Suomen puhelinluettelot - Suomen Numerokeskus Oy [23.04.2023]
Y-tunnus 2382309-3
Minulla on kevytyritys, eli y-tunnus. Lasku on 156e sis alv.
Sen verran noobie olen tässä yritystouhussa että onko minun mahdollisuutta saada laskua mitätöityä. Olen laittanut spostia kyseisen paikan laskutukseen ja sanonut riitauttavani laskun ja irtisanovani kaikki sopimukset 23.4.2023.
Laskuhan tuli 21.4.2023 eräpäivällä 21.4.2023.
Googleen kun syöttää kyseisen firman, niin löytyy huijaamisesta aika paljon tekstiä.
Puhelulla he ottivat yhteyttä, epäselvästi puhuivat, enkä tiennyt aluksi mitä tämä koko touhu maksaa, aluksi kielsin kaiken, lopuksi kuulin sanan 10e ja ajattelin että olkoot, pääsen eroon. Mutten missään vaiheessa ole sanonut "kyllä, minä tilaan tälläisen palvelun". Koko palvelustahan ei ole mitään hyötyä, hakukonehan ei sitä löydä, eli täydellinen rahastus/huijaus.
2. Sopimuksen synty
Sopimus syntyy, kun asiakkaan tiedot on rekisteröity tietokantaan, joko asiakkaan omasta toimesta tarkoitukseen tehdyn rekisteröitymislomakkeen kautta, tai tekemällä tilauksen yhtiön asiakaspalveluun soittamalla tai kirjallisesti. Yhtiön tekemän puhelinmarkkinoinnin kautta tilaussopimus syntyy suullisesti. Jokaisesta tilauksesta asiakkaalle lähetetään oikovedos numeropalveluun tulevista tiedoista sekä lasku. Asiakkaan on tarkastettava tietojensa oikeellisuus oikovedoksesta ilmoitettava mahdolliset virheet.
Kaikki reklamaatiot, koskien tietoja ja laskua, on tehtävä mahdollisimman pian.
Sopimus on voimassa toistaiseksi kuusi (6) tai kaksitoista (12) kuukautta sen syntymisestä lukien. Sopimus jatkuu sen jälkeen kuuden (6) tai kahdentoista (12) kuukauden pituisissa jaksoissa, ellei sitä irtisanota vähintään 45 päivää ennen sopimusjakson päättymistä. Asiakkaalla ei ole oikeutta valtuuttaa kolmatta osapuolta hoitamaan puolestaan sopimuksen irtisanomista. Asiakas ei voi siirtää sopimusta kolmannelle osapuolelle eikä sanoa sopimusta irti kolmannen osapuolen toimesta eikä valtuuttaa kolmatta osapuolta irtisanojaksi.