klikkaamalla kuvaketta alapalkista?
Heh, Testailin tänään aikaisemmin kaikkea, mutta nyt vasta huomasin, että ne olikin Scroll lockissa ja sen vieressä olevassa näppäimissä. Kaikki muu on valaistua paitsi noi erikois näppäimet. Tosin parempihan se olisi kun yhdestä näppäimestä menisi. Logitechin näppäimistössä on kivasti omat näppäimet noille.
Täältä joku osaa ohjata eteenpäin nopeiten?!
Jos mä haluan etunimi@sukunimi.com x 10-15kpl osoitteita, ja ehkä 1Gt/osoite riittää. Onko jotain halpaa helppoa vaihtoehtoa tähän?.
Joskus on mailipalvelinta tullut pyöriteltyä, mutta taitaa nuo operaattorit, ilman eri lupaa sen estää?
Edit: Mahtaako Google tarjota mitään vaihtoehtoja. Hen.koht on se 1Tb käytössä josta voisi lohkaista tarvittavan osan sukulaisille.
Edit2: Joo on Googlella. Mutta se menee bisnes puolelle. En maksa 8€/kk/s-postiosoitteesta. Eikö löydy mitään perheversiota?.
Onko jotain halpaa helppoa vaihtoehtoa tähän?.
Joku Lithiumin kaltainen, esim VPS alk. $18/kk jos haluaa säätää.Täältä joku osaa ohjata eteenpäin nopeiten?!
Jos mä haluan etunimi@sukunimi.com x 10-15kpl osoitteita, ja ehkä 1Gt/osoite riittää. Onko jotain halpaa helppoa vaihtoehtoa tähän?.
Joskus on mailipalvelinta tullut pyöriteltyä, mutta taitaa nuo operaattorit, ilman eri lupaa sen estää?
Edit: Mahtaako Google tarjota mitään vaihtoehtoja. Hen.koht on se 1Tb käytössä josta voisi lohkaista tarvittavan osan sukulaisille.
Edit2: Joo on Googlella. Mutta se menee bisnes puolelle. En maksa 8€/kk/s-postiosoitteesta. Eikö löydy mitään perheversiota?.